My thoughts exactly.quote:
Goed tussendoortje geweestquote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
My thoughts exactly.<insert teddybeer smiley>
![]()
Uurtje thuis, drie bakken koffie, even zovele koeken later, en al wat hernieuwde moed om de achterveer in mijn uppie aan te pakken.
Ding moet 3 centimeter omlaag om geborgt te worden.
(de 2 kleine clips op de foto moeten ertussen)
[afbeelding]
Misschien morgen meer kracht.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Crashcat het volgende:
GA RACEEEEEN!!!!!
WTF BEN JE IN SLAAP GEVALLEN!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik geloof zelfs dat ze het eerst als De Amerikaanse sportmotor wilden promoten maar omdat de Koreaanse motor maar een schamele 90 Pk kon opbrengen heeft het die benaming niet gekregenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Mèt Hyosung 650 cc motor.![]()
[afbeelding]
Ze hadden eerst plannen om er een beetje exclusieve fiets van te maken uit de hogere prijscategorie..
Het ding zou oorspronkelijk namelijk een RSV Mille blok krijgen, maar Aprilia trok zich terug toen de motor te mooi werd.![]()
Die klimaatverandering gaat ook steeds snellerquote:
Mac Waalwijk of zo ?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jahoor, geef maar een tijd en plaats![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 15 november 2006 22:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die klimaatverandering gaat ook steeds sneller![]()
, hoewast?
![]()
Dikke vette Dragsthar 4ihGtquote:Op woensdag 15 november 2006 22:43 schreef Crashcat het volgende:
Ow... Is da een Amerikaanse motor..
Die kan zeker alleen maar rechtdoor
Vrijdag toch he?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mac Waalwijk of zo ?
niet al te vroeg![]()
![]()
tja, hangt ervan af wat je als 'in de buurt' vindquote:Op woensdag 15 november 2006 20:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is in de buurt van Scheveningendaar zit ik dan
Jutten naar aangespoelde krossers
heb je niet zelf de motor ergens tegenaangerost bij het parkeren?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Neeeh, kan nietHet zwarte kapje + oranje kapje + zilverenbehuizing met bolletje lagen op de grond. Ik trapte eerst nog dat zwarte ding weg van de motor, zag daarna pas dat het mijn knipperlicht was
![]()
Ik kon de unit zegmaar zo weer in elkaar zetten, aansluiten op de stekkertjes en dichtklikken. Alleen sjah, je ken d'r nix mee omdat je niet weet waarom/wieWeet ook niet of je nu elke dag moet gaan controleren of je banden niet zijn lek geprikt, schijven ingevet, kabels doorgeknipt ofzo of dat het baldadigheid was
En jah, hij staat duidelijk prominent op een open stuk. Je moet echt ff naar de motor toelopen ernaast gaan staan en dat ding eraf trekken wil je het uit elkaar trekken, het was het linkerknipperlichtje dus aan de "onderkant" van de motor. (omdat ie op de zijstandaard staat en het stuur hangt er ook nog boven) Echt vaag
Ja vrijdag, ik heb dan een snipperdag (na 3 keer aanvragenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrijdag toch he?
14:15 ongeveerAnders krijg ik 14:00 als bijnaam
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneujquote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef worldpimber het volgende:
Hij was niet in Dubai, hij zat in Bruinisse.![]()
![]()
Oh ja?
The 14 0' clock ridersquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrijdag toch he?
14:15 ongeveerAnders krijg ik 14:00 als bijnaam
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja vrijdag, ik heb dan een snipperdag (na 3 keer aanvragen)
"Two o'clock Ribey"![]()
Neeeeeeehquote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Roderick2085 het volgende:
ziet er best wel leuk uit
heb je niet zelf de motor ergens tegenaangerost bij het parkeren?
yepquote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Dan zie ik je vrijdag om 14:15 bij de MC Donalds![]()
Ik heb nog 4 kleine led knippers liggenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NeeeeeeehHij is er echt af getrokken.
Kerelsquote:Op woensdag 15 november 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan ik van het weekend fijn rijden terwijl mijn dochter filmpjes aan het kijken is
Pics?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 kleine led knippers liggen![]()
De eerste helft neem ik aan? Tenzij je ook in coma nog bewust de 2de helft mee kunt maken.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:05 schreef BazzieK het volgende:
AvondWil me onder voorbehoud aanmelden voor de HCM
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De eerste helft neem ik aan? Tenzij je ook in coma nog bewust de 2de helft mee kunt maken.![]()
Voor als je morgen leest, is dit niet wat voor jou?quote:
Ombouwertje is wel puikquote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef hicham het volgende:
Voor als je morgen leest, is dit niet wat voor jou?>> klik
Kweets pimber, wijvenfietscbrhondaetc
Maar je kunt er ongetwijfeld een puike stanna bike van maken
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef worldpimber het volgende:![]()
[..]
Ombouwertje is wel puik
Maar het origineel is gewoon kenkergaar/niet boeiend.![]()
Je hebt toch een FZR? Wat doe je nou moeilijk, maak gewoon een andere keuze als je plannen hebt voor een andere motorquote:
Had al een cbr600rr op het oog voordat ik de fzr kocht.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt toch een FZR? Wat doe je nou moeilijk, maak gewoon een andere keuze als je plannen hebt voor een andere motor![]()
Pitteh
All talk but no trousersquote:Op woensdag 15 november 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is ook niet verstandig i.v.m. gevorderden ongelukken die dan door ons worden geregeld![]()
Als je alle tijd en geld die je in dat hok steekt had gewerkt had je nu een tweede TLR er bij kunnen kopenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
Een uurtje gesleuteld, maar erg ver komen we niet behalve een verdraaide pols en een stoprubber die op scheuren staat. Fuckeduk, afhankelijk van een tweede persoon erbij dus. Morgen weer niet rijden.
![]()
Uiteindelijk komen we er wel.. maar niet verder kunnen is zó klote gewoon..
Maar was ik dan veel ongelukkiger geweest?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:
Als je alle tijd en geld die je in dat hok steekt had gewerkt had je nu een tweede TLR er bij kunnen kopen
Het zal wel het Ruwaard van Putten worden in Spijkenisse.quote:Op donderdag 16 november 2006 02:47 schreef BazzieK het volgende:
Welke kamer kunnen we je opzoeken en hoe laat is het bezoekuur?
Gewoon ff nu gaan rijden, lekker droog hier nuquote:Op donderdag 16 november 2006 02:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het zal wel het Ruwaard van Putten worden in Spijkenisse.
Eventueel weten Pimber en Hicham dit dorp wel te vinden n.a.v. de stuntlessen.![]()
Nu nog ff droog weer.De XJ is startklaar.
![]()
Daar heb ik bijna 2 maanden op gewacht, want 20 september was ik het al eens met de koper.![]()
En nu staat ze hier ook al bijna drie weken...
Hier ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:00 schreef BazzieK het volgende:
Gewoon ff nu gaan rijden, lekker droog hier nu
Watjequote:Op donderdag 16 november 2006 03:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Ik ga maffen, ik kan je aanraden dat jij het ook doet.![]()
quote:
Ohja weekendje met de vriendinquote:Op donderdag 16 november 2006 03:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb al vanaf zaterdag amper geslapen.![]()
![]()
![]()
Het is laatquote:Op donderdag 16 november 2006 07:56 schreef hicham het volgende:
BazzieKIs het voor jou nu laat, of vroeg
Mogguh
Oh ja, genoeg leesmateriaal van Pepijn zag ik weer. Welcome backDuidelijk te zien dat je nog wat energie kwijt moest, was zeker een saai in Dubai?
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor als je morgen leest, is dit niet wat voor jou?>> klik
Kweets pimber, wijvenfietscbrhondaetc
Maar je kunt er ongetwijfeld een puike stanna bike van maken
Met mijn kennis en vaardigheden kan ik ongetwijfeld voor weinig er een flitsende bike van makenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef worldpimber het volgende:![]()
[..]
Ombouwertje is wel puik
Maar het origineel is gewoon kenkergaar/niet boeiend.![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:01 schreef BazzieK het volgende:
Nooit geweten dat 9 uur s'ochtends niet alleen in sprookjesboeken bestond
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:01 schreef BazzieK het volgende:
Nooit geweten dat 9 uur s'ochtends niet alleen in sprookjesboeken bestond
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:26 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat met pent in de rug verder sjouwen
[/-XX-]
Die link had ook wel korter gekunt hoor.......quote:
wat is een pent????quote:Op donderdag 16 november 2006 09:26 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat met pent in de rug verder sjouwen
[/-XX-]
Hij bedoeld vast een pentquote:
Dus pent betekent reet ? Een reet in je rug sjouwen ?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik snap er geen pent van, enzo je weetwel joh jahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!
![]()
Neeequote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus pent betekent reet ? Een reet in je rug sjouwen ?
Zat ik wel dichtbij met m'n platte tent
Mja saai, werken enzo .. Gelukkig nog maar 2 weekjes dan ben ik klaar hier ..quote:Op donderdag 16 november 2006 10:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Neee![]()
![]()
Je snapt er geen pent van
![]()
![]()
Wowowww, hoe is het hier dan?
![]()
Wakker worden lamzak!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:01 schreef BazzieK het volgende:
Nooit geweten dat 9 uur s'ochtends niet alleen in sprookjesboeken bestondDamn.. je bent al wakker.. of weer aan het slapen.. was...
![]()
Kijkkkkk dat houdt de spirit er in!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja saai, werken enzo .. Gelukkig nog maar 2 weekjes dan ben ik klaar hier ..
Daar dan?
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wakker worden lamzak!Lekkere zin !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Damn.. je bent al wakker.. of weer aan het slapen.. was...
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Nee, ik had helemaal geen energie meer, alleen de wil dat het moest lukken met die achterveer.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:31 schreef Rib-i het volgende:
Moest je energie kwijt of had je het in de vakantie ook alleen maar over je mooie rooie
Dat geheimzinnige mannetje wil een beetje anoniem@Fok! blijven.quote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef kratjuh het volgende:
Geef vooral geen antwoord op de vraag die je quote ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joaH..quote:
...........Zo maar snel de Aprilia spullen aan de kant, en de motor naar buiten rijden..quote:In het westen is het wisselend bewolkt en elders zal vanochtend de zon flink schijnen. Vanmiddag wordt het overal bewolkter en later volgt er in het westen regen. Bij een matige, aan zee krachtige zuidenwind wordt het met 15 tot 20 graden recordzacht!
De regen breidt zich vanavond over het hele land uitbreiden. Vannacht wordt het in het westen weer droog. De wind luwt dan sterk en de minima liggen tussen 8 en 12 graden. Morgen wat zon en 10 tot 14 graden.
Nog niet eens over de helft van Nederland, over de breedtequote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tja, hangt ervan af wat je als 'in de buurt' vind
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:19 schreef Worldbeater het volgende:
Oké, na het kloten met de remmensteller, werkbank, remmensteller, bandenlichter, werkbank, etc......
.. en na twee keer opgeven, toch nog maar een keer doorgezet.![]()
.. en maar gelijk een ER6N/ Buell vering gemaakt.![]()
[afbeelding]
In 1981 de mooiste van de wereld.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In 1981 de mooiste van de wereld.Ori Yamaha trouwens, en wat zijn ze nog netjes.
![]()
Wel kleine grondspeling overigens... maja de voetsteunen zitten ook nog op de poepstand.![]()
![]()
mierenkoffieneuker.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik had het over de ER6/buell vering, die heeft buell niet zo, Wel de uitlaat onder, maar dat heeft die rooie van jou niet. Maar dat kan natuurlijk nog komen
Een diploma helpt bij de financiele uitgave later.quote:Wel een gave duc bij de weg![]()
Dat is wel een erg doorzichtige fotosoepquote:Op donderdag 16 november 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
mierenkoffieneuker.![]()
Ik heb even een plaatje van een XB9 opgezocht, en de in-en uitgaande vering zit duidelijk aan de onderkant.![]()
[..]
Echt?quote:Een diploma helpt bij de financiele uitgave later.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat is wel een erg doorzichtige fotosoep![]()
.. met bijbehorende baan.quote:Echt?
quote:Verzekering aanvragen Motorverzekering
Vul onderstaande velden in en klik op Volgende om de premie voor uw motorverzekering te berekenen.
Let op Velden met een * zijn verplicht.
Foutmelding * Voor deze verzekering mag het bouwjaar niet ouder zijn dan 20 jaar.
Ligt eraan welk bouwjaar je koopt...quote:Op woensdag 15 november 2006 23:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Had al een cbr600rr op het oog voordat ik de fzr kocht.
Maar is niet verstandig geweest ivm. met beginner-ongelukjes.
Ik kraak toch ook geen Kawa's af![]()
Oh ja... de nieuwe Blade stond er ook op in Repsol uitvoering.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja... de nieuwe Blade stond er ook op in Repsol uitvoering.
Wel mooi, maar een Duc is postwaardiger.![]()
Even ruimte scheppen hier, en wellicht een stukkie rijden.![]()
.. 650 meter naar de benzinepomp..
.. voorbandje van minder dan een half bar op spanning brengen..
.. weer terugrijden om de olie te verversen that is.![]()
Wel spannend, want er zit een rotonde tussen, dus misschien wel gelijk total down met die luie voorkant.![]()
![]()
*Treuzelkont meld zich*quote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef Roderick2085 het volgende:na 1300 meter is die olie ook echt weer aan vervanging toe
In Dubai kost dat spul toch niksquote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]na 1300 meter is die olie ook echt weer aan vervanging toe
Benzine ¤ 0,08.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
In Dubai kost dat spul toch niks
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
*Treuzelkont meld zich*![]()
De olie die er in zit was nog uit 1.9 liter oude voorraad voor de Fiero..
"Auto-olie" dus, met bepaalde additieven die ondermeer de koppeling (mogelijk) niet lekker zal vinden.
En ze is er in gegooid om de motor een beetje schoon te maken, de oude olie wat te verdunnen, aangezien er bij het verversen altijd een pittige hoeveel meuk blijft zitten.![]()
Het filter was ook niet vervangen, omdat ik na al die stilstand niet gelijk met een (koude!) droog lopende motor wilde werken. Dus er zat nog zeker (gemeten waarde!![]()
) 0,4 liter oude olie in het blok.
En het is bij de vorige keer, via de auto starten, wat stationair geneuzel, en niet rijden direct al zwart geworden.![]()
Misschien zelfs met een laagje condens uit het blok.Moeilijk te zien....
Have I got a point?![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In Dubai kost dat spul toch niks
Godnondejuzeg! Godnondejuzeg! Godnondejuzeg!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
Een maatje van mij, Duclover uit Belgie, is al op een Italiaanse motorshow geweest.![]()
foto's
En hij, voormalig Bimota en Duc 916 rijder -nu Multistrada 1000, ook even passen.![]()
[afbeelding]
![]()
Kan je geen 70 euro voor je carbsetje vragenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
Ow.. de Aprilia onderdelen..
Heb de Jolly Moto uitlaat al drie keer verkocht voor 40 euro.
Nu nog even oppoetsen met oude motorolie (tnx voor de tip MC leden) , en pics maken.
Verder zijn er via Marktplaats aanvragen voor een complete carburateurset met luchtfilter.
En verschillende mailtjes over startmotoren. Wat zal ik eens vragen?
Net met opruimen wat foto's gemaakt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht aan 45 euro voor de luchtfilter/carbset. En 20 / 25 euro elk voor de startmotoren.
Benne ook een soort van brommeronderdelen.![]()
Nee, daarna kijk ik het even aan.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:22 schreef Roderick2085 het volgende:ja hoor, het is al goed
maar dan heb je dus geen excuus om daarna weer na 10 km de olie te verversen![]()
Ah, ik zal even testen. En anders is E-bay misschien nog iets.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef Rib-i het volgende:
Kan je geen 70 euro voor je carbsetje vragenDie dingen zijn meestal wel aan de prijs
![]()
Oh, ik dacht dat pent = pijnquote:Op donderdag 16 november 2006 09:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij bedoeld vast een pentin de rug sjouwen
![]()
Snap je em dan!!!
Pent is een ander woord voor slechtheid, in het algemeen
Ik snap er geen pent van, enzo je weetwel joh jahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!
![]()
Kan geen richtprijs vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, ik zal even testen. En anders is E-bay misschien nog iets.![]()
Bedoel om het er op te zetten.quote:
Ik ga straks ook rijden, als het kan voor de regenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bedoel om het er op te zetten.![]()
Jammer genoeg weer een paar vette spetters regen, heb wel het hek van slot, en de helm en jas klaarliggen.![]()
De carterplug toch nog maar iets aangedraaid..het was al aardig vochtig op de plank onder de motor na 2 weken.(het was compleet schoon met twee keukenrollen, dus zoveel nou ook weer niet
)
Het oliedruppeltje aan de plug (zonder pakking vanwege het snel verversen) was netjes bruin
![]()
![]()
, en niet eens zwart.
![]()
Hopelijk is het droog na de luch.![]()
.
Maar ik heb een allereerste ervaringsrit op een nieuwe motor.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:00 schreef Rib-i het volgende:
Ik ga straks ook rijden, als het kan voor de regen
Tja.. zeker een eigen iets .. verzonnen door een Belg.quote:
Spannendquote:Op donderdag 16 november 2006 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik heb een allereerste ervaringsrit op een nieuwe motor.![]()
Wordt al spannend of "het" start enzo.![]()
Ziet er goed uit, 10 Euro per artikel en je hebt alles voor niksquote:[..]
Tja.. zeker een eigen iets .. verzonnen door een Belg.![]()
Ik geloof dat BWT dol is op Mecano?![]()
[afbeelding]
Maak hier dan ff een blok van. Vooral de eerste doos is leuk.![]()
Het is ini eder geval op groote gesorteerdquote:Op donderdag 16 november 2006 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik heb een allereerste ervaringsrit op een nieuwe motor.![]()
Wordt al spannend of "het" start enzo.![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Het is ini eder geval op groote gesorteerddat is al wel fijn
"De brief"? Wat voor een "De brief"quote:Op donderdag 16 november 2006 13:51 schreef worldpimber het volgende:
Net kreeg ik de schrik van mijn leven na het lezen van de brief, vervolgens met spoed naar school geraced om even wat dingen recht te zettenMaarjah, er zijn altijd mensen die tegenwerken en dan bijvoorbeeld express heel langzaam oversteken
Eentje was een vrouw die zo een wuif maakte van... vaart minderen
![]()
, maar die ander was die vuige homo Raoul Heertje
Sterft
Omgquote:[..]
Check deze kansleauzen dan![]()
Kijk ons nou lol hebben met ons 50+ . Oeh wat een stunts, wat een vertier. En dan met alle andere pappa's op een verjaardagsfeestje ruig doen.
![]()
![]()
Vervolgens 3 dingen achter elkaar plakken en 4 minuten lang loopen
![]()
Ik herken er iemand in...![]()
Oh sorry, laatste tijd maak ik teveel typo's ...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:02 schreef koffiekoekje het volgende:
"De brief"? Wat voor een "De brief"
netjesquote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, het eerste ritje viel helemaal niet tegen. [afbeelding]
De start was een ware pikstart, drukken en na 1.5 seconde (kan sneller) BROEM!![]()
![]()
Mede tnx to de nieuwe bougies denk ik.![]()
Het motortje liep al gelijk goed, leek wel een zware scheepsdiesel.
Na het starten pas mijn jas en helm gehaald binnen, en nog even in de eerste en tweede versnelling -met de motor op de bok- wat met het gas gespeeld, niet al te hoog, tot 3.000 Rpm. Ging voorspoedig zo.![]()
Daarna ben ik eerst even links de straat uit gekeken hoe de motor zich hield met gas los, want op de bok viel hij een minuut na het starten veel te ver terug met spelen. Maar dat ging allemaal prima.![]()
De rotonde was wel grappig met een wiel dat een andere lijn wil rijden dan het achterwiel.![]()
Helaas was de pomp bij de pompdefect, dus moest ik de rijafstand verdubbelen.
![]()
Er bleek achter 1.6 bar in te zitten, voorlopig maar op 2.4 gezet, en voor zat er maar 0.7 bar in, en dat is nu -totdat ik op heb gezocht wat goed is- 2.2 bar. Zal wel erg in de buurt zitten, of prima in de herfst.![]()
Terug naar huis nog even naar het park gereden voor een snelle foto.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer snel naar huis, de motor pakt (als je alleen rijdt) al lekker zwaar op tot 4.000 Rpm..
Missschien win ik nog wel van een GS-500.![]()
Nu fff de carterplug losdraaien.Smaakt naar meer.
![]()
![]()
Waarom wil je eigenlijk een KNMV verzekering?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Doorslaggevend bewijs oneigenlijk veranderen.![]()
![]()
[..]
.. met bijbehorende baan.![]()
Ben net ingelogd @ KNMV verzekeringen.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu..Heb nog niet eens anti diefstal, etc.. gewoon kaal.
![]()
![]()
![]()
Waarom gaat er een slangetje naar de linkervoorkant (voorwiel)quote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
De start was een ware pikstart, drukken en na 1.5 seconde (kan sneller) BROEM!![]()
![]()
Na het starten pas mijn jas en helm gehaald binnen, en nog even in de eerste en tweede versnelling -met de motor op de bok- wat met het gas gespeeld, niet al te hoog, tot 3.000 Rpm. Ging voorspoedig zo.![]()
Daarna ben ik eerst even links de straat uit gekeken hoe de motor zich hield met gas los, want op de bok viel hij een minuut na het starten veel te ver terug met spelen. Maar dat ging allemaal prima.![]()
De rotonde was wel grappig met een wiel dat een andere lijn wil rijden dan het achterwiel.![]()
![]()
Er bleek achter 1.6 bar in te zitten, voorlopig maar op 2.4 gezet, en voor zat er maar 0.7 bar in, en dat is nu -totdat ik op heb gezocht wat goed is- 2.2 bar. Zal wel erg in de buurt zitten, of prima in de herfst.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer snel naar huis, de motor pakt (als je alleen rijdt) al lekker zwaar op tot 4.000 Rpm..
![]()
![]()
kilometer teller?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarom gaat er een slangetje naar de linkervoorkant (voorwiel)
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:12 schreef worldpimber het volgende:
OMG, pimpmobiel![]()
Vooral de voorzichtigheid hoe je ermee omgaat.Boeiuuhhh
Boeiuuhhhquote:Check mail
fff............................................quote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Snelwagen het volgende:
netjes, alleen het blokje nog ff oppoetsen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bij 90% van de motoren.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarom gaat er een slangetje naar de linkervoorkant (voorwiel)Mechanische overbrenging that is.
Ik heb nog saldo over van het schorsen van de TLR.. en de auto loopt er ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef bvvt het volgende:
Waarom wil je eigenlijk een KNMV verzekering?
daar was je toch neit blij mee?
Of was dat iemand anders?
Ik weet een motor die zo vastliep.. bij mijn rijschool.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Snelwagen het volgende:
Vanochtend met starten zat mn gaskabel vast ofzo, dus ik kick mn motor aan (wat al verdomd moeilijk ging). Ineens vol in zn toeren met een koude motor
. Toen nog een keer toen ik thuis wegreed op het grindpad ineens slippen
.
Nu geen probs meer, maar kzat niet egt lekker op mn motor![]()
Mooiii!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
af1 had je he? hoeveel cc is zon ding? 50 toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
Ow.. de Aprilia onderdelen..
Heb de Jolly Moto uitlaat al drie keer verkocht voor 40 euro.
Nu nog even oppoetsen met oude motorolie (tnx voor de tip MC leden) , en pics maken.
Verder zijn er via Marktplaats aanvragen voor een complete carburateurset met luchtfilter.
En verschillende mailtjes over startmotoren. Wat zal ik eens vragen?
Net met opruimen wat foto's gemaakt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht aan 45 euro voor de luchtfilter/carbset. En 20 / 25 euro elk voor de startmotoren.
Benne ook een soort van brommeronderdelen.![]()
Had ik die rijschool maar, 250cc crossertjesquote:Op donderdag 16 november 2006 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet een motor die zo vastliep.. bij mijn rijschool.
Was een 250 cc 2 takt crosser. Fel ding.![]()
Die rijschool had verschillende soorten motoren, was heerlijk om iedere les te wisselen.![]()
25 Kw bestond nog niet in 1992.![]()
![]()
Sterker nog, dan heb ik de aanhangwagen en benzine van het ophalen er uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Rib-i het volgende:
Ziet er goed uit, 10 Euro per artikel en je hebt alles voor niks![]()
124 cc. De voorloper van de RS125.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef fs180 het volgende:
af1 had je he? hoeveel cc is zon ding? 50 toch?![]()
Bijna niemand durfde er mee te rijden. Ik heb er ook maar 1 les mee gedaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef Snelwagen het volgende:
Had ik die rijschool maar, 250cc crossertjes, alleen waar gebruikten ze die dingen voor:?
quote:
Goed gedaan hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had het een keer met de lesmotor die vol op de choke stond, dat was op zich geen probleem. Tot ik met het testen van de achterrem per ongeluk de motor in zijn 1 trapte ...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Snelwagen het volgende:
Vanochtend met starten zat mn gaskabel vast ofzo, dus ik kick mn motor aan (wat al verdomd moeilijk ging). Ineens vol in zn toeren met een koude motor
.
lekkere grip bij uitkomen van de bocht op volgasquote:Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bijna niemand durfde er mee te rijden. Ik heb er ook maar 1 les mee gedaan.
Was echt eng zodra hij in de powerband kwam.![]()
![]()
Ding stond op wegbandjes. En dat in het pre SM tijdperk. Gewoon lesmateriaal dus.![]()
![]()
vindt ze wel mooier als die rsjes, minder brommer gehalte.. en je onderdelen zijn best goedkoopquote:Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sterker nog, dan heb ik de aanhangwagen en benzine van het ophalen er uit.![]()
[..]
124 cc. De voorloper van de RS125.![]()
[afbeelding]
[..]
Bijna niemand durfde er mee te rijden. Ik heb er ook maar 1 les mee gedaan.
Was echt eng zodra hij in de powerband kwam.![]()
![]()
Ding stond op wegbandjes. En dat in het pre SM tijdperk. Gewoon lesmateriaal dus.![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Snelwagen het volgende:
.
En, heb je de herkomst nog kunnen achterhalenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Roderick2085 het volgende:
ik kwam net bij m'n motor, liggen er drie dikke druppels olie op de grond
![]()
hij heeft er maar 5,5 uur gestaan ofzo
ben er nog niet onder gekropenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En, heb je de herkomst nog kunnen achterhalen
Ik heb een hor gefixed [afbeelding]
Kan je mooi alle muggen binnen houdenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En, heb je de herkomst nog kunnen achterhalen
Ik heb een hor gefixed [afbeelding]
Echt goed is spiegels(heb ik niet), knipperlichten(geen bedrading voorhanden) en remlicht fixen.quote:
Ik heb al teveel werk, kan het niet eens overzien.quote:Maar als je meer wilt, ik heb hier nog een fzr liggen die gereed is om aan te sleutelen![]()
met gasgeven had je echt dat turbo effect bij het klimmen in toeren.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef Snelwagen het volgende:
lekkere grip bij uitkomen van de bocht op volgas![]()
![]()
Hij's voor de loop of sloop.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:24 schreef fs180 het volgende:
vindt ze wel mooier als die rsjes, minder brommer gehalte.. en je onderdelen zijn best goedkoop![]()
Ik had drie druppels per 2 dagen denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Roderick2085 het volgende:
ik kwam net bij m'n motor, liggen er drie dikke druppels olie op de grond
![]()
hij heeft er maar 5,5 uur gestaan ofzo
UUhm, doe dat dan meteen ipv eerst naar huis rijdenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ben er nog niet onder gekropen
ik wist al wel dat ie af en toe wat verloor, maar zoveel in zo'n korte tijd heb ik nog niet gezien... maar ff goed in de gaten houden
Goed manquote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Been there'o so many times.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
UUhm, doe dat dan meteen ipv eerst naar huis rijdenOf zit je daar nog
Ik had nog een quote gequote.quote:
¿ Que ?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had nog een quote gequote.![]()
![]()
![]()
Ik was vooral bang voor de koppeling. Die slipte 2 weken geleden een beetje ..erg.. door terwijl de motor op de standaard stond te gassen in de hogere versnellingen. Nu totaal geen last van.quote:
nee, ik ga gewoon naar huisquote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
UUhm, doe dat dan meteen ipv eerst naar huis rijdenOf zit je daar nog
zit er volgens mij ook.... hij laat af en toe wat druppeltjes achter, volgens mij al vanaf m'n schuiver van vorig jaarquote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there'o so many times.Never checked.
It is I with an oil fetish.
![]()
![]()
Maja, er kan ook een scheurtje zijn ontstaan.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Na een kansloze vruchteloze nacht,quote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
Middag
Rond half 10 toch kwijlend op mijn toetsenbord in slaap gevallenToen ik wakker werd had ik een smsje. Ik denk, ah iemand die informeerde naar mijn algehele gezondheid aangezien ze toch bezorgd zijn geworden door mijn plotse afwezigheid in de Fok!MC, maar niets was minder waar
![]()
Het was een zeer schokkend tekstbericht van de heer Wereldklopper die mij uitmaakte voor een lam scrotum gezien het tijdstip reeds 10 uur s'ochtends had gepasseerd en hij onder de toch wel enigzins foute indruk was dat ik geheel nog niet aanwezig was geweest deze ochtend. Al met al geen prettige manier om wakker te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neiH.. gewoon een te hard of te zacht aangedraaide bout.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef Roderick2085 het volgende:
zit er volgens mij ook.... hij laat af en toe wat druppeltjes achter, volgens mij al vanaf m'n schuiver van vorig jaar
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
Middag
Rond half 10 toch kwijlend op mijn toetsenbord in slaap gevallenToen ik wakker werd had ik een smsje. Ik denk, ah iemand die informeerde naar mijn algehele gezondheid aangezien ze toch bezorgd zijn geworden door mijn plotse afwezigheid in de Fok!MC, maar niets was minder waar
![]()
Het was een zeer schokkend tekstbericht van de heer Wereldklopper die mij uitmaakte voor een lam scrotum gezien het tijdstip reeds 10 uur s'ochtends had gepasseerd en hij onder de toch wel enigzins foute indruk was dat ik geheel nog niet aanwezig was geweest deze ochtend. Al met al geen prettige manier om wakker te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inspuiten en morgen met de griptang losmakenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was vooral bang voor de koppeling. Die slipte 2 weken geleden een beetje ..erg.. door terwijl de motor op de standaard stond te gassen in de hogere versnellingen. Nu totaal geen last van.![]()
![]()
Klaar voor een brikkenmeet. Had gelezen dat er eentje dit weekend was in Noord Holland.
Helaas kan ik zondag niet.![]()
Ik krijg alleen het boutje van het oliefilter niet los.Morgen maar een griptang halen.
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Of heb jij een beter idee. Ik moet en zal het oliefilter bevrijden, kosten wat kost...
zal wel gelijk schroefdraad moeten tappen denk ik.Kopen we dat ook...
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na een kansloze vruchteloze nacht,
had Bazziek een meer vreugdevolle ochtend verwacht,
Vroeg wakker was hij,
maar al snel dacht hij "ik denk dat ik nu mijn bedje inglij"
Een sms kraaide hoopvol luid uit,
Bazziek hoopte op een meisje, roepende om zijn fluit ..
Alweer een trauma erbij..
![]()
[..]
neiH.. gewoon een te hard of te zacht aangedraaide bout.![]()
Jij moet inderdaad helemaal niet praten met je oliefetish ja, straks maak je nog onze relatie stuk door je gezeik daaroverquote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Maja, er kan ook een scheurtje zijn ontstaan.![]()
[..]
Vroeg wakker was hij,
![]()
[..]
Vroeg wakker was hij,
ik moet er sowieso nog een keer naar opzoek... hij had na de schuiver wel een scheurtje ergens dichtgelast, aan de rechterkant volgens mij... olie komt nu iedere keer uit de linkerkant van m'n blok... regelmatig via de jiffy naar de grondquote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeg wakker was hij,
![]()
[..]
pff, dan was het ook niet belangrijkquote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij moet inderdaad helemaal niet praten met je oliefetish ja, straks maak je nog onze relatie stuk door je gezeik daarover![]()
Alleen wel handig om meteen te checken waar het vandaan komt, omdat het na een ritje weer misschien niet meer is te achterhalen
Misschien je jiffy schanier overmatig ingevetquote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik moet er sowieso nog een keer naar opzoek... hij had na de schuiver wel een scheurtje ergens dichtgelast, aan de rechterkant volgens mij... olie komt nu iedere keer uit de linkerkant van m'n blok... regelmatig via de jiffy naar de grond![]()
[..]
pff, dan was het ook niet belangrijk![]()
zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Misschien je jiffy schanier overmatig ingevet
Je kan moeilijk van iemand al zijn eigenschappen worshippen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
Jij moet inderdaad helemaal niet praten met je oliefetish ja, straks maak je nog onze relatie stuk door je gezeik daarover![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AaH, was het zo erg, tja dat veranderd de zaak. Al zijn drie druppels niet echt boeiend.. denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
ik moet er sowieso nog een keer naar opzoek... hij had na de schuiver wel een scheurtje ergens dichtgelast, aan de rechterkant volgens mij... olie komt nu iedere keer uit de linkerkant van m'n blok... regelmatig via de jiffy naar de grond![]()
Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden.![]()
En een milieubeambte kan je wel een forse boete geven.![]()
![]()
.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 16-11-2006 16:32:04 ]
Mijn KLX650R lekte via de kering van de uitgaande as .. bij het voortandwiel dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien je jiffy schanier overmatig ingevet
Flinke schuiver geweest als je blok is gescheurdquote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja euH.. teruglezen die handel hooR.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:27 schreef Rib-i het volgende:
Flinke schuiver geweest als je blok is gescheurd
[..]
Vroeg wakker was hij,
![]()
[..]
Remleidingquote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX650R lekte via de kering van de uitgaande as .. bij het voortandwiel dus.
[afbeelding]
Erg handig die constante en automatische smering van de ketting.![]()
Heee wat doet die kabel bij het voorwiel? [/koffiekoekje]![]()
wrom heb je dat ding nietmeer, mooie skeurmachienquote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX650R lekte via de kering van de uitgaande as .. bij het voortandwiel dus.
[afbeelding]
Erg handig die constante en automatische smering van de ketting.![]()
Heee wat doet die kabel bij het voorwiel? [/koffiekoekje]![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan moeilijk van iemand al zijn eigenschappen worshippen.![]()
![]()
Maja, ik heb nou eenmaal respect voor alles wat leeft.
Behandel en vertroetel je motor zoals jij behandeld zou willen worden.![]()
![]()
Als ik dat dan op jou projecteer.. dan zit jij dus s'nachts in het keldertje.Zo wild met die ZX6R.
![]()
![]()
![]()
naja, genoeg te compenseren.
het waren geen kleine druppeltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
AaH, was het zo erg, tja dat veranderd de zaak. Al zijn drie druppels niet echt boeiend.. denk ik.
Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden.![]()
En een milieubeambte kan je wel een forse boete geven.![]()
![]()
.je kon in iedere druppen volgens mij makkelijk een duimafdruk maken
dat viel nog wel mee.... alleen op z'n zijkant het stoeprandje op vond ie niet zo leukquote:Op donderdag 16 november 2006 16:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Flinke schuiver geweest als je blok is gescheurd![]()
Daarmee heeft ie een liev klein meisje genaaidquote:Op donderdag 16 november 2006 16:31 schreef Snelwagen het volgende:
wrom heb je dat ding nietmeer, mooie skeurmachien![]()
Druppels olie < -- > duimafdruk. Wat een vergelijking, hoe kom je derop.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:34 schreef Roderick2085 het volgende:
het waren geen kleine druppeltjesje kon in iedere druppen volgens mij makkelijk een duimafdruk maken
weet ik het... meestal zit ik om deze tijd nog op schoolquote:Op donderdag 16 november 2006 16:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Druppels olie < -- > duimafdruk. Wat een vergelijking, hoe kom je derop.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:naja, genoeg te compenseren.![]()
Die opmerking maak ik altijd naar mensen toe die gaan zeiken over dat ik geen vette uitlaat heb.
![]()
Die zat er dus ook niet op.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Remleiding![]()
km-teller is een overbodige luxe in deze
Ik ben toch niet zo'n creatieve binnendoorrijder, en al helemaal geen Pimber hooligan.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:31 schreef Snelwagen het volgende:
wrom heb je dat ding nietmeer, mooie skeurmachien![]()
Wees dan gelijk duidelijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:34 schreef Roderick2085 het volgende:
het waren geen kleine druppeltjesje kon in iedere druppen volgens mij makkelijk een duimafdruk maken
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daarmee heeft ie een liev klein meisje genaaid
Opeens komen ze echt van alle kantenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
en met 200 km/u een doordraaier uitsturen.
Hij praat er alleen graag over, het is niet zo dat ie het ook daadwerkelijk ooit gedaan heeftquote:
Was een leuk meisje.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:36 schreef worldpimber het volgende:
Daarmee heeft ie een liev klein meisje genaaid
Neh, geen inkoppers vandaag... you're damn rightquote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef BazzieK het volgende:
Hij praat er alleen graag over, het is niet zo dat ie het ook daadwerkelijk ooit gedaan heeft
Deze leent zich erg voor een inkopper maarja
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:44 schreef MouseOver het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
Liet haar spijkerbroek hier nog achter enzo.. dronk meerdere bakkies koffie terwijl ze tussendoor wat kicklessen nam, en het geen ene keer lukte. Good memories. Leuke middag.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was een leuk meisje.![]()
![]()
[afbeelding]
Liet haar spijkerbroek hier nog achter enzo.. dronk meerdere bakkies koffie terwijl ze tussendoor wat kicklessen nam, en het geen ene keer lukte. Good memories. Leuke middag.![]()
Home made mengsmering aftappenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]Meteen haar broek uitdoen he
Omdat ze met het open vervoer gekomen was, en een leren pak meehad in een boodschappentas, maar geen rugzak voor de weg terug. Ze hoefde de broek ook niet meer.. en de tas ook niet.quote:
quote:
En van de juiste smering voorzienquote:
Ow. .ik was inconstitent .. en niet bemiddelbaar zeiden ze vorige week bij het detacheringsbureau.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:09 schreef Snelwagen het volgende:
net resultaat van een test van school terug,
I Machocultuur
Je voelt je prima thuis in een cultuur van ‘stoere jongens’. Je bent prestatiegericht, ambitieus en een tikkeltje materialistisch. Je loopt niet weg voor onderlinge concurrentie, je hebt er veel voor over om hogerop te komen. Bovendien ben je goed in staat om zelfstandig te werken en doe je dingen het liefst op jouw eigen manier.
Machocultuur
![]()
Ik krijg er altijd van die rare dingen uitquote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie dat ze nu een DRZ400SM heeft gezien haar onderschrift op MF.![]()
[..]
Ow. .ik was inconstitent .. en niet bemiddelbaar zeiden ze vorige week bij het detacheringsbureau.
Mijn mening was dat ik een flexibele persoonlijkheid ben, te groot voor hun wereld.![]()
![]()
![]()
WB gelooft niet in testen van Libelle kwaliteit.![]()
Huhm wel een vrouw met ballen dusquote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie dat ze nu een DRZ400SM heeft gezien haar onderschrift op MF.![]()
doesnt look that badquote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef MouseOver het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mVZ_3zOC6qU
auwauwauw
Niet egt gespierd die kerel, beetje slappen benenquote:
Ik zie de uitslag al bijna bij het antwoorden.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:14 schreef Snelwagen het volgende:
Ik krijg er altijd van die rare dingen uit, we hebben zon vak SLB en daar doen we altijd van die testen
![]()
Vette velg! Vanwaar was die VFR zo goedkoop?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:15 schreef 4x2 het volgende:
Morgen ff wieltje langsbrengen, maar heb weinig zin om de auto te pakken
Dus dan maar ff wat beunen:
[afbeelding]
Alleen misschien bind ik dat wiel straks toch maar ff rechtstreeks op het zadel, want dat rekje heb ik toch niet echt veel vertrouwen in...
Aan de andere kant, hij rust gewoon op mn achterkant, dus zolang die niet uit elkaar valt gaat het wel goed....
Opbouwen héquote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
Waarom heb ik in me agenda staan 22, 23, 24 en 25 februari?![]()
Of is dat wat anders?
ow dr stond februariquote:Op donderdag 16 november 2006 17:39 schreef -XX- het volgende:
Gevondenhttp://www.motorbeursutre(...)echt_nl/nl/index.asp
Wat is het verschil?...![]()
Dan kun je dus het best naar motornewzquote:Op donderdag 16 november 2006 17:44 schreef -XX- het volgende:
Ik hoop dat ik naar 1 van die 2 kan!Lijkt me wel leuk om te zien al die nieuwe modellen!
![]()
Jaquote:Op donderdag 16 november 2006 17:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan kun je dus het best naar motornewz
2 weekjesquote:
In Februari is de MotorBeurs ..quote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
Waarom heb ik in me agenda staan 22, 23, 24 en 25 februari?![]()
Of is dat wat anders?
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:43 schreef Rib-i het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NxmfhlHmYDI&eurl=
schitterendquote:
Is dat die kutbrug waar ik 2 keer bijna tegen een slagboom aangereden ben?quote:
Wat leuk een Fan van IOHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Joah, niet gewend als ik weg ben.quote:
Neeej, die brug ziet er heel anders uit. Deze rij je inplaats van de tunnel voor Spike.quote:Is dat die kutbrug waar ik 2 keer bijna tegen een slagboom aangereden ben?
Vage constructie daar, twee banen na een verkeerslicht. Wil je ff snel klapperb00men en een koekblik inhalen als je de bocht uitkomt... hangt er een slagboom
Mwooahquote:Op donderdag 16 november 2006 18:30 schreef Baksteen het volgende:
Maare...de motor ziet er wel weer![]()
uit, moet ik zeggen !!!
Heb ik de investering er in ene keer uit.quote:Hallo,
alle blok delen incl carburateur wil er 100,- voor geven
Idd, niet gek dat je destijds op nummer 3 stond in de PTA toppostersquote:Op donderdag 16 november 2006 18:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Joah, niet gewend als ik weg ben.![]()
Maar het carbsetje brengt misschien al 70% daar van op.quote:
uNSTOPPABLE FORCE... oeps caps..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
Idd, niet gek dat je destijds op nummer 3 stond in de PTA toppostersTotdat je weer moet [afbeelding]
Maar hij "heb" wel je telefoonnummer.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Ik kom net ergens achter...., ik zag een geel briefje hangen op me prikbord en besefte ineens!
Ik ben gematst !![]()
Die politiejongen heeft me boete verkreukt![]()
Waarvoor, wanneer, waarom?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Ik kom net ergens achter...., ik zag een geel briefje hangen op me prikbord en besefte ineens!
Ik ben gematst !![]()
Wat heb je daar nu weer voor moeten doenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Ik ben gematst !![]()
Wie heb je geneukt en wat is daarvoor verkreukt?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Ik ben gematst !![]()
De polietie jongen, de boetequote:Op donderdag 16 november 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie heb je geneukt en wat is daarvoor verkreukt?![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
De polietie jongen, de boete![]()
Neeeeeee die ene van door rood lopen! van 29-09-06??? ofzo?
Haha![]()
HO! dat mag niet![afbeelding]
Hallo knappe man! [afbeelding]
[afbeelding]
doneer hert aan mijquote:Op donderdag 16 november 2006 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het carbsetje brengt misschien al 70% daar van op.
En de cylinderkop ziet er ook netjes uit...
En dan hebben we nog 2 dozen met onderdelen waar ik weet verstand van heb.
Gewoon even los opbouwen is ook leuk natuurlijk.Can't find the time.
Heb geen geduld om dan tot volgend jaar te wachten.. weg is weg..![]()
![]()
vrouwenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
[afbeelding]
Soms word ik echt een beetje bang van jequote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
[afbeelding]
wat toevallig dat jij nou bij de politie wil hequote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Soms word ik echt een beetje bang van je![]()
Hebben jullie haar al een keer ontmoet?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
[afbeelding]
Bazzie zijn mislukte knuppel pogingquote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Is dit niet meer de leeftijd van -XX- ?
Inclusief geyle handboeien
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Is dit niet meer de leeftijd van -XX- ?
Inclusief geyle handboeien
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dan liever deze blonde ..
die nieuwe stijl van KTM bevalt me wel, op die 690 na danquote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
mine mine mine mine!
[/finding nemo meeuw]
Bruut ding . .en op slicks.quote:
It isn't a bug, it's a featurequote:Op donderdag 16 november 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bruut ding . .en op slicks.![]()
Maar ik ben dan toch meer een Benelli man .. wel ff enkelvoudige achtervork erin.
We rijden immers alleen op de weg.![]()
![]()
![]()
Net opgeruimd, hoe zit dat, maak je het hele aanrecht grondig schoon, is er zo'n ontwerper die je een net geopend pak melk niet normaal kan laten uitschenken.
![]()
![]()
En Nero heeft een speciale MP3 stand, maar sorteert wel alle nummer door elkaar, en niet volgorde van toevoegen. Fijn die gebruiksvriendelijke software.Duurde ook nog eens ff 10 minuten voordat de software had nagedacht. Op de data stand die ik altijd gebruikl gaat het net zo slecht, verder geen problemen mee, en staan ze er gelijk.
![]()
Maar .. hoe kom ik er vanaf?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef koffiekoekje het volgende:
It isn't a bug, it's a feature
Dan ben je in de buurt. En bij Faithy.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo maar es klaar maken voor een weekendje Scheveningen
* Zonnebrand zoekt
Ik heb net slechts drie xl marsen op, en twee xl snickers .. en een halve boterkoek. Nu maar wat chipjes nemen.. vetprobje.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ff wat eten![]()
[afbeelding]
Oh ja, was echt blij toen mijn moeke deze zeer puikende groene broodtrommel voor me had gekocht![]()
![]()
Dat offtopic geblaat gaat compleet langs me heenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:56 schreef Worldbeater het volgende:
MwooahBaksteen denkt dat de XJ compleet gerestaureerd is.
![]()
En, wat gebeurde er dan met de volle tank? Leeggelopen op je nieuwe evisu?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:47 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb teveel Worldbeater gekeken...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, til nooit een volle tank op![]()
Leuk die benzine die alle kanten op gaat in een tank.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:47 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb teveel Worldbeater gekeken...![]()
<pics>
Oh ja, til nooit een volle tank op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
Net een half uur zitten pokeren online, de winst:Leuk (half)uurloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg net een sms van mijn meisje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna net zo goed als bij de AH vakkenvullenquote:quote:Ik speel op safeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ik krijg net een sms van mijn meisje..Ze gaat vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nadat ik zag dat ik de tank niet los kon maken, omdat 1, die pokkezwaar was en 2, ik niet bij de afgeklemde benzineslangen kon, heb ik de tank voorlopig maar zo gelaten![]()
Ik kreeg gewoon zin om te sleutelen, dus hup, boeken weg en gereedschap erbij.
Als ik nog meer tijd heb, dan ga ik de motor en de kuipdelen schoonmaken.
Dan is het wachten totdat ik de kuipen kan laten spuiten
なんだっけ![]()
JoaH..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He hequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef Crashcat het volgende:
Nadat ik zag dat ik de tank niet los kon maken, omdat 1, die pokkezwaar was en 2, ik niet bij de afgeklemde benzineslangen kon, heb ik de tank voorlopig maar zo gelaten![]()
.. en als je hem er wel had afgetild had je er alle kanten mee op gelopen, behalve de juiste.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JoaH..Ben nu op zoek naar zo'n pompje die de benzine op kan zuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
He he.. en als je hem er wel had afgetild had je er alle kanten mee op gelopen, behalve de juiste.
![]()
なんだっけ![]()
Meestal is de kwaliteit om te huilen, beter geef je gelijk iets meer uit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:22 schreef Crashcat het volgende:
Ben nu op zoek naar zo'n pompje die de benzine op kan zuigen.
[afbeelding]
Heb je ook later nog wat aan voor de auto, etc.![]()
En anders gewoonaan een slangetje zuigen, of de tank gewoon omkeren, of gewoon de kraan open en tankje eronder.
Duurt wel megalang.
Even je vacuum opwekken, dat kan dan wel weer met je eigen adem.
![]()
![]()
Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken..quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meestal is de kwaliteit om te huilen, beter geef je gelijk iets meer uit. Heb je ook later nog wat aan voor de auto, etc.![]()
Wij kunnen geen winkelwagen voor u aanmaken.
Dit kan 2 oorzaken hebben.
1. Uw browser accepteert geen cookies. Activeer in uw browser de toepassing van cookies en probeer het opnieuw. Wilt u bestellen zonder gebruik te maken van cookies, klik dan op onderstaande link:
Verder zonder cookies
2. U gebruikt een verouderde link. Roep de pagina opnieuw op.
Pagina opnieuw oproepen
Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar webmaster@conrad.nlOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Hier geen probleem.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:30 schreef bvvt het volgende:
[..]
Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken..
Wij kunnen geen winkelwagen voor u aanmaken.
Dit kan 2 oorzaken hebben.
1. Uw browser accepteert geen cookies. Activeer in uw browser de toepassing van cookies en probeer het opnieuw. Wilt u bestellen zonder gebruik te maken van cookies, klik dan op onderstaande link:
Verder zonder cookies
2. U gebruikt een verouderde link. Roep de pagina opnieuw op.
Pagina opnieuw oproepen
Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar webmaster@conrad.nl![]()
![]()
Maar probeerde vorige maand daar iets te bestellen.. hou op .. schei uit.![]()
En dan te bedenken dat ze pas de laatste winkel gesloten hebben, en nu volledig op E-business draaien.
Houdt vanzelf op, en scheid uit.![]()
![]()
Hey, knuffel - das snel gedaan met je divvie
mooi dat ie het weer doetOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ik kan je link niet volgen - dat is waar de melding over gaat......quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier geen probleem.![]()
![]()
Maar probeerde vorige maand daar iets te bestellen.. hou op .. schei uit.![]()
En dan te bedenken dat ze pas de laatste winkel gesloten hebben, en nu volledig op E-business draaien.
Houdt vanzelf op, en scheid uit.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Mwah.. Ik vraag wel op de fzrclub of iemand zo' n ding heeft.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meestal is de kwaliteit om te huilen, beter geef je gelijk iets meer uit.
Heb je ook later nog wat aan voor de auto, etc.![]()
En anders gewoonaan een slangetje zuigen, of de tank gewoon omkeren, of gewoon de kraan open en tankje eronder.
Duurt wel megalang.
Even je vacuum opwekken, dat kan dan wel weer met je eigen adem.
![]()
Net studieboeken voor de tweede kwartaal gekocht.. 180 Euro![]()
En ik zuig niet![]()
bronchitisなんだっけ![]()
Praat je nu in jezelf.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:33 schreef bvvt het volgende:
Hey, knuffel - das snel gedaan met je divvie
mooi dat ie het weer doet![]()
![]()
Die werkt hier dus wel. Echte computer kopen, of iemand inhuren met verstand van Windows.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:34 schreef bvvt het volgende:
Ik kan je link niet volgen - dat is waar de melding over gaat......![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Praat je nu in jezelf.![]()
![]()
![]()
[..]
Die werkt hier dus wel. Echte computer kopen, of iemand inhuren met verstand van Windows.![]()
![]()
Eerste keer zag ik hem niet, maar na de tweede keer wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pompje voor maar ¤29.95!!!!
Is voorlopig toch nog ¤29,00 te veel![]()
Geraakt deze topic vanavond vol of niet?
なんだっけ![]()
Joah.. maar een plastic handpompje is ook zo wat. 10 euro weggegooid.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:47 schreef Crashcat het volgende:
Eerste keer zag ik hem niet, maar na de tweede keer wel..
Pompje voor maar ¤29.95!!!!
Is voorlopig toch nog ¤29,00 te veel![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of het topic vol komt, want ik zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Klus till you drop starts now .. succes, en vergeet de pics niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:54 schreef Crashcat het volgende:
G'night mate..
* Crashcat heeft het klus-virus opgelopen.![]()
![]()
![]()
Nog niet vol?Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: