so true.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, het sluit wel goed aan bij het gemiddelde Fokniveau
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
so true.
hier komt echt vanalles.
zelfs kindertjes van 13..
Engelstalig. Ik denk dat ik dat wel kan handelenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:36 schreef FUFR het volgende:
John Twelve Hawks - The Traveller is trouwens een mooi boek.
engelstalig dat dan weer wel.
(las dat je van lezen hield)
Ah, you're from Hungary?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:01 schreef bleiblei het volgende:
Als ik FUFR zo hoor moet ik altijd denken aan die dikke kerel van de Cup a soup reclame die de hele dag ontbijt/lunched/diner't met zakenrelaties.
inderdaad, de eerste was beter!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De nieuwe kan helaas de oude niet evenaren.
Ik heb gewoon de SNES. Zoals het hoort. Echt oldskool met echte SNES controllers en echte SNES klassiekersquote:Op woensdag 15 november 2006 10:21 schreef r8ality het volgende:
En om de collectie aan te vullen, heb ik nu ook een SNES emulator. Iemand nog 2 (usb) gamepads over?.
Super Mario Worldquote:Op woensdag 15 november 2006 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de SNES. Zoals het hoort. Echt oldskool met echte SNES controllers en echte SNES klassiekers.
Emulators zijn voor mietjes.
Heb je Mario Kartquote:Op woensdag 15 november 2006 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de SNES. Zoals het hoort. Echt oldskool met echte SNES controllers en echte SNES klassiekers.
Tuurlijkquote:
Geef ff 500 euro. Dan koop ik een NES, SNES en N64 + controllers en wat spellen. Want dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nuttigquote:Op woensdag 15 november 2006 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zo. Ik heb net handmatig hetr= woordje "proefversie" uit alle 379 pagina's van mijn PDF-je gedelete.
Tied veur 'n bakske.
Ik heb toch geen Abo?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb, waarom negeer je deze vraag?
Je mag gratis een keer met mij mee als introquote:
Mario Kart is/was mijn all time favorite, en dan uiteraard tegen elkaar spelenquote:Op woensdag 15 november 2006 10:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En Mario All Stars en Donkey Kong 1,2 en 3 en en en en
..en vermelden dat je al vaker gesport hebt en dus weinig trek hebt in goed bedoelde adviezenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag gratis een keer met mij mee als intro
Je moet alleen wel zeggen dat je geen abo wil want anders krijg je meteen een hijgende verkoper op je af
Ká-bèl-ski moment..quote:
Bij veel asbest sturen ze namelijk monteurs die al aangetast zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Wil je een controleur voor je gaskachels laten komen, willen ze weten welk merk & bouwjaar ie is, in verband met mogelijk asbest
Straks es kijken...
Of die minstens een pakje shag per dag rokenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij veel asbest sturen ze namelijk monteurs die al aangetast zijn
same herequote:Op woensdag 15 november 2006 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ leest 2 zinnen, denkt "laat maar" en gaat verder met mails tikken
kijk, das nou de kracht van de pos bizzfit.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag gratis een keer met mij mee als intro
Je moet alleen wel zeggen dat je geen abo wil want anders krijg je meteen een hijgende verkoper op je af
Dat valt ook wel onder het kopje "aangetast"quote:Op woensdag 15 november 2006 11:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of die minstens een pakje shag per dag roken
als het een oud beestje is zit er zeker asbest in.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Wil je een controleur voor je gaskachels laten komen, willen ze weten welk merk & bouwjaar ie is, in verband met mogelijk asbest
Straks es kijken...
ok, in goed NL: ik weet dat er asbest inzit en met een smoesje probeer ik er onderuit te komen..quote:Op woensdag 15 november 2006 11:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou mn huisbaas zegt dat de kachels voor de verantwoording zijn van de huurder en dat hij die ook niet heeft meegenomen in de woonpunten telling (daardoor ook lage kale huur).
Eerst es kijken uit welk bouwjaar ze zijn, ze werden ook ieder jaar gecontroleerd door de vorige bewoonster, neem aan dat haar controleur iets opmerkt als er iets astbesterigs is.
Nee joh, eentje is genoegquote:Op woensdag 15 november 2006 11:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb geen CV, maar 2 gaskachels.
Nouja als er asbest in zit, koop ik wel 2 nieuwe kachels, kan er ook nog wel bij
ka-ching! (lees: das duur stoken)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |