Een hoofdsponsor is geen naamsponsor, althans niet automatisch.quote:Op zondag 3 december 2006 11:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat zeg je toch eerder? Wat bedoel je dan? Heineken Spyker F1 klinkt toch niet verkeerd *ahum*
Integendeel, zit net aan de Heinekenquote:Op zondag 3 december 2006 11:18 schreef Spooky4u het volgende:
Heineken Spyker F1 klinkt toch niet verkeerd *ahum*
Paffen kreng!quote:Op zondag 3 december 2006 21:35 schreef Spooky4u het volgende:
toevallig steek ik net een sigaretje op om wat rook te creëren.![]()
Bronquote:Nederlandse presentatie voor nieuwe Renault F1
Uitgegeven: 5 december 2006 11:22
Laatst gewijzigd: 5 december 2006 11:53
AMSTERDAM - De nieuwe F1 wagen van het Renault-team zal in Nederland aan de pers worden voorgesteld. Dat meldt F1Today. De locatie en datum van de presentatie worden voorlopig nog geheim gehouden.
"We zijn erg druk bezig met de voorbereidingen voor de presentatie in Nederland. Over de exacte locatie en datum wordt nog gesproken, maar de presentatie zal ergens in januari plaatsvinden," bevestigde een woordvoerder van nieuwe hoofdsponsor ING het nieuws.
Ook Bradley Lord, woordvoerder van het Franse team, ontkent het nieuws niet. Welke kleuren de nieuwe wagen zal dragen wil geen van beide partijen kwijt. Het oranje van nieuwe hoodsponsor ING zal ongetwijfeld opduiken, maar ook het traditionele blauw en geel van Renault zouden behouden blijven.
ING wordt in 2007 niet alleen hoofdsponsor van het Renault F1-team. De bank sloot ook sponsorcontracten af met enkele circuits en hun logo zal dus ook naast het circuit te zien zijn.
Ik ben bang dat Monteiro weer titelsponsor wordtquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:42 schreef sanger het volgende:
Vreemd dat alleen SA de mogelijkheid om een naamsponsor toe te voegen heeft opengehouden...
Ik had dit bij Spyker en STR ook verwacht.
Niet helemaal mee eens. Monteiro is niet de snelste, maar wel een heel behouden coureur. Op die manier krijgt hij de auto 9 vd 10 keer aan de finish. Je moet niet vergeten dat een F1 team in ontwikkeling (wat Spyker is) veel baat heeft bij veel kilometers. Monteiro is vorig seizoen vaker gefinisht dan Albers dacht ik uit het hoofd! Ook de nodige euro's die hij mee zal brengen zullen het team goed doen. Om Gascoine te quoten: "Op dit moment maakt het weinig uit wie de auto bestuurt. Het is noodzaak dat het team eerst alles op de juiste plaats zet. Daarom gaat mijn voorkeur voor nu uit naar een coureur welke veel geld meeneemt. Met dat geld kunnen we de sleutelposities binnen het team invullen. Vanaf volgend seizoen gaan we kijken naar een snelle tweede coureur."quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Monteiro weer titelsponsor wordtTenminste, op NewsNow duiken berichten op dat hij 2e rijder blijft. Wat een ambitie, zeg!
De man is bewezen te langzaam en mag alleen rijden omdat hij vele miljoenen mee brengt.
Dat is waar, Monteiro was in het laatste jaar bij Jordan de meest betrouwbare coureur van het hele veld. Ik denk dat het ook niet zo'n verkeerde keus is van Spyker om hem te laten zitten. Hij kent het team en de auto (de nieuwe auto is ongetwijfeld een doorontwikkeling), en kan er zo voor zorgen dat er veel kilometers worden gemaakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Monteiro is niet de snelste, maar wel een heel behouden coureur. Op die manier krijgt hij de auto 9 vd 10 keer aan de finish. Je moet niet vergeten dat een F1 team in ontwikkeling (wat Spyker is) veel baat heeft bij veel kilometers. Monteiro is vorig seizoen vaker gefinisht dan Albers dacht ik uit het hoofd! Ook de nodige euro's die hij mee zal brengen zullen het team goed doen. Om Gascoine te quoten: "Op dit moment maakt het weinig uit wie de auto bestuurt. Het is noodzaak dat het team eerst alles op de juiste plaats zet. Daarom gaat mijn voorkeur voor nu uit naar een coureur welke veel geld meeneemt. Met dat geld kunnen we de sleutelposities binnen het team invullen. Vanaf volgend seizoen gaan we kijken naar een snelle tweede coureur."
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef LeXX het volgende:
(de nieuwe auto is ongetwijfeld een doorontwikkeling)
Laat ons toch lekker speculerenquote:Op woensdag 6 december 2006 23:00 schreef 4-elements het volgende:
Testtijden zeggen niks, nu al helemaal niet. Iedereen rijdt met de oude wagens. Valt dus nog niks uit te concluderen. Je kunt hooguit teamgenoten een beetje vergelijken, maar zelfs dat is moeilijk. De ene coureur kan het gedrag van de banden tijdens lange stints testen, terwijl de andere coureur korte stints rijdt. Hmmz.. Als ik het zo bekijk is zo'n testuitslag eigenlijk waardeloos
Hopen mag iig altijdquote:
McLaren heeft wel een verzoek ingediend. Als Renault toestemt kan McLaren moeilijk Raikkonen aan zijncontract houden.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef flubub het volgende:
[..]
Hopen mag iig altijd![]()
Als alonso en kimi nou ook nog ff toestemming krijgen om te mogen testen alvast![]()
Ik zie het ze wel doen eigenlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 09:52 schreef sanger het volgende:
[..]
McLaren heeft wel een verzoek ingediend. Als Renault toestemt kan McLaren moeilijk Raikkonen aan zijncontract houden.
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef sanger het volgende:
En dan krijg je complottheorieen. Renault en McLaren samen tegen Ferrari.
Met Ferrari alsnog als winnaar met hulp van de FIA. Vieze spelletjes spelen kan Ferrari alleen veel beter dan alle teams bij elkaar!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef sanger het volgende:
En dan krijg je complottheorieen. Renault en McLaren samen tegen Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |