graag! altijd benieuwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
of wil je wel horen welke mannen ik leuk vind uit de F1
Tja, als je het nog niet is opgevallen hoe goed Kubica rijdt kan ik je op dit moment ook niet overtuigen.quote:
Prachtige plaatjes, wat een mooie combinatie. oud-kampioen Mika in de MP4-21, wat een plaatje!quote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef LeXX het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Wat heerlijk om die man weer in de McLaren te zien! Laatste wat ik zag qua rondetijd was 3 seconden achter de snelste man (Gene geloof ik). Dat vind ik best netjes voor iemand die 5 jaar lang niet gereden heeft!
Edit: En nog eentje om het af te leren!
[afbeelding]
vaak hebben ze een contract tot 31 december en dan mag het gewoon niet, het nieuwe contract gaat pas op 1 januari in.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef flubub het volgende:
[..]
![]()
Dat je nou zn nieuwe baard afschuwelijk vindt..a la.. maar nix tegen heidfeld he
Alleen mss dat mensen mij dit uit kunnen leggen: ik snap dat alonso en kimi pas in januari naar hun nieuwe teams kunnen om te testen..maar mogen ze dan nu helemaal niet testen bij het team waar ze nu nog onder contract staan?
nadat jos A1GP heeft aangedaanquote:"Voor ons is het een interessante competitie op topniveau en als Jos in Assen rijdt heb je een uitverkocht huis."
Kubica rijdt ook goed en ik denk ook wel sneller dan Heidfeld ja. Denk echter wel dat Heidfeld minder fouten zal maken.. Het niveau ontloopt zich iig niet erg, Kubica is leuk, maar Heidfeld is leukerquote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Tja, als je het nog niet is opgevallen hoe goed Kubica rijdt kan ik je op dit moment ook niet overtuigen.
Ik hoop dat je volgend jaar netjes toe zal geven dat je het nu fout ziet.
Kubica gaat Heidfeld compleet de oren wassen.
DE OREN WASSEN ZEG IK JE
Effe denken......quote:Op donderdag 30 november 2006 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
of wil je wel horen welke mannen ik leuk vind uit de F1
Ik heb nergens gezegd dat ik Kubica niet goed vind rijden. Feit blijft wel dat Heidfeld over de afgelopen 8 races beter gescoord heeft. Eigenlijk heeft Kubica maar in 1 race gescoord.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Tja, als je het nog niet is opgevallen hoe goed Kubica rijdt kan ik je op dit moment ook niet overtuigen.
Ik hoop dat je volgend jaar netjes toe zal geven dat je het nu fout ziet.
Kubica gaat Heidfeld compleet de oren wassen.
DE OREN WASSEN ZEG IK JE
quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Effe denken......
Ik schat in dat jij Raikkonen wel wat vind.
Quick Nick dan? Al kan ik me niet voorstellen dat vrouwen vallen op een man met die bijnaamquote:
Felipe, wat een schatjequote:Op vrijdag 1 december 2006 09:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Quick Nick dan? Al kan ik me niet voorstellen dat vrouwen vallen op een man met die bijnaam
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:16 schreef flubub het volgende:
[..]
Felipe, wat een schatje(al heeft dat ook een klein beetje te maken met mijn zomervakantie die ik op mallorca had, daar was iemand die leek zo op Felipe, alleen dan leuker, toen ben ik deze ook meer gaan waarderen omdat ik daarbij aan die ander denk
)
Nu ga je wel heel erg kort door de bochtquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik Kubica niet goed vind rijden. Feit blijft wel dat Heidfeld over de afgelopen 8 races beter gescoord heeft. Eigenlijk heeft Kubica maar in 1 race gescoord.
Dat neemt niet weg dat er volgend seizoen nieuwe ronde en dus nieuwe kansen zijn.
bronquote:Gascoyne verwacht podium voor Spyker
[30 november - 18:48]
Na zijn eerste werkmaand bij de Nederlandse renstal heeft topontwerper Mike Gascoyne verklaard dat een eerste podium geen verre droom is.
De 43 jaar oude ingenieur, die in november zijn werk bij het in Silverstone gebaseerde team begon als 'Chief Technology Officer', deed het Nederlandse magazine Formule1 RaceReport eraan herinneren dat hij in het verleden vele successen heeft behaald met Jordan, Renault en Toyota.
"Elk team waarvoor ik heb gewerkt, eindigde in hun eerste jaar op het podium, behalve bij Toyota waar ik twee extra races nodig had," vertelde Gascoyne.
De Brit benadrukt echter dat er geen subsituut is voor hard werken, en hij heeft reeds ontkend dat Spyker een aanspraak kan maken op de wereldtitel.
"Er is simpelweg geen magische knop waarop je kan drukken," zei Gascoyne. "Dit team doet me herinneren aan Jordan, het team dat ik verliet in 2000, maar het is op dit moment niet zo sterk omdat ik een paar goede jongens had meegenomen naar Renault. Er is echter nog steeds veel potentiëel."
Bronquote:FIA publiceert officiële deelnemerslijst 2007
FIA publiceert officiële deelnemerslijst 2007 - Formule1Wereld.nlDe FIA heeft vandaag de officiële deelnemerslijst voor het Formule 1 seizoen 2007 openbaar gemaakt. Opzienbarende verrassingen staan niet op de lijst, maar deze biedt wel enkele interessante feiten. Nieuwe sponsoren, het Spyker F1 Team dat de toevoeging MF1 niet meer draagt en Scuderia Toro Rosso dat officieel nog zonder coureurs zit. Met name de nieuwe teamnamen, gekoppeld aan de hoofdsponsors, lijken in eerste instantie vreemd. Wat is er allemaal veranderd? Wij hebben de feiten op een rijtje gezet.
Het team van Renault verschijnt volgend seizoen aan de start als ‘ING Renault F1 Team’, McLaren gaat in 2007 door het leven als ‘Vodafone McLaren-Mercedes’ en het Williams team draagt de officiële naam ‘AT&T Williams’. Het Nederlandse Spyker, dit afgelopen seizoen actief onder de naam Spyker MF1 Racing, heeft de toestemming van de andere teams gekregen om de naam te wijzigen en zal voortaan ‘Spyker F1 Team’ heten. Voor McLaren-Mercedes is het een tijd geleden, maar volgend jaar zullen zij met de startnummers 1 (Alonso) en 2 (Hamilton) op de grid staan. De andere teams behouden dezelfde naam waarmee zij voor het seizoen 2006 bij de FIA waren aangemeld. Enige uitzondering hierop vormt het Super Aguri F1 Team. Mocht SA erin slagen om nog voor de aanvang van het seizoen 2007 een hoofd of naam sponsor aan te trekken, dan mogen zij hun teamnaam eventueel nog wijzigen.
Voor wat de lijst van coureurs voor het seizoen 2007 betreft zijn er ook nauwelijks verrassingen te melden. Bij het Spyker F1 Team is nog steeds een stoeltje vrij, al heeft Tiago Monteiro de hoop dat binnen afzienbare tijd zijn naam hier ingevuld kan worden. Scuderia Toro Rosso daarentegen, heeft nog geen enkele coureur bij de FIA aangemeld. Officieel gezien zijn bij STR dus nog beide te vergeven zitjes vacant, hetgeen de geruchtenstroom rond Robert Doornbos, Scott Speed en Vitantonio Liuzzi zeker weer zal aanwakkeren.
De lijst van coureurs, incl startnummer, voor het seizoen 2007 zoals die door de FIA bekend is gemaakt:
1 - Fernando Alonso (Vodafone McLaren Mercedes)
2 - Lewis Hamilton (Vodafone McLaren Mercedes)
3 - Giancarlo Fisichella (ING Renault F1 Team)
4 - Heikki Kovalainen (ING Renault F1 Team)
5 - Felipe Massa (Scuderia Ferrari Marlboro)
6 - Kimi Räikkönen (Scuderia Ferrari Marlboro)
7 - Jenson Button (Honda Racing F1 Team)
8 - Rubens Barrichello (Honda Racing F1 Team)
9 - Nick Heidfeld (BMW Sauber F1 Team)
10 - Robert Kubica (BMW Sauber F1 Team)
11 - Ralf Schumacher (Panasonic Toyota Racing)
12 - Jarno Trulli (Panasonic Toyota Racing)
14 - David Coulthard (Red Bull Racing)
15 - Mark Webber (Red Bull Racing)
16 - Nico Rosberg (AT&T Williams)
17 - Alexander Wurz (AT&T Williams)
18 - Geen coureur aangemeld (Scuderia Toro Rosso)
19 - Geen coureur aangemeld (Scuderia Toro Rosso)
20 - Christijan Albers (Spyker F1 Team)
21 - Geen coureur aangemeld (Spyker F1 Team)
22 - Takuma Sato (Super Aguri F1 Team)*
23 - Anthony Davidson (Super Aguri F1 Team)*
* Het team van Super Aguri heeft zich het recht voorbehouden om eventueel de teamnaam nog te kunnen aanpassen, mocht zich gedurende de aanloop naar het seizoen 2007 een hoofd en/of naamsponsor aandienen.
Nog niet officieel hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef WEST het volgende:
Vreemd dat Torro Roso nog niemand heeft aangemeld, terwijl de namen die rijden wel bekend zijn gemaakt.
Volgens mij alleen in geval van en naamsponsor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
Is dit niet het geval dan?
Ik zie gewoon een teamnaam zonder sponsor. Deze mag net als afgelopen jaar nog ingevuld worden.
Inderdaad. Gerhard Berger zegt wel dat hij graag met de huidige coureurs door wil gaan (en daar ziet het ook naar uit), maar een officiële bevestiging is nog niet langs komen vliegen. Maar verrassingen zie ik niet gebeuren bij Toro Rosso.quote:
Ja, dus? Dat zeg je toch eerder? Wat bedoel je dan? Heineken Spyker F1 klinkt toch niet verkeerd *ahum*quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in geval van en naamsponsor.
Een hoofdsponsor is geen naamsponsor, althans niet automatisch.quote:Op zondag 3 december 2006 11:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat zeg je toch eerder? Wat bedoel je dan? Heineken Spyker F1 klinkt toch niet verkeerd *ahum*
Integendeel, zit net aan de Heinekenquote:Op zondag 3 december 2006 11:18 schreef Spooky4u het volgende:
Heineken Spyker F1 klinkt toch niet verkeerd *ahum*
Paffen kreng!quote:Op zondag 3 december 2006 21:35 schreef Spooky4u het volgende:
toevallig steek ik net een sigaretje op om wat rook te creëren.![]()
Bronquote:Nederlandse presentatie voor nieuwe Renault F1
Uitgegeven: 5 december 2006 11:22
Laatst gewijzigd: 5 december 2006 11:53
AMSTERDAM - De nieuwe F1 wagen van het Renault-team zal in Nederland aan de pers worden voorgesteld. Dat meldt F1Today. De locatie en datum van de presentatie worden voorlopig nog geheim gehouden.
"We zijn erg druk bezig met de voorbereidingen voor de presentatie in Nederland. Over de exacte locatie en datum wordt nog gesproken, maar de presentatie zal ergens in januari plaatsvinden," bevestigde een woordvoerder van nieuwe hoofdsponsor ING het nieuws.
Ook Bradley Lord, woordvoerder van het Franse team, ontkent het nieuws niet. Welke kleuren de nieuwe wagen zal dragen wil geen van beide partijen kwijt. Het oranje van nieuwe hoodsponsor ING zal ongetwijfeld opduiken, maar ook het traditionele blauw en geel van Renault zouden behouden blijven.
ING wordt in 2007 niet alleen hoofdsponsor van het Renault F1-team. De bank sloot ook sponsorcontracten af met enkele circuits en hun logo zal dus ook naast het circuit te zien zijn.
Ik ben bang dat Monteiro weer titelsponsor wordtquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:42 schreef sanger het volgende:
Vreemd dat alleen SA de mogelijkheid om een naamsponsor toe te voegen heeft opengehouden...
Ik had dit bij Spyker en STR ook verwacht.
Niet helemaal mee eens. Monteiro is niet de snelste, maar wel een heel behouden coureur. Op die manier krijgt hij de auto 9 vd 10 keer aan de finish. Je moet niet vergeten dat een F1 team in ontwikkeling (wat Spyker is) veel baat heeft bij veel kilometers. Monteiro is vorig seizoen vaker gefinisht dan Albers dacht ik uit het hoofd! Ook de nodige euro's die hij mee zal brengen zullen het team goed doen. Om Gascoine te quoten: "Op dit moment maakt het weinig uit wie de auto bestuurt. Het is noodzaak dat het team eerst alles op de juiste plaats zet. Daarom gaat mijn voorkeur voor nu uit naar een coureur welke veel geld meeneemt. Met dat geld kunnen we de sleutelposities binnen het team invullen. Vanaf volgend seizoen gaan we kijken naar een snelle tweede coureur."quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Monteiro weer titelsponsor wordtTenminste, op NewsNow duiken berichten op dat hij 2e rijder blijft. Wat een ambitie, zeg!
De man is bewezen te langzaam en mag alleen rijden omdat hij vele miljoenen mee brengt.
Dat is waar, Monteiro was in het laatste jaar bij Jordan de meest betrouwbare coureur van het hele veld. Ik denk dat het ook niet zo'n verkeerde keus is van Spyker om hem te laten zitten. Hij kent het team en de auto (de nieuwe auto is ongetwijfeld een doorontwikkeling), en kan er zo voor zorgen dat er veel kilometers worden gemaakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Monteiro is niet de snelste, maar wel een heel behouden coureur. Op die manier krijgt hij de auto 9 vd 10 keer aan de finish. Je moet niet vergeten dat een F1 team in ontwikkeling (wat Spyker is) veel baat heeft bij veel kilometers. Monteiro is vorig seizoen vaker gefinisht dan Albers dacht ik uit het hoofd! Ook de nodige euro's die hij mee zal brengen zullen het team goed doen. Om Gascoine te quoten: "Op dit moment maakt het weinig uit wie de auto bestuurt. Het is noodzaak dat het team eerst alles op de juiste plaats zet. Daarom gaat mijn voorkeur voor nu uit naar een coureur welke veel geld meeneemt. Met dat geld kunnen we de sleutelposities binnen het team invullen. Vanaf volgend seizoen gaan we kijken naar een snelle tweede coureur."
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef LeXX het volgende:
(de nieuwe auto is ongetwijfeld een doorontwikkeling)
Laat ons toch lekker speculerenquote:Op woensdag 6 december 2006 23:00 schreef 4-elements het volgende:
Testtijden zeggen niks, nu al helemaal niet. Iedereen rijdt met de oude wagens. Valt dus nog niks uit te concluderen. Je kunt hooguit teamgenoten een beetje vergelijken, maar zelfs dat is moeilijk. De ene coureur kan het gedrag van de banden tijdens lange stints testen, terwijl de andere coureur korte stints rijdt. Hmmz.. Als ik het zo bekijk is zo'n testuitslag eigenlijk waardeloos
Hopen mag iig altijdquote:
McLaren heeft wel een verzoek ingediend. Als Renault toestemt kan McLaren moeilijk Raikkonen aan zijncontract houden.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef flubub het volgende:
[..]
Hopen mag iig altijd![]()
Als alonso en kimi nou ook nog ff toestemming krijgen om te mogen testen alvast![]()
Ik zie het ze wel doen eigenlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 09:52 schreef sanger het volgende:
[..]
McLaren heeft wel een verzoek ingediend. Als Renault toestemt kan McLaren moeilijk Raikkonen aan zijncontract houden.
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef sanger het volgende:
En dan krijg je complottheorieen. Renault en McLaren samen tegen Ferrari.
Met Ferrari alsnog als winnaar met hulp van de FIA. Vieze spelletjes spelen kan Ferrari alleen veel beter dan alle teams bij elkaar!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef sanger het volgende:
En dan krijg je complottheorieen. Renault en McLaren samen tegen Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |