Kijk je wel uit, dat je niet moe wordt enzo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
Heb gewoon heel de dag gewerkt
Van 9 tot 5 bij het RMB en van 8 tot kwart over 12 bij een kennis PC opnieuw geïnstalleerd.
Wel veel geld verdiend![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Niet kapot, gejat.
Ik zit al een uur te janken zo boos ben ik.
Jaja, ik weet wel dat ik m eigenlijk in het schuurtje had moeten zetten. Dan nog moeten ze met hun gore kankerpoten van mijn spullen afblijven. Zonder fiets ben ik gehandicapt. Een nieuwe kan ik niet betalen. Op een oud barrel kom ik niet op mijn werk. Tel uit je winst.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Gejat
Slaapt jouw fiets buiten dan?
Echt klote
Owquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
Voor mensen met een vast contract wel ja
Okeequote:Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef bleiblei het volgende:
Nouw, ik ben ook op mijn werk... Maar mijn gsm ligt in de auto dus als je me wil bellen SQ moet je op mijn zakelijke nummer bellen.
Lieve bbquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef bleiblei het volgende:
Nouw, ik ben ook op mijn werk... Maar mijn gsm ligt in de auto dus als je me wil bellen SQ moet je op mijn zakelijke nummer bellen.
Op de geldropseweg zit toch ook zo'n fietsendiscount?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieve bb
Kunnen wij vanavond even naar Waalre met de auto?Daar zit een fietsenwinkel die tot 20:00 open is. En waar ze wel een acceptabele aanbieding hebben:
Fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |