Je weet toch wanneer ze die kast komen halen of niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgende week dus...als de koop doorgaat (wat ik betwijjfel). En anders vraag ik de kast wel terug en is het dan byebye...
Hoedanook bedankt voor je advies.
doordeweeks doet mijn vrouw het. ik sweekends, vaak uitgebreid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik laat mijn vrouwtje ook altijd heerlijk voor mij koken!
Ow Ingrid, ik raad je echt aan om (hoe erg het ook klinkt) Mona Lisa smile te kijken.
Of ludo zn zus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:05 schreef FUFR het volgende:
valt mee dat het niet weer een droom is van iemand..
In de sms staat alleen dat zn hem volgende week komen halen en dat ik dan het geld krijg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet toch wanneer ze die kast komen halen of niet?
Ga er op dat moment heen en vraag het geld gewoon van die mensen.
Verkoop em desnoods voor 70 euro met de mededeling dat je em aan haar verkocht had voor 70 euro, nooit geld gezien heeft en het prima vindt als die mensen em voor 70 euro meenemen.
Verhelderend zekerquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kan zelf dus niet zo goed koken
Mn specialiteit is rauw van binnen, zwart van buiten.
Mona Lisa smile echt goed ja?
of weer een tweeling.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kan zelf dus niet zo goed koken
Mn specialiteit is rauw van binnen, zwart van buiten.
Mona Lisa smile echt goed ja?
ik heb het toevallig gisteren gezien tijdens het zappen....quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
of weer een tweeling.
Maar ik wil er niet zoveel over zeggen, tis bij een man niet sociaal-maatschappelijk geaccepteerd dat ie gtst kijkt.
ik denk dat ze maar een maandje of wat vooruit lopen met opnemen, daarom lullen de schrijvers zich iedere keer vast.
Maar ik kijk het niet hoor, ik luister alleen..
[/reddenwatertereddenvalt-mode]
Ik zag het vrijdag bij een vriendin die aan het kijken was dat Ludo weer leefde. En dat soort capriolen zijn ook exact de reden dat ik geen GTST kijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb het toevallig gisteren gezien tijdens het zappen....
gewoon lekker frituren zonder afzuigingquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Ingridh007 het volgende:
Invriezen doe ik nooit, dus aan het ontdooien kan t niet liggen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon lekker frituren zonder afzuiging![]()
3 tips:quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn aardappelen zijn net als mn vlees: zwart van buiten, rauw van binnen.
Krieltjes
3...2...1.. En ja hoor, daar issiequote:
Ik schaam me er openlijk voor dat weet je tochquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
3...2...1.. En ja hoor, daar issie.
In Nederland zijn ze dus ook al aan het herhalenquote:
Mijn date vanavond gaat niet doorquote:Op woensdag 15 november 2006 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
De fiets van mijn mama heeft me heelhuids op Airrrporrrt gebracht
De fiets van mijn mama heeft een comfortabele lage instap en een mandje aan het stuur
beter naar de camerastraat dan naar velserbroek, das 1 grote file..quote:Op woensdag 15 november 2006 09:07 schreef bleiblei het volgende:
Mogguh! Weer fris als een hoentje @ work.
Morgen hoef ik gelukkig niet naar Velserbroek maar ik moet komende anderhalve week wel naar Almere.
Hoe weet jij dat dat op de Camerastraat zitquote:Op woensdag 15 november 2006 09:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
beter naar de camerastraat dan naar velserbroek, das 1 grote file..
een moederfiets!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
De fiets van mijn mama heeft me heelhuids op Airrrporrrt gebracht
De fiets van mijn mama heeft een comfortabele lage instap en een mandje aan het stuur
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn date vanavond gaat niet door.
Ze was het vergeten.
Ik doe in sappers he..quote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat op de Camerastraat zit.
Google.nl jeweetsquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat op de Camerastraat zit.
ik gebruik mijn dikke kop om dit soort info te bewaren.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Google.nl jeweets
-edit- ja wat FUFR zegt klinkt ook wel plausibel
Erwin L. is mijn baas baasquote:Op woensdag 15 november 2006 09:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik doe in sappers he..
Henriette vd B, Ron S. en Erwin L. waren mijn contactpersonen..
De eerste 2 zijn weg, Erwin L. zal daar nog wel baasje spelen..
Ik mag ze vanwege mijn con-beding tot april even niet benaderen..
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS heeft wel lekkere jetsers dus dat fietsen doet je goed
In 2 verschillende topicsquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:49 schreef Klonk het volgende:
je hebt best lekkere tieten
Zie edit knopjequote:Op woensdag 15 november 2006 09:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Erwin L. is mijn baas baas.
Ron S. en Henriette vd B zeggen me niet zo veel nee.
Volgens mij was dit niet zo tactisch om te vermelden gezien mijn frequente aanwezigheid op dit Forum.
H. is nu 2 jaar weg, Ron is pas weg, die onderhield contacten met mensen zoals moi. Zal nu wel een ander voor zitten, maar kan momenteel zelf geen contacten initiëren daarzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Erwin L. is mijn baas baas.
Ron S. en Henriette vd B zeggen me niet zo veel nee.
hier ben ik nog beschaafd bij..quote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ging weer lekker gisteren![]()
[..]
[..]
In 2 verschillende topicsMannen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |