Euh...welk onderzoek is dat...ik heb dat allang afgeleerd dat lange reizen voor werk....echt zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
[..]
Daarom noem ik ook het tegelijkertijd flink opwaarderen van het OV. We zijn gewoon te verwend. En dan heb je ook nog het principe 'Mens volgt werk''. Onderzoek heeft uitgewezen dat men ongeveer bereid is één uur te reizen richting het werk (heen en terug dus twee).
Ik weet niet hoeveel je daarvan kunt aanleggen. Ik ben geen wegenbouwkundige.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:26 schreef du_ke het volgende:
Waar ik het over had was nog geheel buiten die zaken geregeld. Gewoon het technische verhaal.
Procedures is weer een heel ander verhaal. En de dwarste groepen krijgen juist geen subsidie hoor.
Maar vertel mij maar eens hoeveel kilometer verhoogde snelweg je aan kan leggen met 2 miljard in het sompige westen.
Brrr, burgers met rechten...enig idee wat rechten kosten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Procedures omdat allerlei gesubsidieerde clubjes dwars gaan liggen. Tsja dan lopen de kosten flink op.
Als je de rechten van burgers met voeten treedt kun je er heel veel mee.quote:Met 2 miljard moet je best wat kunnen aanleggen.
Je bedoelt elke tweede Nederlander executeren?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een oplossing, alleen die durft geen politieke partij te opperen. Gezien dat redelijk verstrekkende gevolgen heeft!
De overheid die subsidies verstrekt zodat clubjes de overheid dwars kunnen liggen. Brrr om de schijn van inspraak hoog te houdenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:31 schreef wonko het volgende:
Brrr, burgers met rechten...enig idee wat rechten kosten?
Als je de rechten van burgers met voeten treedt kun je er heel veel mee.
Nee, zie verderop int topic ouwehoerquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je bedoelt elke tweede Nederlander executeren?
Heb hier alleen een veel te klein plaatjequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Euh...welk onderzoek is dat...ik heb dat allang afgeleerd dat lange reizen voor werk....echt zonde van mijn tijd.
quote:Brever-wet: Wet van BEhoud van REistijden en VERplaatsingen. Deze ‘natuurwet’ stelt
dat reizigers per dag in totaal niet vaak meer dan 80 minuten reizen in niet meer dan 4 à 5
verplaatsingen.
Niet gek veel dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je daarvan kunt aanleggen. Ik ben geen wegenbouwkundige.
Voor 2 a 3 miljoen per kilometer moet je toch een eind komen. Of doe eens gek en maak er 10 miljoen van per kilometer.quote:
10 miljoen is waar je vanuit moet gaan voor een simpele (2 * 2 banen) kilometer. Een klaverblad 56 miljoen en een middelgrote brug 28 miljoen. Echte op de veengronden wordt het een stuk duurder zeker als je de lucht in wilt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voor 2 a 3 miljoen per kilometer moet je toch een eind komen. Of doe eens gek en maak er 10 miljoen van per kilometer.
Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef du_ke het volgende:
10 miljoen is waar je vanuit moet gaan voor een simpele (2 * 2 banen) kilometer. Een klaverblad 56 miljoen en een middelgrote brug 28 miljoen. Echte op de veengronden wordt het een stuk duurder zeker als je de lucht in wilt.
Prima, maar zeur dan verder niet over files want alle andere voorgestelde oplossingen zullen alleen maar héél veel (belasting)geld kosten en niéts oplossen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef Vhiper het volgende:
![]()
Laat maar, ik had beter moeten weten met iemand die de vrije markt heilig verklaard en de overheid verkettert.
Nog geen halve a6-a9 verbinding in 4 jaar vind ik niet heel veel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.
dan heb je nog 50 km snelweg voor 2 miljard, als je alles bij elkaar rekent. en die 2 miljard is voor heel randstad he (of nederland... iig niet voor 1 klein stukje)quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.
Het is geen kwestie van eisen. De miljarden die automobilisten jaarlijks afdragen aan de staat mogen weleens goed besteed worden. Krijgen waarvoor je betaalt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef Jerruh het volgende:
dan heb je nog 50 km snelweg voor 2 miljard, als je alles bij elkaar rekent. en die 2 miljard is voor heel randstad he (of nederland... iig niet voor 1 klein stukje)
ik zou me als rechtse automobilist schamen dat je zit te mekkeren over mensen in de bijstand terwijl je zelf een weg eist van 2 miljard om op te kotteren terwijl dat niet eens een denderend goeie oplossing is van het fileprobleem...
Hoor je mij over files zeuren?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Prima, maar zeur dan verder niet over files want alle andere voorgestelde oplossingen zullen alleen maar héél veel (belasting)geld kosten en niéts oplossen.
Grappenmaker, ergens echt voor betalen is engquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hoor je mij over files zeuren?![]()
Ik ben met je eens dat de huidige oplossingen het probleem niet zullen oplossen. De vrije markt zal dat echter ook niet kunnen, aangezien die ook geen betere ideeën hebben (Hadden ze die wel, waren die er allang geweest, ZEKER als ze ervoor zouden willen betalen)
Tsja a6-a9 daar zie je meteen wat voor negatief effect milieuclubjes hebben die dwars liggen met geld van de overheid. Maar wel 4 miljard over de balk willen gooien voor een flitstrein tussen Amsterdam en Almerequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef du_ke het volgende:
Nog geen halve a6-a9 verbinding in 4 jaar vind ik niet heel veel.
Nogmaals heeft niet zoveel met zogenaamde milieuclubjes te maken. Maar veel meer met NIMBYquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja a6-a9 daar zie je meteen wat voor negatief effect milieuclubjes hebben die dwars liggen met geld van de overheid. Maar wel 4 miljard over de balk willen gooien voor een flitstrein tussen Amsterdam en Almere.
Ach Nederlanders zeuren over alles. Dat is geen argument om iets niet aan te leggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:59 schreef du_ke het volgende:
Nogmaals heeft niet zoveel met zogenaamde milieuclubjes te maken. Maar veel meer met NIMBY.
Maar ach dat zal allemaal wel te ingewikkeld zijn voor jou om te begrijpen.
Misschien kunnen ze er de oprit van betalen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef FJD het volgende:
Voor 2 miljard komt zo'n snelweg er iig niet![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grappenmaker, ergens echt voor betalen is eng.
Haha ben het met je eens. Had het over de marktpartijen die het zogenaamd op zouden kunnen lossen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet dat we met een 2 miljard (Yeah, right) euro kostend megaprojectje het probleem "effe" oplossen?
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach Nederlanders zeuren over alles. Dat is geen argument om iets niet aan te leggen.
meldt Peijs net ook in het journaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er de oprit van betalen.
Idd hilarisch dat de VVD denkt met 2 miljard zo'n plan te verwezenlijken.
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.
Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen. Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken.
Ah, begreep ik je post verkeerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha ben het met je eens. Had het over de marktpartijen die het zogenaamd op zouden kunnen lossen.
Ach daar zit wat in. Niet te min is het hypocriet. Eerst bouw je Almere vol, weg natuur, en vervolgens wordt er vreemd opgekeken dat de wegen vollopen. Ja duh dat had ik ze op een presenteerblaadje kunnen geven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.
Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen.Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken.
Heerlijk simpel kan het leven zijn nietwaar?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
Daarom was ik ook al voor Hofstra voor de later door hem voorgestelde oplossing.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach daar zit wat in. Niet te min is het hypocriet. Eerst bouw je Almere vol, weg natuur, en vervolgens wordt er vreemd opgekeken dat de wegen vollopen. Ja duh dat had ik ze op een presenteerblaadje kunnen geven.
De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
Een proefbalonnetje vergelijken met een project dat ongeveer af is lijkt me vrij onzinnig. Oh die 2 miljard is ook een halve betuwelijn ongeveerquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
blijkbaar vind jij het ook moeilijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
ach ja, mensen die niet verder dan links-rechts-rechtdoorzee kijken, vinden het blijkbaar ook moeilijk om te discussieren. ze hangen alles op aan hun kant en zodra hun kant de fout ingaat, is het alsnog de schuld van de andere kant. hier weer: de hoge kosten die bij de bouw zijn inbegrepen zijn de schuld van de linkse boomknuffelaars terwijl die er voor geen enkele reet te maken mee hebben: laat dat links-rechts dan eens zitten en kijk eens objectief zonder te denken: had rita dit gewild, of had pim dit gewild?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heerlijk simpel kan het leven zijn nietwaar?
Lezen is ook niet je sterkste vak blijkbaar. Quote eens het woord schuld in een van mijn posts.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:17 schreef Jerruh het volgende:
blijkbaar vind jij het ook moeilijk
"het is de schuld van die milieufreaks met hun gesubsidieerde clubjes"
bewijs dat maar es... voordat je weer zo lekker eenzijdig de rechtse rakker gaat uithangen en voorspelbaar tegen links gaat ageren. het wordt namelijk kinderlijk vermoeiend.
Je rijdt nog steeds over een zandpaadje naar je werk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van eisen. De miljarden die automobilisten jaarlijks afdragen aan de staat mogen weleens goed besteed worden. Krijgen waarvoor je betaalt.
dat zeg ik ook niet, maar ik zie veel gezeik hier over mensen die dit goed vinden terwijl een dergelijk kostenverslindend gebeuren niet kon wegens duurheid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lezen is ook niet je sterkste vak blijkbaar. Quote eens het woord schuld in een van mijn posts.
Milieuclubjes frustreren procedures onnodig lang waardoor de kosten stijgen.
Als jij dan even laat zien hoe winstgevend de Betuwelijn is.
Hoe wil je het OV beter maken? Het spoor zit vol de busbverbindingen zijn om te huilen. En veel werkzaamheden lenen zich niet voor thuis werk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef wonko het volgende:
Is dat zo? Beter OV, stimulering van thuiswerken zijn ook en goedkopere opties.
Goed verhaal.. Laten we dat maar doen. Heb ik minder file, ik kan harder blazen en dus ben ik ultra snel thuis.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef RobieHood het volgende:
[..]
Rutte heeft vannacht een nieuw plan bedacht....![]()
Dit is toch een lachertje.....
1. Alle kruisingen veranderen in ongelijk vloerse kruisingen (wegen);quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe wil je het OV beter maken? Het spoor zit vol de busbverbindingen zijn om te huilen. En veel werkzaamheden lenen zich niet voor thuis werk.
Ben dus benieuwd naar de uitwerken van deze opties.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:27 schreef Brembo het volgende:
3. Verplicht verbruik voor goederenvervoer naar Duitsland via de Betuweroute;
quote:CDA zint op supersnelwegen DEN HAAG - Het CDA wil dat er supersnelwegen komen, te betalen uit de opbrengst van de toekomstige kilometerheffing.
http://www.telegraaf.nl/b(...)upersnelwegen__.html
CDA-Tweede Kamerlid Sander de Rouwe. Ads door Google
Fileprobleem
Innovatieve & slimme alternatieven voor verkeer, vervoer en logistiek!
TNO.nl
Kilometerheffing? No way.
Teken nú de petitie tegen het voorstel van Minister Eurlings!
www.kilometerheffingnoway.nl
Draadloos Alarmsysteem
Aanbevolen in VARA Kassa! Het huis slim beveiligd ¤ 8,95 p/m
www.WoonVeilig.nl/DraadloosAlarm
Tweede Kamerlid Sander de Rouwe is van plan dat aan te
Dat is niet liberaalquote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.
Er is maar 1 manier om van de files af te komen.
Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Het Londonse systeem.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.
Er is maar 1 manier om van de files af te komen.
Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Liefst nog verderquote:
Dan zal je adresfraude krijgen. Groot huis, alleen dan met 50 verschillende eigenaren, die elk 100 euro per maand betalen (bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liefst nog verder
Maximaal 1 auto per adres tegen een laag bezittarief van pakweg 200 eure per maand.
De tweede auto 500 euro p/m
Derde auto 1000 euro. p/m
enz.........
Zo heb je maximaal 6 miljoen auto's en die zullen echt niet allemaal gelijktijdig op de weg zitten.
De auto, of wat dan ook, duur maken door de overheid heeft nog nooit tot een oplossing geleidt. Ik zou ook graag op een lege weg rijden, maar de overheid erdoor laten profiteren gaat tegen mijn principes in.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liefst nog verder
Maximaal 1 auto per adres tegen een laag bezittarief van pakweg 200 eure per maand.
De tweede auto 500 euro p/m
Derde auto 1000 euro. p/m
enz.........
Zo heb je maximaal 6 miljoen auto's en die zullen echt niet allemaal gelijktijdig op de weg zitten.
Volgens mij wou het CDA ook dat er geen extra geld binnen zou komen door de kilometerheffing. Ben dan benieuwd hoe ze die dure supersnelwegen denken te kunnen betalenquote:
Daar heeft niemand trek in. Gaat dus echt niet gebeuren. Daarnaast hebben we al wat minder succesvolle pogingen tot het maken van nieuwe steden gehad in NL.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:01 schreef Deprater het volgende:
We hoeven niet van de auto af te komen, gewoon nieuwe grote steden bouwen met goede infrastructuur.
Net als in Kazachstan zie Astana
Gewoon de nieuwe hoofdstad Holland bouwen op de grens van Groningen, Friesland en Drente
De overheid zou met dat geld ook nuttige dingen kunnen doen natuurlijk, of is dat in jouw wereldbeeld niet mogelijk?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De auto, of wat dan ook, duur maken door de overheid heeft nog nooit tot een oplossing geleidt. Ik zou ook graag op een lege weg rijden, maar de overheid erdoor laten profiteren gaat tegen mijn principes in.
We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en alquote:Op woensdag 25 november 2009 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft niemand trek in. Gaat dus echt niet gebeuren. Daarnaast hebben we al wat minder succesvolle pogingen tot het maken van nieuwe steden gehad in NL.
Dan zit je met zo'n post-sovjet experiment compleet verkeerd naar mijn idee. En we moeten ook nog eens mensen hebben die er willen wonen en werk voor hen. Met een bevolking die gaat krimpen op het moment dat zo'n stad een beetje vorm aan kan gaan nemen ben je dan niet slim bezigquote:Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef Deprater het volgende:
[..]
We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en al
Astana
er moeten ook oude wijken met tochtige woningen worden afgebroken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zit je met zo'n post-sovjet experiment compleet verkeerd naar mijn idee. En we moeten ook nog eens mensen hebben die er willen wonen en werk voor hen. Met een bevolking die gaat krimpen op het moment dat zo'n stad een beetje vorm aan kan gaan nemen ben je dan niet slim bezig.
Ja ik stel me voor twee keer vier banen van Groningen naar Utrecht en een van Den Haag dwars tussen de subsidiekoeien door naar Duitslandquote:
Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitslandquote:
Kan wel met slechts een rechte weg met vier oprit en afslagen in plaats van zes wegen met 120 op en afrittenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitsland
Echt super zijn veel snelwegen daar ook niet hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitsland
We hebben al Almere toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef Deprater het volgende:
[..]
We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en al
Nee een echt grote stad met de doelstelling om een nieuwe hoofdstad te worden met een flitsende infrastructuur metro en glasvezel, tussen Utrecht en Amsterdam en Rotterdam en dan Amsterdam degraderen tot museum met koetsjes en hoeren en snufwinkelsquote:
ja leuk. Lelystad 2.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef Deprater het volgende:
[..]
Nee een echt grote stad met de doelstelling om een nieuwe hoofdstad te worden met een flitsende infrastructuur metro en glasvezel, tussen Utrecht en Amsterdam en Rotterdam en dan Amsterdam degraderen tot museum met koetsjes en hoeren en snufwinkels
Inderdaad een leuk idee alleen wie betaald er dan het onderhoud van de wegen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.
Er is maar 1 manier om van de files af te komen.
Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actiequote:
Dat hangt niet af van de ontwerpers. DIe waren bij lelystad ook goed. Het waren al die andere belangen en meneertjes die hun ego moesten spekken die het kapot maken. En dat is bij elke stad van de tekentafel zo gebeurt en zo zal het blijven gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Deprater het volgende:
[..]
Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actie
Nederlanders willen geen hoogbouw en al helemaal niet om in te wonen. En dat glasvezel verzorgt de markt wel. Binnen 10 jaar heeft bijna elke plaats van meer dan pakweg 10.000 inwoners een glasvezelnetwerk tot in de meterkast van de woningen liggen. Sneller dan in Kazachstan in elk gevalquote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Deprater het volgende:
[..]
Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actie
Vaak goedkope woningbouw, veel kleine huurwoningen waar massaal werkloze tokkies naar toe trekken, zie lelystad.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat hangt niet af van de ontwerpers. DIe waren bij lelystad ook goed. Het waren al die andere belangen en meneertjes die hun ego moesten spekken die het kapot maken. En dat is bij elke stad van de tekentafel zo gebeurt en zo zal het blijven gaan.
Komt bij dat iedereen die in zo stad woont iets anders mooi vind.
Niemand wil in zo'n stad wonen. Een stad moet sfeer en karakter hebben voor het echt een trekker wordt en daar gaat gewoon zeker 200 jaar over heen. Juist een krap centrum met leuke pandjes is aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:42 schreef Deprater het volgende:
[..]
Vaak goedkope woningbouw, veel kleine huurwoningen waar massaal werkloze tokkies naar toe trekken, zie lelystad.
Nee je moet een nieuwe hoofdstad bouwen compleet met centrum, metro en super nfrastructuur, dan kunnen ze van Amsterdam museum maken en ook stoppen met die metro
Juist supersnelwegen waar je de besturing van je auto moet overgeven aan centrale verkeersbegeledingquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die in de spits rijdt weet dat de meeste problemen worden veroorzaakt door a) ongelukken/pechgevallen en b) op/af ritten waar iedereen moet ritsen.
Hier moeten ze eens oplossingen voor vinden, ipv dit soort geneuzel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |