abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 november 2006 @ 09:13:55 #201
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43811882
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

iig gefeliciteerd voor de Liverpool fans. Ik blijf Doc aan het feliciteren
bedankt

(can we play your team(s) every week?)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 november 2006 @ 09:15:42 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43811900
quote:
Op donderdag 23 november 2006 08:30 schreef denthemen het volgende:
fans hebben zich weer lekker voor lul gezet, met 3000 man er heen gaan, geeft al aan hoe hypocriet het eigenlijk is want hier in NL krijgen jullie uitvakken in bijna alle gevallen niet vol, en dan nog amper iets van je laten horen behalve het pippi lied. Ook het zingen tijdens de voor en na bespreking was om in je broek te pissen, als je echt zo graag jezelf wilt duidelijk maken op tv zing je langer door en stop je niet na 15 seconden
Ah joh, je mag best wat milder zijn hoor. Zijn ze een keertje met meer dan 800 man, dan weten ze natuurlijk van gekkigheid ook niet meer wat ze moeten doen.
pi_43812363
Liverpool was zo machtig.. Je kan ook zeggen dat PSV onmachtig is voorin. Dat heb ik al eerder gezegd maar toen werd Farfan en Kone opgehemeld... maar dat zijn jongens die net niet met de top mee kunnen. In de HCE is dat goed maar voor de Europese top heb je meer nodig... EN bij Liverpool stond het niet eens zo denderend goed hoor want ik heb ze wel betere wedstrijden zien spelen. Dit was een redelijk matige wedstrijd van hun kant.

Achterin kende PSV ook de nodige problemen. Daar is het ook niet echt top wat ze hebben op Alex na die toch weg moet wil die niet stil gaan staan in zijn voetbal ontwikkeling. Lichtpuntje bij PSV was de Por verdediger.. die deed het heel goed. Volgens mij zou je die jongen ook best achter het middenveld kunnen zetten.

Al met al denk ik dat het een meer dan terechte uitslag was en dat PSV de volgende wedstrijd geen kaarten moet pakken anders is het wel heel snel afgelopen.

Ik hoop op een Italiaanse tegenstander voor PSV ROMA of zo dan heb je grote kans dat ze door bekeren.
pi_43812402
En de wissels van koeman.. lachwekkend trouwens... Je speelt verdomme niet tegen NEC of zo .
pi_43813616
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:51 schreef Chadi het volgende:
En de wissels van koeman.. lachwekkend trouwens... Je speelt verdomme niet tegen NEC of zo .
Ze waren toch al geplaatst dus waarom zou hij briljante wissels inzetten?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 11:27:58 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43814460
quote:
Op donderdag 23 november 2006 08:30 schreef denthemen het volgende:
fans hebben zich weer lekker voor lul gezet, met 3000 man er heen gaan, geeft al aan hoe hypocriet het eigenlijk is want hier in NL krijgen jullie uitvakken in bijna alle gevallen niet vol, en dan nog amper iets van je laten horen behalve het pippi lied. Ook het zingen tijdens de voor en na bespreking was om in je broek te pissen, als je echt zo graag jezelf wilt duidelijk maken op tv zing je langer door en stop je niet na 15 seconden
of je kent de PSV liederen niet.... of je oren zaten dicht.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 11:28:43 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43814480
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:13 schreef Doc het volgende:

[..]

bedankt

(can we play your team(s) every week?)
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43815629
Alle ballen worden werden naar voren gespeeld waarbij direct balverlies werd geleden... er was gewoon geen middeveld, direct van de verdedeging ging het slecht
pi_43822368
Weer terug uit Liverpool. Ondanks de nederlaag, een leuke trip. Paar uurtjes in het centrum geweest en het lijkt me een best leuke stad. Er ook nog even een Chelsea shirt gehaald . Ben ook nog langs Goodison Park gelopen, maar het was te donker om te zien of het ook echt een mooi stadion is van de buiten.

Van de buitenkant zit Anfield eruit als een loods, maar van binnen is het echt fantastisch mooi. Jammer dat het weggaat. Wedstrijd was wat minder, Liverpool op basis van de eerste helft terecht gewonnen, vind ik. Alleen de sfeer moest alleen van onze kant afkomen zeg. Sommige hier vinden de liederen zielig, maar we zijn vrijwel geen seconde stil geweest. Dat in tegenstelling tot de beruchte Kop die de hele wedstrijd uit hun neus zat te vreten en eigenlijk alleen wat liederen er in gooide tot ze eenmaal voor stonden. Dat hebben we ze dan ook fijn laten weten . Het YNWA is dan wel mooi als dat door het hele stadion wordt ingezet.

Maar ja, jammer van het verlies, terecht zoals gezegd. Geen eerste plek, dus het gaat lastig genoeg worden volgende ronde.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 17:31:55 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43825677
quote:
Op donderdag 23 november 2006 07:24 schreef borisz het volgende:
normaal bestaat dit topic uit 3 delen nu maar 1, keken er zoveel naar NL 1 ofzo?
toch dik 2 miljoen kijkers
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43825766
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:48 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop op een Italiaanse tegenstander voor PSV ROMA of zo dan heb je grote kans dat ze door bekeren.
Roma in ieder geval niet, die kunnen hooguit nog tweede worden.
pi_43836151
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Roma in ieder geval niet, die kunnen hooguit nog tweede worden.
Krijg je een kruis loting??

In dat geval heb je an celtic ook een mooie. Die is te doen voor PSV.
pi_43836424
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Krijg je een kruis loting??

In dat geval heb je an celtic ook een mooie. Die is te doen voor PSV.
De nrs. 1 van iedere poule worden gekoppeld aan de nrs 2 inderdaad
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_43836638
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:

[..]

De nrs. 1 van iedere poule worden gekoppeld aan de nrs 2 inderdaad
Uitzonderingen:

Clubs uit hetzelfde land kunnen niet aan elkaar gekoppeld worden.

Clubs die in dezelfde groep hebben gespeeld kunnen niet aan elkaar gekoppeld worden.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:52:57 #215
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43843572
Ook weer terug uit Liverpool.
Absoluut niet het tripje waar ik op gehoopt had.

Liverpool een absolute pauperstad, stadion zeker wel aardig van de binnenkant (het nieuwe wordt wel echt mooi) maar van buiten net een loods zoals al eerder gezegd. Het publiek viel me echt tegen (vooral de "beruchte" KOP, slechts 2x echt gehoord), beide keren na het doelpunt voor de rest hadden ze verbaal niks te vertellen.

Vantevoren in de stad was het wel leuk, die pub voor uitsupporters bij het stadion (Arckles?) was ook wel aardig alleen vond de Engelse politie het weer nodig zich bijzonder kinderachtig op te stellen.

Over de wedstrijd hoeven we het eigenlijk ook niet te hebben, bijzonder matige pot met een onbegrijpelijke zet van Koeman om Feher er ipv Cocu in te zetten.

Verder vind ik het wel grappig dat Twi (en nog wat anderen) hier nog komt zeiken over hoe slecht PSV wel niet was.
Ga er vanuit dat je gisteren de hele wedstrijd tegen Praag gezien hebt en geloof dat je nu de rest van het jaar je mond wel kunt houden of niet?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43843610
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef PyTh het volgende:
...

Over de wedstrijd hoeven we het eigenlijk ook niet te hebben, bijzonder matige pot met een onbegrijpelijke zet van Koeman om Feher er ipv Cocu in te zetten.

...
Cocu had koorts, vandaar dat hij niet speelde.
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:59:29 #217
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43843686
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:55 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Cocu had koorts, vandaar dat hij niet speelde.
Weet ik, maar waarom dan Feher die hij nog nooit heeft laten spelen?
Had Addo veel logischer gevonden maarja.....
pi_43844058
Kan het zijn dat Koeman gisteravond bij de wedstrijd Parma - Heerenveen was?
Ik zat daar namelijk op de tribune en achter mij op de VIP tribune zat iemand die echt verdomd veel op hem leek.
Volgens al die oude Italiaanse mannetjes was hij het, maar ik ben er niet 100% zeker van.
Heb een foto van hem gemaakt, maar die kan ik vanavond pas op m'n pc zetten.
Forza Juve!
pi_43844137
quote:
Ook weer terug uit Liverpool.
Absoluut niet het tripje waar ik op gehoopt had.

Liverpool een absolute pauperstad, stadion zeker wel aardig van de binnenkant (het nieuwe wordt wel echt mooi) maar van buiten net een loods zoals al eerder gezegd. Het publiek viel me echt tegen (vooral de "beruchte" KOP, slechts 2x echt gehoord), beide keren na het doelpunt voor de rest hadden ze verbaal niks te vertellen.
Liverpool stad is erg vernieuwd en raar maar waar schoner geworden dan 2 jaar geleden. Dit komt omdat het Cultureel hoofdstad 2008 is en de hele stad een opknapbeurt krijgt. Dus als je het nu al erg vind kan je nagaan hoe het was.

Ik denk dat je The kop niet echt gehoord hebt omdat het een wedstrijd om niks was. Bij de PL wedstrijden en wedstrijden die er toe doen ( olympiakos bijv) gaat de Kop over het algemeen wel los
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:30:55 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43844357
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Liverpool stad is erg vernieuwd en raar maar waar schoner geworden dan 2 jaar geleden. Dit komt omdat het Cultureel hoofdstad 2008 is en de hele stad een opknapbeurt krijgt. Dus als je het nu al erg vind kan je nagaan hoe het was.

Ik denk dat je The kop niet echt gehoord hebt omdat het een wedstrijd om niks was. Bij de PL wedstrijden en wedstrijden die er toe doen ( olympiakos bijv) gaat de Kop over het algemeen wel los
Zal zal daar inderdaad wel door komen.
Ze waren echt overal aan het bouwen en aan het doen.

Had een hotel recht tegenover het nieuwe stadion bij de Albert Dock, dat gaat wel een heel mooi stadion worden.

En de wedstrijd ging ook eigenlijk helemaal nergens meer over maar dan nog vond ik het tegenvallen.
Had er gewoon heel wat meer van verwacht, van de stad, van de wedstrijd, van de hele trip eigenlijk.....

Celtic of Chelsea zou leuk zijn voor de volgende ronde, dan ga ik opzekers weer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 november 2006 @ 10:49:52 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43844793
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Weet ik, maar waarom dan Feher die hij nog nooit heeft laten spelen?
Had Addo veel logischer gevonden maarja.....
Addo? op het middenveld heb je daar helemaal niks aan.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:51:15 #222
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43844831
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Addo? op het middenveld heb je daar helemaal niks aan.
Vond hem het bij Ghana in Duitsland vrij aardig doen op het middenveld.
pi_43847613
Komt dat stadion bij Albert Dock?
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:01:52 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43848315
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
Komt dat stadion bij Albert Dock?
Links van de Albert Dock ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 november 2006 @ 14:20:03 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43850551
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Links van de Albert Dock ja.
Maar dat wordt niet het nieuwe LFC stadion ...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 november 2006 @ 14:27:01 #226
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43850737
quote:

Liverpool een absolute pauperstad
Wat SG zegt ten opzicht van 2 jaar geleden en helemaal vergeleken met hoe het in de jaren 80 - toen vond ik het zelfs een pauper stad met de gezelligheid van een buitenwijk van Zwolle op een druilerige maandagmorgen.

Daarmee vergeleken is het tegenwoordig echt erg leuk. Ik voel me er altijd wel thuis.
quote:
Het publiek viel me echt tegen (vooral de "beruchte" KOP, slechts 2x echt gehoord), beide keren na het doelpunt voor de rest hadden ze verbaal niks te vertellen.
De accoustiek op Anfield is beroerd. Je hoort gewoonweg op de Annie Rd kant de Kop heel slecht. Ik weet niet of je de wedstrijd opgenomen hebt, maar dan kan je de LFC supporters beter horen.

Daarnaast ook wat SG zegt. LFC speelde een matige pot tegen een nog matiger spelende tegenstander in ee poule waar beiden al geplaatst zijn en het er dus niet extreem om gaat. PSV had voor het eerst in 2 jaar weer eens meer dan 800 man mee naar een wedstrijd, dus dat is ook "bijzonderder". Vergelijk het met BRFC gister in de Kuip.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:44:59 #227
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43851295
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat SG zegt ten opzicht van 2 jaar geleden en helemaal vergeleken met hoe het in de jaren 80 - toen vond ik het zelfs een pauper stad met de gezelligheid van een buitenwijk van Zwolle op een druilerige maandagmorgen.

Daarmee vergeleken is het tegenwoordig echt erg leuk. Ik voel me er altijd wel thuis.
Het zal ook met de weersomstandigheden (heeeeeel de dag en nacht regen) en het vroege donker worden te maken hebben.
Kan me voorstellen dat jij je er na verloop van tijd er wel thuis gaat voelen
quote:
De accoustiek op Anfield is beroerd. Je hoort gewoonweg op de Annie Rd kant de Kop heel slecht. Ik weet niet of je de wedstrijd opgenomen hebt, maar dan kan je de LFC supporters beter horen.

Daarnaast ook wat SG zegt. LFC speelde een matige pot tegen een nog matiger spelende tegenstander in ee poule waar beiden al geplaatst zijn en het er dus niet extreem om gaat.
Kan best dat het daar aan ligt, heb de wedstrijd niet opgenomen maar hoorde ook "thuis" dat de sfeer niet geweldig was. Maar dat is inderdaad ook wel een beetje logisch als de druk van de ketel is en je allebei al geplaatst bent.
quote:
PSV had voor het eerst in 2 jaar weer eens meer dan 800 man mee naar een wedstrijd, dus dat is ook "bijzonderder". Vergelijk het met BRFC gister in de Kuip.
Dat is natuurlijk niet waar en vind je vergelijking ook een beetje krom...
Maar nog wel bedankt voor je tips al heb ik eigenlijk alleen maar in Pubs gezeten, vooral vanwege tijdgebrek.
pi_43853107
Wat werd er nou allemaal geschreeuwd richting van gelder?
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:54:06 #229
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43853621
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef Erasmusch het volgende:
Wat werd er nou allemaal geschreeuwd richting van gelder?
Vuile Jood, vriend van de Joden, Helemaal niets in amsterdam, Marco moet weg, Mark van Bommel, Ruud van Nistelrooij enz.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 november 2006 @ 11:12:33 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43874651
Pyth, kom gewoon nog een keer naar Liverpool wanneer het mooier weer is. En dan in een vak dichter bij The KOP. Hier thuis vond ik de sfeer best OK klinken, maar het is wel zo dat men ook op Anfield zich soms wat zorgen maakt dat het "niet meer zo als vroeger is". Er is vanuit de supporters een Reclaim The Kop (RTK) campagne bezig met ideeen om de sfeer te verbeteren ("het stadion eerder verlaten zou een stadion verbod moeten betekene!" , " het zou verboden moeten zijn te bellen!" ) . Het punt is ook een beetje dat de sfeer op Anfield soms zo goed is (CFC semi-final bijvoorbeeld) dat er een hoge eis aan de sfeer gesteld wordt. Er wordt dan verwacht (ook door de supporters zelf) dat het ALTIJD zo is al dan.

Het blijft wel zo dat de sfeer meestal relatief goed is (in vergelijking met de meeste andere clubs), maar niet zo goed als de reputatie (die door de extreem goede sfeer tijdens topwedstrijden gevoed is)
pi_43874856
Ik kon de PSV supporters (tijdens de wedstrijd en dus niet tegen van Gelder en Cruijff ) goed horen, viel me wel op.
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:53:45 #232
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43880151
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:12 schreef Doc het volgende:
Pyth, kom gewoon nog een keer naar Liverpool wanneer het mooier weer is. En dan in een vak dichter bij The KOP. Hier thuis vond ik de sfeer best OK klinken, maar het is wel zo dat men ook op Anfield zich soms wat zorgen maakt dat het "niet meer zo als vroeger is". Er is vanuit de supporters een Reclaim The Kop (RTK) campagne bezig met ideeen om de sfeer te verbeteren ("het stadion eerder verlaten zou een stadion verbod moeten betekene!" , " het zou verboden moeten zijn te bellen!" ) . Het punt is ook een beetje dat de sfeer op Anfield soms zo goed is (CFC semi-final bijvoorbeeld) dat er een hoge eis aan de sfeer gesteld wordt. Er wordt dan verwacht (ook door de supporters zelf) dat het ALTIJD zo is al dan.

Het blijft wel zo dat de sfeer meestal relatief goed is (in vergelijking met de meeste andere clubs), maar niet zo goed als de reputatie (die door de extreem goede sfeer tijdens topwedstrijden gevoed is)
Paar vrienden van mij gaan elk jaar 1 of 2 x naar Liverpool, zal eens informeren wanneer ze weer gaan en dan zal ik eens meegaan
  dinsdag 5 december 2006 @ 05:08:54 #233
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44154040
Kluivert krijgt speelminuten zeiden ze op de NOS, ben benieuwd.
pi_44154061
Maar de wedstrijd is al afgelopen, hoor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 5 december 2006 @ 05:20:48 #235
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44154063
Oh fuck, verkeerde topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')