abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44036900
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

of wil je wel horen welke mannen ik leuk vind uit de F1
graag! altijd benieuwd.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_44038110
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Een kleine optelling:
Tja, als je het nog niet is opgevallen hoe goed Kubica rijdt kan ik je op dit moment ook niet overtuigen.
Ik hoop dat je volgend jaar netjes toe zal geven dat je het nu fout ziet.

Kubica gaat Heidfeld compleet de oren wassen.

DE OREN WASSEN ZEG IK JE
  donderdag 30 november 2006 @ 22:49:25 #203
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_44040557
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef LeXX het volgende:
[afbeelding]



Wat heerlijk om die man weer in de McLaren te zien! Laatste wat ik zag qua rondetijd was 3 seconden achter de snelste man (Gene geloof ik). Dat vind ik best netjes voor iemand die 5 jaar lang niet gereden heeft!

Edit: En nog eentje om het af te leren!

[afbeelding]
Prachtige plaatjes, wat een mooie combinatie. oud-kampioen Mika in de MP4-21, wat een plaatje!

"Hakkinen: "Test smaakt naar meer"

Mika
  donderdag 30 november 2006 @ 23:21:55 #204
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44041800
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef flubub het volgende:

[..]


Dat je nou zn nieuwe baard afschuwelijk vindt..a la.. maar nix tegen heidfeld he
Alleen mss dat mensen mij dit uit kunnen leggen: ik snap dat alonso en kimi pas in januari naar hun nieuwe teams kunnen om te testen..maar mogen ze dan nu helemaal niet testen bij het team waar ze nu nog onder contract staan?
vaak hebben ze een contract tot 31 december en dan mag het gewoon niet, het nieuwe contract gaat pas op 1 januari in.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 30 november 2006 @ 23:44:08 #205
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44042511
even lachen, tis van 24 november maarja
quote:
"Voor ons is het een interessante competitie op topniveau en als Jos in Assen rijdt heb je een uitverkocht huis."
nadat jos A1GP heeft aangedaan
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_44042554
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Tja, als je het nog niet is opgevallen hoe goed Kubica rijdt kan ik je op dit moment ook niet overtuigen.
Ik hoop dat je volgend jaar netjes toe zal geven dat je het nu fout ziet.

Kubica gaat Heidfeld compleet de oren wassen.

DE OREN WASSEN ZEG IK JE
Kubica rijdt ook goed en ik denk ook wel sneller dan Heidfeld ja. Denk echter wel dat Heidfeld minder fouten zal maken.. Het niveau ontloopt zich iig niet erg, Kubica is leuk, maar Heidfeld is leuker
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:59:35 #207
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44046553
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

of wil je wel horen welke mannen ik leuk vind uit de F1
Effe denken......

Ik schat in dat jij Raikkonen wel wat vind.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:09:01 #208
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44046695
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Tja, als je het nog niet is opgevallen hoe goed Kubica rijdt kan ik je op dit moment ook niet overtuigen.
Ik hoop dat je volgend jaar netjes toe zal geven dat je het nu fout ziet.

Kubica gaat Heidfeld compleet de oren wassen.

DE OREN WASSEN ZEG IK JE
Ik heb nergens gezegd dat ik Kubica niet goed vind rijden. Feit blijft wel dat Heidfeld over de afgelopen 8 races beter gescoord heeft. Eigenlijk heeft Kubica maar in 1 race gescoord.

Dat neemt niet weg dat er volgend seizoen nieuwe ronde en dus nieuwe kansen zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44047391
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Effe denken......

Ik schat in dat jij Raikkonen wel wat vind.
kan er mee door
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:58:44 #210
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44047481
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kan er mee door
Quick Nick dan? Al kan ik me niet voorstellen dat vrouwen vallen op een man met die bijnaam
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44047783
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Quick Nick dan? Al kan ik me niet voorstellen dat vrouwen vallen op een man met die bijnaam
Felipe, wat een schatje (al heeft dat ook een klein beetje te maken met mijn zomervakantie die ik op mallorca had, daar was iemand die leek zo op Felipe, alleen dan leuker, toen ben ik deze ook meer gaan waarderen omdat ik daarbij aan die ander denk )
En er is niks mis met bijnamen.. alleen Nick is nou niet echt iemand om op te vallen (hij is gwoon leuk, maar niet leuk leuk.. snapje )
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:18:07 #212
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44047813
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:16 schreef flubub het volgende:

[..]

Felipe, wat een schatje (al heeft dat ook een klein beetje te maken met mijn zomervakantie die ik op mallorca had, daar was iemand die leek zo op Felipe, alleen dan leuker, toen ben ik deze ook meer gaan waarderen omdat ik daarbij aan die ander denk )
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44047832
ja felipe is schattig

maar vind nick ook leuk
pi_44048437
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik Kubica niet goed vind rijden. Feit blijft wel dat Heidfeld over de afgelopen 8 races beter gescoord heeft. Eigenlijk heeft Kubica maar in 1 race gescoord.

Dat neemt niet weg dat er volgend seizoen nieuwe ronde en dus nieuwe kansen zijn.
Nu ga je wel heel erg kort door de bocht
maar goed het gaat me ook te ver om daar nu een hele flame war over te gaan houden.
pi_44057322
Cascoyne lijdt ook al aan het Coulthard-syndroom!

quote:
Gascoyne verwacht podium voor Spyker
[30 november - 18:48]
Na zijn eerste werkmaand bij de Nederlandse renstal heeft topontwerper Mike Gascoyne verklaard dat een eerste podium geen verre droom is.

De 43 jaar oude ingenieur, die in november zijn werk bij het in Silverstone gebaseerde team begon als 'Chief Technology Officer', deed het Nederlandse magazine Formule1 RaceReport eraan herinneren dat hij in het verleden vele successen heeft behaald met Jordan, Renault en Toyota.

"Elk team waarvoor ik heb gewerkt, eindigde in hun eerste jaar op het podium, behalve bij Toyota waar ik twee extra races nodig had," vertelde Gascoyne.

De Brit benadrukt echter dat er geen subsituut is voor hard werken, en hij heeft reeds ontkend dat Spyker een aanspraak kan maken op de wereldtitel.

"Er is simpelweg geen magische knop waarop je kan drukken," zei Gascoyne. "Dit team doet me herinneren aan Jordan, het team dat ik verliet in 2000, maar het is op dit moment niet zo sterk omdat ik een paar goede jongens had meegenomen naar Renault. Er is echter nog steeds veel potentiëel."
bron

Lekker uit zijn verband gerukt lijkt het. Mike heeft waarschijnlijk zo'n opmerking gemaakt over "... en bij de teams waar ik vroeger kwam werken haalde men het podium dat jaar...", wat gelijk zoiets werd als "We kunnen op het podium staan, maar de wereldtitel is net even te hoog gegrepen..."
pi_44073510
Aha, hier zijn we beland. TVP dus
Calmer than you are
pi_44075187
En weer is er nieuws te melden, dit keer van de FIA:
quote:
FIA publiceert officiële deelnemerslijst 2007
FIA publiceert officiële deelnemerslijst 2007 - Formule1Wereld.nlDe FIA heeft vandaag de officiële deelnemerslijst voor het Formule 1 seizoen 2007 openbaar gemaakt. Opzienbarende verrassingen staan niet op de lijst, maar deze biedt wel enkele interessante feiten. Nieuwe sponsoren, het Spyker F1 Team dat de toevoeging MF1 niet meer draagt en Scuderia Toro Rosso dat officieel nog zonder coureurs zit. Met name de nieuwe teamnamen, gekoppeld aan de hoofdsponsors, lijken in eerste instantie vreemd. Wat is er allemaal veranderd? Wij hebben de feiten op een rijtje gezet.

Het team van Renault verschijnt volgend seizoen aan de start als ‘ING Renault F1 Team’, McLaren gaat in 2007 door het leven als ‘Vodafone McLaren-Mercedes’ en het Williams team draagt de officiële naam ‘AT&T Williams’. Het Nederlandse Spyker, dit afgelopen seizoen actief onder de naam Spyker MF1 Racing, heeft de toestemming van de andere teams gekregen om de naam te wijzigen en zal voortaan ‘Spyker F1 Team’ heten. Voor McLaren-Mercedes is het een tijd geleden, maar volgend jaar zullen zij met de startnummers 1 (Alonso) en 2 (Hamilton) op de grid staan. De andere teams behouden dezelfde naam waarmee zij voor het seizoen 2006 bij de FIA waren aangemeld. Enige uitzondering hierop vormt het Super Aguri F1 Team. Mocht SA erin slagen om nog voor de aanvang van het seizoen 2007 een hoofd of naam sponsor aan te trekken, dan mogen zij hun teamnaam eventueel nog wijzigen.

Voor wat de lijst van coureurs voor het seizoen 2007 betreft zijn er ook nauwelijks verrassingen te melden. Bij het Spyker F1 Team is nog steeds een stoeltje vrij, al heeft Tiago Monteiro de hoop dat binnen afzienbare tijd zijn naam hier ingevuld kan worden. Scuderia Toro Rosso daarentegen, heeft nog geen enkele coureur bij de FIA aangemeld. Officieel gezien zijn bij STR dus nog beide te vergeven zitjes vacant, hetgeen de geruchtenstroom rond Robert Doornbos, Scott Speed en Vitantonio Liuzzi zeker weer zal aanwakkeren.

De lijst van coureurs, incl startnummer, voor het seizoen 2007 zoals die door de FIA bekend is gemaakt:

1 - Fernando Alonso (Vodafone McLaren Mercedes)
2 - Lewis Hamilton (Vodafone McLaren Mercedes)

3 - Giancarlo Fisichella (ING Renault F1 Team)
4 - Heikki Kovalainen (ING Renault F1 Team)

5 - Felipe Massa (Scuderia Ferrari Marlboro)
6 - Kimi Räikkönen (Scuderia Ferrari Marlboro)

7 - Jenson Button (Honda Racing F1 Team)
8 - Rubens Barrichello (Honda Racing F1 Team)

9 - Nick Heidfeld (BMW Sauber F1 Team)
10 - Robert Kubica (BMW Sauber F1 Team)

11 - Ralf Schumacher (Panasonic Toyota Racing)
12 - Jarno Trulli (Panasonic Toyota Racing)

14 - David Coulthard (Red Bull Racing)
15 - Mark Webber (Red Bull Racing)

16 - Nico Rosberg (AT&T Williams)
17 - Alexander Wurz (AT&T Williams)

18 - Geen coureur aangemeld (Scuderia Toro Rosso)
19 - Geen coureur aangemeld (Scuderia Toro Rosso)

20 - Christijan Albers (Spyker F1 Team)
21 - Geen coureur aangemeld (Spyker F1 Team)

22 - Takuma Sato (Super Aguri F1 Team)*
23 - Anthony Davidson (Super Aguri F1 Team)*

* Het team van Super Aguri heeft zich het recht voorbehouden om eventueel de teamnaam nog te kunnen aanpassen, mocht zich gedurende de aanloop naar het seizoen 2007 een hoofd en/of naamsponsor aandienen.
Bron

Niet wereldschokkend, maar wel leuk om de gewijzigde teamnamen te zien...
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:42:24 #218
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44075377
Vreemd dat alleen SA de mogelijkheid om een naamsponsor toe te voegen heeft opengehouden...

Ik had dit bij Spyker en STR ook verwacht.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44075682
Is dit niet het geval dan?
Ik zie gewoon een teamnaam zonder sponsor. Deze mag net als afgelopen jaar nog ingevuld worden.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:28:00 #220
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44076392
Vreemd dat Torro Roso nog niemand heeft aangemeld, terwijl de namen die rijden wel bekend zijn gemaakt.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:16:58 #221
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44077481
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef WEST het volgende:
Vreemd dat Torro Roso nog niemand heeft aangemeld, terwijl de namen die rijden wel bekend zijn gemaakt.
Nog niet officieel hoor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:17:22 #222
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44077492
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
Is dit niet het geval dan?
Ik zie gewoon een teamnaam zonder sponsor. Deze mag net als afgelopen jaar nog ingevuld worden.
Volgens mij alleen in geval van en naamsponsor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:34:32 #223
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_44087662
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Nog niet officieel hoor.
Inderdaad. Gerhard Berger zegt wel dat hij graag met de huidige coureurs door wil gaan (en daar ziet het ook naar uit), maar een officiële bevestiging is nog niet langs komen vliegen. Maar verrassingen zie ik niet gebeuren bij Toro Rosso.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:08:17 #224
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44088727
kan ook, maar ik heb de laatste weken bijna niks gevolgt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_44098158
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Volgens mij alleen in geval van en naamsponsor.
Ja, dus? Dat zeg je toch eerder? Wat bedoel je dan? Heineken Spyker F1 klinkt toch niet verkeerd *ahum*
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 3 december 2006 @ 17:39:47 #226
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44108504
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:18 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ja, dus? Dat zeg je toch eerder? Wat bedoel je dan? Heineken Spyker F1 klinkt toch niet verkeerd *ahum*
Een hoofdsponsor is geen naamsponsor, althans niet automatisch.

Dus als Spyker nu een hoofdsponsor zou aantrekken moeten ze (weer) alle teams om toestemming vragen een naamsverandering te mogen doen. kan me voorstellen dat de andere teams dan iets hebben van ja dag, das de derde keer in een jaar.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 3 december 2006 @ 17:40:33 #227
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44108525
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:18 schreef Spooky4u het volgende:
Heineken Spyker F1 klinkt toch niet verkeerd *ahum*
Integendeel, zit net aan de Heineken
Ohja, ssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44115082
toevallig steek ik net een sigaretje op om wat rook te creëren.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 4 december 2006 @ 08:30:10 #229
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44123662
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:35 schreef Spooky4u het volgende:
toevallig steek ik net een sigaretje op om wat rook te creëren.
Paffen kreng!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44126231
Raar, de FIA-deelnemerslijst meldt #20 voor Albers, terwijl er op zijn nieuwe (!) petje #21 prijkt.
(ik weet dat CA een voorliefde heeft voor oneven startnummers, al reed hij zijn beste jaren met een nummer rond)
pi_44126263
Chris rijd gewoon met 21 lijkt me dan foutje was me nog niet opgevallen. Heb namelijk zn cap nog niet gezien!!!
pi_44163416
quote:
Nederlandse presentatie voor nieuwe Renault F1

Uitgegeven: 5 december 2006 11:22
Laatst gewijzigd: 5 december 2006 11:53
AMSTERDAM - De nieuwe F1 wagen van het Renault-team zal in Nederland aan de pers worden voorgesteld. Dat meldt F1Today. De locatie en datum van de presentatie worden voorlopig nog geheim gehouden.

"We zijn erg druk bezig met de voorbereidingen voor de presentatie in Nederland. Over de exacte locatie en datum wordt nog gesproken, maar de presentatie zal ergens in januari plaatsvinden," bevestigde een woordvoerder van nieuwe hoofdsponsor ING het nieuws.

Ook Bradley Lord, woordvoerder van het Franse team, ontkent het nieuws niet. Welke kleuren de nieuwe wagen zal dragen wil geen van beide partijen kwijt. Het oranje van nieuwe hoodsponsor ING zal ongetwijfeld opduiken, maar ook het traditionele blauw en geel van Renault zouden behouden blijven.

ING wordt in 2007 niet alleen hoofdsponsor van het Renault F1-team. De bank sloot ook sponsorcontracten af met enkele circuits en hun logo zal dus ook naast het circuit te zien zijn.
Bron

pi_44165147
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:42 schreef sanger het volgende:
Vreemd dat alleen SA de mogelijkheid om een naamsponsor toe te voegen heeft opengehouden...

Ik had dit bij Spyker en STR ook verwacht.
Ik ben bang dat Monteiro weer titelsponsor wordt Tenminste, op NewsNow duiken berichten op dat hij 2e rijder blijft. Wat een ambitie, zeg! De man is bewezen te langzaam en mag alleen rijden omdat hij vele miljoenen mee brengt.
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:12:09 #234
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44165497
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Monteiro weer titelsponsor wordt Tenminste, op NewsNow duiken berichten op dat hij 2e rijder blijft. Wat een ambitie, zeg! De man is bewezen te langzaam en mag alleen rijden omdat hij vele miljoenen mee brengt.
Niet helemaal mee eens. Monteiro is niet de snelste, maar wel een heel behouden coureur. Op die manier krijgt hij de auto 9 vd 10 keer aan de finish. Je moet niet vergeten dat een F1 team in ontwikkeling (wat Spyker is) veel baat heeft bij veel kilometers. Monteiro is vorig seizoen vaker gefinisht dan Albers dacht ik uit het hoofd! Ook de nodige euro's die hij mee zal brengen zullen het team goed doen. Om Gascoine te quoten: "Op dit moment maakt het weinig uit wie de auto bestuurt. Het is noodzaak dat het team eerst alles op de juiste plaats zet. Daarom gaat mijn voorkeur voor nu uit naar een coureur welke veel geld meeneemt. Met dat geld kunnen we de sleutelposities binnen het team invullen. Vanaf volgend seizoen gaan we kijken naar een snelle tweede coureur."
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44165738
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:12 schreef sanger het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Monteiro is niet de snelste, maar wel een heel behouden coureur. Op die manier krijgt hij de auto 9 vd 10 keer aan de finish. Je moet niet vergeten dat een F1 team in ontwikkeling (wat Spyker is) veel baat heeft bij veel kilometers. Monteiro is vorig seizoen vaker gefinisht dan Albers dacht ik uit het hoofd! Ook de nodige euro's die hij mee zal brengen zullen het team goed doen. Om Gascoine te quoten: "Op dit moment maakt het weinig uit wie de auto bestuurt. Het is noodzaak dat het team eerst alles op de juiste plaats zet. Daarom gaat mijn voorkeur voor nu uit naar een coureur welke veel geld meeneemt. Met dat geld kunnen we de sleutelposities binnen het team invullen. Vanaf volgend seizoen gaan we kijken naar een snelle tweede coureur."
Dat is waar, Monteiro was in het laatste jaar bij Jordan de meest betrouwbare coureur van het hele veld. Ik denk dat het ook niet zo'n verkeerde keus is van Spyker om hem te laten zitten. Hij kent het team en de auto (de nieuwe auto is ongetwijfeld een doorontwikkeling), en kan er zo voor zorgen dat er veel kilometers worden gemaakt.
pi_44165933


[ Bericht 100% gewijzigd door kriele op 05-12-2006 16:25:10 ]
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:34:28 #237
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44166188
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef LeXX het volgende:
(de nieuwe auto is ongetwijfeld een doorontwikkeling)
Dat denk ik niet

Het is een compleet nieuw ontwikkeld chassis!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44204487
En de teams zijn vandaag weer vrolijk verder gegaan met testen.

  woensdag 6 december 2006 @ 21:11:45 #239
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44206399
Renault valt weer erg tegen.

Staat trouwens een foutje in. Montagny test voor Toyota, niet voor SA.

Ferrari sterk, McLaren lijkt aansluiting te hebben samen met Honda.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 december 2006 @ 21:55:10 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44208039
HAmilton meteen lekker snel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 6 december 2006 @ 23:00:17 #241
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_44209921
Testtijden zeggen niks, nu al helemaal niet. Iedereen rijdt met de oude wagens. Valt dus nog niks uit te concluderen. Je kunt hooguit teamgenoten een beetje vergelijken, maar zelfs dat is moeilijk. De ene coureur kan het gedrag van de banden tijdens lange stints testen, terwijl de andere coureur korte stints rijdt. Hmmz.. Als ik het zo bekijk is zo'n testuitslag eigenlijk waardeloos
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 7 december 2006 @ 09:26:23 #242
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44215261
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:00 schreef 4-elements het volgende:
Testtijden zeggen niks, nu al helemaal niet. Iedereen rijdt met de oude wagens. Valt dus nog niks uit te concluderen. Je kunt hooguit teamgenoten een beetje vergelijken, maar zelfs dat is moeilijk. De ene coureur kan het gedrag van de banden tijdens lange stints testen, terwijl de andere coureur korte stints rijdt. Hmmz.. Als ik het zo bekijk is zo'n testuitslag eigenlijk waardeloos
Laat ons toch lekker speculeren
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44215459
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Laat ons toch lekker speculeren
Hopen mag iig altijd
Als alonso en kimi nou ook nog ff toestemming krijgen om te mogen testen alvast
  donderdag 7 december 2006 @ 09:52:41 #244
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44215703
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef flubub het volgende:

[..]

Hopen mag iig altijd
Als alonso en kimi nou ook nog ff toestemming krijgen om te mogen testen alvast
McLaren heeft wel een verzoek ingediend. Als Renault toestemt kan McLaren moeilijk Raikkonen aan zijncontract houden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44215743
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:52 schreef sanger het volgende:

[..]

McLaren heeft wel een verzoek ingediend. Als Renault toestemt kan McLaren moeilijk Raikkonen aan zijncontract houden.
Ik zie het ze wel doen eigenlijk Zo, wij Alonso, maar Ferrari Kimi? Vergeet het maar, wat hebben wij met ferrari te maken..zoiets
  donderdag 7 december 2006 @ 09:56:16 #246
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44215773
En dan krijg je complottheorieen. Renault en McLaren samen tegen Ferrari.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44222666
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef sanger het volgende:
En dan krijg je complottheorieen. Renault en McLaren samen tegen Ferrari.
Vette evilplannetjes
pi_44222725
Ant gaat hard
pi_44222732
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef sanger het volgende:
En dan krijg je complottheorieen. Renault en McLaren samen tegen Ferrari.
Met Ferrari alsnog als winnaar met hulp van de FIA. Vieze spelletjes spelen kan Ferrari alleen veel beter dan alle teams bij elkaar!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_44222776
Ferrari speelt al zolang als ik F1 kijk vies meestal gesteund door FIA!
pi_44223651
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:19 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Met Ferrari alsnog als winnaar met hulp van de FIA. Vieze spelletjes spelen kan Ferrari alleen veel beter dan alle teams bij elkaar!
Wat zijn die andere teams nog kneuzen hč
  donderdag 7 december 2006 @ 14:54:59 #252
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44224024
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef flubub het volgende:

[..]

Wat zijn die andere teams nog kneuzen hč
Tja, als je het met alle teams niet tegen 1 team opkan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 14:55:10 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44224028
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ferrari speelt al zolang als ik F1 kijk vies meestal gesteund door FIA!


volgens mij kwam Benneton er in de jaren '90 ook geregeld goed vanaf
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44224076
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]



volgens mij kwam Benneton Renault er in het jaar '06 ook goed vanaf
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 14:58:00 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44224126
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef Spooky4u het volgende:

[..]
dat was toen nog het Benneton team, zeker met Schumacher want dat was het Benneton Ford team. Het eerste jaar dat hij wereldkampioen werd dan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44230554


En Kimi was vandaag ook aanwezig.
quote:
Raikkonen bezoekt Ferrari op Jerez

Kimi Raikkonen heeft vrij onverwacht Ferrari een bezoekje gebracht tijdens de tweede wintertestdag op Jerez de la Frontera. Tot inzet kwam de Fin niet.

Raikkonen, die nog tot en met 31 december van dit jaar bij McLaren onder contract staat, verscheen vanochtend op het Zuid-Spaanse circuit, gekleed in een zwart jack met spijkerbroek en een bruine skipet.

Nadat hij verslaggevers ter plaatse afpoeierde met de mededeling dat hij niet over contract inhoudelijke zaken mag spreken, liep hij de Ferrari pit binnen en sprak uitvoerig met zijn engineers. Bovendien praatte hij twintig minuten met zijn nieuwe teamgenoot Felipe Massa. Raikkonen zal overigens alleen vandaag aanwezig zijn bij het Italiaanse team, met als achterliggende gedachte de mensen waarmee hij in 2007 gaat samenwerken alvast te leren kennen. Pas in januari zal de Fin voor Ferrari tijdens wintertests in actie komen.
Bron
quote:
Naam Bavaria mag niet op race-auto’s

De Noord-Brabantse bierbrouwer Bavaria mag tijdens Bavaria City Racing geen reclame meer maken op race-auto’s. Het jaarlijkse autosportevenement in Rotterdam mag wel Bavaria City Racing blijven heten.

Het verbod volgt na een klacht van de Stichting Alcohol Preventie (STAP). Alcoholadvertenties horen niet thuis bij snelheidssporten met vervoermiddelen, zo oordeelde de Reclame Code Commissie deze week.

Peer Swinkels van de bierfabrikant begrijpt de berichten over de sponsoring niet. „We hebben nooit reclame gemaakt op de race-auto’s. Daar waren goede afspraken over”, zegt hij. ,,Ook heeft de Stichting Alcohol Preventie getracht om de naam Bavaria City Racing te verbieden, maar dat heeft de Reclame Code Commissie verworpen.”

Bavaria City Racing heeft volgend jaar op 19 augustus plaats.
Bron
  donderdag 7 december 2006 @ 18:38:53 #257
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44230809
Waarom heb ik het vermoeden dat Ferrari vandaag niet voluit is gegaan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44230883
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]



volgens mij kwam Benneton er in de jaren '90 ook geregeld goed vanaf
Dat was omdat Schumi daar reed...............die gozer leek wel de Baas van de FIA
pi_44231040
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat was omdat Schumi daar reed...............die gozer leek wel de Baas van de FIA
En je hebt gelijk hoor, maar ik vind het zwak van de overige teams dat ze dictator Ecclestone nog accepteren. Jarenlang hebben de grote fabrikanten gedreigd met uitstappen om een nieuwe serie te beginnen. Dat hebben ze niet gedaan............Zoals eigenlijk iedereen en dus ook Bernie vantevoren wel dachten.
Maar nu moeten ze hun klep dan ook dicht houden.
  donderdag 7 december 2006 @ 21:35:01 #260
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44234385
Lewis Hamilton het snelst anyway we kunnen nog 100 dagen speculeren dan gaan ze weer los in melbourne
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 7 december 2006 @ 21:48:18 #261
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_44234813
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:48 schreef kriele het volgende:

[..]

En je hebt gelijk hoor, maar ik vind het zwak van de overige teams dat ze dictator Ecclestone nog accepteren. Jarenlang hebben de grote fabrikanten gedreigd met uitstappen om een nieuwe serie te beginnen. Dat hebben ze niet gedaan............Zoals eigenlijk iedereen en dus ook Bernie vantevoren wel dachten.
Maar nu moeten ze hun klep dan ook dicht houden.
Op de een of andere maniet weet Ecclestone alles in zijn voordeel om te buigen. Een zeer goede zakenman, hij krijgt wat hij wil. Of ik daar nou zo blij mee is een ander verhaal. In dit geval heeft hij onenigheid binnen de teams weten te zaaien. Alleen als de teams bij elkaar waren gebleven zouden ze een kans hebben gehad, maar ja, het mocht niet zo zijn... Met dank aan ome Bernie...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_44236075
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef WEST het volgende:
Lewis Hamilton het snelst anyway we kunnen nog 100 dagen speculeren dan gaan ze weer los in melbourne
dit zegt natuurlijk niet zo veel maar

ik ben wel echt in de overtuiging dat Lewis Hamilton iets heel speciaals gaat brengen

http://www.youtube.com/watch?v=yn7L-fA3XZo&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=5b8D0g0SmB0
pi_44236729
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:34 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

dit zegt natuurlijk niet zo veel maar

ik ben wel echt in de overtuiging dat Lewis Hamilton iets heel speciaals gaat brengen

http://www.youtube.com/watch?v=yn7L-fA3XZo&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=5b8D0g0SmB0
Ik hoop wel dat het iets specialer wordt dan zo'n Jan Magnussen of een Jos Verstappen, ook ooit zulke mega talenten!
pi_44243913
Allemaal naar Amsterdam op 24 januari
Calmer than you are
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:55:11 #265
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44245925
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44246065
hej Spammert!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:13:13 #267
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44246482
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef Spooky4u het volgende:
hej Spammert!
Of moet ik het forum weer verwaarlozen nu?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44249315
quote:
Mika Häkkinen?
pi_44252546
Ik heb een hoop nieuws gemist, maar waarom rijden ze in Jerez op grooved tyres? Dacht dat ze de nieuwe banden al gebruikten..
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:22:21 #270
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44252722
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een hoop nieuws gemist, maar waarom rijden ze in Jerez op grooved tyres? Dacht dat ze de nieuwe banden al gebruikten..
Omdat de slicks pas vanaf 2008 weer gebruikt zullen worden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44252831
Ah, dus waar Massa laatst over zeurde ging ook gewoon over de grooved tyres ...
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:35:10 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44253173
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:25 schreef Atreidez het volgende:
Ah, dus waar Massa laatst over zeurde ging ook gewoon over de grooved tyres ...


Zou me verbazen als hij met slicks dezelfde klachten had.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44258128
quote:
FIA denkt aan herinvoering turbo's in 2011

Als het aan de FIA ligt, gaat de Formule 1 de komende jaren drastisch op de schop. De FIA heeft vrijdag de plannen voor de komende vijf jaar bekendgemaakt en het is duidelijk dat men van plan is om veel te gaan veranderen. Een van de meest in het oog springende ideeën is de herintroductie van turbomotoren in 2011.

Tevens wil de FIA per 2009 de aërodynamische regels ingrijpend wijzigen om op die manier het inhalen te bevorderen. Al eerder werden deze plannen bekendgemaakt, maar de lijst met wijzigingen is nu veel groter. Doel van deze maatregelen is volgens de FIA het verlagen van de kosten, het verhogen van het spektakel op de baan en het milieuvriendelijker maken van de sport. Overigens is het nog niet zeker of al deze plannen worden doorgevoerd, daarvoor is toestemming van de teams nodig. Een overzicht van de belangrijkste veranderingen tot 2012:

2008

- Mogelijk verbod op barge boards, winglets en chimney's
- Mogelijk beperkt gebruik van windtunnels en/of schaalmodellen

2009

- Verminderen van downforce met vijftig procent
- Hergebruiken en opwekken van de energie bij het remmen
- Recyclen van de warmte van de motor
- Aërodynamische aanpassingen om inhalen te bevorderen
- Motor en versnellingsbak moeten mogelijk vier races meegaan

2010

- Deel van de warmte van de motor weer omzetten in energie
- Deel van de uitlaatgassen weer omzetten in energie

2011

- Mogelijke introductie van nieuwe turbocharged motor
- Gebruik van biobrandstoffen
- Toestaan van elektronica die de wagen energiezuiniger kan maken
- Mogelijk vrijlaten van inzet elektronische driver-aids
Bron
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:44:00 #274
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44259568
wanneer komt er een voorlicht en knipperlichten op?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:47:47 #275
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_44259700
quote:
Lijkt me dat Kolles op Paffett doelt. Een Engelsman, dus een gentleman
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_44270511
Paffett lijkt me goeie keuze
pi_44274838
quote:
7-12 - De Formule 1-teams gaan vrijdag vergaderen over de plannen van Super Aguri en Scuderia Toro Rosso. Beide teams willen in 2007 met bolides aan de start verschijnen die zij niet zelf hebben vervaardigd.


Verschillende teambazen zijn niet blij nu blijkt dat de twee renstallen met klantenchassis’ willen rijden. Dat is onder de huidige Concorde Overeenkomst niet toegestaan, maar van het tweetal bestrijdt met name Super Aguri dat het met hetzelfde chassis wil rijden als grote broer Honda.

Dit nieuws meldt Formule 1 RaceReport-medewerker Adam Cooper samen met Jonathan Noble op de site van Autosport.

Ook Spyker-teambaas Colin Kolles is de gelijkenis tussen de Super Aguri-bolide en de Honda RA106 niet ontgaan. Hij heeft een brief gestuurd naar de overige teams alsmede de FIA en daarin nog eens de nadruk gelegd op de gelijkenissen tussen beide auto’s.

Kolles stipt in de brief verder aan dat hij zich niet drukt maakt over wat concurrenten in een test doen, maar dat hij niet kan leven met de plannen van Super Aguri om ook met deze auto te gaan racen.

In de reglementen is een passage opgenomen waarin uit wordt gelegd wat men onder constructeur verstaat: ,,Een constructeur is een persoon die in bezit is van de intellectuele eigendomsrechten van het rijdende chassis waarmee het racet. In dat chassis bevinden zich geen onderdelen die door een andere constructeur zijn ontworpen, afgezien van onderdelen ten behoeve van de veiligheid.”

Juist daarin zit hem de crux. Super Aguri beweert dat de bolide niet is gebouwd in het Honda-hoofdkwartier in Brackley, maar in de Honda R&D-facility in Japan. De eigendomsrechten zijn inmiddels in handen van de Honda Motor Company, waar beide renstallen dan weer onder vallen, en niet van Honda (het team).

De plannen van Toro Rosso zijn nog onduidelijker. ,,Er is nog niet en public gezegd wat nu precies de bedoeling is. Daar maak ik me meer zorgen over dan wat Aguri doet, want wat zij bij de test in Barcelona hebben gedaan is conform de regels”, aldus Patrick Head (Williams), die ook niet blij is met de onduidelijkheid.

Wat Head wel zeker weet is dat het delen van chassis’ in 2007 niet is toegestaan. ,,Max Mosley heeft half september heel duidelijk laten weten dat dit geen doorgang kan vinden in 2007. Anders waren er vast wel meer teams die deze overweging hadden gemaakt. Kortom, we gaan er vrijdag over in debat en dan horen we het wel.”

Super Aguri’s managing director Daniel Audetto is zich van geen kwaad bewust. ,,De nieuwe Aguri wordt honderd procent Aguri.”
Tsja, ik vind het eigenlijk al onzin dat er zo gezeken wordt over het gebruik maken van hetzelde chassis. Hoe meer competatieve auto's hoe beter, immers. En als de heren Spyker dit vervelend vinden, moeten ze maar lekker iets anders gaan doen. Ze zitten immers sowieso al met een beperkt pakket. Concurrentie moet je aangaan door je rivalen bij te houden en voorbij te streven, niet door hen in hun ontwikkeling tegen te houden. Iig niet in de sport.
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:55:28 #278
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44350558
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44350631
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:09 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Tsja, ik vind het eigenlijk al onzin dat er zo gezeken wordt over het gebruik maken van hetzelde chassis. Hoe meer competatieve auto's hoe beter, immers. En als de heren Spyker dit vervelend vinden, moeten ze maar lekker iets anders gaan doen. Ze zitten immers sowieso al met een beperkt pakket. Concurrentie moet je aangaan door je rivalen bij te houden en voorbij te streven, niet door hen in hun ontwikkeling tegen te houden. Iig niet in de sport.
Ik begrijp Spyker en Williams wel.
In principe is het verboden om een chassis te gebruiken van een ander team, alleen via wat vage manieren proberen Super Aguri en STR er onderuit te komen.
Misschien is het wel beter dat er hetzelfde chassis gebruikt mag worden maar dan moeten ze dit wel in z'n algeheel toestaan zodat andere teams dit ook kunnen doen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:01:45 #280
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44350698
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:58 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ik begrijp Spyker en Williams wel.
In principe is het verboden om een chassis te gebruiken van een ander team, alleen via wat vage manieren proberen Super Aguri en STR er onderuit te komen.
Misschien is het wel beter dat er hetzelfde chassis gebruikt mag worden maar dan moeten ze dit wel in z'n algeheel toestaan zodat andere teams dit ook kunnen doen.
Indd, anders had Spyker misschien ook wel een Ferrari chassis gekocht (bij wijze van spreken dan)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44354893
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Indd, anders had Spyker misschien ook wel een Ferrari chassis gekocht (bij wijze van spreken dan)
waarom niet
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:32:27 #282
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44354955
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

waarom niet
Denk jij dat Ferrari daar in zou trappen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44355011
een 2006 wagen is neem ik aan langzamer dan de 2007 wagen als ze beide aan de 2007 regels voldoen
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:37:47 #284
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44355141
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
een 2006 wagen is neem ik aan langzamer dan de 2007 wagen als ze beide aan de 2007 regels voldoen
Dus het oude chassis bedoel je, dat was wel een optie geweest.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44355358
ja dacht je het nieuwe? dat gaan ze bij ferrari idd niet goed vinden!
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:48:31 #286
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44355469
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:45 schreef TJDoornbos het volgende:
ja dacht je het nieuwe? dat gaan ze bij ferrari idd niet goed vinden!
Daar ging ik indd wel vanuit ja
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44356485
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_44356508
logische vraag!
pi_44388749
Het reilen en zeilen van Minardi in 2003. Dit is een lang verhaal in het engels, maar zeer zeer de moeite waard.
http://www.f1i.com/content/view/5767/0/
  woensdag 13 december 2006 @ 13:06:08 #290
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44389180
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef kriele het volgende:
Het reilen en zeilen van Minardi in 2003. Dit is een lang verhaal in het engels, maar zeer zeer de moeite waard.
http://www.f1i.com/content/view/5767/0/
Heb het al gelezen indd. Best wel leuk dat dit soort verhalen nu in de openbaarheid zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44402161
  woensdag 13 december 2006 @ 19:58:46 #292
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44402774
Het aantal ronden dat Ferrari rijdt valt me enigzinds tegen. Vorige week ook al.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44402910
Klien en Sato hadden er zin in!!! Die Red Bull en STRs gaan ook lekker......k zou bijna hopen dat RD een step gaat rijden ipv RBR
pi_44458711
Alonso heeft vandaag al mogen testen voor Mclaren

Dus waarom is Kimi nou ook niet al voor Ferrari op de baan.. zou hij daar simpelweg niet om gevraagd hebben of heeft hij geen toestemming gekregen? Niet dat we dit kunnen weten, maar toch, ik vraag het me af
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:38:30 #295
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_44461336


pi_44461473
Nu valt me eigenlijk pas op dat ik de kleurstelling van McLaren lelijk vind.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:42:56 #297
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44461479
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]

Mooie bolide zo zonder sponsoring
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44461511
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Mooie bolide zo zonder sponsoring


weer een keer dat we het niet eens zijn!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:52:24 #299
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44461810
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:44 schreef Spooky4u het volgende:

[..]



weer een keer dat we het niet eens zijn!


Ik wil je ook weer geen gelijk geven, dan hebben we namelijk allebei ongelijk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44461858
ff een keer of 27 lezen hoor
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')