quote:Cleveland Steam Plate
The Cleveland Steam Plate is done by placing a clear glass plate on your partners face, then you take a shit on the plate with your partner watching through the plate.
Ja.... want zijn nu een stelletje watjes...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef Djensen het volgende:
Voor de OP: Paul Kellerman kan bij de achtervolgers (en eventueel kan 'Kim' daarzo toegevoegd worden')
Henry Pope kan er toch denk ik wel uit..
Verder, mijn gedachtespinsel voor de komende 2 episodes tot de break: De cliffhanger wordt dat Scofield Mahone doodschiet, en daardoor zelf een beetje door gaat draaien. Hij moet Mahone wel doodschieten want anders gaat zijn broer dood o.i.d.
Dan gaat The Company past echt goed achter Scofield en Co aan en wordt het echt hard tegen hard!
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhoudenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef Djensen het volgende:
Voor de OP:
Zowieso, als zij het oil noemen, hoe kan het dan suikerwater zijn volgens de ander eigenlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 12:06 schreef tonks het volgende:
Ik dacht zelf dat het van die flesjes waren die je met het aas mee gooit en dan open gaan en dan een zoete smaak en geur afgeven zodat er vissen op af komen. Ik verstond ook fish oil ofzo?
Kan ik gewoon dingen toevoegen/aanpassen?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhouden
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Kan ik gewoon dingen toevoegen/aanpassen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb niets toe te voegen aan dit topic.
Die hebben we inderdaad al een tijd niet meer gezienquote:Op woensdag 15 november 2006 12:58 schreef BobbyJames het volgende:
Zou Haywire al op weg zijn op zn vlot?
Zit altijd met spanning te wachten of hij even voorbij komt ..Miscchien in aflevering 12?
Volgens mij hebben ze dat niet laten zien om het spannend te houden..quote:Op woensdag 15 november 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
waar haalde t-bag nou dat lokatie-ding vandaan? een navy army store ofzo zei hij, maar wanneer is hij daar dan geweest?
Die gek mag wel weer eens langskomenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Suerte het volgende:
[..]
Die hebben we inderdaad al een tijd niet meer gezien![]()
die gast is ook brilliant acteur he, komt het snel realistisch overquote:Op woensdag 15 november 2006 15:08 schreef Razor21 het volgende:
Even een beetje offtopic hoe hebben ze dat oog van T-Bag zo gesminkt (wat een kut woord om te schrijven).
ziet er best realistisch uit..![]()
quote:
Het hoorde toch iets van glycerine te zijn? Dat is heel zoet dacht ikquote:Op woensdag 15 november 2006 13:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhouden
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break
[..]
Zowieso, als zij het oil noemen, hoe kan het dan suikerwater zijn volgens de ander eigenlijk![]()
Maar ik heb het nog even nageluisterd:
'Fishing reel oil' noemt de verkoper het en Michael noemt het daarna ook 'reel oil'
De enige manier waardoor die mexicaan dan ineens suikerwater kan proeven is als michael de inhoud heeft veranderd, maar dat was helemaal niet nodig, aangezien die reel oil er al doorzichtig uitzag.
Volg jij nu NL en USA?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat oog was echt ranzig ja. T-Bag gaat er echt steeds verrotter uitzien
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |