quote:Op maandag 13 november 2006 22:28 schreef Dangel het volgende:
Daar staat geen plaatsnaambord, de naam is gewoon in een boomstam gekrast
quote:Op maandag 13 november 2006 22:28 schreef Dangel het volgende:
Daar staat geen plaatsnaambord, de naam is gewoon in een boomstam gekrast
laat me raden, je hebt zwarte kleren aanquote:Op maandag 13 november 2006 22:28 schreef Kemania het volgende:
moeilijk he, het verschil tussen emo en goth. Heeft wel 1 overeenkomende letter...
dat zou handig zijn, maar het probleem is dat gras zich het beste in de breedte snijd, terwijl een goth het beste in de lengte richting kan snijdenquote:Op maandag 13 november 2006 22:41 schreef biz_lip het volgende:
zou het gras daar ook zichzelf snijden![]()
Neeuh, gewoon een "Het goed", boerenbond, milieustraat enzoquote:Op maandag 13 november 2006 22:28 schreef Zygje het volgende:
WTF, lord of the rings wijk ofzo?
Waarom beweegt ie niet dan?quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Dat is een goth, met de plaatsnaam in zijn arm gekrast.
Maar op paar punten lijken ze veel op elkaar, niemand mag ze en iedereen ziet ze het liefste doodquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:11 schreef Sloavink het volgende:
Emo's zijn anders dan goth's.
Stumperquote:Op maandag 13 november 2006 22:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt zwarte kleren aan![]()
Welke andere soorten mensen hebben dan nog meer Latijnse uitstpraken in hun onderschrift?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Stumper![]()
Ik heb een zwart bloesje aan en zwarte sokken. Ben ik goth?
NEIN!
Gymnasium stuudjes die stoer willen doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Welke andere soorten mensen hebben dan nog meer Latijnse uitstpraken in hun onderschrift?
tjee, snel op je clitoris getrapt ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Stumper![]()
Ik heb een zwart bloesje aan en zwarte sokken. Ben ik goth?
NEIN!
Daar zit waarschijnlijk ook een zwart sokje op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
tjee, snel op je clitoris getrapt ofzo![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar zit waarschijnlijk ook een zwart sokje op.![]()
Sorry for the mind pic![]()
Neej... ik vind stumper gewoon een mooi ende duidelijk woordquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
tjee, snel op je clitoris getrapt ofzo![]()
weet je wat ik ook leuke woorden vind: kutje zonder humorquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:40 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Neej... ik vind stumper gewoon een mooi ende duidelijk woord![]()
Zegt de grote man die met dit topic hoopt te scorenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet je wat ik ook leuke woorden vind: kutje zonder humor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |