Een niet doelpuntloos gelijkspel lijkt me dan de oplossingquote:
wat deed arsenal danquote:Op donderdag 16 november 2006 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
1-1 zal mij al tot tevredenheid stemmen. Maar het Liverpool in huidige vorm is alles behalve onverslaanbaar.
3-0 winnen. Ik zei toch alles behalve onverslaanbaar.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Verkiezingen hebben bij mij meer belangstelling dan dit nietszeggende potje.![]()
Kan begrijpen dat de verkiezingen inderdaad interessanter zijn voor zo'n ouwe lulquote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Verkiezingen hebben bij mij meer belangstelling dan dit nietszeggende potje.![]()
Verkiezingen hebben niets met leeftijd te maken, tenzij je nog niet stemgerechtigd bent.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef PyTh het volgende:
Kan begrijpen dat de verkiezingen inderdaad interessanter zijn voor zo'n ouwe lul
quote:
naaah, 2 jaar terug halve finale CL in Milaan 9000, maar dat mag ook wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:20 schreef denthemen het volgende:
3000 fans? dat móet een record zijn voor psv! ik hou het op een 3-3
Het is juist Gerrard die hopeloos uit vorm is. Maar ja, iemand met zijn schotkracht kan natuurlijk altijd voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:26 schreef AminBen het volgende:
overschat zooitje net-niet spelers, dat liverpool (behalve Gerrard dan )
1-2
je bent ook aan het bijlezen op psv.netwerk.to?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:44 schreef dndiek het volgende:
Het zou de 100ste overwinning van PSV in de EC kunnen worden
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent ook aan het bijlezen op psv.netwerk.to?
Ik ga toch echt lekker voetbal kijken hoor (evt af en toe teletekst er naast).quote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naamquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:26 schreef AminBen het volgende:
overschat zooitje net-niet spelers, dat liverpool (behalve Gerrard dan )
1-2
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:12 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naam![]()
Real en net-niet spelersquote:Op woensdag 22 november 2006 13:12 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |