PvdA is linksquote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef Guppi het volgende:
Toch leuk he die idols-stippen.
En trekt Bos toch een beetje naar links..?
Het zou wel lekker zijn voor het debat als Wilbers erbij was.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef FritsBom het volgende:
Jammer trouwens dat mannen als Pastors, Pechtold of Wilders er niet zijn, eigenlijk niet eerlijk.
Ja tuurlijk. Maar het zijn wel al-tijd dezelfden.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Vlies, dat mokkel van de partij voor de dieren....... dan zou het wel heel druk worden.
Kan ik niet rouwig om zijn..quote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef FritsBom het volgende:
Jammer trouwens dat mannen als Pastors, Pechtold of Wilders er niet zijn, eigenlijk niet eerlijk.
Al lang niet meer.quote:
Krijg je toch weer alleen gezeik op de manier hoe Wilders zich uit. Tijdverspilling.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou wel lekker zijn voor het debat als Wilbers erbij was.
Nee ik heb Janquote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef BretsiG het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Pim nu missen?
Zal ook een keer tijd worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef Guppi het volgende:
Femke heeft tenminste wel nagedacht..
Mwah misschien zou het wel aardig zijn eens alle lijsttrekkers uit te nodigen en een debat in het formet 'Lagerhuis' houden.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Vlies, dat mokkel van de partij voor de dieren....... dan zou het wel heel druk worden.
Dat stellen de mensen blijkbaar op prijs.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat een zouteloos gebazel, zowel ter linker- als ter rechterzijde. Ik erger me nog het meeste aan die agressieve debattechniek van Jan uit Oss. Onbeschoft gewoon.
zijn ook de groten; Fortuyn mocht ook aanschuiven.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar het zijn wel al-tijd dezelfden.
Eigenlijk is geen enkele partij meer wat het geweest is.quote:
dat zou wel mooi zijn ja!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:49 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mwah misschien zou het wel aardig zijn eens alle lijsttrekkers uit te nodigen en een debat in het formet 'Lagerhuis' houden.
Ik vind Halsema en Rouvoet beide niet echt boeiend.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef nozem het volgende:
Jammer dat Rouvoet totaal geen overwicht en uitstraling heeft. Hij had zijn standpunten een stuk beter kunnen brengen. Het blijft toch vooral psychologische oorlogvoering, zo'n debat..
Echt niet. Laat ouders zelf bepalen waar ze dat geld aan besteden, en niet de politiek.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef Guppi het volgende:
Femke heeft tenminste wel nagedacht..
Jaja. Je mag dusd wel 4 jaar lang lopen hakken op de voedselbanken, maar als de aap dan uit de mouw komt, dan wordt Woutertje boos... Een beetje hetzelfde als vorige week. Wouter mag wel 4 jaar lang op de persoon Balkenende spelen, maar als hij dan een keer zijn trekken thuis krijgt, is het land te klein...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:36 schreef Toad het volgende:
Bos 1 - 0 Balkenende
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
WTF!! wat was dat voor studiekamergeleerde talk
Z'n campagneleider had hem daarvoor nog wel zo gewaarschuwd.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:
Balkenende gaat weer in de hoogste versnelling praten
Dat is precies haar punt, bedankt voor de bevestiging.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Echt niet. Laat ouders zelf bepalen waar ze dat geld aan besteden, en niet de politiek.
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef rebel6 het volgende:
De lompe manier van leugens verspreiden door Rutte (dat de SP de middeninkomens zou pakken) was het dieptepunt tot nu toe.
Het is vooral een egostrijd. Iedereen heeft z'n eigen standpunten in het hoofd en wil kost wat kost z'n gelijk halen. Het is gewoon vermaak. Balkenende en Bos kunnen vast prima samenwerken de komende jaren.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:54 schreef Guppi het volgende:
Eigenlijk best vreemd zo'n debat. Het lijkt wel of niemand het met elkaar eens is, er moet uiteindelijk toch een coalitie komen..
Hoezo dat? Ik kon hem precies verstaan hoor. Luister gewoon goed.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef rubbereend het volgende:
Balekende slikt weer halve woorden in; na 4 jaar heeft de logepediste niet geholpen!
Ja maar dit debat is minder inhoudelijk dan de vorige. Met z'n zessen debatteren sucked gewoon. Maximaal 2 zou beter zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is vooral een egostrijd. Iedereen heeft z'n eigen standpunten in het hoofd en wil kost wat kost z'n gelijk halen. Het is gewoon vermaak. Balkenende en Bos kunnen vast prima samenwerken de komende jaren.
in mijn ogen daardoor slechte premier, ook al ben ik een kiezer uit het midden.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef Sander10 het volgende:
Wie kan Balkenende verstaan?
HIj praat zo snel met dat hoge stemmetje en gebruikt moeilijke woorden die voor veel mensen onbegrijpelijk zijn.
Dat denk ik ook, maar ik hoop niet dat ze die kans krijgenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is vooral een egostrijd. Iedereen heeft z'n eigen standpunten in het hoofd en wil kost wat kost z'n gelijk halen. Het is gewoon vermaak. Balkenende en Bos kunnen vast prima samenwerken de komende jaren.
Ik herken totaal dit beeld niet. Volgens mij voert Bos altijd een inhoudelijk debat.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef Labtech het volgende:
[..]
Jaja. Je mag dusd wel 4 jaar lang lopen hakken op de voedselbanken, maar als de aap dan uit de mouw komt, dan wordt Woutertje boos... Een beetje hetzelfde als vorige week. Wouter mag wel 4 jaar lang op de persoon Balkenende spelen, maar als hij dan een keer zijn trekken thuis krijgt, is het land te klein...
Bij kiezers blijft alleen hangen dat het om 65+ gaat, de voorwaarde 'alleen met goed pensioen' weet volgens mij niemand behalve Wouter zelf.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef rebel6 het volgende:
Rutte liegt alweer:
"Bos laat de mensen boven de 65 extra betalen voor de AOW"
Niet dus, alleen nieuwe 65+ ers met een zeer goed pensioen.
Dag Mark!
Misschien bij de domme kiezers, ja...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Bij kiezers blijft alleen hangen dat het om 65+ gaat, de voorwaarde 'alleen met goed pensioen' weet volgens mij niemand behalve Wouter zelf.
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef X. het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik kon hem precies verstaan hoor. Luister gewoon goed.
Ik heb Rouvoet wel eerder over Balkenende horen vallen, hij vond toen dat het geen partij van het geloof meer is, en daar had hij geen respect voor (zo begreep ik het). Dus niet helemaal koek en ei tussen die twee..quote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef greatgonzo het volgende:
Rouvoet valt Balkenende aan... que
En dat zijn er een heeeele boel. Gewoon zeggen: wel of niet bosbelasting, zonder extra voorwaarden. Dat blijft hangen, niet al die voorwaarden.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Misschien bij de domme kiezers, ja...
Hé, da's denigrerend, houd daar eens mee op.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
nokken nu met die aanrechtsubsidie, volgende onderwerp
Hij komt goed uit z'n woorden, alleen jammer dat hij glashard liegt.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef kevin85 het volgende:
Ik vind Mark Rutte erg sterk eigenlijk in dit debat
Ja, wel een slimme truc natuurlijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Bij kiezers blijft alleen hangen dat het om 65+ gaat, de voorwaarde 'alleen met goed pensioen' weet volgens mij niemand behalve Wouter zelf.
Communisme staat bekend om z'n emancipatie.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef nozem het volgende:
Hier heeft Halsema een punt. Nederland loopt echt achter qua werkende vrouwen. Zelfs in de voormalige DDR werkten vrouwen aanzienlijk vaker en meer, en niet eens omdat ze dat per se moesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |