Euh...welk onderzoek is dat...ik heb dat allang afgeleerd dat lange reizen voor werk....echt zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
[..]
Daarom noem ik ook het tegelijkertijd flink opwaarderen van het OV. We zijn gewoon te verwend. En dan heb je ook nog het principe 'Mens volgt werk''. Onderzoek heeft uitgewezen dat men ongeveer bereid is één uur te reizen richting het werk (heen en terug dus twee).
Ik weet niet hoeveel je daarvan kunt aanleggen. Ik ben geen wegenbouwkundige.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:26 schreef du_ke het volgende:
Waar ik het over had was nog geheel buiten die zaken geregeld. Gewoon het technische verhaal.
Procedures is weer een heel ander verhaal. En de dwarste groepen krijgen juist geen subsidie hoor.
Maar vertel mij maar eens hoeveel kilometer verhoogde snelweg je aan kan leggen met 2 miljard in het sompige westen.
Brrr, burgers met rechten...enig idee wat rechten kosten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Procedures omdat allerlei gesubsidieerde clubjes dwars gaan liggen. Tsja dan lopen de kosten flink op.
Als je de rechten van burgers met voeten treedt kun je er heel veel mee.quote:Met 2 miljard moet je best wat kunnen aanleggen.
Je bedoelt elke tweede Nederlander executeren?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een oplossing, alleen die durft geen politieke partij te opperen. Gezien dat redelijk verstrekkende gevolgen heeft!
De overheid die subsidies verstrekt zodat clubjes de overheid dwars kunnen liggen. Brrr om de schijn van inspraak hoog te houdenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:31 schreef wonko het volgende:
Brrr, burgers met rechten...enig idee wat rechten kosten?
Als je de rechten van burgers met voeten treedt kun je er heel veel mee.
Nee, zie verderop int topic ouwehoerquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je bedoelt elke tweede Nederlander executeren?
Heb hier alleen een veel te klein plaatjequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Euh...welk onderzoek is dat...ik heb dat allang afgeleerd dat lange reizen voor werk....echt zonde van mijn tijd.
quote:Brever-wet: Wet van BEhoud van REistijden en VERplaatsingen. Deze ‘natuurwet’ stelt
dat reizigers per dag in totaal niet vaak meer dan 80 minuten reizen in niet meer dan 4 à 5
verplaatsingen.
Niet gek veel dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je daarvan kunt aanleggen. Ik ben geen wegenbouwkundige.
Voor 2 a 3 miljoen per kilometer moet je toch een eind komen. Of doe eens gek en maak er 10 miljoen van per kilometer.quote:
10 miljoen is waar je vanuit moet gaan voor een simpele (2 * 2 banen) kilometer. Een klaverblad 56 miljoen en een middelgrote brug 28 miljoen. Echte op de veengronden wordt het een stuk duurder zeker als je de lucht in wilt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voor 2 a 3 miljoen per kilometer moet je toch een eind komen. Of doe eens gek en maak er 10 miljoen van per kilometer.
Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef du_ke het volgende:
10 miljoen is waar je vanuit moet gaan voor een simpele (2 * 2 banen) kilometer. Een klaverblad 56 miljoen en een middelgrote brug 28 miljoen. Echte op de veengronden wordt het een stuk duurder zeker als je de lucht in wilt.
Prima, maar zeur dan verder niet over files want alle andere voorgestelde oplossingen zullen alleen maar héél veel (belasting)geld kosten en niéts oplossen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef Vhiper het volgende:
![]()
Laat maar, ik had beter moeten weten met iemand die de vrije markt heilig verklaard en de overheid verkettert.
Nog geen halve a6-a9 verbinding in 4 jaar vind ik niet heel veel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.
dan heb je nog 50 km snelweg voor 2 miljard, als je alles bij elkaar rekent. en die 2 miljard is voor heel randstad he (of nederland... iig niet voor 1 klein stukje)quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan nog is het idioot om te zeggen dat je er niet gek veel mee kunt doen. 2 miljard is nog altijd 2000 miljoen.
Het is geen kwestie van eisen. De miljarden die automobilisten jaarlijks afdragen aan de staat mogen weleens goed besteed worden. Krijgen waarvoor je betaalt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef Jerruh het volgende:
dan heb je nog 50 km snelweg voor 2 miljard, als je alles bij elkaar rekent. en die 2 miljard is voor heel randstad he (of nederland... iig niet voor 1 klein stukje)
ik zou me als rechtse automobilist schamen dat je zit te mekkeren over mensen in de bijstand terwijl je zelf een weg eist van 2 miljard om op te kotteren terwijl dat niet eens een denderend goeie oplossing is van het fileprobleem...
Hoor je mij over files zeuren?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Prima, maar zeur dan verder niet over files want alle andere voorgestelde oplossingen zullen alleen maar héél veel (belasting)geld kosten en niéts oplossen.
Grappenmaker, ergens echt voor betalen is engquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hoor je mij over files zeuren?![]()
Ik ben met je eens dat de huidige oplossingen het probleem niet zullen oplossen. De vrije markt zal dat echter ook niet kunnen, aangezien die ook geen betere ideeën hebben (Hadden ze die wel, waren die er allang geweest, ZEKER als ze ervoor zouden willen betalen)
Tsja a6-a9 daar zie je meteen wat voor negatief effect milieuclubjes hebben die dwars liggen met geld van de overheid. Maar wel 4 miljard over de balk willen gooien voor een flitstrein tussen Amsterdam en Almerequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef du_ke het volgende:
Nog geen halve a6-a9 verbinding in 4 jaar vind ik niet heel veel.
Nogmaals heeft niet zoveel met zogenaamde milieuclubjes te maken. Maar veel meer met NIMBYquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja a6-a9 daar zie je meteen wat voor negatief effect milieuclubjes hebben die dwars liggen met geld van de overheid. Maar wel 4 miljard over de balk willen gooien voor een flitstrein tussen Amsterdam en Almere.
Ach Nederlanders zeuren over alles. Dat is geen argument om iets niet aan te leggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:59 schreef du_ke het volgende:
Nogmaals heeft niet zoveel met zogenaamde milieuclubjes te maken. Maar veel meer met NIMBY.
Maar ach dat zal allemaal wel te ingewikkeld zijn voor jou om te begrijpen.
Misschien kunnen ze er de oprit van betalen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef FJD het volgende:
Voor 2 miljard komt zo'n snelweg er iig niet![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grappenmaker, ergens echt voor betalen is eng.
Haha ben het met je eens. Had het over de marktpartijen die het zogenaamd op zouden kunnen lossen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet dat we met een 2 miljard (Yeah, right) euro kostend megaprojectje het probleem "effe" oplossen?
Vertel dat aan al die VVD'ers die in de buurtcommité's zitten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach Nederlanders zeuren over alles. Dat is geen argument om iets niet aan te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |