dan heb je een goede reden om geen huur te betalen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef kollie het volgende:
[..]
aha, misschien de livestream op nos.nl? Die is best aardig. Daar zit ik nu naar te kijken. Huisbaas heeft de rekening voor de kabel niet betaalt, dus geen tv... De klootzak![]()
dat sowieso jaquote:Op woensdag 22 november 2006 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dan heb je een goede reden om geen huur te betalen.
Cocu koortsquote:
Ja hier zijn alle zenders laatst hergeschikt maar de enige die de tv kan instellen is onze huisgenoot die met zijn ballen in Maleisië zit en we hebben alles al geprobeerd om de zenders goed in te stellenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef kollie het volgende:
[..]
aha, misschien de livestream op nos.nl? Die is best aardig. Daar zit ik nu naar te kijken. Huisbaas heeft de rekening voor de kabel niet betaalt, dus geen tv... De klootzak![]()
ik vind PSV beter in de vorm dan toen, dus dat zou moeten lukken.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Leuke wedstrijd, al gaat het nergens meer om benieuwd of PSV net zoals in Eindhoven Liverppol weer op de 0 kan houden.
Zou wel leuk zijn voor het Nederlands voetbal , al ben ik dit keer iets meer voor Liverpoolquote:Op woensdag 22 november 2006 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind PSV beter in de vorm dan toen, dus dat zou moeten lukken.
Ik wou net zeggen kijkt iedereen naar de verkiezingen ofzo , het is hier zo rustigquote:Op woensdag 22 november 2006 20:55 schreef du_ke het volgende:
zappen tussen voetbal en verkiezingen vandaag.
PSV is toch ook al door netzoals Liverpoolquote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Die verkiezingen hoor ik dadelijk wel. Het gaat toch om de uiteindelijke uitslag.
Dit vind ik toch net iets belangrijker
FORZAAAAAAAAAAA
Via een andere spelerquote:Op woensdag 22 november 2006 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Dit was gewoon een zuivere corner volgens mij. Feher leek hem zelf achter te schieten
quote:
Da's PSVquote:Op woensdag 22 november 2006 21:24 schreef Chadi het volgende:
PSV wordt helemaal zoek gespeeld.... maar ja ze verdedigen en wachten op hun kans.
Het is misschien beter als je je frustratie op je aandeelhouders vergadering eruit gooit. Dat we als PSV ons niet voor elke kut subtopper kunnen opladen en eens een keer wat saaier spelen maar ook dan gewoon onze punten pakken kan je ons niet aanrekenen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |