quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef -XX- het volgende:
Wat is die XT een olifant zeg, zo groot![]()
Is er dan geen toffe allroad met een beetje normaal formaat en wat goede vermogen?![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
onee wacht.... vermogen
Een allroad hoort groot te zijn....quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef -XX- het volgende:
Wat is die XT een olifant zeg, zo groot![]()
Is er dan geen toffe allroad met een beetje normaal formaat en wat goede vermogen?![]()
Ik gok dat je dr best duizelig uit komt jahquote:
Jammer die ie geen ketting heeftquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef ikookhier het volgende:
Kijk ik lachwaarom weet niemand
voor nu
![]()
Hij had beter het blok achterin kunnen leggen en fly-by-wire kunnen maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jammer die ie geen ketting heeft, zo ist net een trekker
![]()
Hoi knappe manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoi knappe manWat moet je van emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik keek, ik keek nog eens..en nog eensmaar...
Wat is dat dan!~?
Word gelijk warm als ik er op zit, hatsee, start in 1 keerquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat afgeragde ding dat steeds meer moeite krijgt om te starten naarmate het kouder wordt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
zo klinkt het net alsof je hem kwijt wil...quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat afgeragde ding dat steeds meer moeite krijgt om te starten naarmate het kouder wordt??
Haha,quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Een smilley met een schoonheids pimpel
Dat jij dat niet ziet
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Word gelijk warm als ik er op zit, hatsee, start in 1 keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet je nou weer overdrijvenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo klinkt het net alsof je hem kwijt wil...
ruilen tegen m'n gs?![]()
![]()
![]()
Zo diep ga ik nou ook niet zinken
Al bezig met je afstudeerstage?![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Waarom moet je nou weer overdrijvenZo diep ga ik nou ook niet zinken
een klein beetje, donderdag ff praten om te kijken of het nog mogelijk is iets in het buitenland te regelenquote:Al bezig met je afstudeerstage?
Mensen die een buitenlandstage willen beginnen over het algemeen al een jaar van te voren met voorbereidingen. Niet 10 wekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een klein beetje, donderdag ff praten om te kijken of het nog mogelijk is iets in het buitenland te regelen
verder al wel 2 afspraken staan met bedrijven in nederland.... en jij![]()
Vette shizzlequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eenszch uiteraard![]()
![]()
Gesprekje is morgen![]()
Volgende week:
Ma: XC90 V8
Di: S80 V8
Do: C70 D5
ok woensdag de 170pk benz versie van de C70 maar vond ik teveel van het goede![]()
* Rib-i knows the drillquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, wat voor relatie heb je dan met je vader... dat zeg je toch niet![]()
Als wij altijd illegale dingen deden kwam pa altijd voorbij rijden... dan was het weer aftellen tot de afranseling
Zoiets zoek ik eigenlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://www.stuntrider.nl/images/XT/pic01.jpg]afbeelding][/URL]
Spelefiets![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie aangedreven door die stang tochquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jammer die ie geen ketting heeft, zo ist net een trekker
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:06 schreef MouseOver het volgende:
Het is alweer duidelijk wie de vroege vogels en wie de uitslapers zijn
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:06 schreef MouseOver het volgende:
Het is alweer duidelijk wie de vroege vogels en wie de uitslapers zijn
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Voor Worldpimber en Hicham, de ultieme muggenkiller (ook voor katten, lastige buren und so weiter![]()
Ah... een Husqvarnaquote:Op woensdag 15 november 2006 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Matig mokkel (Toos vorm loos), maar die bike![]()
Welk merk (H) en type is t eigenlijk![]()
Husqvarna iddquote:Op woensdag 15 november 2006 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ik zou de desbetreffende dame mn bed niet uit trappen hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is die Dragonway ofzo tog?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ciaYfjT0XgI![]()
Disclaimer: Af kijken niet nodig...
Die logge bak laat em aardig gaanquote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Logo is in ieder geval van Husqvarnaquote:Op woensdag 15 november 2006 14:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Husqvarna iddof een husaberg
![]()
Lijkt een beetje op een hypermotard alleen dan niet zeg maar. Wel een rete gaaf ding!
Uitlaat lijkt op de SXV van Aprilia, maar blok ziet er te breed uit voor een 1 pitter, kan me alleen niet voorstellen dat Husa of Husk iets anders zou bouwen.....
Wie helpt ons verder op pad![]()
Tof flimpjequote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:33 schreef Rib-i het volgende:
Inbreken is ook een vak![]()
[..]
Tof flimpjeik betrapte me erop dat mijn hoofd ook naar links en rechts ging
![]()
omfgquote:
Wat vreemd, die kerel ziet er toch uit alsof hij nog best dicht bij de apen staatquote:Op woensdag 15 november 2006 14:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
omfg, dan heb je egt weinig bereikt in je leven
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef Snelwagen het volgende:
Makster was eerder![]()
Tis dus een 1 cilinder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen niet uploaden @ imageshack he![]()
Kut, plaaties werken idd neit meer en kan ze ook niet ergens zomaar online vindenquote:
Wat laat maarquote:
Kijk ik denk ik liever naar Eva ..quote:Op woensdag 15 november 2006 15:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
Straks ff naar Adam kijken
Hoe flauw kan je zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kijk ik denk ik liever naar Eva ..
Donderdag Vrijdag Zondag Dinsdag....quote:Op woensdag 15 november 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
Dit is toch vaag, zondag valt er minder regen, maar het plaatje heeft meer regendruppels dan zaterdag ..
Of ben ik gewoon moe en denk ik teveel na ..
Nou ik had de mijne eerst weggehaald, maar toen ik die kikker zag bij makster heb ik ze weer geplaatstquote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2 posts onder elkaar met dezelfde foto's lijkt me wat overdreven
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel de meest significante 2 [afbeelding]
Tjeezus manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |