Een niet doelpuntloos gelijkspel lijkt me dan de oplossingquote:
wat deed arsenal danquote:Op donderdag 16 november 2006 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
1-1 zal mij al tot tevredenheid stemmen. Maar het Liverpool in huidige vorm is alles behalve onverslaanbaar.
3-0 winnen. Ik zei toch alles behalve onverslaanbaar.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Verkiezingen hebben bij mij meer belangstelling dan dit nietszeggende potje.![]()
Kan begrijpen dat de verkiezingen inderdaad interessanter zijn voor zo'n ouwe lulquote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Verkiezingen hebben bij mij meer belangstelling dan dit nietszeggende potje.![]()
Verkiezingen hebben niets met leeftijd te maken, tenzij je nog niet stemgerechtigd bent.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef PyTh het volgende:
Kan begrijpen dat de verkiezingen inderdaad interessanter zijn voor zo'n ouwe lul
quote:
naaah, 2 jaar terug halve finale CL in Milaan 9000, maar dat mag ook wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:20 schreef denthemen het volgende:
3000 fans? dat móet een record zijn voor psv! ik hou het op een 3-3
Het is juist Gerrard die hopeloos uit vorm is. Maar ja, iemand met zijn schotkracht kan natuurlijk altijd voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:26 schreef AminBen het volgende:
overschat zooitje net-niet spelers, dat liverpool (behalve Gerrard dan )
1-2
je bent ook aan het bijlezen op psv.netwerk.to?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:44 schreef dndiek het volgende:
Het zou de 100ste overwinning van PSV in de EC kunnen worden
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent ook aan het bijlezen op psv.netwerk.to?
Ik ga toch echt lekker voetbal kijken hoor (evt af en toe teletekst er naast).quote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naamquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:26 schreef AminBen het volgende:
overschat zooitje net-niet spelers, dat liverpool (behalve Gerrard dan )
1-2
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:12 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naam![]()
Real en net-niet spelersquote:Op woensdag 22 november 2006 13:12 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naam![]()
Ramos en Robinho zijn dus echt wel potenciele wereldtoppers(als ze dat al niet zijn), maar doe jij het maar lekker met Reina, Finnan, Warnock, Kuyt, Bellamy, Pennant, Aurelio, Zenden, Gonzalez, die hebben zich natuurlijk allemaal al bewezen op topniveauquote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef stevengerrard het volgende:
Cassano, Guti, Ramos, Robinho moet ik door gaan!
Graag, en dan liefst met onderbouwing (vooral voor Sergio Ramos en Robinho).quote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef stevengerrard het volgende:
Cassano, Guti, Ramos, Robinho moet ik door gaan!
Potientele toppers kan ik ook wel noemen.. Finnan is daar in tegen al jaren de beste rechtsback in de PL. Pak de statistieken van de BBC er maar bij!.... Maar goed als jij een vergelijking wil maken met wisselsspelers wil ik er ook wel wisselspelers van Real verder noemen hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ramos en Robinho zijn dus echt wel potenciele wereldtoppers(als ze dat al niet zijn), maar doe jij het maar lekker met Reina, Finnan, Warnock, Kuyt, Bellamy, Pennant, Aurelio, Zenden, Gonzalez, die hebben zich natuurlijk allemaal al bewezen op topniveau![]()
ik blijf bij een overwinning van PSV![]()
Weebl ik weet dat jij een andere mening bedeeld bent dus ik ga met jou de discussie niet aan aangezien jij LFC ook vaker ziet en beter kentquote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Graag, en dan liefst met onderbouwing (vooral voor Sergio Ramos en Robinho).
Tevens vind ik Liverpool uiteraard geen zooitje net-niet spelers, maar is het eerder een net-niet seizoen. Helaas.
Toch wordt het vanavond gewoon 2-1 door doelpunten van Gerrard en Luis García. Farfán mag tegenscoren.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:54 schreef northernlight81 het volgende:
Hoezo zappen tussen voetbal en verkiezingen??
Kijk gewoon voetbal en daarna komt die uitslag vanzelf wel. Hoef echt niet van elke stad live de uitslag te horen. Al genoeg verkiezingsgelul gehoort dan.
0-2, omdat om de een of andere reden het psv toch weer zal lukken.
Dat zou mooi zijn! Waarom niet? Farfan is in vorm, en kone pikt zn doelpuntje ook wel weer mee!quote:
quote:
niet volgens teletekst; koorts gekregenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
speelt gewoon hoor
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido, Simons, Mendez, Cocu, Afellay, Koné en Farfán.
en dat met Cruijf voor het uitvakquote:
altijd leuk voor de kijkende ajaciedjesquote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Dan zit je verdomme op Anfield, een van de mooiste historische stadions van de wereld, en dan ga je "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Hoe diep triest ben je dan
net zo triest als Helemaal niets in Rotterdam zingen en vervolgens in hetzelfde toernooi uit komen.......quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Dan zit je verdomme op Anfield, een van de mooiste historische stadions van de wereld, en dan ga je "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Hoe diep triest ben je dan
Ach, als ze het leuk vinden. Ik snap het alleen niet. Zou het ook niet snappen als de Ajacieden in Praag morgen over PSV of Feyenoord zouden gaan zingen. Je bent toch met de wedstrijd van je eigen club in een prachtige atmosfeer bezig?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
altijd leuk voor de kijkende ajaciedjes![]()
Domme kneusen zijn het.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Eens, net zo triestquote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net zo triest als Helemaal niets in Rotterdam zingen en vervolgens in hetzelfde toernooi uit komen.......
Ajax - Kopenhagen vergeten?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als ze het leuk vinden. Ik snap het alleen niet. Zou het ook niet snappen als de Ajacieden in Praag morgen over PSV of Feyenoord zouden gaan zingen. Je bent toch met de wedstrijd van je eigen club in een prachtige atmosfeer bezig?
Zielig idd.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Het gebeurd nou eenmaal, kan er zelf niet echt wakker van liggen, die hetse tussen beide supporters is er nu eenmaal, laat ze lekker.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als ze het leuk vinden. Ik snap het alleen niet. Zou het ook niet snappen als de Ajacieden in Praag morgen over PSV of Feyenoord zouden gaan zingen. Je bent toch met de wedstrijd van je eigen club in een prachtige atmosfeer bezig?
Nog een smerige mocro erbij daar bij de boerenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:22 schreef kollie het volgende:
Da Costa![]()
3 nationaliteiten, dan moet ie van Wilders helemaal het land uit![]()
Zwansen:quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:27 schreef numero_uno het volgende:
wordt het nog ergens uitgezonden op de radio want op radio1 is alleen verkiezingsgezeik
waarom kijk je geen tv?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:27 schreef numero_uno het volgende:
wordt het nog ergens uitgezonden op de radio want op radio1 is alleen verkiezingsgezeik
werk maar niet iets van radio eindhoven ofzoquote:
aha, misschien de livestream op nos.nl? Die is best aardig. Daar zit ik nu naar te kijken. Huisbaas heeft de rekening voor de kabel niet betaalt, dus geen tv... De klootzakquote:
dan heb je een goede reden om geen huur te betalen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef kollie het volgende:
[..]
aha, misschien de livestream op nos.nl? Die is best aardig. Daar zit ik nu naar te kijken. Huisbaas heeft de rekening voor de kabel niet betaalt, dus geen tv... De klootzak![]()
dat sowieso jaquote:Op woensdag 22 november 2006 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dan heb je een goede reden om geen huur te betalen.
Cocu koortsquote:
Ja hier zijn alle zenders laatst hergeschikt maar de enige die de tv kan instellen is onze huisgenoot die met zijn ballen in Maleisië zit en we hebben alles al geprobeerd om de zenders goed in te stellenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef kollie het volgende:
[..]
aha, misschien de livestream op nos.nl? Die is best aardig. Daar zit ik nu naar te kijken. Huisbaas heeft de rekening voor de kabel niet betaalt, dus geen tv... De klootzak![]()
ik vind PSV beter in de vorm dan toen, dus dat zou moeten lukken.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Leuke wedstrijd, al gaat het nergens meer om benieuwd of PSV net zoals in Eindhoven Liverppol weer op de 0 kan houden.
Zou wel leuk zijn voor het Nederlands voetbal , al ben ik dit keer iets meer voor Liverpoolquote:Op woensdag 22 november 2006 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind PSV beter in de vorm dan toen, dus dat zou moeten lukken.
Ik wou net zeggen kijkt iedereen naar de verkiezingen ofzo , het is hier zo rustigquote:Op woensdag 22 november 2006 20:55 schreef du_ke het volgende:
zappen tussen voetbal en verkiezingen vandaag.
PSV is toch ook al door netzoals Liverpoolquote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Die verkiezingen hoor ik dadelijk wel. Het gaat toch om de uiteindelijke uitslag.
Dit vind ik toch net iets belangrijker
FORZAAAAAAAAAAA
Via een andere spelerquote:Op woensdag 22 november 2006 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Dit was gewoon een zuivere corner volgens mij. Feher leek hem zelf achter te schieten
quote:
Da's PSVquote:Op woensdag 22 november 2006 21:24 schreef Chadi het volgende:
PSV wordt helemaal zoek gespeeld.... maar ja ze verdedigen en wachten op hun kans.
Het is misschien beter als je je frustratie op je aandeelhouders vergadering eruit gooit. Dat we als PSV ons niet voor elke kut subtopper kunnen opladen en eens een keer wat saaier spelen maar ook dan gewoon onze punten pakken kan je ons niet aanrekenen.quote:
In de competitie verlies je dan ook alleen van echte toppersquote:Op woensdag 22 november 2006 21:32 schreef __________ het volgende:
[..]
Het is misschien beter als je je frustratie op je aandeelhouders vergadering eruit gooit. Dat we als PSV ons niet voor elke kut subtopper kunnen opladen en eens een keer wat saaier spelen maar ook dan gewoon onze punten pakken kan je ons niet aanrekenen.
En die arrogantie is tegenwoordig ook PSVquote:Op woensdag 22 november 2006 21:32 schreef __________ het volgende:
[..]
Het is misschien beter als je je frustratie op je aandeelhouders vergadering eruit gooit. Dat we als PSV ons niet voor elke kut subtopper kunnen opladen en eens een keer wat saaier spelen maar ook dan gewoon onze punten pakken kan je ons niet aanrekenen.
ff tien minuten drang geweest, verder is het van beide kanten matigquote:Op woensdag 22 november 2006 21:24 schreef Chadi het volgende:
PSV wordt helemaal zoek gespeeld.... maar ja ze verdedigen en wachten op hun kans.
Wat doe je uberhaupt in dit topic dan ? Gaan jullie eerst maar eens weer wat puntjes halenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
En die arrogantie is tegenwoordig ook PSV
Ja, maar Liverpool schiet ook geen deuk in een pak boter, dus dat houd elkaar lekker in evenwicht.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Vreselijke wedstrijd, Psv komt er niet aan te pas!![]()
Paar prima schoten en hier en daar een leuke kopbal. Zeker geen 100% kansen, maar wel mogelijkheden waar uit gescoord had kunnen worden. Die heb ik aan PSV kant nog niet gezien.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar Liverpool schiet ook geen deuk in een pak boter, dus dat houd elkaar lekker in evenwicht.
2e helft hebben we daarvoorquote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Paar prima schoten en hier en daar een leuke kopbal. Zeker geen 100% kansen, maar wel mogelijkheden waar uit gescoord had kunnen worden. Die heb ik aan PSV kant nog niet gezien.
Die ene vrije trap bedoel je? Dat zal bestquote:Op woensdag 22 november 2006 21:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2e helft hebben we daarvoor![]()
Heerlijk die frustratie de hele tijd bij jou.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Paar prima schoten en hier en daar een leuke kopbal. Zeker geen 100% kansen, maar wel mogelijkheden waar uit gescoord had kunnen worden. Die heb ik aan PSV kant nog niet gezien.
ja wat geen goal isquote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Die ene vrije trap bedoel je? Dat zal best
We hebben afgelopen weekend dan ook verloren van Twentequote:
Frustratie? Bij een enkele andere post zou ik die opmerking begrijpen, maar bij een opsomming van feiten?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie de hele tijd bij jou.
Daarom is t ook een vreselijke wedstrijdquote:Op woensdag 22 november 2006 21:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar Liverpool schiet ook geen deuk in een pak boter, dus dat houd elkaar lekker in evenwicht.
wij toch gelijk tegen jullie?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben afgelopen weekend dan ook verloren van Twente
Hij is een beetje in de war. Hij volgt blindelings de nioeuwe god Ten Cate die dacht te moeten melden dat psv thuis heeft verloren van Twente en ajax dat even ging inhalen. Ten eerste was Twente UIT voor PSV en ten 2e ... Wij zijn PSV. De CLUB die met minder geld dan ajax BETER is.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef pascalheister het volgende:
wij toch gelijk tegen jullie?
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Deze wedstrijd blijft toch 0-0
Of je leest even beter en probeert niet de filosoof uit te hangen die denkt dat hij begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:49 schreef __________ het volgende:
[..]
Hij is een beetje in de war. Hij volgt blindelings de nioeuwe god Ten Cate die dacht te moeten melden dat psv thuis heeft verloren van Twente en ajax dat even ging inhalen. Ten eerste was Twente UIT voor PSV en ten 2e ... Wij zijn PSV. De CLUB die met minder geld dan ajax BETER is.
Die van Liverpool zijn allang in slaap gevallen...quote:Op woensdag 22 november 2006 22:03 schreef Nashje het volgende:
De psv aanhang laat zich zowaar horen
Dat is verwarring schudden voor de tegenstander, maar daar doen ze zeker niet aan in de Jupilerlegeau.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Sensation89 het volgende:
3 warmlopers voor Liverpool terwijl ze nog maar 1x kunnen wisselen
mooi dit, de frustratie spat er vanafquote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
"hej forza psv we worden dit jaar kampioen hej forza psv we worden kampioen"kunnen ze nou écht niks beters verzinnen?
oostfront youtube hooligans!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
nageaapt van Eintracht Frankfurt
Psv staat nou niet echt bekend om zijn liederen/sfeer/tifosiequote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
"hej forza psv we worden dit jaar kampioen hej forza psv we worden kampioen"kunnen ze nou écht niks beters verzinnen?
owja ik ben gefrustreerdquote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef kollie het volgende:
[..]
mooi dit, de frustratie spat er vanafVooral zo doorgaan
![]()
Zoals iedereen alles van iedereen naaapt. Geen punt dat ze dat liedje zingen hoor, beter dat ze zich met hun eigen clubje bezighouden.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
nageaapt van Eintracht Frankfurt
Dat blijkt nóg maar een keer.. En ja hoor ze zingen het weerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Psv staat nou niet echt bekend om zijn liederen/sfeer/tifosie![]()
en precies toen je dat poste..............quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals iedereen alles van iedereen naaapt. Geen punt dat ze dat liedje zingen hoor, beter dat ze zich met hun eigen clubje bezighouden.
ze speelden zeker niet slecht nee, maar genoten....kviel bijna in slaap bij deze wedstrijdquote:Op woensdag 22 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
Jammer jongens, onterecht verloren. Prima gespeeld, ik heb genoten.
Meen je dat nou? Dit PSV is toch altijd een genot om naarte kijken?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:38 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
ze speelden zeker niet slecht nee, maar genoten....kviel bijna in slaap bij deze wedstrijd
Waarom voel je je meteen aangevallen als het om het saaie spel van psv gaat. Dit is toch het realistische voetbal wat jullie prediken?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef pascalheister het volgende:
twi je verlaagd je niveau wel zeg![]()
"Marco perfect Marco perfect"quote:Op woensdag 22 november 2006 22:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
"Marco moet weg"
Ze staan weer is voor lul in Europa (niet de spelers.. tenminste.... maar dan vooral de supporters
)
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Doc het volgende:
Zo, hoef ik tenminste een tijdje op dit forum niet meer te horen dat PSV eigenlijk beter is dan LFC ...
Nou, eigenlijk zijn ze dat ook gewoon, daar doet deze 2-0 niks aan af. ik wou het je toch effe laten weten.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Doc het volgende:
Zo, hoef ik tenminste een tijdje op dit forum niet meer te horen dat PSV eigenlijk beter is dan LFC ...
ik aangevallen nee hoor, het is niet altijd rozegeurquote:Op woensdag 22 november 2006 22:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom voel je je meteen aangevallen als het om het saaie spel van psv gaat. Dit is toch het realistische voetbal wat jullie prediken?
Dankquote:Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]iig gefeliciteerd voor de Liverpool fans. Ik blijf Doc aan het feliciteren
Gefeliciteerd... terecht gewonnen..quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Doc het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]iig gefeliciteerd voor de Liverpool fans. Ik blijf Doc aan het feliciteren
Ah joh, je mag best wat milder zijn hoor. Zijn ze een keertje met meer dan 800 man, dan weten ze natuurlijk van gekkigheid ook niet meer wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:30 schreef denthemen het volgende:
fans hebben zich weer lekker voor lul gezet, met 3000 man er heen gaan, geeft al aan hoe hypocriet het eigenlijk is want hier in NL krijgen jullie uitvakken in bijna alle gevallen niet vol, en dan nog amper iets van je laten horen behalve het pippi lied. Ook het zingen tijdens de voor en na bespreking was om in je broek te pissen, als je echt zo graag jezelf wilt duidelijk maken op tv zing je langer door en stop je niet na 15 seconden
Ze waren toch al geplaatst dus waarom zou hij briljante wissels inzetten?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:51 schreef Chadi het volgende:
En de wissels van koeman.. lachwekkend trouwens... Je speelt verdomme niet tegen NEC of zo .
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:30 schreef denthemen het volgende:
fans hebben zich weer lekker voor lul gezet, met 3000 man er heen gaan, geeft al aan hoe hypocriet het eigenlijk is want hier in NL krijgen jullie uitvakken in bijna alle gevallen niet vol, en dan nog amper iets van je laten horen behalve het pippi lied. Ook het zingen tijdens de voor en na bespreking was om in je broek te pissen, als je echt zo graag jezelf wilt duidelijk maken op tv zing je langer door en stop je niet na 15 seconden
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:13 schreef Doc het volgende:
[..]bedankt
(can we play your team(s) every week?)
toch dik 2 miljoen kijkersquote:Op donderdag 23 november 2006 07:24 schreef borisz het volgende:
normaal bestaat dit topic uit 3 delen nu maar 1, keken er zoveel naar NL 1 ofzo?![]()
Roma in ieder geval niet, die kunnen hooguit nog tweede worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:48 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop op een Italiaanse tegenstander voor PSV ROMA of zo dan heb je grote kans dat ze door bekeren.
Krijg je een kruis loting??quote:Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Roma in ieder geval niet, die kunnen hooguit nog tweede worden.
De nrs. 1 van iedere poule worden gekoppeld aan de nrs 2 inderdaadquote:Op donderdag 23 november 2006 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Krijg je een kruis loting??
In dat geval heb je an celtic ook een mooie. Die is te doen voor PSV.
Uitzonderingen:quote:Op donderdag 23 november 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nrs. 1 van iedere poule worden gekoppeld aan de nrs 2 inderdaad
Cocu had koorts, vandaar dat hij niet speelde.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef PyTh het volgende:
...
Over de wedstrijd hoeven we het eigenlijk ook niet te hebben, bijzonder matige pot met een onbegrijpelijke zet van Koeman om Feher er ipv Cocu in te zetten.
...
Weet ik, maar waarom dan Feher die hij nog nooit heeft laten spelen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Cocu had koorts, vandaar dat hij niet speelde.![]()
Liverpool stad is erg vernieuwd en raar maar waar schoner geworden dan 2 jaar geleden. Dit komt omdat het Cultureel hoofdstad 2008 is en de hele stad een opknapbeurt krijgt. Dus als je het nu al erg vind kan je nagaan hoe het was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef PyTh het volgende:
Ook weer terug uit Liverpool.
Absoluut niet het tripje waar ik op gehoopt had.
Liverpool een absolute pauperstad, stadion zeker wel aardig van de binnenkant (het nieuwe wordt wel echt mooi) maar van buiten net een loods zoals al eerder gezegd. Het publiek viel me echt tegen (vooral de "beruchte" KOP, slechts 2x echt gehoord), beide keren na het doelpunt voor de rest hadden ze verbaal niks te vertellen.
Zal zal daar inderdaad wel door komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Liverpool stad is erg vernieuwd en raar maar waar schoner geworden dan 2 jaar geleden. Dit komt omdat het Cultureel hoofdstad 2008 is en de hele stad een opknapbeurt krijgt. Dus als je het nu al erg vind kan je nagaan hoe het was.
Ik denk dat je The kop niet echt gehoord hebt omdat het een wedstrijd om niks was. Bij de PL wedstrijden en wedstrijden die er toe doen ( olympiakos bijv) gaat de Kop over het algemeen wel los
Addo? op het middenveld heb je daar helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom dan Feher die hij nog nooit heeft laten spelen?
Had Addo veel logischer gevonden maarja.....
Vond hem het bij Ghana in Duitsland vrij aardig doen op het middenveld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Addo? op het middenveld heb je daar helemaal niks aan.
Links van de Albert Dock ja.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
Komt dat stadion bij Albert Dock?
Maar dat wordt niet het nieuwe LFC stadion ...quote:
Wat SG zegt ten opzicht van 2 jaar geleden en helemaal vergeleken met hoe het in de jaren 80 - toen vond ik het zelfs een pauper stad met de gezelligheid van een buitenwijk van Zwolle op een druilerige maandagmorgen.quote:
De accoustiek op Anfield is beroerd. Je hoort gewoonweg op de Annie Rd kant de Kop heel slecht. Ik weet niet of je de wedstrijd opgenomen hebt, maar dan kan je de LFC supporters beter horen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef PyTh het volgende:
Het publiek viel me echt tegen (vooral de "beruchte" KOP, slechts 2x echt gehoord), beide keren na het doelpunt voor de rest hadden ze verbaal niks te vertellen.
Het zal ook met de weersomstandigheden (heeeeeel de dag en nacht regen) en het vroege donker worden te maken hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat SG zegt ten opzicht van 2 jaar geleden en helemaal vergeleken met hoe het in de jaren 80 - toen vond ik het zelfs een pauper stad met de gezelligheid van een buitenwijk van Zwolle op een druilerige maandagmorgen.
Daarmee vergeleken is het tegenwoordig echt erg leuk. Ik voel me er altijd wel thuis.
Kan best dat het daar aan ligt, heb de wedstrijd niet opgenomen maar hoorde ook "thuis" dat de sfeer niet geweldig was. Maar dat is inderdaad ook wel een beetje logisch als de druk van de ketel is en je allebei al geplaatst bent.quote:De accoustiek op Anfield is beroerd. Je hoort gewoonweg op de Annie Rd kant de Kop heel slecht. Ik weet niet of je de wedstrijd opgenomen hebt, maar dan kan je de LFC supporters beter horen.
Daarnaast ook wat SG zegt. LFC speelde een matige pot tegen een nog matiger spelende tegenstander in ee poule waar beiden al geplaatst zijn en het er dus niet extreem om gaat.
Dat is natuurlijk niet waar en vind je vergelijking ook een beetje krom...quote:PSV had voor het eerst in 2 jaar weer eens meer dan 800 man mee naar een wedstrijd, dus dat is ook "bijzonderder". Vergelijk het met BRFC gister in de Kuip.
Vuile Jood, vriend van de Joden, Helemaal niets in amsterdam, Marco moet weg, Mark van Bommel, Ruud van Nistelrooij enz.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef Erasmusch het volgende:
Wat werd er nou allemaal geschreeuwd richting van gelder?
Paar vrienden van mij gaan elk jaar 1 of 2 x naar Liverpool, zal eens informeren wanneer ze weer gaan en dan zal ik eens meegaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:12 schreef Doc het volgende:
Pyth, kom gewoon nog een keer naar Liverpool wanneer het mooier weer is. En dan in een vak dichter bij The KOP. Hier thuis vond ik de sfeer best OK klinken, maar het is wel zo dat men ook op Anfield zich soms wat zorgen maakt dat het "niet meer zo als vroeger is". Er is vanuit de supporters een Reclaim The Kop (RTK) campagne bezig met ideeen om de sfeer te verbeteren ("het stadion eerder verlaten zou een stadion verbod moeten betekene!" , " het zou verboden moeten zijn te bellen!" ) . Het punt is ook een beetje dat de sfeer op Anfield soms zo goed is (CFC semi-final bijvoorbeeld) dat er een hoge eis aan de sfeer gesteld wordt. Er wordt dan verwacht (ook door de supporters zelf) dat het ALTIJD zo is al dan.
Het blijft wel zo dat de sfeer meestal relatief goed is (in vergelijking met de meeste andere clubs), maar niet zo goed als de reputatie (die door de extreem goede sfeer tijdens topwedstrijden gevoed is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |