quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:43 schreef Blueman het volgende:
Grappig, zeker tot 1 minuut 30 wachten
Whehe, vet, hij kan niet eens drummen of pianospelen. Gewoon door het filmpje te maken heeft ie een ritme + melodie gemaakt. Coolheid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:43 schreef Blueman het volgende:
Grappig, zeker tot 1 minuut 30 wachten
Vond ook gaaf gemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Whehe, vet, hij kan niet eens drummen of pianospelen. Gewoon door het filmpje te maken heeft ie een ritme + melodie gemaakt. Coolheid.
Zonde van die mooie fietsquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Niet kapot, gejat.
Ik zit al een uur te janken zo boos ben ik.
Ja dat vind ik nou ook. Die fiets was echtquote:
Hoezo moet jij vergaderen met knappe vrouwen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:36 schreef FlowDesign het volgende:
Vergaderen met knappe vrouwen is veel moeilijker dan met mannen![]()
![]()
Nou 1tje maar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo moet jij vergaderen met knappe vrouwen?
Crimineel!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:12 schreef Neteru het volgende:
Ik weet precies hoe het voelt SQ![]()
Gewoon even rondvragen. Er zijn misschien wel mensen met een "handeltje" waar je goedkoop een fiets kan halen![]()
Van de week weer 17 graden. En het is overdag vrij zacht imo, om half 7 is het nog wel koudquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij frisjesLigt het ding ook al bij jou thuis?
Lekker hypocriet is datquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:12 schreef Neteru het volgende:
Gewoon even rondvragen. Er zijn misschien wel mensen met een "handeltje" waar je goedkoop een fiets kan halen![]()
Misschien kun jij daar jouw eigen fiets weer terugkopenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:12 schreef Neteru het volgende:
Roken, bier, uitgaan, vriend (wassen en eten e.d.)quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ik zo'n salaris heb en dan zo weinig over houdDat ik gewoon niet eens geld heb voor een fiets.
Net ook maar alle goede doelen opgezegd
Kweet onderhand niet meer waar ik op moet besparen![]()
Amen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker hypocriet is dat.
Enorm balen als je fiets gejat wordt maar wel de klootzakken sponsoren/motiveren om er vooral mee door te gaan.
Waardeloos vind ik dat.
Net als die gasten die ik via via ken en wel eens vragen of ik interesse heb in een Digitale videocamera zonder handleiding en kabels of een mooie Plasmatv met wat lakschade in een hoekje (oeps deurpost) en zonder bonnetje
.
Je moet gewoon eerlijk betalen voor je spullen. Gewoon wat een normale prijs is bij iemand die er ook eerlijk aan komt.
Ik zou het niet eens willen, op/met gestolen spullen fietsen/computeren/tv kijken/bellen.
Hier kan ik echt bloedlink van worden.
Ik mag lijen dat die klootzakken bij jouw het hele huis leegroven.
Ik rook niet meer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Roken, bier, uitgaan, vriend (wassen en eten e.d.)
Vind ik idd vreemd want ik verdien veel minder per maand en heb wel een auto. En toch kan ik rondkomen zonder extreme besparingen enzo. Ga ook af en toe uit eten met gurlie en op eten besparen doe ik sowieso niet. Op stap gaan doe ik ook vaak zat. Afgelopen 3 maanden 325 euro aan onderhoud aan m'n auto uitgegeven en deze of volgende week laat ik winterbanden op m'n auto zetten a 250 euro. En ik raak juist steeds verder van de limiet van m'n rekening verwijderd dan dat ik er dichter bij kom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ik zo'n salaris heb en dan zo weinig over houdDat ik gewoon niet eens geld heb voor een fiets.
Net ook maar alle goede doelen opgezegd
Kweet onderhand niet meer waar ik op moet besparen![]()
vrouwquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
Het is trouwens lang geleden dat ik zo bloed en bloedlink ben geweest. Ik zit nog steeds te hyperventileren
Ohoooo, Floor!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was ik alweer, daarom vandaag pas om 10:45 op m'n werk aanwezig![]()
Je woont op kamers. Vertel je er ook nog even bij wat je vader allemaal voor zijn rekening neemt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vind ik idd vreemd want ik verdien veel minder per maand en heb wel een auto. En toch kan ik rondkomen zonder extreme besparingen enzo. Ga ook af en toe uit eten met gurlie en op eten besparen doe ik sowieso niet. Afgelopen 3 maanden 325 euro aan onderhoud aan m'n auto uitgegeven en deze of volgende week laat ik winterbanden op m'n auto zetten a 250 euro. En ik raak juist steeds verder van de limiet van m'n rekening verwijderd dan dat ik er dichter bij kom.![]()
Niks vrouw. Wat een klets weer.quote:
Ja ok, ik krijg iedere maand 230 euro erbij van m'n ouders maar daar betaal ik dus weer m'n ziektekostenverzekering van enzo. En mijn gemiddelde loon plus die 230 van m'n ouders is nog steeds minder dan wat jij verdient neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je woont op kamers. Vertel je er ook nog even bij wat je vader allemaal voor zijn rekening neemt?
Mijn vaste lasten toppen de 800 euro. Daar is dus nog geen boterhammetje vanaf he.
Tis maar goed dat ik me op tijd bedacht dat ik om 11uur een vergadering had anders was ik mss te laat geweestquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ohoooo, Floor!
Ik ben ook gaar.Had maar een paar uur vandaag gelukkig. Morgen helaas niet.
En volgend jaar worden de premies, vooral ziektekosten, wéér hoger.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je woont op kamers. Vertel je er ook nog even bij wat je vader allemaal voor zijn rekening neemt?
Mijn vaste lasten toppen de 800 euro. Daar is dus nog geen boterhammetje vanaf he.
Huis, verzekeringen, telefoonabbo, internetabbo (dat zijn van die dingen die je ook allemaal in je uppie betaalt als je alleen woontquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja ok, ik krijg iedere maand 230 euro erbij van m'n ouders maar daar betaal ik dus weer m'n ziektekostenverzekering van enzo. En mijn gemiddelde loon plus die 230 van m'n ouders is nog steeds minder dan wat jij verdient neem ik aan.
Vaste lasten zijn bij mij uhhhh... 262,50 huur per maand plus 100 euro verzekering.
Wat heb jij nog meer aan vaste lasten dan? Heel veel aan je huis?
Hypotheek wellicht?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja ok, ik krijg iedere maand 230 euro erbij van m'n ouders maar daar betaal ik dus weer m'n ziektekostenverzekering van enzo. En mijn gemiddelde loon plus die 230 van m'n ouders is nog steeds minder dan wat jij verdient neem ik aan.
Vaste lasten zijn bij mij uhhhh... 262,50 huur per maand plus 100 euro verzekering.
Ja zoals ik al zei had ik al ineens in korte tijd veel onderhoud aan m'n autoquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks vrouw. Wat een klets weer.
Ik word er gewoon strontziek van dat ik altijd zodra ik wat extra's bij elkaar heb gespaard, het weer aan zo'n konkelreden kan uitgeven. Dat heeft niks met "vrouw" te maken, daar zou jij ook pislink van worden.
Vergadering, doe niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik me op tijd bedacht dat ik om 11uur een vergadering had anders was ik mss te laat geweest
Dus je bent alweer thuis?![]()
Oh helaas, fijne kosten waar je niks van terugziet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, was het maar hypo, dan was het tenminste nog een investering
Jij huurt toch? Geen koopwoning.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huis, verzekeringen, telefoonabbo, internetabbo (dat zijn van die dingen die je ook allemaal in je uppie betaalt als je alleen woont) sportschoolabbo. Ik had mijn ziekenfonds er nog niet eens bij geteld, dan komt het dus op 900. Scusi
![]()
Ik kreeg gisteren een uitnodiging in Outlook voor een vergadering, dus is het een vergaderingquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vergadering, doe niet zo belangrijk.
ik heb het deze week weer opgepaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij huurt toch? Geen koopwoning.
Mijn telefoonabbo kost me zo'n 30 euro per maand maximaal.
Internet ADSL + KPN aansluiting sinds we Orange hebben slechts 8 euro per maand pp (maal 3 is dat dus 24 voor heel het huis).
sportschoolabbo heb ik momenteel niet, maar kan ik voor 70 euro per jaar krijgen.
Vind je het trouwens niet een beetje zinloos dat je geld aan een sportschool betaald waar je bijna nooit komt?
Knappe vrouwen kijken is geen vergadering.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een uitnodiging in Outlook voor een vergadering, dus is het een vergadering
Ik wil ook naar huis![]()
In mijn geval:quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik moest ook luisteren naar wat ze zei en zelf ook wat vertellen hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Knappe vrouwen kijken is geen vergadering.
Het is niet dat ik niks te doen heb ofzo hoor.Er ligt een leuk stapeltje op me te wachten.
Gas, water en licht? Zit dat in de servicekosten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In mijn geval:
minimaal 32 euro telefoon
50 euro internet/tv
90 euro zorgverzekering
3 euro inboedelverzekering
115 bijtelling
100 euro servicekosten
gemiddeld 50 euro belastingen
300 euro hypotheek
En dan woon ik errug goedkoop.
Is toch wel ff heel anders hoor, een eigen onderkomen ipv. een studentenkamertje.
En dan kunnen jullie een hoop kosten door 3 delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |