Jaja, nou nou.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik moest ook luisteren naar wat ze zei en zelf ook wat vertellen hoor![]()
Hup, aan het werk jij![]()
Of Hong Kongquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is vast lunchen in Delfzijl ofzo
Dus dat is al 615 euro per maand, exclusief gas en stroom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In mijn geval:
minimaal 32 euro telefoon
50 euro internet/tv
90 euro zorgverzekering
3 euro inboedelverzekering
115 bijtelling
100 euro servicekosten
gemiddeld 50 euro belastingen
300 euro hypotheek
En dan woon ik errug goedkoop.
Is toch wel ff heel anders hoor, een eigen onderkomen ipv. een studentenkamertje.
En dan kunnen jullie een hoop kosten door 3 delen.
Ikzelf denk dat je voor iets dergelijks inclusief GWL, exclusief telefoon/internet/servicekosten rond de 750 zit, inclusiefquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus dat is al 615 euro per maand, exclusief gas en stroom.
Hoeveel zou een dergelijk appartement per maand kosten in de huur denk je?
Dan kun je het dus beter kopen ja. Of is die 300 per maand alleen hypotheekrente en geen afbetaling?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef bleiblei het volgende:
Owja, Gas/Licht komt er ook nog bij. Hoppa, weer 100 euro p/m.
Appartement naast me wordt verhuurt voor +/- 8 a 900 euro p/m
Ook dat nogquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan kun je het dus beter kopen ja. Of is die 300 per maand alleen hypotheekrente en geen afbetaling?
Alleen rente, en dan over 75% van de taxatiewaarde, dus zeg 55% tot 60% van het totale aankoopbedrag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan kun je het dus beter kopen ja. Of is die 300 per maand alleen hypotheekrente en geen afbetaling?
Ook rekening gehouden met "onzekerheden"? Dingen die je niet van te voren in kunt plannen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik heb mijn financiele plan opgesteld voor het komende half jaar.
Als het goed is kan ik dan over 3 maanden een pc kopen, deze maand een fiets, en ook nog 2 tot 3 keer per maand op stap![]()
Eh... in beperkte mate wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ook rekening gehouden met "onzekerheden"? Dingen die je niet van te voren in kunt plannen.![]()
Ik bedoel meer iets in de trant van: TV of wasmachine die kapot kan gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh... in beperkte mate wel.
50 euro per week boodschappen, 50 euro per week aan "overig" (stappen en onvoorziene dingen), 50 euro per week sparen. Best haalbaar denk ik.
Flow. Heb je nou helemaal niet op zitten letten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bedoel meer iets in de trant van: TV of wasmachine die kapot kan gaan.
Nee, omdat ik de afgelopen 8 maanden 250 euro per maand kwijt was aan rijlessenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:29 schreef FlowDesign het volgende:
Nu kun je nog niet eens een fiets kopen![]()
Dus je houdt nu al 250 euro per maand overquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, omdat ik de afgelopen 8 maanden 250 euro per maand kwijt was aan rijlessen
Nee, voor vakanties heb ik vakantiegeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
Het potje Sparen is toch voor vakanties en leuke dingen doen? En nutteloze uitgaven zoals een snellere PC of beter TV enzo?
Ik heb besloten dat ik ergens in de 2e helft van 2007 een nieuwe computer in elkaar ga zetten en dan een hele dikke waar ik zeker 4 jaar mee vooruit kan
Juh, ongeveer datgene wat nu mijn "sparen" potje wordtquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus je houdt nu al 250 euro per maand over
Damnquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Mex_ het volgende:
Hypotheek ¤990,92
Levensverzekering ¤168,50
Inboedel + opstalverz ¤25¤
Vaste telefoon+internet+tv ¤50
Gas/water/licht ~¤140
Belastingen ~¤50 (vuilnismannengeld, rioolwatervervuilgeld etcetc)
en dan nog m'n persoonlijke kosten
Zorgverzekering ¤85
Bijtelling + eigen bijdrage ¤220
Belasting Miata ¤20
Verzekering Miata ¤15
Mannetje, vrouwtje, leeftijd, etc etcquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
Kerstcadeautjes voor ongeveer 20 euro. Ideeën anyone?![]()
Dan nog is het meer dan ik betaal per maandquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:45 schreef Mex_ het volgende:
Gelukkig is het bovenste rijtje /2 en de verzekering en belasting van de Miata is ook ietsje minder aangezien ik het ding in de winter schors.
Kortom, het valt best wel mee![]()
Voor mij of gurlie want die weet ook nog niks om te vragenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mannetje, vrouwtje, leeftijd, etc etc
Volvo en huis gratis verzekerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef r8ality het volgende:
Uitgaven:
- Huur: 237,50
- Telefoon: ong 12
- Ziektekosten: 102
- Eten: 125-150
- Gas: 100
- Stappen: 150-200
- Internet: 10
736,50 - 811,5
Inkomsten:
-Stufi: 480
- Werk: ong 450
Not much room for error.
Oh vergeten. Is 13 euro per maand ong.quote:
Eigenlijk is het belachelijk dat ik als student bijna 600 euro aan vaste lasten hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, nu komt den aap uit den spreekwoordelijke mouw!
Feitelijk is iedereen hier dus gewoon genaaid als er ineens een fiets gejat wordt / wasmachine stoek gaat.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Feitelijk is iedereen hier dus gewoon genaaid als er ineens een fiets gejat wordt / wasmachine stoek gaat.
Geen inboedel verzekering?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh vergeten. Is 13 euro per maand ong.
Zit bij huur he. En anders hebben we er geen. Jammer, helaas, ik heb toch niets boeiends om weg te halen.quote:
Is maar paar ¤ in de maand, in oude huizen met gare sloten wordt erg vaak ingebroken. In ons oude huis is ook 1x in gebroken en 1x een poging gewaagd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zit bij huur he. En anders hebben we er geen. Jammer, helaas, ik heb toch niets boeiends om weg te halen.
Daar heb ik dus ook last van. Aan de ene kant kan je dat ook wel laten. Aan de andere kant is het natuurlijk super gezellig. Het is en blijft kut in onze consumptiemaatschappij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Het probeelm zit 'm bij mij echt in die extraatjes. Even de stad in op zaterdag, lunchen op terrasje met iemand: 20 euro. Even bij van Leest een aanbiedinkje meepakken: 25 euro. Even een hapje eten in de stad: 25 euro.
Doe dat elk weekend en tel maar op
Hmm, dat was alleen diner en drinken, geen hapjes tijdens 't feest. Een schaal met 30 warme snacks kost gewoon 20¤quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
en helemaal als je gaat trouwen
heb net de offerte van het Stadspaviljoen binnen gekregen, ~3000¤ aan eten/drinken als iedereen max 7 drankjes drinkt (hmm 7 is wel erg onrealistisch..
)
Ja, we kunnen natuurlijk ook naar huis lopen en dan een snee mik met kaas eten. En in plaats van een dvd halen gewoon de RTL 4 film pakken. Mja, dat heeft voor mij wat minder sjeuquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van. Aan de ene kant kan je dat ook wel laten. Aan de andere kant is het natuurlijk super gezellig. Het is en blijft kut in onze consumptiemaatschappij.
Ow ow!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hmm, dat was alleen diner en drinken, geen hapjes tijdens 't feest. Een schaal met 30 warme snacks kost gewoon 20¤![]()
Kom je samen met Ingrid de frituurcatering verzorgen danquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow ow!
Ik wil best met een frituurpan snacks bakken op jullie bruiloft hoor!
Ik vraag 7 euro per schaalDeal?
Ik laat Ingrid wel de koude hapjes doen danquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kom je samen met Ingrid de frituurcatering verzorgen dan![]()
Mja, en zowel Mex als ik verdienen er geld meequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef r8ality het volgende:
Frituurcatering.
Eigenlijk zou je het gewoon moeten doen. Op de meest zinloze manieren geld gaan verdienen. Al is het maar 50 euro.
Ik denk alleen niet dat ze er bij het stadspaviljoen zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, en zowel Mex als ik verdienen er geld mee
Films zijn er toch om te downloaden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we kunnen natuurlijk ook naar huis lopen en dan een snee mik met kaas eten. En in plaats van een dvd halen gewoon de RTL 4 film pakken. Mja, dat heeft voor mij wat minder sjeu
Bij de C1000 en de Em Te hebben ze Oerbroodquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:05 schreef Mex_ het volgende:
Ik ben even naar de Appie voor ze wederom geen brood meer hebben.
Dat ligt nogal zwaar op de maag vind ik. *Klonk!*quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij de C1000 en de Em Te hebben ze Oerbrood
Hoe?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat ligt nogal zwaar op de maag vind ik. *Klonk!*
Voor jou is dat relatief zwaar jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat ligt nogal zwaar op de maag vind ik. *Klonk!*
Is niet zoiets als "vervangende string"quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Zoiets als Edit > Find / Replace
als zoekterm gebruik je "proefversie"
en als vervangende string vul je niks in of alleen een spatie
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor jou is dat relatief zwaar ja
Heb je geen PDF editor programma?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is niet zoiets als "vervangende string"
Klote PDF's
Bij bedrijven meestal niet nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je geen PDF editor programma?
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je geen PDF editor programma?
Waardeloos zegquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Ik heb Acrobat Professional, echter hij geeft nergens aan dat ik een replace string ofzo kan invoeren.
Ik ben er weer!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is vast lunchen in Delfzijl ofzo
Neinquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waardeloos zeg
Dan zul je het toch via Word moeten doen ben ik bang. Als dat gaat.
Lege toch wel ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Films zijn er toch om te downloaden?
Ik koop echt nooit cd's of dvd's![]()
bij zoek en vervang wellicht?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Ik heb Acrobat Professional, echter hij geeft nergens aan dat ik een replace string ofzo kan invoeren.
hier ook ongeveer dezelfde bedragen en dan nog wat dingetjes.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Mex_ het volgende:
Hypotheek ¤990,92
Levensverzekering ¤168,50
Inboedel + opstalverz ¤25¤
Vaste telefoon+internet+tv ¤50
Gas/water/licht ~¤140
Belastingen ~¤50 (vuilnismannengeld, rioolwatervervuilgeld etcetc)
en dan nog m'n persoonlijke kosten
Zorgverzekering ¤85
Bijtelling + eigen bijdrage ¤220
Belasting Miata ¤20
Verzekering Miata ¤15
ik heb een fiets die ik nooit gebruik, daarom wordt ie ook niet gejat. Staat far far away in de schuur...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
schlimmerdquote:
zie Mex.quote:
Toch even gekeken, bijtelling van 10K of zo..quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie Mex.
Benzine kost me niks, bijtelling kijk ik niet naar, dat komt toch overeen met het rijden van een auto.
Maakt niet uit, ik hoef nog maar 180 pagina'squote:Op dinsdag 14 november 2006 15:49 schreef Mex_ het volgende:
SQ, er zijn een aantal plugins voor Acrobat die find/replace ondersteunen, ben er alleen nog geen tegen gekomen die gratis is.
oooooow, waar maak ik me überhaupt druk omquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hoef nog maar 180 pagina's![]()
jij hebt ook een baas die af en toe een "touch base" doet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, mijn PDF stond nog opgeslagen gelukkig
Was weer een vruchtbare meeting met Steve:
"Wish I could give you more info, but I don't have any"
"Thats OK steve"
"Speak to you next week Margot"
"buhbye"
export naar word en dan doen of ben ik nou heel dom?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hoef nog maar 180 pagina's![]()
Heb ik geprobeerd, maar mijn layout wat doe jequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
export naar word en dan doen of ben ik nou heel dom?
Ik heb zoon export ding, werkt best wel ok..
oh, das minder. ik gebruik het vrnl. voor cv's en dan lukt het wel..quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar mijn layout wat doe je
Jah alsof ik niet weet wat platen zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:53 schreef FUFR het volgende:
Flow,
effe je bouwjaar gechecked..
platen zijn zwarte ronde stukken plastic met muziek erop, kijk effe op zolder thuis.
Ze hebben wellicht hun Abba platen nog
hey halli hallo du puppe, möchtest du etwas kaufen?quote:
Nah niet helemaal telemarketing, maar van die account managers. Ze wilden een foto van Uncle Bob voor een artikel in een tijdschriftquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey halli hallo du puppe, möchtest du etwas kaufen?
schick ein foto von Lee Towersquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah niet helemaal telemarketing, maar van die account managers. Ze wilden een foto van Uncle Bob voor een artikel in een tijdschriftwaar niemand iets vanaf weet
wij marketen namelijk ganz nicht im Deutschland! Lekker weer!
Whehehehe knurft. Zo jong ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:07 schreef FUFR het volgende:
ik heel aardig het nog uitleggen ook..![]()
draai techno, tech house, electro, disco, deephouse enz enz
Een dampend scheetje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, er is er zojuist weer 1 opgestegen.
Nee,eigenlijk niet, ik heb wel wat harder werk maar dat draai ik maar zelden..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whehehehe knurft. Zo jong ben ik nou ook weer niet hoor
Geen schranz?
Nee, dat ding dat NU op staat te warmen.... tssskquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vlieg-tuig
Die onmiskenbare kerosinewalmen
Maakte i.i.g. genoeg geluidquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, dat ding dat NU op staat te warmen.... tsssk
saaiquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee,eigenlijk niet, ik heb wel wat harder werk maar dat draai ik maar zelden..
Zit momenteel in mijn minimal periode
welnee, hier geen blieps en blops, maar stevige minimal tegen techno/electro aan.quote:
met z'n allen rellenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:45 schreef bleiblei het volgende:
Goths in Geldrop
Ze hebben het Emopad gevonden.
Het verschil zit 'm bij mij of je er wel of niet van in slaap valtquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee, hier geen blieps en blops, maar stevige minimal tegen techno/electro aan.
Er is veel verschil in minimal.
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm bij mij of je er wel of niet van in slaap valt
636. Doe je best goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Las net nog even in t oude topic en ik ben bang dat mijn lijstje mijn uitgaves er zo uit komt te zien:
huur incl g/w/l 430
zorgverzekering 85 (weet ik nog niet, maar krijg iig zorgtoeslag)
sportschool 25
internet 23
inboedel & aansprakelijkheidsverzekering 8
gsmabbo 25
(contactlenzen 20)
(kattenvoer/spullen 20)
Ik ga gewoon mn best doen, ook op mn werk enz.
Ja doe eensquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.
Meestal begin ik met minimal maar eindig ik in techno of electro..post wel een keer een mixje.
Moet toch nog mijn verjaardagmixen onlijn zetten voor wat mensen..
Jij eet niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Las net nog even in t oude topic en ik ben bang dat mijn lijstje mijn uitgaves er zo uit komt te zien:
huur incl g/w/l 430
zorgverzekering 85 (weet ik nog niet, maar krijg iig zorgtoeslag)
sportschool 25
internet 23
inboedel & aansprakelijkheidsverzekering 8
gsmabbo 25
(contactlenzen 20)
(kattenvoer/spullen 20)
Ik ga gewoon mn best doen, ook op mn werk enz.
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.quote:
Ja met alles. Ik ben ook kaartjes aan het sorteren voor toneel, ontzettend leuk werk, op nummertjes leggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met je huiswerk?
Ik ga naar huis, doeg![]()
Nee en google ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja doe eens
Ken je toevallig Emil Waaijer ook?
weet ik, daarom is het ook netjes toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik verdien ook minder dan jij, en werk 36 uur.
p...p..per maand?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.
Ga proberen het op 200 te houden.
Kattenvoerquote:
Dat ben je al snel kwijt ja, en dan heb je nog steeds niks bijzonders.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.
Ga proberen het op 200 te houden.
Doe dat, ben namelijk ook wel geintresseerd in wat je draaitquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.
Meestal begin ik met minimal maar eindig ik in techno of electro..post wel een keer een mixje.
Moet toch nog mijn verjaardagmixen onlijn zetten voor wat mensen..
Gezin enzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
p...p..per maand?
Daar redden wij het per week amper mee. (niet eigenlijk als ik weer een Blijker/Ramsey/oliver bui heb)
Ik kan echt wel eten van 50 euro hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef FUFR het volgende:
Dan nog, SQ..
Geen wonder dat het zo'n slank meissie is..
Hmz. Incluis sigaretten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef FUFR het volgende:
ho, voor een maat een fles whiskey gekocht (heeft overal een fles staan)
Dus 100 euro, redden we het mee tot woensdag.
" ik ben niet boos, alleen teleurgesteld "quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef amaranta het volgende:
Nu ben ik aan het bedenken wat ik moet antwoorden.
Das niet netjes nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef amaranta het volgende:
Oke... ik moet even iets kwijt...
KNIP
Nu ben ik aan het bedenken wat ik moet antwoorden.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" ik ben niet boos, alleen teleurgesteld "
Ik heb de bon nog. zat wel wat vlees bij voor de stoofschotel met verdronken appeltjes (hoe verzinnen ze het..) en voor nog 2 dagen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
120 euro, het ligt er gewoon een beetje aan, als je veel vlees eet bijvoorbeeld ben je er ook al sneller. Het is idd wel veel geld zeker als je bekijkt dat je normaal 200 kwijt bent per week. Daar kan vast wat op worden bespaard
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
Dit is een vriendin die ik liever kwijjt ben dan rijk. Ik was ook van plan om na ontvangst van die 70 euro haar zachtjes te dumpen.
Ik zie hier dus een kans die ik moet benutten.
Ik wil haar pijn doen met mijn sms, maar ik wil ook mn geld.
Kan ik de kast nog terugeisen? Ookal heeft zij hem 'verkocht' ? De kast wordt volgende week pas opgehaald.
Leuk als avaquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:56 schreef febster het volgende:
Tieten in een nieuwe X360 game
[afbeelding]
Iets als: Jammer, ik dacht dat ik je blij had gemaakt met die kast. Maar ik ken wel iemand die hem graag wil en ook echt zelf wil gebruiken, dus kom ik m volgende week wel ophalen, zeg maar wanneer het schiktquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:00 schreef amaranta het volgende:
Dus, tips voor een smsje?
De Bentley wing op een Bentley Arnage Red Label, de auto waar ik op geilde als 16 jarig pubertje en wel dacht bij elkaar te verdienen ooit...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk als ava
Over ava's gesproken. Wat stelt de jouwe eigenlijk voor, Feb?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:03 schreef febster het volgende:
[..]
De Bentley wing op een Bentley Arnage Red Label, de auto waar ik op geilde als 16 jarig pubertje en wel dacht bij elkaar te verdienen ooit...
*zucht* naief zijn is goed
Always a pleasurequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:03 schreef amaranta het volgende:
hahaha....
die eerste zin zet ik er zeker in.
jammer, ik dacht dat ik je blij had gemaakt met die kast! priceless!
DOAquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:56 schreef febster het volgende:
[afbeelding]
oh dat zijn professionele borsten hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:56 schreef febster het volgende:
[afbeelding]
ik ben voor een meer directere aanpak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:03 schreef amaranta het volgende:
hahaha....
die eerste zin zet ik er zeker in.
jammer, ik dacht dat ik je blij had gemaakt met die kast! priceless!
riep iemand preihoer?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zou gewoon 80 euro eisen en anders die kast terug. Wat een preihoer zeg.![]()
Ze krijgt die week. Dan krijg ik dat geld van dr. Vervolgens laat ik nooit meer iets van me horen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zou gewoon 80 euro eisen en anders die kast terug. Wat een preihoer zeg.![]()
zou het wel gewoon zeggen. nix meer laten horen is zo...<hier invullen>quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze krijgt die week. Dan krijg ik dat geld van dr. Vervolgens laat ik nooit meer iets van me horen.
Wat moet ik zeggen? Ik dump je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
zou het wel gewoon zeggen. nix meer laten horen is zo...<hier invullen>
Dan moet je het uitpraten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
weet je wat het is....
die meisje heeft maar 1 vriendin, en die vriendin dat ben ik.
De reden dat ze geen vrienden meer heeft is dat ze altijd van die rare dingen zoals boven beschreven.
Ik heb gewoon medelijden en ik zie niet graag dat mensen verdriet hebben. En zeker niet als dat verdriet door mij komt.
ik heb dat wel es gedaan. Wel met uitleg erbij natuurlijk.quote:
Ik vind dr echt niet leuk. En er valt niks over te zeggen. Ik beschouw haar als 'een' vriendin. Zij beschouwt mij als haar 'beste' vriendin. Wat resulteert in dat ik er wel voor haar ben (geweest) maar zij niet voor mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dan moet je het uitpraten.
ik lees dat het voor jou niet meer hoeft, maar van de andere kant is ze zielig omdat ze geen vrinden heeft.
Praat es met haar, leg uit wat je dwars zit.
Neem van mij aan, dat lucht op.
Misschien wordt de vriendschap er wel sterker door.
Dat heeft dus een reden. Een waar jij niet aan wil. Loop dus niet te zeiken over dat geld en confronteer die stoepsnol. Vervolgens nooit geen woord meer over vuil maken. Zeker niet hier graag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
weet je wat het is....
die meisje heeft maar 1 vriendin, en die vriendin dat ben ik.
De reden dat ze geen vrienden meer heeft is dat ze altijd van die rare dingen zoals boven beschreven.
Ik heb gewoon medelijden en ik zie niet graag dat mensen verdriet hebben. En zeker niet als dat verdriet door mij komt.
Ik wil hier graag even spuien mag ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat heeft dus een reden. Een waar jij niet aan wil. Loop dus niet te zeiken over dat geld en confronteer die stoepsnol. Vervolgens nooit geen woord meer over vuil maken. Zeker niet hier graag.
Ok, forget what I said.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind dr echt niet leuk. En er valt niks over te zeggen. Ik beschouw haar als 'een' vriendin. Zij beschouwt mij als haar 'beste' vriendin. Wat resulteert in dat ik er wel voor haar ben (geweest) maar zij niet voor mij.
Ze heeft gewoon echt rare dingen. Ik ben echt niet het type dat mijn vriendinnen af gaat lopen kraken op een forum, maar ik heb het echt gehad met haar.
Ik wil nog een klein voorbeeldje aan halen; van de zomer bleef ze slapen bij me. Op gegeven moment werd ik wakker en merkte ik op dat ze niet in de logeerkamer lag. Maar het matras lag er ook niet.
Ze had mijn matras naar de tuin gesleept, had mijn bikini aangetrokken en was op mijn matras en in mijn bikini in mijn tuin gaan liggen.....HALLO!!!!
Volgende week dus...als de koop doorgaat (wat ik betwijjfel). En anders vraag ik de kast wel terug en is het dan byebye...quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ok, forget what I said.
Ga er heen, cashen, korte bye bye en wegwezen.
Ik laat mijn vrouwtje ook altijd heerlijk voor mij koken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Voor 200 Euro boodschappen doen wordt nog een hele klus, maar ik ben maar alleen, dat scheelt.
Sq had een mooi lijstje gemaakt wat je voor 50E kunt kopen.
Int weekend zal er miss wa extra uitgegeven worden voor t eten, maar so be it.
(Wil natuurlijk wel lekker voor mn mannetje koken)
(Naja, ik betaal, hij kookt)
Ow en wat een kutstreek vriendin van amaranta!!!
Je weet toch wanneer ze die kast komen halen of niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgende week dus...als de koop doorgaat (wat ik betwijjfel). En anders vraag ik de kast wel terug en is het dan byebye...
Hoedanook bedankt voor je advies.
doordeweeks doet mijn vrouw het. ik sweekends, vaak uitgebreid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik laat mijn vrouwtje ook altijd heerlijk voor mij koken!
Ow Ingrid, ik raad je echt aan om (hoe erg het ook klinkt) Mona Lisa smile te kijken.
Of ludo zn zus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:05 schreef FUFR het volgende:
valt mee dat het niet weer een droom is van iemand..
In de sms staat alleen dat zn hem volgende week komen halen en dat ik dan het geld krijg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet toch wanneer ze die kast komen halen of niet?
Ga er op dat moment heen en vraag het geld gewoon van die mensen.
Verkoop em desnoods voor 70 euro met de mededeling dat je em aan haar verkocht had voor 70 euro, nooit geld gezien heeft en het prima vindt als die mensen em voor 70 euro meenemen.
Verhelderend zekerquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kan zelf dus niet zo goed koken
Mn specialiteit is rauw van binnen, zwart van buiten.
Mona Lisa smile echt goed ja?
of weer een tweeling.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kan zelf dus niet zo goed koken
Mn specialiteit is rauw van binnen, zwart van buiten.
Mona Lisa smile echt goed ja?
ik heb het toevallig gisteren gezien tijdens het zappen....quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
of weer een tweeling.
Maar ik wil er niet zoveel over zeggen, tis bij een man niet sociaal-maatschappelijk geaccepteerd dat ie gtst kijkt.
ik denk dat ze maar een maandje of wat vooruit lopen met opnemen, daarom lullen de schrijvers zich iedere keer vast.
Maar ik kijk het niet hoor, ik luister alleen..
[/reddenwatertereddenvalt-mode]
Ik zag het vrijdag bij een vriendin die aan het kijken was dat Ludo weer leefde. En dat soort capriolen zijn ook exact de reden dat ik geen GTST kijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb het toevallig gisteren gezien tijdens het zappen....
gewoon lekker frituren zonder afzuigingquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Ingridh007 het volgende:
Invriezen doe ik nooit, dus aan het ontdooien kan t niet liggen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon lekker frituren zonder afzuiging![]()
3 tips:quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn aardappelen zijn net als mn vlees: zwart van buiten, rauw van binnen.
Krieltjes
3...2...1.. En ja hoor, daar issiequote:
Ik schaam me er openlijk voor dat weet je tochquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
3...2...1.. En ja hoor, daar issie.
In Nederland zijn ze dus ook al aan het herhalenquote:
Mijn date vanavond gaat niet doorquote:Op woensdag 15 november 2006 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
De fiets van mijn mama heeft me heelhuids op Airrrporrrt gebracht
De fiets van mijn mama heeft een comfortabele lage instap en een mandje aan het stuur
beter naar de camerastraat dan naar velserbroek, das 1 grote file..quote:Op woensdag 15 november 2006 09:07 schreef bleiblei het volgende:
Mogguh! Weer fris als een hoentje @ work.
Morgen hoef ik gelukkig niet naar Velserbroek maar ik moet komende anderhalve week wel naar Almere.
Hoe weet jij dat dat op de Camerastraat zitquote:Op woensdag 15 november 2006 09:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
beter naar de camerastraat dan naar velserbroek, das 1 grote file..
een moederfiets!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
De fiets van mijn mama heeft me heelhuids op Airrrporrrt gebracht
De fiets van mijn mama heeft een comfortabele lage instap en een mandje aan het stuur
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn date vanavond gaat niet door.
Ze was het vergeten.
Ik doe in sappers he..quote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat op de Camerastraat zit.
Google.nl jeweetsquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat op de Camerastraat zit.
ik gebruik mijn dikke kop om dit soort info te bewaren.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Google.nl jeweets
-edit- ja wat FUFR zegt klinkt ook wel plausibel
Erwin L. is mijn baas baasquote:Op woensdag 15 november 2006 09:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik doe in sappers he..
Henriette vd B, Ron S. en Erwin L. waren mijn contactpersonen..
De eerste 2 zijn weg, Erwin L. zal daar nog wel baasje spelen..
Ik mag ze vanwege mijn con-beding tot april even niet benaderen..
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS heeft wel lekkere jetsers dus dat fietsen doet je goed
In 2 verschillende topicsquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:49 schreef Klonk het volgende:
je hebt best lekkere tieten
Zie edit knopjequote:Op woensdag 15 november 2006 09:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Erwin L. is mijn baas baas.
Ron S. en Henriette vd B zeggen me niet zo veel nee.
Volgens mij was dit niet zo tactisch om te vermelden gezien mijn frequente aanwezigheid op dit Forum.
H. is nu 2 jaar weg, Ron is pas weg, die onderhield contacten met mensen zoals moi. Zal nu wel een ander voor zitten, maar kan momenteel zelf geen contacten initiëren daarzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Erwin L. is mijn baas baas.
Ron S. en Henriette vd B zeggen me niet zo veel nee.
hier ben ik nog beschaafd bij..quote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ging weer lekker gisteren![]()
[..]
[..]
In 2 verschillende topicsMannen
![]()
![]()
so true.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, het sluit wel goed aan bij het gemiddelde Fokniveau
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
so true.
hier komt echt vanalles.
zelfs kindertjes van 13..
Engelstalig. Ik denk dat ik dat wel kan handelenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:36 schreef FUFR het volgende:
John Twelve Hawks - The Traveller is trouwens een mooi boek.
engelstalig dat dan weer wel.
(las dat je van lezen hield)
Ah, you're from Hungary?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:01 schreef bleiblei het volgende:
Als ik FUFR zo hoor moet ik altijd denken aan die dikke kerel van de Cup a soup reclame die de hele dag ontbijt/lunched/diner't met zakenrelaties.
inderdaad, de eerste was beter!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De nieuwe kan helaas de oude niet evenaren.
Ik heb gewoon de SNES. Zoals het hoort. Echt oldskool met echte SNES controllers en echte SNES klassiekersquote:Op woensdag 15 november 2006 10:21 schreef r8ality het volgende:
En om de collectie aan te vullen, heb ik nu ook een SNES emulator. Iemand nog 2 (usb) gamepads over?.
Super Mario Worldquote:Op woensdag 15 november 2006 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de SNES. Zoals het hoort. Echt oldskool met echte SNES controllers en echte SNES klassiekers.
Emulators zijn voor mietjes.
Heb je Mario Kartquote:Op woensdag 15 november 2006 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de SNES. Zoals het hoort. Echt oldskool met echte SNES controllers en echte SNES klassiekers.
Tuurlijkquote:
Geef ff 500 euro. Dan koop ik een NES, SNES en N64 + controllers en wat spellen. Want dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nuttigquote:Op woensdag 15 november 2006 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zo. Ik heb net handmatig hetr= woordje "proefversie" uit alle 379 pagina's van mijn PDF-je gedelete.
Tied veur 'n bakske.
Ik heb toch geen Abo?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb, waarom negeer je deze vraag?
Je mag gratis een keer met mij mee als introquote:
Mario Kart is/was mijn all time favorite, en dan uiteraard tegen elkaar spelenquote:Op woensdag 15 november 2006 10:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En Mario All Stars en Donkey Kong 1,2 en 3 en en en en
..en vermelden dat je al vaker gesport hebt en dus weinig trek hebt in goed bedoelde adviezenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag gratis een keer met mij mee als intro
Je moet alleen wel zeggen dat je geen abo wil want anders krijg je meteen een hijgende verkoper op je af
Ká-bèl-ski moment..quote:
Bij veel asbest sturen ze namelijk monteurs die al aangetast zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Wil je een controleur voor je gaskachels laten komen, willen ze weten welk merk & bouwjaar ie is, in verband met mogelijk asbest
Straks es kijken...
Of die minstens een pakje shag per dag rokenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij veel asbest sturen ze namelijk monteurs die al aangetast zijn
same herequote:Op woensdag 15 november 2006 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ leest 2 zinnen, denkt "laat maar" en gaat verder met mails tikken
kijk, das nou de kracht van de pos bizzfit.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag gratis een keer met mij mee als intro
Je moet alleen wel zeggen dat je geen abo wil want anders krijg je meteen een hijgende verkoper op je af
Dat valt ook wel onder het kopje "aangetast"quote:Op woensdag 15 november 2006 11:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of die minstens een pakje shag per dag roken
als het een oud beestje is zit er zeker asbest in.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Wil je een controleur voor je gaskachels laten komen, willen ze weten welk merk & bouwjaar ie is, in verband met mogelijk asbest
Straks es kijken...
ok, in goed NL: ik weet dat er asbest inzit en met een smoesje probeer ik er onderuit te komen..quote:Op woensdag 15 november 2006 11:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou mn huisbaas zegt dat de kachels voor de verantwoording zijn van de huurder en dat hij die ook niet heeft meegenomen in de woonpunten telling (daardoor ook lage kale huur).
Eerst es kijken uit welk bouwjaar ze zijn, ze werden ook ieder jaar gecontroleerd door de vorige bewoonster, neem aan dat haar controleur iets opmerkt als er iets astbesterigs is.
Nee joh, eentje is genoegquote:Op woensdag 15 november 2006 11:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb geen CV, maar 2 gaskachels.
Nouja als er asbest in zit, koop ik wel 2 nieuwe kachels, kan er ook nog wel bij
ka-ching! (lees: das duur stoken)quote:
Thanks FUFR!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:33 schreef FUFR het volgende:
Verhuurder is verantwoordelijk, maar onderhoud is voor huurder.
Vervanging is dus voor hem.
Volgens mijn verwarmingsmannetje mag je m nog gebruiken, maar verder niet aan breken.
Je mag m trouwens ook niet zelf verwijderen.
Met dank aan Sanidrome Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |