Hmz. Incluis sigaretten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef FUFR het volgende:
ho, voor een maat een fles whiskey gekocht (heeft overal een fles staan)
Dus 100 euro, redden we het mee tot woensdag.
" ik ben niet boos, alleen teleurgesteld "quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef amaranta het volgende:
Nu ben ik aan het bedenken wat ik moet antwoorden.
Das niet netjes nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef amaranta het volgende:
Oke... ik moet even iets kwijt...
KNIP
Nu ben ik aan het bedenken wat ik moet antwoorden.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" ik ben niet boos, alleen teleurgesteld "
Ik heb de bon nog. zat wel wat vlees bij voor de stoofschotel met verdronken appeltjes (hoe verzinnen ze het..) en voor nog 2 dagen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
120 euro, het ligt er gewoon een beetje aan, als je veel vlees eet bijvoorbeeld ben je er ook al sneller. Het is idd wel veel geld zeker als je bekijkt dat je normaal 200 kwijt bent per week. Daar kan vast wat op worden bespaard
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:41 schreef amaranta het volgende:
Dit is een vriendin die ik liever kwijjt ben dan rijk. Ik was ook van plan om na ontvangst van die 70 euro haar zachtjes te dumpen.
Ik zie hier dus een kans die ik moet benutten.
Ik wil haar pijn doen met mijn sms, maar ik wil ook mn geld.
Kan ik de kast nog terugeisen? Ookal heeft zij hem 'verkocht' ? De kast wordt volgende week pas opgehaald.
Leuk als avaquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:56 schreef febster het volgende:
Tieten in een nieuwe X360 game
[afbeelding]
Iets als: Jammer, ik dacht dat ik je blij had gemaakt met die kast. Maar ik ken wel iemand die hem graag wil en ook echt zelf wil gebruiken, dus kom ik m volgende week wel ophalen, zeg maar wanneer het schiktquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:00 schreef amaranta het volgende:
Dus, tips voor een smsje?
De Bentley wing op een Bentley Arnage Red Label, de auto waar ik op geilde als 16 jarig pubertje en wel dacht bij elkaar te verdienen ooit...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk als ava
Over ava's gesproken. Wat stelt de jouwe eigenlijk voor, Feb?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:03 schreef febster het volgende:
[..]
De Bentley wing op een Bentley Arnage Red Label, de auto waar ik op geilde als 16 jarig pubertje en wel dacht bij elkaar te verdienen ooit...
*zucht* naief zijn is goed
Always a pleasurequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:03 schreef amaranta het volgende:
hahaha....
die eerste zin zet ik er zeker in.
jammer, ik dacht dat ik je blij had gemaakt met die kast! priceless!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |