Kijk je wel uit, dat je niet moe wordt enzo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
Heb gewoon heel de dag gewerkt
Van 9 tot 5 bij het RMB en van 8 tot kwart over 12 bij een kennis PC opnieuw geïnstalleerd.
Wel veel geld verdiend![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Niet kapot, gejat.
Ik zit al een uur te janken zo boos ben ik.
Jaja, ik weet wel dat ik m eigenlijk in het schuurtje had moeten zetten. Dan nog moeten ze met hun gore kankerpoten van mijn spullen afblijven. Zonder fiets ben ik gehandicapt. Een nieuwe kan ik niet betalen. Op een oud barrel kom ik niet op mijn werk. Tel uit je winst.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Gejat
Slaapt jouw fiets buiten dan?
Echt klote
Owquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
Voor mensen met een vast contract wel ja
Okeequote:Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef bleiblei het volgende:
Nouw, ik ben ook op mijn werk... Maar mijn gsm ligt in de auto dus als je me wil bellen SQ moet je op mijn zakelijke nummer bellen.
Lieve bbquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef bleiblei het volgende:
Nouw, ik ben ook op mijn werk... Maar mijn gsm ligt in de auto dus als je me wil bellen SQ moet je op mijn zakelijke nummer bellen.
Op de geldropseweg zit toch ook zo'n fietsendiscount?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieve bb
Kunnen wij vanavond even naar Waalre met de auto?Daar zit een fietsenwinkel die tot 20:00 open is. En waar ze wel een acceptabele aanbieding hebben:
Fiets
Bijna alles kun je bijna kopen via internet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Op www.bikesonline.nl kun je gewoon laten thuisbezorgen
Met vering voor en achter en schijfremmen voor 159¤.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:09 schreef bleiblei het volgende:
Thuis bezorgen staat gelijk aan zelf in elkaar zetten.
En dat raad ik niet aan.
Maar ik wil vanavond wel mee naar Waalre...
Mijn ervaring met goedkope nieuwe fietsen is wel dat goedkoop duurkoop is.
Vooral bij van die winkels die erg goedkope heel erg glimmende mountainbikes verkopen.
Ja, maar wat moet ik dan? Nog een half jaar doorsparen voor een dure? Zodat die ook weer gejat kan worden? en dan maar lopen, de komende maanden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:09 schreef bleiblei het volgende:
Thuis bezorgen staat gelijk aan zelf in elkaar zetten.
En dat raad ik niet aan.
Maar ik wil vanavond wel mee naar Waalre...
Mijn ervaring met goedkope nieuwe fietsen is wel dat goedkoop duurkoop is.
Vooral bij van die winkels die erg goedkope heel erg glimmende mountainbikes verkopen.
Neej, maar wel ff heel kritisch kijken naar die fiets vanavondquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik dan? Nog een half jaar doorsparen voor een dure? Zodat die ook weer gejat kan worden? en dan maar lopen, de komende maanden?![]()
Ja, heb ik al gezien die fietsen, maar ben bang dat het van die brikken zijn, en ik kan daar pas zaterdag heenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:16 schreef Mex_ het volgende:
of deze, is fietsenmakertje die hier ergens in de buurt zit..
Ik zou m'n geld eerder in zoiets steken, ik denk dat je er zelfs nog wel een paar maanden garantie bij kan lullen. Tot zaterdag mag je mijn fiets wel lenen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, heb ik al gezien die fietsen, maar ben bang dat het van die brikken zijn, en ik kan daar pas zaterdag heen
Donderdag koopavondquote:Onze bezorgservice:
De fietsen in deze site (aankoopprijs vanaf ¤ 75,-)
worden GRATIS bezorgd
binnen een straal van 15 km. rondom Eindhoven.
We gaan vanavond gewoon ff kijken in Waalre. Kijken we daarna wel verderquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, heb ik al gezien die fietsen, maar ben bang dat het van die brikken zijn, en ik kan daar pas zaterdag heen
regel jij dan vervangend vervoer?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We gaan vanavond gewoon ff kijken in Waalre. Kijken we daarna wel verder.
Maar als ik de kwaliteit nix vind mag je er nix kopen![]()
.
Ik vind het anders vrij frisjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:46 schreef daNpy het volgende:
Welke josti heeft die TT gemaakt. Het is nog 10+ graden man
BTW, je momentsleutel is binnen Mex
Was ik alweer, daarom vandaag pas om 10:45 op m'n werk aanwezigquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kijk je wel uit, dat je niet moe wordt enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |