Jaja, nou nou.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik moest ook luisteren naar wat ze zei en zelf ook wat vertellen hoor![]()
Hup, aan het werk jij![]()
Of Hong Kongquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is vast lunchen in Delfzijl ofzo
Dus dat is al 615 euro per maand, exclusief gas en stroom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In mijn geval:
minimaal 32 euro telefoon
50 euro internet/tv
90 euro zorgverzekering
3 euro inboedelverzekering
115 bijtelling
100 euro servicekosten
gemiddeld 50 euro belastingen
300 euro hypotheek
En dan woon ik errug goedkoop.
Is toch wel ff heel anders hoor, een eigen onderkomen ipv. een studentenkamertje.
En dan kunnen jullie een hoop kosten door 3 delen.
Ikzelf denk dat je voor iets dergelijks inclusief GWL, exclusief telefoon/internet/servicekosten rond de 750 zit, inclusiefquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus dat is al 615 euro per maand, exclusief gas en stroom.
Hoeveel zou een dergelijk appartement per maand kosten in de huur denk je?
Dan kun je het dus beter kopen ja. Of is die 300 per maand alleen hypotheekrente en geen afbetaling?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef bleiblei het volgende:
Owja, Gas/Licht komt er ook nog bij. Hoppa, weer 100 euro p/m.
Appartement naast me wordt verhuurt voor +/- 8 a 900 euro p/m
Ook dat nogquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan kun je het dus beter kopen ja. Of is die 300 per maand alleen hypotheekrente en geen afbetaling?
Alleen rente, en dan over 75% van de taxatiewaarde, dus zeg 55% tot 60% van het totale aankoopbedrag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan kun je het dus beter kopen ja. Of is die 300 per maand alleen hypotheekrente en geen afbetaling?
Ook rekening gehouden met "onzekerheden"? Dingen die je niet van te voren in kunt plannen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik heb mijn financiele plan opgesteld voor het komende half jaar.
Als het goed is kan ik dan over 3 maanden een pc kopen, deze maand een fiets, en ook nog 2 tot 3 keer per maand op stap![]()
Eh... in beperkte mate wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ook rekening gehouden met "onzekerheden"? Dingen die je niet van te voren in kunt plannen.![]()
Ik bedoel meer iets in de trant van: TV of wasmachine die kapot kan gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh... in beperkte mate wel.
50 euro per week boodschappen, 50 euro per week aan "overig" (stappen en onvoorziene dingen), 50 euro per week sparen. Best haalbaar denk ik.
Flow. Heb je nou helemaal niet op zitten letten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bedoel meer iets in de trant van: TV of wasmachine die kapot kan gaan.
Nee, omdat ik de afgelopen 8 maanden 250 euro per maand kwijt was aan rijlessenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:29 schreef FlowDesign het volgende:
Nu kun je nog niet eens een fiets kopen![]()
Dus je houdt nu al 250 euro per maand overquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, omdat ik de afgelopen 8 maanden 250 euro per maand kwijt was aan rijlessen
Nee, voor vakanties heb ik vakantiegeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
Het potje Sparen is toch voor vakanties en leuke dingen doen? En nutteloze uitgaven zoals een snellere PC of beter TV enzo?
Ik heb besloten dat ik ergens in de 2e helft van 2007 een nieuwe computer in elkaar ga zetten en dan een hele dikke waar ik zeker 4 jaar mee vooruit kan
Juh, ongeveer datgene wat nu mijn "sparen" potje wordtquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus je houdt nu al 250 euro per maand over
Damnquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Mex_ het volgende:
Hypotheek ¤990,92
Levensverzekering ¤168,50
Inboedel + opstalverz ¤25¤
Vaste telefoon+internet+tv ¤50
Gas/water/licht ~¤140
Belastingen ~¤50 (vuilnismannengeld, rioolwatervervuilgeld etcetc)
en dan nog m'n persoonlijke kosten
Zorgverzekering ¤85
Bijtelling + eigen bijdrage ¤220
Belasting Miata ¤20
Verzekering Miata ¤15
Mannetje, vrouwtje, leeftijd, etc etcquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
Kerstcadeautjes voor ongeveer 20 euro. Ideeën anyone?![]()
Dan nog is het meer dan ik betaal per maandquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:45 schreef Mex_ het volgende:
Gelukkig is het bovenste rijtje /2 en de verzekering en belasting van de Miata is ook ietsje minder aangezien ik het ding in de winter schors.
Kortom, het valt best wel mee![]()
Voor mij of gurlie want die weet ook nog niks om te vragenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mannetje, vrouwtje, leeftijd, etc etc
Volvo en huis gratis verzekerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef r8ality het volgende:
Uitgaven:
- Huur: 237,50
- Telefoon: ong 12
- Ziektekosten: 102
- Eten: 125-150
- Gas: 100
- Stappen: 150-200
- Internet: 10
736,50 - 811,5
Inkomsten:
-Stufi: 480
- Werk: ong 450
Not much room for error.
Oh vergeten. Is 13 euro per maand ong.quote:
Eigenlijk is het belachelijk dat ik als student bijna 600 euro aan vaste lasten hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, nu komt den aap uit den spreekwoordelijke mouw!
Feitelijk is iedereen hier dus gewoon genaaid als er ineens een fiets gejat wordt / wasmachine stoek gaat.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Feitelijk is iedereen hier dus gewoon genaaid als er ineens een fiets gejat wordt / wasmachine stoek gaat.
Geen inboedel verzekering?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh vergeten. Is 13 euro per maand ong.
Zit bij huur he. En anders hebben we er geen. Jammer, helaas, ik heb toch niets boeiends om weg te halen.quote:
Is maar paar ¤ in de maand, in oude huizen met gare sloten wordt erg vaak ingebroken. In ons oude huis is ook 1x in gebroken en 1x een poging gewaagd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zit bij huur he. En anders hebben we er geen. Jammer, helaas, ik heb toch niets boeiends om weg te halen.
Daar heb ik dus ook last van. Aan de ene kant kan je dat ook wel laten. Aan de andere kant is het natuurlijk super gezellig. Het is en blijft kut in onze consumptiemaatschappij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Het probeelm zit 'm bij mij echt in die extraatjes. Even de stad in op zaterdag, lunchen op terrasje met iemand: 20 euro. Even bij van Leest een aanbiedinkje meepakken: 25 euro. Even een hapje eten in de stad: 25 euro.
Doe dat elk weekend en tel maar op
Hmm, dat was alleen diner en drinken, geen hapjes tijdens 't feest. Een schaal met 30 warme snacks kost gewoon 20¤quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
en helemaal als je gaat trouwen
heb net de offerte van het Stadspaviljoen binnen gekregen, ~3000¤ aan eten/drinken als iedereen max 7 drankjes drinkt (hmm 7 is wel erg onrealistisch..
)
Ja, we kunnen natuurlijk ook naar huis lopen en dan een snee mik met kaas eten. En in plaats van een dvd halen gewoon de RTL 4 film pakken. Mja, dat heeft voor mij wat minder sjeuquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van. Aan de ene kant kan je dat ook wel laten. Aan de andere kant is het natuurlijk super gezellig. Het is en blijft kut in onze consumptiemaatschappij.
Ow ow!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hmm, dat was alleen diner en drinken, geen hapjes tijdens 't feest. Een schaal met 30 warme snacks kost gewoon 20¤![]()
Kom je samen met Ingrid de frituurcatering verzorgen danquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow ow!
Ik wil best met een frituurpan snacks bakken op jullie bruiloft hoor!
Ik vraag 7 euro per schaalDeal?
Ik laat Ingrid wel de koude hapjes doen danquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kom je samen met Ingrid de frituurcatering verzorgen dan![]()
Mja, en zowel Mex als ik verdienen er geld meequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef r8ality het volgende:
Frituurcatering.
Eigenlijk zou je het gewoon moeten doen. Op de meest zinloze manieren geld gaan verdienen. Al is het maar 50 euro.
Ik denk alleen niet dat ze er bij het stadspaviljoen zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, en zowel Mex als ik verdienen er geld mee
Films zijn er toch om te downloaden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we kunnen natuurlijk ook naar huis lopen en dan een snee mik met kaas eten. En in plaats van een dvd halen gewoon de RTL 4 film pakken. Mja, dat heeft voor mij wat minder sjeu
Bij de C1000 en de Em Te hebben ze Oerbroodquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:05 schreef Mex_ het volgende:
Ik ben even naar de Appie voor ze wederom geen brood meer hebben.
Dat ligt nogal zwaar op de maag vind ik. *Klonk!*quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij de C1000 en de Em Te hebben ze Oerbrood
Hoe?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat ligt nogal zwaar op de maag vind ik. *Klonk!*
Voor jou is dat relatief zwaar jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat ligt nogal zwaar op de maag vind ik. *Klonk!*
Is niet zoiets als "vervangende string"quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Zoiets als Edit > Find / Replace
als zoekterm gebruik je "proefversie"
en als vervangende string vul je niks in of alleen een spatie
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor jou is dat relatief zwaar ja
Heb je geen PDF editor programma?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is niet zoiets als "vervangende string"
Klote PDF's
Bij bedrijven meestal niet nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je geen PDF editor programma?
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je geen PDF editor programma?
Waardeloos zegquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Ik heb Acrobat Professional, echter hij geeft nergens aan dat ik een replace string ofzo kan invoeren.
Ik ben er weer!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is vast lunchen in Delfzijl ofzo
Neinquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waardeloos zeg
Dan zul je het toch via Word moeten doen ben ik bang. Als dat gaat.
Lege toch wel ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Films zijn er toch om te downloaden?
Ik koop echt nooit cd's of dvd's![]()
bij zoek en vervang wellicht?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Ik heb Acrobat Professional, echter hij geeft nergens aan dat ik een replace string ofzo kan invoeren.
hier ook ongeveer dezelfde bedragen en dan nog wat dingetjes.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Mex_ het volgende:
Hypotheek ¤990,92
Levensverzekering ¤168,50
Inboedel + opstalverz ¤25¤
Vaste telefoon+internet+tv ¤50
Gas/water/licht ~¤140
Belastingen ~¤50 (vuilnismannengeld, rioolwatervervuilgeld etcetc)
en dan nog m'n persoonlijke kosten
Zorgverzekering ¤85
Bijtelling + eigen bijdrage ¤220
Belasting Miata ¤20
Verzekering Miata ¤15
ik heb een fiets die ik nooit gebruik, daarom wordt ie ook niet gejat. Staat far far away in de schuur...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
schlimmerdquote:
zie Mex.quote:
Toch even gekeken, bijtelling van 10K of zo..quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie Mex.
Benzine kost me niks, bijtelling kijk ik niet naar, dat komt toch overeen met het rijden van een auto.
Maakt niet uit, ik hoef nog maar 180 pagina'squote:Op dinsdag 14 november 2006 15:49 schreef Mex_ het volgende:
SQ, er zijn een aantal plugins voor Acrobat die find/replace ondersteunen, ben er alleen nog geen tegen gekomen die gratis is.
oooooow, waar maak ik me überhaupt druk omquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hoef nog maar 180 pagina's![]()
jij hebt ook een baas die af en toe een "touch base" doet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, mijn PDF stond nog opgeslagen gelukkig
Was weer een vruchtbare meeting met Steve:
"Wish I could give you more info, but I don't have any"
"Thats OK steve"
"Speak to you next week Margot"
"buhbye"
export naar word en dan doen of ben ik nou heel dom?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hoef nog maar 180 pagina's![]()
Heb ik geprobeerd, maar mijn layout wat doe jequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
export naar word en dan doen of ben ik nou heel dom?
Ik heb zoon export ding, werkt best wel ok..
oh, das minder. ik gebruik het vrnl. voor cv's en dan lukt het wel..quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar mijn layout wat doe je
Jah alsof ik niet weet wat platen zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:53 schreef FUFR het volgende:
Flow,
effe je bouwjaar gechecked..
platen zijn zwarte ronde stukken plastic met muziek erop, kijk effe op zolder thuis.
Ze hebben wellicht hun Abba platen nog
hey halli hallo du puppe, möchtest du etwas kaufen?quote:
Nah niet helemaal telemarketing, maar van die account managers. Ze wilden een foto van Uncle Bob voor een artikel in een tijdschriftquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey halli hallo du puppe, möchtest du etwas kaufen?
schick ein foto von Lee Towersquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah niet helemaal telemarketing, maar van die account managers. Ze wilden een foto van Uncle Bob voor een artikel in een tijdschriftwaar niemand iets vanaf weet
wij marketen namelijk ganz nicht im Deutschland! Lekker weer!
Whehehehe knurft. Zo jong ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:07 schreef FUFR het volgende:
ik heel aardig het nog uitleggen ook..![]()
draai techno, tech house, electro, disco, deephouse enz enz
Een dampend scheetje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, er is er zojuist weer 1 opgestegen.
Nee,eigenlijk niet, ik heb wel wat harder werk maar dat draai ik maar zelden..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whehehehe knurft. Zo jong ben ik nou ook weer niet hoor
Geen schranz?
Nee, dat ding dat NU op staat te warmen.... tssskquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vlieg-tuig
Die onmiskenbare kerosinewalmen
Maakte i.i.g. genoeg geluidquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, dat ding dat NU op staat te warmen.... tsssk
saaiquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee,eigenlijk niet, ik heb wel wat harder werk maar dat draai ik maar zelden..
Zit momenteel in mijn minimal periode
welnee, hier geen blieps en blops, maar stevige minimal tegen techno/electro aan.quote:
met z'n allen rellenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:45 schreef bleiblei het volgende:
Goths in Geldrop
Ze hebben het Emopad gevonden.
Het verschil zit 'm bij mij of je er wel of niet van in slaap valtquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee, hier geen blieps en blops, maar stevige minimal tegen techno/electro aan.
Er is veel verschil in minimal.
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm bij mij of je er wel of niet van in slaap valt
636. Doe je best goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Las net nog even in t oude topic en ik ben bang dat mijn lijstje mijn uitgaves er zo uit komt te zien:
huur incl g/w/l 430
zorgverzekering 85 (weet ik nog niet, maar krijg iig zorgtoeslag)
sportschool 25
internet 23
inboedel & aansprakelijkheidsverzekering 8
gsmabbo 25
(contactlenzen 20)
(kattenvoer/spullen 20)
Ik ga gewoon mn best doen, ook op mn werk enz.
Ja doe eensquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.
Meestal begin ik met minimal maar eindig ik in techno of electro..post wel een keer een mixje.
Moet toch nog mijn verjaardagmixen onlijn zetten voor wat mensen..
Jij eet niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Las net nog even in t oude topic en ik ben bang dat mijn lijstje mijn uitgaves er zo uit komt te zien:
huur incl g/w/l 430
zorgverzekering 85 (weet ik nog niet, maar krijg iig zorgtoeslag)
sportschool 25
internet 23
inboedel & aansprakelijkheidsverzekering 8
gsmabbo 25
(contactlenzen 20)
(kattenvoer/spullen 20)
Ik ga gewoon mn best doen, ook op mn werk enz.
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.quote:
Ja met alles. Ik ben ook kaartjes aan het sorteren voor toneel, ontzettend leuk werk, op nummertjes leggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met je huiswerk?
Ik ga naar huis, doeg![]()
Nee en google ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja doe eens
Ken je toevallig Emil Waaijer ook?
weet ik, daarom is het ook netjes toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik verdien ook minder dan jij, en werk 36 uur.
p...p..per maand?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.
Ga proberen het op 200 te houden.
Kattenvoerquote:
Dat ben je al snel kwijt ja, en dan heb je nog steeds niks bijzonders.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.
Ga proberen het op 200 te houden.
Doe dat, ben namelijk ook wel geintresseerd in wat je draaitquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.
Meestal begin ik met minimal maar eindig ik in techno of electro..post wel een keer een mixje.
Moet toch nog mijn verjaardagmixen onlijn zetten voor wat mensen..
Gezin enzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
p...p..per maand?
Daar redden wij het per week amper mee. (niet eigenlijk als ik weer een Blijker/Ramsey/oliver bui heb)
Ik kan echt wel eten van 50 euro hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef FUFR het volgende:
Dan nog, SQ..
Geen wonder dat het zo'n slank meissie is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |