abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43540424
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]


[..]

Daarom noem ik ook het tegelijkertijd flink opwaarderen van het OV. We zijn gewoon te verwend. En dan heb je ook nog het principe 'Mens volgt werk''. Onderzoek heeft uitgewezen dat men ongeveer bereid is één uur te reizen richting het werk (heen en terug dus twee).
Euh...welk onderzoek is dat...ik heb dat allang afgeleerd dat lange reizen voor werk....echt zonde van mijn tijd.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_43540430
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:26 schreef du_ke het volgende:
Waar ik het over had was nog geheel buiten die zaken geregeld. Gewoon het technische verhaal.

Procedures is weer een heel ander verhaal. En de dwarste groepen krijgen juist geen subsidie hoor .

Maar vertel mij maar eens hoeveel kilometer verhoogde snelweg je aan kan leggen met 2 miljard in het sompige westen .
Ik weet niet hoeveel je daarvan kunt aanleggen. Ik ben geen wegenbouwkundige.
pi_43540490
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Procedures omdat allerlei gesubsidieerde clubjes dwars gaan liggen. Tsja dan lopen de kosten flink op.
Brrr, burgers met rechten...enig idee wat rechten kosten?
quote:
Met 2 miljard moet je best wat kunnen aanleggen.
Als je de rechten van burgers met voeten treedt kun je er heel veel mee.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:34:35 #105
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_43540594
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een oplossing, alleen die durft geen politieke partij te opperen. Gezien dat redelijk verstrekkende gevolgen heeft!
Je bedoelt elke tweede Nederlander executeren?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_43540672
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:31 schreef wonko het volgende:
Brrr, burgers met rechten...enig idee wat rechten kosten?

Als je de rechten van burgers met voeten treedt kun je er heel veel mee.
De overheid die subsidies verstrekt zodat clubjes de overheid dwars kunnen liggen. Brrr om de schijn van inspraak hoog te houden .
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:43:03 #107
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_43540877
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:34 schreef ErikT het volgende:

[..]

Je bedoelt elke tweede Nederlander executeren?
Nee, zie verderop int topic ouwehoer
Accept you're dead and start living
pi_43540914
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:29 schreef wonko het volgende:

[..]

Euh...welk onderzoek is dat...ik heb dat allang afgeleerd dat lange reizen voor werk....echt zonde van mijn tijd.
Heb hier alleen een veel te klein plaatje dat gaat voer verband tussen GDP en reistijd en dat blijkt er eigenlijk niet te zijn. De reistijd is overal zo tussen 0,5 en 1,5 uur

Maar zo te zien zou het gaan om de Breverwet Behoud van reistijd en verplaatsing. Wereldwijd is het tijdsbudget voor forensen ongeveer 1.1 uur.
quote:
Brever-wet: Wet van BEhoud van REistijden en VERplaatsingen. Deze ‘natuurwet’ stelt
dat reizigers per dag in totaal niet vaak meer dan 80 minuten reizen in niet meer dan 4 à 5
verplaatsingen.


Maar hoe het allemaal precies zat weet ik niet meer zo goed. Colleges zijn al weer even geleden. ook is het zo dat het budget dat aan reizen wordt besteed ook overal ongeveer gelijk is een % of 12 van het besteedbaar inkomen van huishoudens.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43540931
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel je daarvan kunt aanleggen. Ik ben geen wegenbouwkundige.
Niet gek veel dus .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43541048
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef du_ke het volgende:
Niet gek veel dus .
Voor 2 a 3 miljoen per kilometer moet je toch een eind komen. Of doe eens gek en maak er 10 miljoen van per kilometer.
pi_43541243
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Voor 2 a 3 miljoen per kilometer moet je toch een eind komen. Of doe eens gek en maak er 10 miljoen van per kilometer.
10 miljoen is waar je vanuit moet gaan voor een simpele (2 * 2 banen) kilometer. Een klaverblad 56 miljoen en een middelgrote brug 28 miljoen. Echte op de veengronden wordt het een stuk duurder zeker als je de lucht in wilt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43542383
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef du_ke het volgende:
10 miljoen is waar je vanuit moet gaan voor een simpele (2 * 2 banen) kilometer. Een klaverblad 56 miljoen en een middelgrote brug 28 miljoen. Echte op de veengronden wordt het een stuk duurder zeker als je de lucht in wilt.
Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.
pi_43542868
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef Vhiper het volgende:


Laat maar, ik had beter moeten weten met iemand die de vrije markt heilig verklaard en de overheid verkettert.
Prima, maar zeur dan verder niet over files want alle andere voorgestelde oplossingen zullen alleen maar héél veel (belasting)geld kosten en niéts oplossen.
pi_43543350
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.
Nog geen halve a6-a9 verbinding in 4 jaar vind ik niet heel veel.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:50:35 #115
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43543380
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.
dan heb je nog 50 km snelweg voor 2 miljard, als je alles bij elkaar rekent. en die 2 miljard is voor heel randstad he (of nederland... iig niet voor 1 klein stukje)
ik zou me als rechtse automobilist schamen dat je zit te mekkeren over mensen in de bijstand terwijl je zelf een weg eist van 2 miljard om op te kotteren terwijl dat niet eens een denderend goeie oplossing is van het fileprobleem...
put
your
clothes
on!
pi_43543500
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef Jerruh het volgende:
dan heb je nog 50 km snelweg voor 2 miljard, als je alles bij elkaar rekent. en die 2 miljard is voor heel randstad he (of nederland... iig niet voor 1 klein stukje)
ik zou me als rechtse automobilist schamen dat je zit te mekkeren over mensen in de bijstand terwijl je zelf een weg eist van 2 miljard om op te kotteren terwijl dat niet eens een denderend goeie oplossing is van het fileprobleem...
Het is geen kwestie van eisen. De miljarden die automobilisten jaarlijks afdragen aan de staat mogen weleens goed besteed worden. Krijgen waarvoor je betaalt.
pi_43543547
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Prima, maar zeur dan verder niet over files want alle andere voorgestelde oplossingen zullen alleen maar héél veel (belasting)geld kosten en niéts oplossen.
Hoor je mij over files zeuren?

Ik ben met je eens dat de huidige oplossingen het probleem niet zullen oplossen. De vrije markt zal dat echter ook niet kunnen, aangezien die ook geen betere ideeën hebben (Hadden ze die wel, waren die er allang geweest, ZEKER als ze ervoor zouden willen betalen )
pi_43543603
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hoor je mij over files zeuren?

Ik ben met je eens dat de huidige oplossingen het probleem niet zullen oplossen. De vrije markt zal dat echter ook niet kunnen, aangezien die ook geen betere ideeën hebben (Hadden ze die wel, waren die er allang geweest, ZEKER als ze ervoor zouden willen betalen )
Grappenmaker, ergens echt voor betalen is eng .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43543612
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef du_ke het volgende:
Nog geen halve a6-a9 verbinding in 4 jaar vind ik niet heel veel.
Tsja a6-a9 daar zie je meteen wat voor negatief effect milieuclubjes hebben die dwars liggen met geld van de overheid. Maar wel 4 miljard over de balk willen gooien voor een flitstrein tussen Amsterdam en Almere .
pi_43543697
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Tsja a6-a9 daar zie je meteen wat voor negatief effect milieuclubjes hebben die dwars liggen met geld van de overheid. Maar wel 4 miljard over de balk willen gooien voor een flitstrein tussen Amsterdam en Almere .
Nogmaals heeft niet zoveel met zogenaamde milieuclubjes te maken. Maar veel meer met NIMBY .

Maar ach dat zal allemaal wel te ingewikkeld zijn voor jou om te begrijpen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43543748
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:59 schreef du_ke het volgende:
Nogmaals heeft niet zoveel met zogenaamde milieuclubjes te maken. Maar veel meer met NIMBY .

Maar ach dat zal allemaal wel te ingewikkeld zijn voor jou om te begrijpen .
Ach Nederlanders zeuren over alles. Dat is geen argument om iets niet aan te leggen.
pi_43543752
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef FJD het volgende:
Voor 2 miljard komt zo'n snelweg er iig niet
Misschien kunnen ze er de oprit van betalen.

Idd hilarisch dat de VVD denkt met 2 miljard zo'n plan te verwezenlijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43543754
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Grappenmaker, ergens echt voor betalen is eng .


Jij gelooft toch niet dat we met een 2 miljard (Yeah, right) euro kostend megaprojectje het probleem "effe" oplossen?
pi_43543832
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef Vhiper het volgende:

[..]



Jij gelooft toch niet dat we met een 2 miljard (Yeah, right) euro kostend megaprojectje het probleem "effe" oplossen?
Haha ben het met je eens. Had het over de marktpartijen die het zogenaamd op zouden kunnen lossen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43543881
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach Nederlanders zeuren over alles. Dat is geen argument om iets niet aan te leggen.
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.

Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen. Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43543896
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze er de oprit van betalen.

Idd hilarisch dat de VVD denkt met 2 miljard zo'n plan te verwezenlijken.
meldt Peijs net ook in het journaal .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:07:06 #127
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43543982
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.

Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen. Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken .
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
put
your
clothes
on!
pi_43544014
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha ben het met je eens. Had het over de marktpartijen die het zogenaamd op zouden kunnen lossen.
Ah, begreep ik je post verkeerd
pi_43544092
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.

Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen.Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken .
Ach daar zit wat in. Niet te min is het hypocriet. Eerst bouw je Almere vol, weg natuur, en vervolgens wordt er vreemd opgekeken dat de wegen vollopen. Ja duh dat had ik ze op een presenteerblaadje kunnen geven.
pi_43544180
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
Heerlijk simpel kan het leven zijn nietwaar?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43544218
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach daar zit wat in. Niet te min is het hypocriet. Eerst bouw je Almere vol, weg natuur, en vervolgens wordt er vreemd opgekeken dat de wegen vollopen. Ja duh dat had ik ze op een presenteerblaadje kunnen geven.
Daarom was ik ook al voor Hofstra voor de later door hem voorgestelde oplossing.
het was dwaas om zo op die optie te focussen. De berijkbaarhied van Almere als geheel is veel belangrijker dan die a6a9 tunnel.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 15:14:12 #132
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43544227
OV, stop daar meer geld in, duh.

Dit werkt gewoon niet.
Goedkoop OV enzo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43544266
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
pi_43544331
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
Een proefbalonnetje vergelijken met een project dat ongeveer af is lijkt me vrij onzinnig. Oh die 2 miljard is ook een halve betuwelijn ongeveer .

Die lijn hadden Jorritsma en Netelenbos gewoon veel strakker in de hand moeten houden. Had het voor het oorspronkelijk geraamde bedrag van ik meen 1,5 miljard gedaan kunnen worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:17:54 #135
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43544332
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
blijkbaar vind jij het ook moeilijk
"het is de schuld van die milieufreaks met hun gesubsidieerde clubjes"
bewijs dat maar es... voordat je weer zo lekker eenzijdig de rechtse rakker gaat uithangen en voorspelbaar tegen links gaat ageren. het wordt namelijk kinderlijk vermoeiend.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:19:56 #136
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43544395
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heerlijk simpel kan het leven zijn nietwaar?
ach ja, mensen die niet verder dan links-rechts-rechtdoorzee kijken, vinden het blijkbaar ook moeilijk om te discussieren. ze hangen alles op aan hun kant en zodra hun kant de fout ingaat, is het alsnog de schuld van de andere kant. hier weer: de hoge kosten die bij de bouw zijn inbegrepen zijn de schuld van de linkse boomknuffelaars terwijl die er voor geen enkele reet te maken mee hebben: laat dat links-rechts dan eens zitten en kijk eens objectief zonder te denken: had rita dit gewild, of had pim dit gewild?
put
your
clothes
on!
pi_43544515
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:17 schreef Jerruh het volgende:
blijkbaar vind jij het ook moeilijk
"het is de schuld van die milieufreaks met hun gesubsidieerde clubjes"
bewijs dat maar es... voordat je weer zo lekker eenzijdig de rechtse rakker gaat uithangen en voorspelbaar tegen links gaat ageren. het wordt namelijk kinderlijk vermoeiend.
Lezen is ook niet je sterkste vak blijkbaar. Quote eens het woord schuld in een van mijn posts.

Milieuclubjes frustreren procedures onnodig lang waardoor de kosten stijgen.

Als jij dan even laat zien hoe winstgevend de Betuwelijn is.
pi_43544583
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van eisen. De miljarden die automobilisten jaarlijks afdragen aan de staat mogen weleens goed besteed worden. Krijgen waarvoor je betaalt.
Je rijdt nog steeds over een zandpaadje naar je werk?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:35:39 #139
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43544930
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Lezen is ook niet je sterkste vak blijkbaar. Quote eens het woord schuld in een van mijn posts.

Milieuclubjes frustreren procedures onnodig lang waardoor de kosten stijgen.

Als jij dan even laat zien hoe winstgevend de Betuwelijn is.
dat zeg ik ook niet, maar ik zie veel gezeik hier over mensen die dit goed vinden terwijl een dergelijk kostenverslindend gebeuren niet kon wegens duurheid.

en de hoge kosten zijn niet omdat milieuclubjes de boel frustreren...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:13:54 #140
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43556742
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef wonko het volgende:
Is dat zo? Beter OV, stimulering van thuiswerken zijn ook en goedkopere opties.
Hoe wil je het OV beter maken? Het spoor zit vol de busbverbindingen zijn om te huilen. En veel werkzaamheden lenen zich niet voor thuis werk.

Ben dus benieuwd naar de uitwerken van deze opties.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43556975
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef RobieHood het volgende:

[..]

Rutte heeft vannacht een nieuw plan bedacht....

Dit is toch een lachertje.....
Goed verhaal.. Laten we dat maar doen. Heb ik minder file, ik kan harder blazen en dus ben ik ultra snel thuis.

Kom maar op
pi_43562768
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hoe wil je het OV beter maken? Het spoor zit vol de busbverbindingen zijn om te huilen. En veel werkzaamheden lenen zich niet voor thuis werk.

Ben dus benieuwd naar de uitwerken van deze opties.
1. Alle kruisingen veranderen in ongelijk vloerse kruisingen (wegen);
2. Invoering van ERMTS voor betere spoor effiecentie;
3. Verplicht verbruik voor goederenvervoer naar Duitsland via de Betuweroute;
4. Viersporig tussen alle grote steden (Utrecht - Amsterdam, Utrecht - Rotterdam, Utrecht - Den haag, Utrecht - Rotterdam);
5. Bouwen van de Hanzelijn naar Zwolle en Leeuwarden / Groningen;
6. Ingebruiknemen van kantelbak-treinen om op het bestaand "vernieuwd" spoor 240 KM/h te rijden tussen alle grote steden. (Randstad / Groningen , Zwolle, Arnhem, Leeuwarden);
7. Op de hoofdlijnen van 240 KM/h naar 25 KV ~ 50 Hz;
8. Nieuwe computers voor Prorail met reserve computer ;

Voor de rest de wat minder rendabelere diesel-lijntjes upgraden naar dubbelsporig electrificatie (Groningen - Leeuwarden, Zutphen - Apeldoorn).

Als je dit allemaal ingevoerd hebt ben je wel schatting 10 miljard verder, maar dan heb je het beste spoornetwerk te wereld. En kan je rijtijden halen a la het japanse idee .

Daarnaast moet het hele achter support nog geupgrade worden (bussen, trams/ metro's). Dus laat me plan maar zitten .
pi_43568403
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:27 schreef Brembo het volgende:
3. Verplicht verbruik voor goederenvervoer naar Duitsland via de Betuweroute;


De Betuweroute is al onrendabel om te exploiteren waardoor bedrijven niet echt staan te springen om er gebruik van te maken. Nu gaan ze het gebruiken voor het vervoer van kolen en erts maar wedden dat Thyssenkrupp daar geen gebruik van gaat maken? Die varen met binnenvaartschepen om drie redenen: 1) vervoer over bestaand spoor zorgt voor vertragingen en een disruptie in aanvoer moet tegen elke prijs worden voorkomen. 2) kolen en erts zorgen voor grove beschadigingen aan treinen wat resulteert in 3) de trein is onbetrouwbaar, dan is er weer een wagon kapot, dan komt er weer een wagon te weinig. Zoals gezegd dient elke onstabiliteit in het vervoer voorkomen te worden bij Thyssenkrupp.

Kortom, of Thyssenkrupp er gebruik van gaat maken is maar de vraag.

[ Bericht 1% gewijzigd door FJD op 15-11-2006 09:18:49 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43569075
Tof idee.

Dan kun je voortaan met 130 de overvolle en verstopte file richting stad in komen racen!

.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 25 november 2009 @ 12:27:04 #145
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_74985072
quote:
CDA zint op supersnelwegen DEN HAAG - Het CDA wil dat er supersnelwegen komen, te betalen uit de opbrengst van de toekomstige kilometerheffing.
http://www.telegraaf.nl/b(...)upersnelwegen__.html

CDA-Tweede Kamerlid Sander de Rouwe. Ads door Google
Fileprobleem
Innovatieve & slimme alternatieven voor verkeer, vervoer en logistiek!
TNO.nl
Kilometerheffing? No way.
Teken nú de petitie tegen het voorstel van Minister Eurlings!
www.kilometerheffingnoway.nl
Draadloos Alarmsysteem
Aanbevolen in VARA Kassa! Het huis slim beveiligd ¤ 8,95 p/m
www.WoonVeilig.nl/DraadloosAlarm
Tweede Kamerlid Sander de Rouwe is van plan dat aan te
  woensdag 25 november 2009 @ 12:47:40 #146
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_74985568
Haha, weinig orgineel die gristenen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  woensdag 25 november 2009 @ 12:52:26 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_74985704
Duidelijk verkiezingstijd
pi_74986387
Mijn mening, ik vindt het een leuk plan misschien wel om langs de betuwelijn te leggen, ligt die er niet zo alleen bij en ziet die misschien nog eens wat.
  woensdag 25 november 2009 @ 14:23:15 #149
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_74988363
Het is in ieder geval goed om het noorden bij de randstad tee trekken , dan moet je op die weg wel 180 mogen rijden
pi_74991287
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.


Er is maar 1 manier om van de files af te komen.

Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
pi_74991638
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.


Er is maar 1 manier om van de files af te komen.

Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Dat is niet liberaal
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 16:21:45 #152
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_74992437
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.


Er is maar 1 manier om van de files af te komen.

Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Het Londonse systeem.
Carpe Libertatem
pi_74992687
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het Londonse systeem.
Liefst nog verder

Maximaal 1 auto per adres tegen een laag bezittarief van pakweg 200 eure per maand.
De tweede auto 500 euro p/m
Derde auto 1000 euro. p/m
enz.........

Zo heb je maximaal 6 miljoen auto's en die zullen echt niet allemaal gelijktijdig op de weg zitten.
pi_74993414
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Liefst nog verder

Maximaal 1 auto per adres tegen een laag bezittarief van pakweg 200 eure per maand.
De tweede auto 500 euro p/m
Derde auto 1000 euro. p/m
enz.........

Zo heb je maximaal 6 miljoen auto's en die zullen echt niet allemaal gelijktijdig op de weg zitten.
Dan zal je adresfraude krijgen. Groot huis, alleen dan met 50 verschillende eigenaren, die elk 100 euro per maand betalen (bijvoorbeeld).
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 17:11:38 #155
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_74993981
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Liefst nog verder

Maximaal 1 auto per adres tegen een laag bezittarief van pakweg 200 eure per maand.
De tweede auto 500 euro p/m
Derde auto 1000 euro. p/m
enz.........

Zo heb je maximaal 6 miljoen auto's en die zullen echt niet allemaal gelijktijdig op de weg zitten.
De auto, of wat dan ook, duur maken door de overheid heeft nog nooit tot een oplossing geleidt. Ik zou ook graag op een lege weg rijden, maar de overheid erdoor laten profiteren gaat tegen mijn principes in.
Carpe Libertatem
  woensdag 25 november 2009 @ 18:01:16 #156
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_74995264
We hoeven niet van de auto af te komen, gewoon nieuwe grote steden bouwen met goede infrastructuur.
Net als in Kazachstan zie Astana

Gewoon de nieuwe hoofdstad Holland bouwen op de grens van Groningen, Friesland en Drente

[ Bericht 27% gewijzigd door Deprater op 25-11-2009 19:05:42 ]
pi_74997003
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef Deprater het volgende:

[..]
Volgens mij wou het CDA ook dat er geen extra geld binnen zou komen door de kilometerheffing. Ben dan benieuwd hoe ze die dure supersnelwegen denken te kunnen betalen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_74997062
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:01 schreef Deprater het volgende:
We hoeven niet van de auto af te komen, gewoon nieuwe grote steden bouwen met goede infrastructuur.
Net als in Kazachstan zie Astana

Gewoon de nieuwe hoofdstad Holland bouwen op de grens van Groningen, Friesland en Drente
Daar heeft niemand trek in. Gaat dus echt niet gebeuren. Daarnaast hebben we al wat minder succesvolle pogingen tot het maken van nieuwe steden gehad in NL.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_74997667
Best. Doe maar.... maar niet om die klote kilometerheffing goed te praten.
Al willen we files oplossen moeten we de lucht in met de wegen. of iedereen moet flexibeler gaan werken.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_74997920
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De auto, of wat dan ook, duur maken door de overheid heeft nog nooit tot een oplossing geleidt. Ik zou ook graag op een lege weg rijden, maar de overheid erdoor laten profiteren gaat tegen mijn principes in.
De overheid zou met dat geld ook nuttige dingen kunnen doen natuurlijk, of is dat in jouw wereldbeeld niet mogelijk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 25 november 2009 @ 19:39:12 #161
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_74997990
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar heeft niemand trek in. Gaat dus echt niet gebeuren. Daarnaast hebben we al wat minder succesvolle pogingen tot het maken van nieuwe steden gehad in NL.
We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en al
Astana

[ Bericht 5% gewijzigd door Deprater op 25-11-2009 19:56:27 ]
pi_75001538
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef Deprater het volgende:

[..]

We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en al
Astana
Dan zit je met zo'n post-sovjet experiment compleet verkeerd naar mijn idee. En we moeten ook nog eens mensen hebben die er willen wonen en werk voor hen. Met een bevolking die gaat krimpen op het moment dat zo'n stad een beetje vorm aan kan gaan nemen ben je dan niet slim bezig .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 25 november 2009 @ 23:18:22 #163
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75006453
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan zit je met zo'n post-sovjet experiment compleet verkeerd naar mijn idee. En we moeten ook nog eens mensen hebben die er willen wonen en werk voor hen. Met een bevolking die gaat krimpen op het moment dat zo'n stad een beetje vorm aan kan gaan nemen ben je dan niet slim bezig .
er moeten ook oude wijken met tochtige woningen worden afgebroken.
Het is beter dan in een antieke stad als Amsterdam te gaan vernieuwen, met metro en derg. dat is een museum

[ Bericht 7% gewijzigd door Deprater op 25-11-2009 23:43:22 ]
pi_75027028
Alleen het woord "super" al
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 26 november 2009 @ 18:00:53 #165
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75027304
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Alleen het woord "super" al
Ja ik stel me voor twee keer vier banen van Groningen naar Utrecht en een van Den Haag dwars tussen de subsidiekoeien door naar Duitsland
pi_75027525
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Alleen het woord "super" al
Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitsland
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  donderdag 26 november 2009 @ 18:16:37 #167
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75027782
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitsland
Kan wel met slechts een rechte weg met vier oprit en afslagen in plaats van zes wegen met 120 op en afritten
pi_75027823
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitsland
Echt super zijn veel snelwegen daar ook niet hoor
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 20:10:51 #169
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75031401
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef Deprater het volgende:

[..]

We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en al
We hebben al Almere toch?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 26 november 2009 @ 20:45:22 #170
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75032480
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

We hebben al Almere toch?
Nee een echt grote stad met de doelstelling om een nieuwe hoofdstad te worden met een flitsende infrastructuur metro en glasvezel, tussen Utrecht en Amsterdam en Rotterdam en dan Amsterdam degraderen tot museum met koetsjes en hoeren en snufwinkels
pi_75035991
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef Deprater het volgende:

[..]

Nee een echt grote stad met de doelstelling om een nieuwe hoofdstad te worden met een flitsende infrastructuur metro en glasvezel, tussen Utrecht en Amsterdam en Rotterdam en dan Amsterdam degraderen tot museum met koetsjes en hoeren en snufwinkels
ja leuk. Lelystad 2.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_75038448
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.


Er is maar 1 manier om van de files af te komen.

Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Inderdaad een leuk idee alleen wie betaald er dan het onderhoud van de wegen.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:53:37 #173
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75038620
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ja leuk. Lelystad 2.
Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actie
pi_75039489
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Deprater het volgende:

[..]

Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actie
Dat hangt niet af van de ontwerpers. DIe waren bij lelystad ook goed. Het waren al die andere belangen en meneertjes die hun ego moesten spekken die het kapot maken. En dat is bij elke stad van de tekentafel zo gebeurt en zo zal het blijven gaan.
Komt bij dat iedereen die in zo stad woont iets anders mooi vind.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_75044341
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Deprater het volgende:

[..]

Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actie
Nederlanders willen geen hoogbouw en al helemaal niet om in te wonen. En dat glasvezel verzorgt de markt wel. Binnen 10 jaar heeft bijna elke plaats van meer dan pakweg 10.000 inwoners een glasvezelnetwerk tot in de meterkast van de woningen liggen. Sneller dan in Kazachstan in elk geval
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:42:40 #176
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75044633
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat hangt niet af van de ontwerpers. DIe waren bij lelystad ook goed. Het waren al die andere belangen en meneertjes die hun ego moesten spekken die het kapot maken. En dat is bij elke stad van de tekentafel zo gebeurt en zo zal het blijven gaan.
Komt bij dat iedereen die in zo stad woont iets anders mooi vind.
Vaak goedkope woningbouw, veel kleine huurwoningen waar massaal werkloze tokkies naar toe trekken, zie lelystad.
Nee je moet een nieuwe hoofdstad bouwen compleet met centrum, metro en super nfrastructuur, dan kunnen ze van Amsterdam museum maken en ook stoppen met die metro
pi_75044730
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:42 schreef Deprater het volgende:

[..]

Vaak goedkope woningbouw, veel kleine huurwoningen waar massaal werkloze tokkies naar toe trekken, zie lelystad.
Nee je moet een nieuwe hoofdstad bouwen compleet met centrum, metro en super nfrastructuur, dan kunnen ze van Amsterdam museum maken en ook stoppen met die metro
Niemand wil in zo'n stad wonen. Een stad moet sfeer en karakter hebben voor het echt een trekker wordt en daar gaat gewoon zeker 200 jaar over heen. Juist een krap centrum met leuke pandjes is aantrekkelijk.

Overigens is Lelystad juist vrij ruim opgezet met vrij grote woningen. Dat kon immers makkelijk omdat er ruimte was.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_75044810
Iedereen die in de spits rijdt weet dat de meeste problemen worden veroorzaakt door a) ongelukken/pechgevallen en b) op/af ritten waar iedereen moet ritsen.

Hier moeten ze eens oplossingen voor vinden, ipv dit soort geneuzel.
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:57:58 #179
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75044881
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die in de spits rijdt weet dat de meeste problemen worden veroorzaakt door a) ongelukken/pechgevallen en b) op/af ritten waar iedereen moet ritsen.

Hier moeten ze eens oplossingen voor vinden, ipv dit soort geneuzel.
Juist supersnelwegen waar je de besturing van je auto moet overgeven aan centrale verkeersbegeleding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')