PvdA is linksquote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef Guppi het volgende:
Toch leuk he die idols-stippen.
En trekt Bos toch een beetje naar links..?
Het zou wel lekker zijn voor het debat als Wilbers erbij was.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef FritsBom het volgende:
Jammer trouwens dat mannen als Pastors, Pechtold of Wilders er niet zijn, eigenlijk niet eerlijk.
Ja tuurlijk. Maar het zijn wel al-tijd dezelfden.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Vlies, dat mokkel van de partij voor de dieren....... dan zou het wel heel druk worden.
Kan ik niet rouwig om zijn..quote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef FritsBom het volgende:
Jammer trouwens dat mannen als Pastors, Pechtold of Wilders er niet zijn, eigenlijk niet eerlijk.
Al lang niet meer.quote:
Krijg je toch weer alleen gezeik op de manier hoe Wilders zich uit. Tijdverspilling.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou wel lekker zijn voor het debat als Wilbers erbij was.
Nee ik heb Janquote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef BretsiG het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Pim nu missen?
Zal ook een keer tijd worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef Guppi het volgende:
Femke heeft tenminste wel nagedacht..
Mwah misschien zou het wel aardig zijn eens alle lijsttrekkers uit te nodigen en een debat in het formet 'Lagerhuis' houden.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Vlies, dat mokkel van de partij voor de dieren....... dan zou het wel heel druk worden.
Dat stellen de mensen blijkbaar op prijs.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat een zouteloos gebazel, zowel ter linker- als ter rechterzijde. Ik erger me nog het meeste aan die agressieve debattechniek van Jan uit Oss. Onbeschoft gewoon.
zijn ook de groten; Fortuyn mocht ook aanschuiven.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar het zijn wel al-tijd dezelfden.
Eigenlijk is geen enkele partij meer wat het geweest is.quote:
dat zou wel mooi zijn ja!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:49 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mwah misschien zou het wel aardig zijn eens alle lijsttrekkers uit te nodigen en een debat in het formet 'Lagerhuis' houden.
Ik vind Halsema en Rouvoet beide niet echt boeiend.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef nozem het volgende:
Jammer dat Rouvoet totaal geen overwicht en uitstraling heeft. Hij had zijn standpunten een stuk beter kunnen brengen. Het blijft toch vooral psychologische oorlogvoering, zo'n debat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |