abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43543896
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze er de oprit van betalen.

Idd hilarisch dat de VVD denkt met 2 miljard zo'n plan te verwezenlijken.
meldt Peijs net ook in het journaal .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:07:06 #127
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43543982
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.

Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen. Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken .
och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
put
your
clothes
on!
pi_43544014
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha ben het met je eens. Had het over de marktpartijen die het zogenaamd op zouden kunnen lossen.
Ah, begreep ik je post verkeerd
pi_43544092
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.

Er is niks mis met het aanleggen van wegen maar je moet het wel doordacht doen.Een weg aanleggen langs het eerste natuurgebied van Natuurmonumenten is inderdaad een recept om zoveel mogelijk weerstand te kweken .
Ach daar zit wat in. Niet te min is het hypocriet. Eerst bouw je Almere vol, weg natuur, en vervolgens wordt er vreemd opgekeken dat de wegen vollopen. Ja duh dat had ik ze op een presenteerblaadje kunnen geven.
pi_43544180
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

och iemand die alles afschuift op natuurfreaks etc, neem ik al niet meer serieus...
diezelfde mensen zijn tegen een betuwelijn wegens de hoge kosten dat volgens hen is weggeooid, maar vinden wel dat er maar eventjes een weg van 2 mljrd moet worden aangelegd, en als dat duur schijnt te zijn, is dat de schuld van milieufreaks die zogenaamd de boel belemmeren...
Heerlijk simpel kan het leven zijn nietwaar?
pi_43544218
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach daar zit wat in. Niet te min is het hypocriet. Eerst bouw je Almere vol, weg natuur, en vervolgens wordt er vreemd opgekeken dat de wegen vollopen. Ja duh dat had ik ze op een presenteerblaadje kunnen geven.
Daarom was ik ook al voor Hofstra voor de later door hem voorgestelde oplossing.
het was dwaas om zo op die optie te focussen. De berijkbaarhied van Almere als geheel is veel belangrijker dan die a6a9 tunnel.
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 15:14:12 #132
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43544227
OV, stop daar meer geld in, duh.

Dit werkt gewoon niet.
Goedkoop OV enzo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43544266
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
pi_43544331
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De Betuwelijn is ook min of meer weggegooid geld. Laat dat maar eens zien wat betreft dit plan. Ach ja blaten zonder feiten is altijd makkelijk getuige je post.
Een proefbalonnetje vergelijken met een project dat ongeveer af is lijkt me vrij onzinnig. Oh die 2 miljard is ook een halve betuwelijn ongeveer .

Die lijn hadden Jorritsma en Netelenbos gewoon veel strakker in de hand moeten houden. Had het voor het oorspronkelijk geraamde bedrag van ik meen 1,5 miljard gedaan kunnen worden.
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:17:54 #135
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43544332
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

blijkbaar vind jij het ook moeilijk
"het is de schuld van die milieufreaks met hun gesubsidieerde clubjes"
bewijs dat maar es... voordat je weer zo lekker eenzijdig de rechtse rakker gaat uithangen en voorspelbaar tegen links gaat ageren. het wordt namelijk kinderlijk vermoeiend.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:19:56 #136
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43544395
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heerlijk simpel kan het leven zijn nietwaar?
ach ja, mensen die niet verder dan links-rechts-rechtdoorzee kijken, vinden het blijkbaar ook moeilijk om te discussieren. ze hangen alles op aan hun kant en zodra hun kant de fout ingaat, is het alsnog de schuld van de andere kant. hier weer: de hoge kosten die bij de bouw zijn inbegrepen zijn de schuld van de linkse boomknuffelaars terwijl die er voor geen enkele reet te maken mee hebben: laat dat links-rechts dan eens zitten en kijk eens objectief zonder te denken: had rita dit gewild, of had pim dit gewild?
put
your
clothes
on!
pi_43544515
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:17 schreef Jerruh het volgende:
blijkbaar vind jij het ook moeilijk
"het is de schuld van die milieufreaks met hun gesubsidieerde clubjes"
bewijs dat maar es... voordat je weer zo lekker eenzijdig de rechtse rakker gaat uithangen en voorspelbaar tegen links gaat ageren. het wordt namelijk kinderlijk vermoeiend.
Lezen is ook niet je sterkste vak blijkbaar. Quote eens het woord schuld in een van mijn posts.

Milieuclubjes frustreren procedures onnodig lang waardoor de kosten stijgen.

Als jij dan even laat zien hoe winstgevend de Betuwelijn is.
pi_43544583
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van eisen. De miljarden die automobilisten jaarlijks afdragen aan de staat mogen weleens goed besteed worden. Krijgen waarvoor je betaalt.
Je rijdt nog steeds over een zandpaadje naar je werk?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:35:39 #139
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43544930
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Lezen is ook niet je sterkste vak blijkbaar. Quote eens het woord schuld in een van mijn posts.

Milieuclubjes frustreren procedures onnodig lang waardoor de kosten stijgen.

Als jij dan even laat zien hoe winstgevend de Betuwelijn is.
dat zeg ik ook niet, maar ik zie veel gezeik hier over mensen die dit goed vinden terwijl een dergelijk kostenverslindend gebeuren niet kon wegens duurheid.

en de hoge kosten zijn niet omdat milieuclubjes de boel frustreren...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:13:54 #140
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43556742
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef wonko het volgende:
Is dat zo? Beter OV, stimulering van thuiswerken zijn ook en goedkopere opties.
Hoe wil je het OV beter maken? Het spoor zit vol de busbverbindingen zijn om te huilen. En veel werkzaamheden lenen zich niet voor thuis werk.

Ben dus benieuwd naar de uitwerken van deze opties.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43556975
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef RobieHood het volgende:

[..]

Rutte heeft vannacht een nieuw plan bedacht....

Dit is toch een lachertje.....
Goed verhaal.. Laten we dat maar doen. Heb ik minder file, ik kan harder blazen en dus ben ik ultra snel thuis.

Kom maar op
pi_43562768
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hoe wil je het OV beter maken? Het spoor zit vol de busbverbindingen zijn om te huilen. En veel werkzaamheden lenen zich niet voor thuis werk.

Ben dus benieuwd naar de uitwerken van deze opties.
1. Alle kruisingen veranderen in ongelijk vloerse kruisingen (wegen);
2. Invoering van ERMTS voor betere spoor effiecentie;
3. Verplicht verbruik voor goederenvervoer naar Duitsland via de Betuweroute;
4. Viersporig tussen alle grote steden (Utrecht - Amsterdam, Utrecht - Rotterdam, Utrecht - Den haag, Utrecht - Rotterdam);
5. Bouwen van de Hanzelijn naar Zwolle en Leeuwarden / Groningen;
6. Ingebruiknemen van kantelbak-treinen om op het bestaand "vernieuwd" spoor 240 KM/h te rijden tussen alle grote steden. (Randstad / Groningen , Zwolle, Arnhem, Leeuwarden);
7. Op de hoofdlijnen van 240 KM/h naar 25 KV ~ 50 Hz;
8. Nieuwe computers voor Prorail met reserve computer ;

Voor de rest de wat minder rendabelere diesel-lijntjes upgraden naar dubbelsporig electrificatie (Groningen - Leeuwarden, Zutphen - Apeldoorn).

Als je dit allemaal ingevoerd hebt ben je wel schatting 10 miljard verder, maar dan heb je het beste spoornetwerk te wereld. En kan je rijtijden halen a la het japanse idee .

Daarnaast moet het hele achter support nog geupgrade worden (bussen, trams/ metro's). Dus laat me plan maar zitten .
pi_43568403
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:27 schreef Brembo het volgende:
3. Verplicht verbruik voor goederenvervoer naar Duitsland via de Betuweroute;

De Betuweroute is al onrendabel om te exploiteren waardoor bedrijven niet echt staan te springen om er gebruik van te maken. Nu gaan ze het gebruiken voor het vervoer van kolen en erts maar wedden dat Thyssenkrupp daar geen gebruik van gaat maken? Die varen met binnenvaartschepen om drie redenen: 1) vervoer over bestaand spoor zorgt voor vertragingen en een disruptie in aanvoer moet tegen elke prijs worden voorkomen. 2) kolen en erts zorgen voor grove beschadigingen aan treinen wat resulteert in 3) de trein is onbetrouwbaar, dan is er weer een wagon kapot, dan komt er weer een wagon te weinig. Zoals gezegd dient elke onstabiliteit in het vervoer voorkomen te worden bij Thyssenkrupp.

Kortom, of Thyssenkrupp er gebruik van gaat maken is maar de vraag.

[ Bericht 1% gewijzigd door FJD op 15-11-2006 09:18:49 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43569075
Tof idee.

Dan kun je voortaan met 130 de overvolle en verstopte file richting stad in komen racen!

.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 25 november 2009 @ 12:27:04 #145
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_74985072
quote:
CDA zint op supersnelwegen DEN HAAG - Het CDA wil dat er supersnelwegen komen, te betalen uit de opbrengst van de toekomstige kilometerheffing.
http://www.telegraaf.nl/b(...)upersnelwegen__.html

CDA-Tweede Kamerlid Sander de Rouwe. Ads door Google
Fileprobleem
Innovatieve & slimme alternatieven voor verkeer, vervoer en logistiek!
TNO.nl
Kilometerheffing? No way.
Teken nú de petitie tegen het voorstel van Minister Eurlings!
www.kilometerheffingnoway.nl
Draadloos Alarmsysteem
Aanbevolen in VARA Kassa! Het huis slim beveiligd ¤ 8,95 p/m
www.WoonVeilig.nl/DraadloosAlarm
Tweede Kamerlid Sander de Rouwe is van plan dat aan te
  woensdag 25 november 2009 @ 12:47:40 #146
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_74985568
Haha, weinig orgineel die gristenen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  woensdag 25 november 2009 @ 12:52:26 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_74985704
Duidelijk verkiezingstijd
pi_74986387
Mijn mening, ik vindt het een leuk plan misschien wel om langs de betuwelijn te leggen, ligt die er niet zo alleen bij en ziet die misschien nog eens wat.
  woensdag 25 november 2009 @ 14:23:15 #149
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_74988363
Het is in ieder geval goed om het noorden bij de randstad tee trekken , dan moet je op die weg wel 180 mogen rijden
pi_74991287
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.

Er is maar 1 manier om van de files af te komen.

Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')