Leuke tactiek van Ruttequote:Op woensdag 15 november 2006 18:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Marijnissen - Rutte: onbeslist. Ze komen beide met hun eigen feiten.
inderdaad jaquote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuke tactiek van Rutte. Rutte was duidelijk aan't liegen of hij sprong erg leuk met feiten om.
bovendien is dat een SP item!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef Toad het volgende:
Wel lekker debat. Rutte vind ik minder sterk dan Marijnissen, maar ja, dat neem ik hem niet zo kwalijk. Marijnissen is erg sterke debater.
Voor universitaire studenten oogt dit meer als een RTL-publiek.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:36 schreef rubbereend het volgende:
kut publiek hou je bek!
Hebben die lui geen tentamen morgen ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 18:36 schreef rubbereend het volgende:
kut publiek hou je bek!
Kijk jij naar een ander debat?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:36 schreef Toad het volgende:
Bos 1 - 0 Balkenende
Ja, want het gaat natuurlijk om dat soort uiterlijkheden. Wie luistert er nog naar de inhoud?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:37 schreef dVTB het volgende:
Duidelijke overwinning voor Marijnissen. Pijnlijke misser van Rutte om weg te lopen zonder hand te schudden.
Wat maakt het nou uit wanneer die voedselbanken zijn opgericht? Het gaat erom dat er wat aan gedaan wordt. Onder Balkenende hebben ze bestaan en zij hebben er NIKS aan gedaan. Daarom 1-0 voor Bos.quote:
dat telt hard mee ja; algemene beschaafdheid telt! Zie maar hoe Melkert is afgestraft voor zn gedrag tov Fortuyn!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:38 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, want het gaat natuurlijk om dat soort uiterlijkheden. Wie luistert er nog naar de inhoud?
ben ik met je eens, zolang je maar met een stevig stemgeluid en een soundbite je zin afmaakt klappen mens toch wel. bijzonder irritant, misschien dat zonder publiek deze mensen wel op een normale toon met elkaar praten.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:41 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind die TV-debatten maar van 'n vrij laag niveau. Vooral met dat publiek erbij roepen sommige lijsttrekkers maar wat.
de VVD klaagt hard over het beleid onder paars van tijd tot tijdquote:Op woensdag 15 november 2006 18:39 schreef pberends het volgende:
Rutte wil dat schuldhulpverlening goed functioneerd... ja hallo VVD zit al tig jaar in de regering.
Wat lijken Rutte en Balkenende op elkaarquote:Op woensdag 15 november 2006 18:41 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
btw wat heeft Bos een ongelijke haarlijn![]()
Mooi dat hij als echte christen voor Sinterklaas koosquote:Op woensdag 15 november 2006 18:43 schreef nozem het volgende:
Gezellig, biertje erbij en genieten maar. Volgens mij hebben ze Rouvoet er enkel voor de vorm bijgehaald.
van der Vlies, dat mokkel van de partij voor de dieren....... dan zou het wel heel druk worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef FritsBom het volgende:
Jammer trouwens dat mannen als Pastors, Pechtold of Wilders er niet zijn, eigenlijk niet eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |