quote:Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog een paar foto's van de husk
Dat is niet veel idd. Kuipdelen en frames vragen ze makkelijk 100 voor, ongespotenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef Crashcat het volgende:
R6 is mij te....
Maar ik heb via Marktplaats een kuipframe gescoord voor 65 Euro
Krengen zijn zeldzaam.
Kijken wat Worldbeater gaat doen, anders afspreken 14:00 @ Mc Donalds Maarssenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt aan de opkomst en herkomst van de significante personen natuurlijk
Ja maar... die vreet bandenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hey snelwage, hoest nou? SIlenT hier :p
@crashcat: en doe mij maar een VTR ipv zo'n standaard vier-in-lijn zeg![]()
Ik kan voor beide zijkuipen, tank en duo-cover laten spuiten voor 300 Euro.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is niet veel idd. Kuipdelen en frames vragen ze makkelijk 100 voor, ongespoten
hey krl, je moet die ktm wel binnenkort weer in elkaar zetten hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hey snelwage, hoest nou? SIlenT hier :p
@crashcat: en doe mij maar een VTR ipv zo'n standaard vier-in-lijn zeg![]()
Dan heb je nog niet de originele stickers erbij opgeteld denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:51 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik kan voor beide zijkuipen, tank en duo-cover laten spuiten voor 300 Euro.
Plus de nieuwe ruitje, ben ik totaal dan ongeveer 465 Euro kwijt om mijn fzr weer op te lappen.
Joah... spuiter via fzrclub gevonden.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet de originele stickers erbij opgeteld denk ik.
300 Euro is de marktprijs, ik hoor ook lagere bedragen maar vaak is de spuitkwaliteit er ook naar
Dat is in de buurt van Scheveningenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kijken wat Worldbeater gaat doen, anders afspreken 14:00 @ Mc Donalds Maarssen
Adres:
Planetenbaan 200
3606 BB MAARSSEN
0346-556189
Afslag: Zuilense Ring
Ik zou wel tankstickers erop plakken idd, de rest is moeilijk in te schatten. Hoe ziet de fiets eruit zonder stickers. Net zoals de R6 die ik had gepost vind ik persoonlijk mooiquote:Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Joah... spuiter via fzrclub gevonden.
Ik laat heel de bike in de standaard parelwitte kleur zonder stickers... Misschien twee stickers op de tank voordat de blanke lak erop gaat.
Witte bike en dan later gepolijste velgen met een zwarte hart.
Dat wel, maar ik weet niet hoe het uitpakt met zo'n witte ipv. zilveren kleur.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou wel tankstickers erop plakken idd, de rest is moeilijk in te schatten. Hoe ziet de fiets eruit zonder stickers. Net zoals de R6 die ik had gepost vind ik persoonlijk mooi![]()
Izgoemaaktmijverdernietuitikkomtochwelquote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Adres:
Planetenbaan 200
3606 BB MAARSSEN
0346-556189
Waar is het parelmoergedeelte precies?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik weet niet hoe het uitpakt met zo'n witte ipv. zilveren kleur.
Waarschjnlijk zoiets, maar met minder parelmoer-effect.. Te duur![]()
[afbeelding]
Die blauwige reflectie op het witten, maar dat kan volgens mij net zogoed van het flitslicht komen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar is het parelmoergedeelte precies?Voor mij is't gewoon een zwart/witte bike
Ik heb zelf ooit een Yamaha RGX-1200 in parelmoer gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 20:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik weet niet hoe het uitpakt met zo'n witte ipv. zilveren kleur.
Waarschjnlijk zoiets, maar met minder parelmoer-effect.. Te duur![]()
[afbeelding]
Je kan in de omgeving best wel leuk rijden, Heuvelrug ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef hicham het volgende:
[..]
IzgoemaaktmijverdernietuitikkomtochwelAlleen rekening houden met HC-aanwezigheid en omgevinginfrastructuur. Maw, wat gaan we na de HC doen
/interessant
Niet als de kont, onder en voor kuip er niet meer bij past.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die blauwige reflectie op het witten, maar dat kan volgens mij net zogoed van het flitslicht komen.
Verder is "minder parelmoer" even duur als parelmoer....
Genoteerd.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Adres:
Planetenbaan 200
3606 BB MAARSSEN
0346-556189
En daar stond je mee te jammen tijdens conserten edquote:Op woensdag 15 november 2006 20:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb zelf ooit een Yamaha RGX-1200 in parelmoer gehad![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt aan de opkomst en herkomst van de significante personen natuurlijk
Niet lang mee gespeeld, was niet zo'n fijne gitaarquote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En daar stind je mee te jammen tijdens conserten ed 8)
Ik druk googelen naar een motor RGX-1200quote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet lang mee gespeeld, was niet zo'n fijne gitaarIngeruild tegen een Marshall 9200 Eindtrap
[afbeelding]
![]()
Hobbies zijn duur hequote:
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
zeookhier is je moeder, neem ik aan
Ik had wel een vermoeden dat er gegoogled zou wordenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik druk googelen naar een motor RGX-1200
Ik heb 14:00 voorgesteld omdat ik niet eerder kanquote:Op woensdag 15 november 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
Hoe laat zou dit alles plaatsvinden ?
Ziet er naar uit dat ik gvd zondag óók iemand moet helpen verhuizen ..![]()
Jij moet toch altijd eerder weg van een meetingquote:Op woensdag 15 november 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
Hoe laat zou dit alles plaatsvinden ?
Ziet er naar uit dat ik gvd zondag óók iemand moet helpen verhuizen ..![]()
Nah ik moet ff een ritje IJmuiden -> Utrecht maken met wat spullen ... Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben kan ik het eventueel daarna nog doen, ben ik zondag gewoon vrij ..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij moet toch altijd eerder weg van een meetingScheelt je weer een ritje
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij moet toch altijd eerder weg van een meetingScheelt je weer een ritje
Zou wel tof zijn, anders krijg je:quote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nah ik moet ff een ritje IJmuiden -> Utrecht maken met wat spullen ... Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben kan ik het eventueel daarna nog doen, ben ik zondag gewoon vrij ..
Nog een hele tijd te horenquote:Jij moet toch altijd eerder weg van een meeting
Je weet wat de plannen voor zondag zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 21:07 schreef Crashcat het volgende:
Ik kan niet wachten tot zaterdag, want dan ga ik de kuipframe halen.
Dan kan ik in principe gewoon rondrijden.
Ik werk in het weekend altijd van drie tot sluit in een restaurantquote:Op woensdag 15 november 2006 21:15 schreef Rib-i het volgende:
Je weet wat de plannen voor zondag zijn![]()
Tenminste, nu, op dit moment. Het kan over 5 minuten anders zijn![]()
Chinees restaurant van je ouders?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:27 schreef Crashcat het volgende:
Ik werk in het weekend altijd van drie tot sluit in een restaurant![]()
Enigste meet waar ik ooit ben geweest is bij een circuit sessie Zandvoort en dat was met mijn auto en op een doordeweekse namiddag![]()
Zereheusquote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chinees restaurant van je ouders?
Oh ja, vanmiddag bij vertrek moest ik eerst mijn linkervoorknipperlicht in elkaar zettenWas eruit getrokken en lag naast de motor
![]()
![]()
[/Faithý
]
Mischien is je motor als straatmeubel gebruikt om tegenaan te leunen terwijl de gangstas en de whoos hun business besprekenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Neeeh, kan nietHet zwarte kapje + oranje kapje + zilverenbehuizing met bolletje lagen op de grond. Ik trapte eerst nog dat zwarte ding weg van de motor, zag daarna pas dat het mijn knipperlicht was
![]()
Ik kon de unit zegmaar zo weer in elkaar zetten, aansluiten op de stekkertjes en dichtklikken. Alleen sjah, je ken d'r nix mee omdat je niet weet waarom/wieWeet ook niet of je nu elke dag moet gaan controleren of je banden niet zijn lek geprikt, schijven ingevet, kabels doorgeknipt ofzo of dat het baldadigheid was
En jah, hij staat duidelijk prominent op een open stuk. Je moet echt ff naar de motor toelopen ernaast gaan staan en dat ding eraf trekken wil je het uit elkaar trekken, het was het linkerknipperlichtje dus aan de "onderkant" van de motor. (omdat ie op de zijstandaard staat en het stuur hangt er ook nog boven) Echt vaag
Heb jij vrijdag eventueel tijd ?quote:
350, 400 is geen 25kwquote:Op woensdag 15 november 2006 19:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
cb400?
Mooie machiens, laatst nog op gereden![]()
Gamen en werken
![]()
Jahoor, geef maar een tijd en plaatsquote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb jij vrijdag eventueel tijd ?
Kunnen we elkaar ergens meeten zodat ik een keer van die glimmende schijfjes afkom.![]()
hey dr licht sneeuw onder!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/kopen/8/65/uY706u8pMOo=.jpg]afbeelding][/url]
Van mijn oom nu.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chinees restaurant van je ouders?
Oh ja, vanmiddag bij vertrek moest ik eerst mijn linkervoorknipperlicht in elkaar zettenWas eruit getrokken en lag naast de motor
![]()
![]()
[/Faithý
]
Daarom laat ik die van mij zelf wel vallenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Van mijn oom nu.
En wtf... Zijn het de drie doldwaze motorsloopdagen ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |