meldt Peijs net ook in het journaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er de oprit van betalen.
Idd hilarisch dat de VVD denkt met 2 miljard zo'n plan te verwezenlijken.
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.
Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen. Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken.
Ah, begreep ik je post verkeerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha ben het met je eens. Had het over de marktpartijen die het zogenaamd op zouden kunnen lossen.
Ach daar zit wat in. Niet te min is het hypocriet. Eerst bouw je Almere vol, weg natuur, en vervolgens wordt er vreemd opgekeken dat de wegen vollopen. Ja duh dat had ik ze op een presenteerblaadje kunnen geven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.
Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen.Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken.
Heerlijk simpel kan het leven zijn nietwaar?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
Daarom was ik ook al voor Hofstra voor de later door hem voorgestelde oplossing.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach daar zit wat in. Niet te min is het hypocriet. Eerst bouw je Almere vol, weg natuur, en vervolgens wordt er vreemd opgekeken dat de wegen vollopen. Ja duh dat had ik ze op een presenteerblaadje kunnen geven.
De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
Een proefbalonnetje vergelijken met een project dat ongeveer af is lijkt me vrij onzinnig. Oh die 2 miljard is ook een halve betuwelijn ongeveerquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
blijkbaar vind jij het ook moeilijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
ach ja, mensen die niet verder dan links-rechts-rechtdoorzee kijken, vinden het blijkbaar ook moeilijk om te discussieren. ze hangen alles op aan hun kant en zodra hun kant de fout ingaat, is het alsnog de schuld van de andere kant. hier weer: de hoge kosten die bij de bouw zijn inbegrepen zijn de schuld van de linkse boomknuffelaars terwijl die er voor geen enkele reet te maken mee hebben: laat dat links-rechts dan eens zitten en kijk eens objectief zonder te denken: had rita dit gewild, of had pim dit gewild?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heerlijk simpel kan het leven zijn nietwaar?
Lezen is ook niet je sterkste vak blijkbaar. Quote eens het woord schuld in een van mijn posts.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:17 schreef Jerruh het volgende:
blijkbaar vind jij het ook moeilijk
"het is de schuld van die milieufreaks met hun gesubsidieerde clubjes"
bewijs dat maar es... voordat je weer zo lekker eenzijdig de rechtse rakker gaat uithangen en voorspelbaar tegen links gaat ageren. het wordt namelijk kinderlijk vermoeiend.
Je rijdt nog steeds over een zandpaadje naar je werk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van eisen. De miljarden die automobilisten jaarlijks afdragen aan de staat mogen weleens goed besteed worden. Krijgen waarvoor je betaalt.
dat zeg ik ook niet, maar ik zie veel gezeik hier over mensen die dit goed vinden terwijl een dergelijk kostenverslindend gebeuren niet kon wegens duurheid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lezen is ook niet je sterkste vak blijkbaar. Quote eens het woord schuld in een van mijn posts.
Milieuclubjes frustreren procedures onnodig lang waardoor de kosten stijgen.
Als jij dan even laat zien hoe winstgevend de Betuwelijn is.
Hoe wil je het OV beter maken? Het spoor zit vol de busbverbindingen zijn om te huilen. En veel werkzaamheden lenen zich niet voor thuis werk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef wonko het volgende:
Is dat zo? Beter OV, stimulering van thuiswerken zijn ook en goedkopere opties.
Goed verhaal.. Laten we dat maar doen. Heb ik minder file, ik kan harder blazen en dus ben ik ultra snel thuis.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef RobieHood het volgende:
[..]
Rutte heeft vannacht een nieuw plan bedacht....![]()
Dit is toch een lachertje.....
1. Alle kruisingen veranderen in ongelijk vloerse kruisingen (wegen);quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe wil je het OV beter maken? Het spoor zit vol de busbverbindingen zijn om te huilen. En veel werkzaamheden lenen zich niet voor thuis werk.
Ben dus benieuwd naar de uitwerken van deze opties.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:27 schreef Brembo het volgende:
3. Verplicht verbruik voor goederenvervoer naar Duitsland via de Betuweroute;
quote:CDA zint op supersnelwegen DEN HAAG - Het CDA wil dat er supersnelwegen komen, te betalen uit de opbrengst van de toekomstige kilometerheffing.
http://www.telegraaf.nl/b(...)upersnelwegen__.html
CDA-Tweede Kamerlid Sander de Rouwe. Ads door Google
Fileprobleem
Innovatieve & slimme alternatieven voor verkeer, vervoer en logistiek!
TNO.nl
Kilometerheffing? No way.
Teken nú de petitie tegen het voorstel van Minister Eurlings!
www.kilometerheffingnoway.nl
Draadloos Alarmsysteem
Aanbevolen in VARA Kassa! Het huis slim beveiligd ¤ 8,95 p/m
www.WoonVeilig.nl/DraadloosAlarm
Tweede Kamerlid Sander de Rouwe is van plan dat aan te
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |