My thoughts exactly.quote:
Goed tussendoortje geweestquote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
My thoughts exactly.<insert teddybeer smiley>
![]()
Uurtje thuis, drie bakken koffie, even zovele koeken later, en al wat hernieuwde moed om de achterveer in mijn uppie aan te pakken.
Ding moet 3 centimeter omlaag om geborgt te worden.
(de 2 kleine clips op de foto moeten ertussen)
[afbeelding]
Misschien morgen meer kracht.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Crashcat het volgende:
GA RACEEEEEN!!!!!
WTF BEN JE IN SLAAP GEVALLEN!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik geloof zelfs dat ze het eerst als De Amerikaanse sportmotor wilden promoten maar omdat de Koreaanse motor maar een schamele 90 Pk kon opbrengen heeft het die benaming niet gekregenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Mèt Hyosung 650 cc motor.![]()
[afbeelding]
Ze hadden eerst plannen om er een beetje exclusieve fiets van te maken uit de hogere prijscategorie..
Het ding zou oorspronkelijk namelijk een RSV Mille blok krijgen, maar Aprilia trok zich terug toen de motor te mooi werd.![]()
Die klimaatverandering gaat ook steeds snellerquote:
Mac Waalwijk of zo ?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jahoor, geef maar een tijd en plaats![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 15 november 2006 22:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die klimaatverandering gaat ook steeds sneller![]()
, hoewast?
![]()
Dikke vette Dragsthar 4ihGtquote:Op woensdag 15 november 2006 22:43 schreef Crashcat het volgende:
Ow... Is da een Amerikaanse motor..
Die kan zeker alleen maar rechtdoor
Vrijdag toch he?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mac Waalwijk of zo ?
niet al te vroeg![]()
![]()
tja, hangt ervan af wat je als 'in de buurt' vindquote:Op woensdag 15 november 2006 20:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is in de buurt van Scheveningendaar zit ik dan
Jutten naar aangespoelde krossers
heb je niet zelf de motor ergens tegenaangerost bij het parkeren?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Neeeh, kan nietHet zwarte kapje + oranje kapje + zilverenbehuizing met bolletje lagen op de grond. Ik trapte eerst nog dat zwarte ding weg van de motor, zag daarna pas dat het mijn knipperlicht was
![]()
Ik kon de unit zegmaar zo weer in elkaar zetten, aansluiten op de stekkertjes en dichtklikken. Alleen sjah, je ken d'r nix mee omdat je niet weet waarom/wieWeet ook niet of je nu elke dag moet gaan controleren of je banden niet zijn lek geprikt, schijven ingevet, kabels doorgeknipt ofzo of dat het baldadigheid was
En jah, hij staat duidelijk prominent op een open stuk. Je moet echt ff naar de motor toelopen ernaast gaan staan en dat ding eraf trekken wil je het uit elkaar trekken, het was het linkerknipperlichtje dus aan de "onderkant" van de motor. (omdat ie op de zijstandaard staat en het stuur hangt er ook nog boven) Echt vaag
Ja vrijdag, ik heb dan een snipperdag (na 3 keer aanvragenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrijdag toch he?
14:15 ongeveerAnders krijg ik 14:00 als bijnaam
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneujquote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef worldpimber het volgende:
Hij was niet in Dubai, hij zat in Bruinisse.![]()
![]()
Oh ja?
The 14 0' clock ridersquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrijdag toch he?
14:15 ongeveerAnders krijg ik 14:00 als bijnaam
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja vrijdag, ik heb dan een snipperdag (na 3 keer aanvragen)
"Two o'clock Ribey"![]()
Neeeeeeehquote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Roderick2085 het volgende:
ziet er best wel leuk uit
heb je niet zelf de motor ergens tegenaangerost bij het parkeren?
yepquote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Dan zie ik je vrijdag om 14:15 bij de MC Donalds![]()
Ik heb nog 4 kleine led knippers liggenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NeeeeeeehHij is er echt af getrokken.
Kerelsquote:Op woensdag 15 november 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan ik van het weekend fijn rijden terwijl mijn dochter filmpjes aan het kijken is
Pics?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 kleine led knippers liggen![]()
De eerste helft neem ik aan? Tenzij je ook in coma nog bewust de 2de helft mee kunt maken.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:05 schreef BazzieK het volgende:
AvondWil me onder voorbehoud aanmelden voor de HCM
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De eerste helft neem ik aan? Tenzij je ook in coma nog bewust de 2de helft mee kunt maken.![]()
Voor als je morgen leest, is dit niet wat voor jou?quote:
Ombouwertje is wel puikquote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef hicham het volgende:
Voor als je morgen leest, is dit niet wat voor jou?>> klik
Kweets pimber, wijvenfietscbrhondaetc
Maar je kunt er ongetwijfeld een puike stanna bike van maken
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef worldpimber het volgende:![]()
[..]
Ombouwertje is wel puik
Maar het origineel is gewoon kenkergaar/niet boeiend.![]()
Je hebt toch een FZR? Wat doe je nou moeilijk, maak gewoon een andere keuze als je plannen hebt voor een andere motorquote:
Had al een cbr600rr op het oog voordat ik de fzr kocht.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt toch een FZR? Wat doe je nou moeilijk, maak gewoon een andere keuze als je plannen hebt voor een andere motor![]()
Pitteh
All talk but no trousersquote:Op woensdag 15 november 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is ook niet verstandig i.v.m. gevorderden ongelukken die dan door ons worden geregeld![]()
Als je alle tijd en geld die je in dat hok steekt had gewerkt had je nu een tweede TLR er bij kunnen kopenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
Een uurtje gesleuteld, maar erg ver komen we niet behalve een verdraaide pols en een stoprubber die op scheuren staat. Fuckeduk, afhankelijk van een tweede persoon erbij dus. Morgen weer niet rijden.
![]()
Uiteindelijk komen we er wel.. maar niet verder kunnen is zó klote gewoon..
Maar was ik dan veel ongelukkiger geweest?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:
Als je alle tijd en geld die je in dat hok steekt had gewerkt had je nu een tweede TLR er bij kunnen kopen
Het zal wel het Ruwaard van Putten worden in Spijkenisse.quote:Op donderdag 16 november 2006 02:47 schreef BazzieK het volgende:
Welke kamer kunnen we je opzoeken en hoe laat is het bezoekuur?
Gewoon ff nu gaan rijden, lekker droog hier nuquote:Op donderdag 16 november 2006 02:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het zal wel het Ruwaard van Putten worden in Spijkenisse.
Eventueel weten Pimber en Hicham dit dorp wel te vinden n.a.v. de stuntlessen.![]()
Nu nog ff droog weer.De XJ is startklaar.
![]()
Daar heb ik bijna 2 maanden op gewacht, want 20 september was ik het al eens met de koper.![]()
En nu staat ze hier ook al bijna drie weken...
Hier ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:00 schreef BazzieK het volgende:
Gewoon ff nu gaan rijden, lekker droog hier nu
Watjequote:Op donderdag 16 november 2006 03:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Ik ga maffen, ik kan je aanraden dat jij het ook doet.![]()
quote:
Ohja weekendje met de vriendinquote:Op donderdag 16 november 2006 03:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb al vanaf zaterdag amper geslapen.![]()
![]()
![]()
Het is laatquote:Op donderdag 16 november 2006 07:56 schreef hicham het volgende:
BazzieKIs het voor jou nu laat, of vroeg
Mogguh
Oh ja, genoeg leesmateriaal van Pepijn zag ik weer. Welcome backDuidelijk te zien dat je nog wat energie kwijt moest, was zeker een saai in Dubai?
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor als je morgen leest, is dit niet wat voor jou?>> klik
Kweets pimber, wijvenfietscbrhondaetc
Maar je kunt er ongetwijfeld een puike stanna bike van maken
Met mijn kennis en vaardigheden kan ik ongetwijfeld voor weinig er een flitsende bike van makenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef worldpimber het volgende:![]()
[..]
Ombouwertje is wel puik
Maar het origineel is gewoon kenkergaar/niet boeiend.![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:01 schreef BazzieK het volgende:
Nooit geweten dat 9 uur s'ochtends niet alleen in sprookjesboeken bestond
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:01 schreef BazzieK het volgende:
Nooit geweten dat 9 uur s'ochtends niet alleen in sprookjesboeken bestond
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:26 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat met pent in de rug verder sjouwen
[/-XX-]
Die link had ook wel korter gekunt hoor.......quote:
wat is een pent????quote:Op donderdag 16 november 2006 09:26 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat met pent in de rug verder sjouwen
[/-XX-]
Hij bedoeld vast een pentquote:
Dus pent betekent reet ? Een reet in je rug sjouwen ?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik snap er geen pent van, enzo je weetwel joh jahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!
![]()
Neeequote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus pent betekent reet ? Een reet in je rug sjouwen ?
Zat ik wel dichtbij met m'n platte tent
Mja saai, werken enzo .. Gelukkig nog maar 2 weekjes dan ben ik klaar hier ..quote:Op donderdag 16 november 2006 10:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Neee![]()
![]()
Je snapt er geen pent van
![]()
![]()
Wowowww, hoe is het hier dan?
![]()
Wakker worden lamzak!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:01 schreef BazzieK het volgende:
Nooit geweten dat 9 uur s'ochtends niet alleen in sprookjesboeken bestondDamn.. je bent al wakker.. of weer aan het slapen.. was...
![]()
Kijkkkkk dat houdt de spirit er in!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja saai, werken enzo .. Gelukkig nog maar 2 weekjes dan ben ik klaar hier ..
Daar dan?
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wakker worden lamzak!Lekkere zin !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Damn.. je bent al wakker.. of weer aan het slapen.. was...
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Nee, ik had helemaal geen energie meer, alleen de wil dat het moest lukken met die achterveer.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:31 schreef Rib-i het volgende:
Moest je energie kwijt of had je het in de vakantie ook alleen maar over je mooie rooie
Dat geheimzinnige mannetje wil een beetje anoniem@Fok! blijven.quote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef kratjuh het volgende:
Geef vooral geen antwoord op de vraag die je quote ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joaH..quote:
...........Zo maar snel de Aprilia spullen aan de kant, en de motor naar buiten rijden..quote:In het westen is het wisselend bewolkt en elders zal vanochtend de zon flink schijnen. Vanmiddag wordt het overal bewolkter en later volgt er in het westen regen. Bij een matige, aan zee krachtige zuidenwind wordt het met 15 tot 20 graden recordzacht!
De regen breidt zich vanavond over het hele land uitbreiden. Vannacht wordt het in het westen weer droog. De wind luwt dan sterk en de minima liggen tussen 8 en 12 graden. Morgen wat zon en 10 tot 14 graden.
Nog niet eens over de helft van Nederland, over de breedtequote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tja, hangt ervan af wat je als 'in de buurt' vind
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:19 schreef Worldbeater het volgende:
Oké, na het kloten met de remmensteller, werkbank, remmensteller, bandenlichter, werkbank, etc......
.. en na twee keer opgeven, toch nog maar een keer doorgezet.![]()
.. en maar gelijk een ER6N/ Buell vering gemaakt.![]()
[afbeelding]
In 1981 de mooiste van de wereld.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In 1981 de mooiste van de wereld.Ori Yamaha trouwens, en wat zijn ze nog netjes.
![]()
Wel kleine grondspeling overigens... maja de voetsteunen zitten ook nog op de poepstand.![]()
![]()
mierenkoffieneuker.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik had het over de ER6/buell vering, die heeft buell niet zo, Wel de uitlaat onder, maar dat heeft die rooie van jou niet. Maar dat kan natuurlijk nog komen
Een diploma helpt bij de financiele uitgave later.quote:Wel een gave duc bij de weg![]()
Dat is wel een erg doorzichtige fotosoepquote:Op donderdag 16 november 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
mierenkoffieneuker.![]()
Ik heb even een plaatje van een XB9 opgezocht, en de in-en uitgaande vering zit duidelijk aan de onderkant.![]()
[..]
Echt?quote:Een diploma helpt bij de financiele uitgave later.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat is wel een erg doorzichtige fotosoep![]()
.. met bijbehorende baan.quote:Echt?
quote:Verzekering aanvragen Motorverzekering
Vul onderstaande velden in en klik op Volgende om de premie voor uw motorverzekering te berekenen.
Let op Velden met een * zijn verplicht.
Foutmelding * Voor deze verzekering mag het bouwjaar niet ouder zijn dan 20 jaar.
Ligt eraan welk bouwjaar je koopt...quote:Op woensdag 15 november 2006 23:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Had al een cbr600rr op het oog voordat ik de fzr kocht.
Maar is niet verstandig geweest ivm. met beginner-ongelukjes.
Ik kraak toch ook geen Kawa's af![]()
Oh ja... de nieuwe Blade stond er ook op in Repsol uitvoering.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja... de nieuwe Blade stond er ook op in Repsol uitvoering.
Wel mooi, maar een Duc is postwaardiger.![]()
Even ruimte scheppen hier, en wellicht een stukkie rijden.![]()
.. 650 meter naar de benzinepomp..
.. voorbandje van minder dan een half bar op spanning brengen..
.. weer terugrijden om de olie te verversen that is.![]()
Wel spannend, want er zit een rotonde tussen, dus misschien wel gelijk total down met die luie voorkant.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |