Het verschil zit 'm bij mij of je er wel of niet van in slaap valtquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee, hier geen blieps en blops, maar stevige minimal tegen techno/electro aan.
Er is veel verschil in minimal.
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm bij mij of je er wel of niet van in slaap valt
636. Doe je best goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Las net nog even in t oude topic en ik ben bang dat mijn lijstje mijn uitgaves er zo uit komt te zien:
huur incl g/w/l 430
zorgverzekering 85 (weet ik nog niet, maar krijg iig zorgtoeslag)
sportschool 25
internet 23
inboedel & aansprakelijkheidsverzekering 8
gsmabbo 25
(contactlenzen 20)
(kattenvoer/spullen 20)
Ik ga gewoon mn best doen, ook op mn werk enz.
Ja doe eensquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.
Meestal begin ik met minimal maar eindig ik in techno of electro..post wel een keer een mixje.
Moet toch nog mijn verjaardagmixen onlijn zetten voor wat mensen..
Jij eet niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Las net nog even in t oude topic en ik ben bang dat mijn lijstje mijn uitgaves er zo uit komt te zien:
huur incl g/w/l 430
zorgverzekering 85 (weet ik nog niet, maar krijg iig zorgtoeslag)
sportschool 25
internet 23
inboedel & aansprakelijkheidsverzekering 8
gsmabbo 25
(contactlenzen 20)
(kattenvoer/spullen 20)
Ik ga gewoon mn best doen, ook op mn werk enz.
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.quote:
Ja met alles. Ik ben ook kaartjes aan het sorteren voor toneel, ontzettend leuk werk, op nummertjes leggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met je huiswerk?
Ik ga naar huis, doeg![]()
Nee en google ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja doe eens
Ken je toevallig Emil Waaijer ook?
weet ik, daarom is het ook netjes toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik verdien ook minder dan jij, en werk 36 uur.
p...p..per maand?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.
Ga proberen het op 200 te houden.
Kattenvoerquote:
Dat ben je al snel kwijt ja, en dan heb je nog steeds niks bijzonders.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Eten was er in t vorige topic nog niet en ik kan t nog niet goed inschatten.
Ga proberen het op 200 te houden.
Doe dat, ben namelijk ook wel geintresseerd in wat je draaitquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mijn minimal waarschijnlijk niet.
Meestal begin ik met minimal maar eindig ik in techno of electro..post wel een keer een mixje.
Moet toch nog mijn verjaardagmixen onlijn zetten voor wat mensen..
Gezin enzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
p...p..per maand?
Daar redden wij het per week amper mee. (niet eigenlijk als ik weer een Blijker/Ramsey/oliver bui heb)
Ik kan echt wel eten van 50 euro hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef FUFR het volgende:
Dan nog, SQ..
Geen wonder dat het zo'n slank meissie is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |