quote:
niet mijn smaakquote:Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog een paar foto's van de husk
Ik heb vrij hoge verwachtingen van de mensen hier bij de MCquote:Op woensdag 15 november 2006 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whahahaen jij denkt dat iedereen de 2 links kan vinden
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Werkt jouw truukje met de vloeistof?
Ben die nieuwe danseres uit Roemeniëquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog een paar foto's van de husk
Je moet er een talent voor hebbenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
heel af en toe he, vraag ik me wel eens af hoe je aan al die vage pagina's komt
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Voor Worldpimber en Hicham, de ultieme muggenkiller (ook voor katten, lastige buren und so weiter![]()
En tijdquote:
Jazeker wel je mag met een mannetje gooienquote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef hicham het volgende:
^^^ eensch met hemVaag menneke
Doet die tweede link van ikookhier ook nog wat anders dan tellen
[..]
[afbeelding]
Als je gisteren niet je huis had vergokt had je nu geld voor benzine gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin om te rijden, ben al 3 dagen aan het verbouwen![]()
hoi danseres?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ben die nieuwe danseres uit RoemeniëWelkom
![]()
![]()
Verstandigquote:Op woensdag 15 november 2006 18:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoi danseres?![]()
binnenkort maar is theorie boekjes halen![]()
Ja, dan kan je met een ventje gooien enzoquote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef hicham het volgende:
^^^ eensch met hemVaag menneke
Doet die tweede link van ikookhier ook nog wat anders dan tellen
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je gisteren niet je huis had vergokt had je nu geld voor benzine gehad![]()
![]()
![]()
Dat is 3quote:Op woensdag 15 november 2006 18:42 schreef worldpimber het volgende:
Die linkjes van hem kosten altijd teveel tijd en tijd = geldGauw weer doorklikken, na 10 seconden de clou of grap niet zien doet afhaken.
![]()
Oh ... HCM ist bis weiter ganz OK.![]()
()
mwah.. nu kan ik het motorvirus nog onder controle houden.. als ik die boekjes heb niet meer denk ikquote:
ach zolang je geen motor hebt is dr niets aan de handquote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
mwah.. nu kan ik het motorvirus nog onder controle houden.. als ik die boekjes heb niet meer denk ik![]()
Kun je niet eerst voor je veterstrikdiploma gaan?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
mwah.. nu kan ik het motorvirus nog onder controle houden.. als ik die boekjes heb niet meer denk ik![]()
neen, ik heb stakeschoenen dus kan ik zo instappenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Dat antimuggenlinkje
Zo ghey.
Heb trouwens mijn kuipz0r laten fixpwned.Hij had ook meteen de eer mijn ketting te mogen stellen, vond hem al aardig rot klinken.
Maar hij stelde de ketting adhv de streepjes op de achterbrug
Toen kwam ie tot de conclusie dat mijn band er scheef in stond, omdat ie bij de ene kant 2 slagen miste.
![]()
Terwijl ik juist altijd dacht dat je niet moest uitgaan van de streepje op je achterbrug
[..]
Kun je niet eerst voor je veterstrikdiploma gaan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Terwijl ik juist altijd dacht dat je niet moest uitgaan van de streepje op je achterbrug
maar daar zit ook het probleem.. dan staat er heeel snel een motor voor de deurquote:Op woensdag 15 november 2006 19:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ach zolang je geen motor hebt is dr niets aan de hand, khad mn motor al toen ik mn RBW nog niet had. De hele tijd oeh donders ff klein rondje over het industrieterrein
![]()
van die halve klompenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
neen, ik heb stakeschoenen dus kan ik zo instappen![]()
Dan wordt het gevaarlijk jahquote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar daar zit ook het probleem.. dan staat er heeel snel een motor voor de deur![]()
Patta's!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
neen, ik heb stakeschoenen dus kan ik zo instappen![]()
Strovel'squote:
Wanneer komt dat mannetje tevoorschijn danquote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jazeker wel je mag met een mannetje gooien![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:52 schreef -XX- het volgende:
Is fok zo traag als Bazziek
Wanneer komt dat mannetje tevoorschijn danquote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, dan kan je met een ventje gooien enzo
Doe'k ook nooitquote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
honda cbquote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan wordt het gevaarlijk jah, wat ga je kopen dan?
Hoeveel was je kwijtquote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Dat antimuggenlinkje
Zo ghey.
Heb trouwens mijn kuipz0r laten fixpwned.![]()
Ik heb die van mij uit laten meten en de streepjes zijn redelijk nauwkeurigquote:Hij had ook meteen de eer mijn ketting te mogen stellen, vond hem al aardig rot klinken.Maar hij stelde de ketting adhv de streepjes op de achterbrug
Toen kwam ie tot de conclusie dat mijn band er scheef in stond, omdat ie bij de ene kant 2 slagen miste.
![]()
cb400?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
honda cb![]()
misschien nog een oude crosser voor de lol erbij, maar weet niet of dat zon goede keuze is qua onderhoud.. beetje prijzig, maarja kan wel alles zelf doen vrijwel
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Strovel's![]()
[afbeelding]
Trouwens meerdere mensen met MSN probs?
quote:
quote:
die nummertjes geven het aantal % aan van het laden, duurt alleen een beetje langquote:Op woensdag 15 november 2006 19:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer komt dat mannetje tevoorschijn danNergens een mannetje te bekennen
ja, wat ik net dus zeiquote:
Kruisjequote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat wilt deze nuuuuuuu
[afbeelding]
Zoals je waarschijnlijk al wel wist.. zit de eigenaar in het CBR600RR topqiue op MF, maar wel een puik ding inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
Maare.....FF waar hoequote:
Best leuk.... voor een electrokarretjequote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
Ligt aan de opkomst en herkomst van de significante personen natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 19:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maare.....FF waar hoemijn lurk modus was tijdelijk uitgeschakeld t'is maar dat ik het weet
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |