quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding] en de wagen staat al stil!!!
Vroeg ik me inderdaad ook af. Is tegenwoordig toch vrij nutteloos geworden. Al blijft het wel weer even wennen om zoveel Bridgestone te zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef rubbereend het volgende:
waarom zit die kolom over banden er nog bij
google op circuit cat en dan ergens rechts op de site... een java en html versiequote:
Hij gaat morgen testen voor McLaren, geweldig!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Bron: Hakkinen mogelijk adviseur McLaren
Dat Massa de oren gewassen gaat worden kan ik me voorstellen tegen Raikkonen, al denk ik dat Raikkonen te maken gaat krijgen met aanpassingsproblemen. Maar Heidfeld heeft de laatste 8 races al aangetoont niet bang te hoeven zijn voor Kubica.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:38 schreef Vitalogy het volgende:
Ik weet niet wat jullie met Massa en Heidfeld hebben, maar van mij mogen die twee zo snel mogelijk exit. Deze twee worden iig volgend jaar compleet de oren gewassen door hun teamgenoot.
Tot op heden heeft hij 16 ronden gereden. Zijn tijd is 1:32.994. 16 seconden achter op Badoer in de Ferrari. Het lijkt erop dat Hakkinen in de regen heeft gereden of iets dergelijks, kan me niet voorstellen dat hij 16 seconden verliest.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Morgen staat ook de naam van Mika in het rijtje.![]()
Ben zeer benieuwd hoe het zal gaan en of hij veel rondjes zal rijden.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen met Massa. Hij heeft immers het voordeel dat hij al langer bij het team zit, hij kent de mensen en de wagen al. Ik denk dat hij ons gaat verrassen en Kimi goed partij gaat geven.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:38 schreef Vitalogy het volgende:
Ik weet niet wat jullie met Massa en Heidfeld hebben, maar van mij mogen die twee zo snel mogelijk exit. Deze twee worden iig volgend jaar compleet de oren gewassen door hun teamgenoot.
Asfalt maar 3,5quote:Op donderdag 30 november 2006 12:03 schreef Spooky4u het volgende:
Het is koud in Spanje 4,8 graden
Dat staat pas voor vanmiddag op de planningquote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
wow, de McLaren is nog niet stilgevallen?
Moet het nog zien hoor of Raikkonen, Massa compleet er aan rijdt. Felipe heeft vorig jaar een paar echt goede races gereden.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:38 schreef Vitalogy het volgende:
Uh jawel, dan heb je niet goed opgelet.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:51 schreef sanger het volgende:
Maar Heidfeld heeft de laatste 8 races al aangetoont niet bang te hoeven zijn voor Kubica.
Een kleine optelling:quote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Uh jawel, dan heb je niet goed opgelet.
Goede subtoppers zijn het in mijn ogen, al is de subtop wel heel erg breed.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:15 schreef Spooky4u het volgende:
Ze hebben beide alleen maar punten gehaald omdat ze een goede wagen hebben. Beide coureurs zijn wat mij betreft geen hoogvliegers!
Ik vind dat eigenlijk nogal tegenvallen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef LeXX het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Wat heerlijk om die man weer in de McLaren te zien! Laatste wat ik zag qua rondetijd was 3 seconden achter de snelste man (Gene geloof ik). Dat vind ik best netjes voor iemand die 5 jaar lang niet gereden heeft!
Edit: En nog eentje om het af te leren!
[afbeelding]
Bronquote:Koni levert McLaren schokbrekers
De Nederlandse schokbrekerfabrikant Koni treedt komend jaar als leverancier op van McLaren.
Dat heeft de firma uit het Zuid-Hollandse Oud-Beijerland vanmiddag bekend gemaakt tijdens de Essen Motor Show. McLaren gebruikte al sinds de Grand Prix van San Marino in 2006 de Nederlandse schokbrekers, maar probeerde afgelopen seizoen ook dempers van andere merken. Met ingang van seizoen 2007 maakt McLaren alleen nog maar gebruik van het Nederlandse product.
Koni heeft een lange historie in de Formule 1. Al sinds 1958 is de firma op het hoogste niveau actief, en veroverde vele wereldtitels. Naast McLaren maken komend jaar ook teams als Honda en Red Bull Racing gebruik van Koni schokbrekers.
zal inderdaad nog spanned worden tussen die twee (hoop ik)quote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moet het nog zien hoor of Raikkonen, Massa compleet er aan rijdt. Felipe heeft vorig jaar een paar echt goede races gereden.
aan de tijden te zien niet. Er staat tenminste niemand op afstand laatste.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Miss_S het volgende:
heeft er ook een vrouw getest?
laat ze maar snel zijn..., dit zegt geen fuck namelijkquote:Op donderdag 30 november 2006 18:01 schreef ElmarO het volgende:
En weer een Ferrari het snelst.
[afbeelding]
[..]
Bron
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef Spooky4u het volgende:
omdat hij/zij het dichtste daarbij in de buurt komt.
of wil je wel horen welke mannen ik leuk vind uit de F1quote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef Spooky4u het volgende:
niet?
Zou waarschijnlijk wel mogen, maar de teams willen dat niet. Door te testen komen de coureurs veel te weten over de wagens voor 2007, de teams willen natuurlijk niet dat die informatie uitlekt naar het nieuwe team van een vertrekkende coureur. Daarom is het de gewoonte dat coureurs na de laatste race niet testen voor een team waar ze vertrekken.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef flubub het volgende:
[..]
![]()
Dat je nou zn nieuwe baard afschuwelijk vindt..a la.. maar nix tegen heidfeld he
Alleen mss dat mensen mij dit uit kunnen leggen: ik snap dat alonso en kimi pas in januari naar hun nieuwe teams kunnen om te testen..maar mogen ze dan nu helemaal niet testen bij het team waar ze nu nog onder contract staan?
En om zichzelf nog meer voordeel te geven (of iig nieuwe teams meer nadeel doordat kimi en alonso pas later kunnen testen) mogen de coureurs dus ook nog niet naar het andere team.. nou lekker is datquote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk wel mogen, maar de teams willen dat niet. Door te testen komen de coureurs veel te weten over de wagens voor 2007, de teams willen natuurlijk niet dat die informatie uitlekt naar het nieuwe team van een vertrekkende coureur. Daarom is het de gewoonte dat coureurs na de laatste race niet testen voor een team waar ze vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |