Dat is niet liberaalquote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.
Er is maar 1 manier om van de files af te komen.
Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Het Londonse systeem.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.
Er is maar 1 manier om van de files af te komen.
Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Liefst nog verderquote:
Dan zal je adresfraude krijgen. Groot huis, alleen dan met 50 verschillende eigenaren, die elk 100 euro per maand betalen (bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liefst nog verder
Maximaal 1 auto per adres tegen een laag bezittarief van pakweg 200 eure per maand.
De tweede auto 500 euro p/m
Derde auto 1000 euro. p/m
enz.........
Zo heb je maximaal 6 miljoen auto's en die zullen echt niet allemaal gelijktijdig op de weg zitten.
De auto, of wat dan ook, duur maken door de overheid heeft nog nooit tot een oplossing geleidt. Ik zou ook graag op een lege weg rijden, maar de overheid erdoor laten profiteren gaat tegen mijn principes in.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liefst nog verder
Maximaal 1 auto per adres tegen een laag bezittarief van pakweg 200 eure per maand.
De tweede auto 500 euro p/m
Derde auto 1000 euro. p/m
enz.........
Zo heb je maximaal 6 miljoen auto's en die zullen echt niet allemaal gelijktijdig op de weg zitten.
Volgens mij wou het CDA ook dat er geen extra geld binnen zou komen door de kilometerheffing. Ben dan benieuwd hoe ze die dure supersnelwegen denken te kunnen betalenquote:
Daar heeft niemand trek in. Gaat dus echt niet gebeuren. Daarnaast hebben we al wat minder succesvolle pogingen tot het maken van nieuwe steden gehad in NL.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:01 schreef Deprater het volgende:
We hoeven niet van de auto af te komen, gewoon nieuwe grote steden bouwen met goede infrastructuur.
Net als in Kazachstan zie Astana
Gewoon de nieuwe hoofdstad Holland bouwen op de grens van Groningen, Friesland en Drente
De overheid zou met dat geld ook nuttige dingen kunnen doen natuurlijk, of is dat in jouw wereldbeeld niet mogelijk?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De auto, of wat dan ook, duur maken door de overheid heeft nog nooit tot een oplossing geleidt. Ik zou ook graag op een lege weg rijden, maar de overheid erdoor laten profiteren gaat tegen mijn principes in.
We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en alquote:Op woensdag 25 november 2009 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft niemand trek in. Gaat dus echt niet gebeuren. Daarnaast hebben we al wat minder succesvolle pogingen tot het maken van nieuwe steden gehad in NL.
Dan zit je met zo'n post-sovjet experiment compleet verkeerd naar mijn idee. En we moeten ook nog eens mensen hebben die er willen wonen en werk voor hen. Met een bevolking die gaat krimpen op het moment dat zo'n stad een beetje vorm aan kan gaan nemen ben je dan niet slim bezigquote:Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef Deprater het volgende:
[..]
We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en al
Astana
er moeten ook oude wijken met tochtige woningen worden afgebroken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zit je met zo'n post-sovjet experiment compleet verkeerd naar mijn idee. En we moeten ook nog eens mensen hebben die er willen wonen en werk voor hen. Met een bevolking die gaat krimpen op het moment dat zo'n stad een beetje vorm aan kan gaan nemen ben je dan niet slim bezig.
Ja ik stel me voor twee keer vier banen van Groningen naar Utrecht en een van Den Haag dwars tussen de subsidiekoeien door naar Duitslandquote:
Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitslandquote:
Kan wel met slechts een rechte weg met vier oprit en afslagen in plaats van zes wegen met 120 op en afrittenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitsland
Echt super zijn veel snelwegen daar ook niet hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan het idd alleen maar tegenvallen. Het is hier geen duitsland
We hebben al Almere toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef Deprater het volgende:
[..]
We moeten mooie nieuwe steden aanleggen compleet met metro, glasvezel en al
Nee een echt grote stad met de doelstelling om een nieuwe hoofdstad te worden met een flitsende infrastructuur metro en glasvezel, tussen Utrecht en Amsterdam en Rotterdam en dan Amsterdam degraderen tot museum met koetsjes en hoeren en snufwinkelsquote:
ja leuk. Lelystad 2.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef Deprater het volgende:
[..]
Nee een echt grote stad met de doelstelling om een nieuwe hoofdstad te worden met een flitsende infrastructuur metro en glasvezel, tussen Utrecht en Amsterdam en Rotterdam en dan Amsterdam degraderen tot museum met koetsjes en hoeren en snufwinkels
Inderdaad een leuk idee alleen wie betaald er dan het onderhoud van de wegen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde voor de rijkeren onder ons die de VVD vertegenwoordigt.
Er is maar 1 manier om van de files af te komen.
Iedereen die minder dan 100.000 euro netto verdient het autobezit verbieden, zijn meteen al die barrels en veredelde invalidewagentjes met paupertjes van de weg en hebben mensen die het echte geld voor de belastingpot verdienen ruim baan.
Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actiequote:
Dat hangt niet af van de ontwerpers. DIe waren bij lelystad ook goed. Het waren al die andere belangen en meneertjes die hun ego moesten spekken die het kapot maken. En dat is bij elke stad van de tekentafel zo gebeurt en zo zal het blijven gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Deprater het volgende:
[..]
Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actie
Nederlanders willen geen hoogbouw en al helemaal niet om in te wonen. En dat glasvezel verzorgt de markt wel. Binnen 10 jaar heeft bijna elke plaats van meer dan pakweg 10.000 inwoners een glasvezelnetwerk tot in de meterkast van de woningen liggen. Sneller dan in Kazachstan in elk gevalquote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Deprater het volgende:
[..]
Nee , dat hangt af van de ontwerpers, een mooie stad met mooie moderne hoogbouw en glasvezel in het centrum van de actie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |