ze speelden zeker niet slecht nee, maar genoten....kviel bijna in slaap bij deze wedstrijdquote:Op woensdag 22 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
Jammer jongens, onterecht verloren. Prima gespeeld, ik heb genoten.
Meen je dat nou? Dit PSV is toch altijd een genot om naarte kijken?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:38 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
ze speelden zeker niet slecht nee, maar genoten....kviel bijna in slaap bij deze wedstrijd
Waarom voel je je meteen aangevallen als het om het saaie spel van psv gaat. Dit is toch het realistische voetbal wat jullie prediken?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef pascalheister het volgende:
twi je verlaagd je niveau wel zeg![]()
"Marco perfect Marco perfect"quote:Op woensdag 22 november 2006 22:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
"Marco moet weg"
Ze staan weer is voor lul in Europa (niet de spelers.. tenminste.... maar dan vooral de supporters
)
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Doc het volgende:
Zo, hoef ik tenminste een tijdje op dit forum niet meer te horen dat PSV eigenlijk beter is dan LFC ...
Nou, eigenlijk zijn ze dat ook gewoon, daar doet deze 2-0 niks aan af. ik wou het je toch effe laten weten.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Doc het volgende:
Zo, hoef ik tenminste een tijdje op dit forum niet meer te horen dat PSV eigenlijk beter is dan LFC ...
ik aangevallen nee hoor, het is niet altijd rozegeurquote:Op woensdag 22 november 2006 22:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom voel je je meteen aangevallen als het om het saaie spel van psv gaat. Dit is toch het realistische voetbal wat jullie prediken?
Dankquote:Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]iig gefeliciteerd voor de Liverpool fans. Ik blijf Doc aan het feliciteren
Gefeliciteerd... terecht gewonnen..quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Doc het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |