quote:Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]iig gefeliciteerd voor de Liverpool fans. Ik blijf Doc aan het feliciteren
Ah joh, je mag best wat milder zijn hoor. Zijn ze een keertje met meer dan 800 man, dan weten ze natuurlijk van gekkigheid ook niet meer wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:30 schreef denthemen het volgende:
fans hebben zich weer lekker voor lul gezet, met 3000 man er heen gaan, geeft al aan hoe hypocriet het eigenlijk is want hier in NL krijgen jullie uitvakken in bijna alle gevallen niet vol, en dan nog amper iets van je laten horen behalve het pippi lied. Ook het zingen tijdens de voor en na bespreking was om in je broek te pissen, als je echt zo graag jezelf wilt duidelijk maken op tv zing je langer door en stop je niet na 15 seconden
Ze waren toch al geplaatst dus waarom zou hij briljante wissels inzetten?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:51 schreef Chadi het volgende:
En de wissels van koeman.. lachwekkend trouwens... Je speelt verdomme niet tegen NEC of zo .
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:30 schreef denthemen het volgende:
fans hebben zich weer lekker voor lul gezet, met 3000 man er heen gaan, geeft al aan hoe hypocriet het eigenlijk is want hier in NL krijgen jullie uitvakken in bijna alle gevallen niet vol, en dan nog amper iets van je laten horen behalve het pippi lied. Ook het zingen tijdens de voor en na bespreking was om in je broek te pissen, als je echt zo graag jezelf wilt duidelijk maken op tv zing je langer door en stop je niet na 15 seconden
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:13 schreef Doc het volgende:
[..]bedankt
(can we play your team(s) every week?)
toch dik 2 miljoen kijkersquote:Op donderdag 23 november 2006 07:24 schreef borisz het volgende:
normaal bestaat dit topic uit 3 delen nu maar 1, keken er zoveel naar NL 1 ofzo?![]()
Roma in ieder geval niet, die kunnen hooguit nog tweede worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:48 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop op een Italiaanse tegenstander voor PSV ROMA of zo dan heb je grote kans dat ze door bekeren.
Krijg je een kruis loting??quote:Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Roma in ieder geval niet, die kunnen hooguit nog tweede worden.
De nrs. 1 van iedere poule worden gekoppeld aan de nrs 2 inderdaadquote:Op donderdag 23 november 2006 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Krijg je een kruis loting??
In dat geval heb je an celtic ook een mooie. Die is te doen voor PSV.
Uitzonderingen:quote:Op donderdag 23 november 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nrs. 1 van iedere poule worden gekoppeld aan de nrs 2 inderdaad
Cocu had koorts, vandaar dat hij niet speelde.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef PyTh het volgende:
...
Over de wedstrijd hoeven we het eigenlijk ook niet te hebben, bijzonder matige pot met een onbegrijpelijke zet van Koeman om Feher er ipv Cocu in te zetten.
...
Weet ik, maar waarom dan Feher die hij nog nooit heeft laten spelen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Cocu had koorts, vandaar dat hij niet speelde.![]()
Liverpool stad is erg vernieuwd en raar maar waar schoner geworden dan 2 jaar geleden. Dit komt omdat het Cultureel hoofdstad 2008 is en de hele stad een opknapbeurt krijgt. Dus als je het nu al erg vind kan je nagaan hoe het was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef PyTh het volgende:
Ook weer terug uit Liverpool.
Absoluut niet het tripje waar ik op gehoopt had.
Liverpool een absolute pauperstad, stadion zeker wel aardig van de binnenkant (het nieuwe wordt wel echt mooi) maar van buiten net een loods zoals al eerder gezegd. Het publiek viel me echt tegen (vooral de "beruchte" KOP, slechts 2x echt gehoord), beide keren na het doelpunt voor de rest hadden ze verbaal niks te vertellen.
Zal zal daar inderdaad wel door komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Liverpool stad is erg vernieuwd en raar maar waar schoner geworden dan 2 jaar geleden. Dit komt omdat het Cultureel hoofdstad 2008 is en de hele stad een opknapbeurt krijgt. Dus als je het nu al erg vind kan je nagaan hoe het was.
Ik denk dat je The kop niet echt gehoord hebt omdat het een wedstrijd om niks was. Bij de PL wedstrijden en wedstrijden die er toe doen ( olympiakos bijv) gaat de Kop over het algemeen wel los
Addo? op het middenveld heb je daar helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom dan Feher die hij nog nooit heeft laten spelen?
Had Addo veel logischer gevonden maarja.....
Vond hem het bij Ghana in Duitsland vrij aardig doen op het middenveld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Addo? op het middenveld heb je daar helemaal niks aan.
Links van de Albert Dock ja.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
Komt dat stadion bij Albert Dock?
Maar dat wordt niet het nieuwe LFC stadion ...quote:
Wat SG zegt ten opzicht van 2 jaar geleden en helemaal vergeleken met hoe het in de jaren 80 - toen vond ik het zelfs een pauper stad met de gezelligheid van een buitenwijk van Zwolle op een druilerige maandagmorgen.quote:
De accoustiek op Anfield is beroerd. Je hoort gewoonweg op de Annie Rd kant de Kop heel slecht. Ik weet niet of je de wedstrijd opgenomen hebt, maar dan kan je de LFC supporters beter horen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef PyTh het volgende:
Het publiek viel me echt tegen (vooral de "beruchte" KOP, slechts 2x echt gehoord), beide keren na het doelpunt voor de rest hadden ze verbaal niks te vertellen.
Het zal ook met de weersomstandigheden (heeeeeel de dag en nacht regen) en het vroege donker worden te maken hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat SG zegt ten opzicht van 2 jaar geleden en helemaal vergeleken met hoe het in de jaren 80 - toen vond ik het zelfs een pauper stad met de gezelligheid van een buitenwijk van Zwolle op een druilerige maandagmorgen.
Daarmee vergeleken is het tegenwoordig echt erg leuk. Ik voel me er altijd wel thuis.
Kan best dat het daar aan ligt, heb de wedstrijd niet opgenomen maar hoorde ook "thuis" dat de sfeer niet geweldig was. Maar dat is inderdaad ook wel een beetje logisch als de druk van de ketel is en je allebei al geplaatst bent.quote:De accoustiek op Anfield is beroerd. Je hoort gewoonweg op de Annie Rd kant de Kop heel slecht. Ik weet niet of je de wedstrijd opgenomen hebt, maar dan kan je de LFC supporters beter horen.
Daarnaast ook wat SG zegt. LFC speelde een matige pot tegen een nog matiger spelende tegenstander in ee poule waar beiden al geplaatst zijn en het er dus niet extreem om gaat.
Dat is natuurlijk niet waar en vind je vergelijking ook een beetje krom...quote:PSV had voor het eerst in 2 jaar weer eens meer dan 800 man mee naar een wedstrijd, dus dat is ook "bijzonderder". Vergelijk het met BRFC gister in de Kuip.
Vuile Jood, vriend van de Joden, Helemaal niets in amsterdam, Marco moet weg, Mark van Bommel, Ruud van Nistelrooij enz.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef Erasmusch het volgende:
Wat werd er nou allemaal geschreeuwd richting van gelder?
Paar vrienden van mij gaan elk jaar 1 of 2 x naar Liverpool, zal eens informeren wanneer ze weer gaan en dan zal ik eens meegaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:12 schreef Doc het volgende:
Pyth, kom gewoon nog een keer naar Liverpool wanneer het mooier weer is. En dan in een vak dichter bij The KOP. Hier thuis vond ik de sfeer best OK klinken, maar het is wel zo dat men ook op Anfield zich soms wat zorgen maakt dat het "niet meer zo als vroeger is". Er is vanuit de supporters een Reclaim The Kop (RTK) campagne bezig met ideeen om de sfeer te verbeteren ("het stadion eerder verlaten zou een stadion verbod moeten betekene!" , " het zou verboden moeten zijn te bellen!" ) . Het punt is ook een beetje dat de sfeer op Anfield soms zo goed is (CFC semi-final bijvoorbeeld) dat er een hoge eis aan de sfeer gesteld wordt. Er wordt dan verwacht (ook door de supporters zelf) dat het ALTIJD zo is al dan.
Het blijft wel zo dat de sfeer meestal relatief goed is (in vergelijking met de meeste andere clubs), maar niet zo goed als de reputatie (die door de extreem goede sfeer tijdens topwedstrijden gevoed is)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |