Een niet doelpuntloos gelijkspel lijkt me dan de oplossingquote:
wat deed arsenal danquote:Op donderdag 16 november 2006 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
1-1 zal mij al tot tevredenheid stemmen. Maar het Liverpool in huidige vorm is alles behalve onverslaanbaar.
3-0 winnen. Ik zei toch alles behalve onverslaanbaar.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Verkiezingen hebben bij mij meer belangstelling dan dit nietszeggende potje.![]()
Kan begrijpen dat de verkiezingen inderdaad interessanter zijn voor zo'n ouwe lulquote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Verkiezingen hebben bij mij meer belangstelling dan dit nietszeggende potje.![]()
Verkiezingen hebben niets met leeftijd te maken, tenzij je nog niet stemgerechtigd bent.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef PyTh het volgende:
Kan begrijpen dat de verkiezingen inderdaad interessanter zijn voor zo'n ouwe lul
quote:
naaah, 2 jaar terug halve finale CL in Milaan 9000, maar dat mag ook wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:20 schreef denthemen het volgende:
3000 fans? dat móet een record zijn voor psv! ik hou het op een 3-3
Het is juist Gerrard die hopeloos uit vorm is. Maar ja, iemand met zijn schotkracht kan natuurlijk altijd voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:26 schreef AminBen het volgende:
overschat zooitje net-niet spelers, dat liverpool (behalve Gerrard dan )
1-2
je bent ook aan het bijlezen op psv.netwerk.to?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:44 schreef dndiek het volgende:
Het zou de 100ste overwinning van PSV in de EC kunnen worden
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent ook aan het bijlezen op psv.netwerk.to?
Ik ga toch echt lekker voetbal kijken hoor (evt af en toe teletekst er naast).quote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naamquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:26 schreef AminBen het volgende:
overschat zooitje net-niet spelers, dat liverpool (behalve Gerrard dan )
1-2
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:12 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naam![]()
Real en net-niet spelersquote:Op woensdag 22 november 2006 13:12 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Zegt iemand met PSV en Real in zijn naam![]()
Ramos en Robinho zijn dus echt wel potenciele wereldtoppers(als ze dat al niet zijn), maar doe jij het maar lekker met Reina, Finnan, Warnock, Kuyt, Bellamy, Pennant, Aurelio, Zenden, Gonzalez, die hebben zich natuurlijk allemaal al bewezen op topniveauquote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef stevengerrard het volgende:
Cassano, Guti, Ramos, Robinho moet ik door gaan!
Graag, en dan liefst met onderbouwing (vooral voor Sergio Ramos en Robinho).quote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef stevengerrard het volgende:
Cassano, Guti, Ramos, Robinho moet ik door gaan!
Potientele toppers kan ik ook wel noemen.. Finnan is daar in tegen al jaren de beste rechtsback in de PL. Pak de statistieken van de BBC er maar bij!.... Maar goed als jij een vergelijking wil maken met wisselsspelers wil ik er ook wel wisselspelers van Real verder noemen hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ramos en Robinho zijn dus echt wel potenciele wereldtoppers(als ze dat al niet zijn), maar doe jij het maar lekker met Reina, Finnan, Warnock, Kuyt, Bellamy, Pennant, Aurelio, Zenden, Gonzalez, die hebben zich natuurlijk allemaal al bewezen op topniveau![]()
ik blijf bij een overwinning van PSV![]()
Weebl ik weet dat jij een andere mening bedeeld bent dus ik ga met jou de discussie niet aan aangezien jij LFC ook vaker ziet en beter kentquote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Graag, en dan liefst met onderbouwing (vooral voor Sergio Ramos en Robinho).
Tevens vind ik Liverpool uiteraard geen zooitje net-niet spelers, maar is het eerder een net-niet seizoen. Helaas.
Toch wordt het vanavond gewoon 2-1 door doelpunten van Gerrard en Luis García. Farfán mag tegenscoren.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:54 schreef northernlight81 het volgende:
Hoezo zappen tussen voetbal en verkiezingen??
Kijk gewoon voetbal en daarna komt die uitslag vanzelf wel. Hoef echt niet van elke stad live de uitslag te horen. Al genoeg verkiezingsgelul gehoort dan.
0-2, omdat om de een of andere reden het psv toch weer zal lukken.
Dat zou mooi zijn! Waarom niet? Farfan is in vorm, en kone pikt zn doelpuntje ook wel weer mee!quote:
quote:
niet volgens teletekst; koorts gekregenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
speelt gewoon hoor
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido, Simons, Mendez, Cocu, Afellay, Koné en Farfán.
en dat met Cruijf voor het uitvakquote:
altijd leuk voor de kijkende ajaciedjesquote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Dan zit je verdomme op Anfield, een van de mooiste historische stadions van de wereld, en dan ga je "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Hoe diep triest ben je dan
net zo triest als Helemaal niets in Rotterdam zingen en vervolgens in hetzelfde toernooi uit komen.......quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Dan zit je verdomme op Anfield, een van de mooiste historische stadions van de wereld, en dan ga je "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Hoe diep triest ben je dan
Ach, als ze het leuk vinden. Ik snap het alleen niet. Zou het ook niet snappen als de Ajacieden in Praag morgen over PSV of Feyenoord zouden gaan zingen. Je bent toch met de wedstrijd van je eigen club in een prachtige atmosfeer bezig?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
altijd leuk voor de kijkende ajaciedjes![]()
Domme kneusen zijn het.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Eens, net zo triestquote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net zo triest als Helemaal niets in Rotterdam zingen en vervolgens in hetzelfde toernooi uit komen.......
Ajax - Kopenhagen vergeten?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als ze het leuk vinden. Ik snap het alleen niet. Zou het ook niet snappen als de Ajacieden in Praag morgen over PSV of Feyenoord zouden gaan zingen. Je bent toch met de wedstrijd van je eigen club in een prachtige atmosfeer bezig?
Zielig idd.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Het gebeurd nou eenmaal, kan er zelf niet echt wakker van liggen, die hetse tussen beide supporters is er nu eenmaal, laat ze lekker.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als ze het leuk vinden. Ik snap het alleen niet. Zou het ook niet snappen als de Ajacieden in Praag morgen over PSV of Feyenoord zouden gaan zingen. Je bent toch met de wedstrijd van je eigen club in een prachtige atmosfeer bezig?
Nog een smerige mocro erbij daar bij de boerenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:22 schreef kollie het volgende:
Da Costa![]()
3 nationaliteiten, dan moet ie van Wilders helemaal het land uit![]()
Zwansen:quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:27 schreef numero_uno het volgende:
wordt het nog ergens uitgezonden op de radio want op radio1 is alleen verkiezingsgezeik
waarom kijk je geen tv?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:27 schreef numero_uno het volgende:
wordt het nog ergens uitgezonden op de radio want op radio1 is alleen verkiezingsgezeik
werk maar niet iets van radio eindhoven ofzoquote:
aha, misschien de livestream op nos.nl? Die is best aardig. Daar zit ik nu naar te kijken. Huisbaas heeft de rekening voor de kabel niet betaalt, dus geen tv... De klootzakquote:
dan heb je een goede reden om geen huur te betalen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef kollie het volgende:
[..]
aha, misschien de livestream op nos.nl? Die is best aardig. Daar zit ik nu naar te kijken. Huisbaas heeft de rekening voor de kabel niet betaalt, dus geen tv... De klootzak![]()
dat sowieso jaquote:Op woensdag 22 november 2006 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dan heb je een goede reden om geen huur te betalen.
Cocu koortsquote:
Ja hier zijn alle zenders laatst hergeschikt maar de enige die de tv kan instellen is onze huisgenoot die met zijn ballen in Maleisië zit en we hebben alles al geprobeerd om de zenders goed in te stellenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef kollie het volgende:
[..]
aha, misschien de livestream op nos.nl? Die is best aardig. Daar zit ik nu naar te kijken. Huisbaas heeft de rekening voor de kabel niet betaalt, dus geen tv... De klootzak![]()
ik vind PSV beter in de vorm dan toen, dus dat zou moeten lukken.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Leuke wedstrijd, al gaat het nergens meer om benieuwd of PSV net zoals in Eindhoven Liverppol weer op de 0 kan houden.
Zou wel leuk zijn voor het Nederlands voetbal , al ben ik dit keer iets meer voor Liverpoolquote:Op woensdag 22 november 2006 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind PSV beter in de vorm dan toen, dus dat zou moeten lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |