abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 10:18:45 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43500378
Waarom lees ik toch altijd douch-egel

Ikiskoel, veel succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 november 2006 @ 10:20:15 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_43500410
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Waarom lees ik toch altijd douch-egel

Ikiskoel, veel succes!
Omdat jij nogal van stekeligheden houdt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43500453
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet hoe die man heet, en daar heb ik ook contact mee
Dus het moet wel goedkomen, maar we hebben neit zoveel punten en ik laat eigenlijk liever Maarten bellen, want die heeft een fijnere telefoonstem.
een meisje die ik 2 jaar geleden vaak sprak heeft een huisje in het centrum gekregen met volgens mij nog geen 4 maanden wachttijd... Gewoon door vaak te bellen en de situatie waar ze in zat te benadrukken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 13 november 2006 @ 10:23:59 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_43500504
Ik ga me vanavond ook weer naar de sportschool slepen. Ben in de afgelopen 5 maanden 2 keer geweest Vraag maar niet wat ik maandelijks aan abbo betaal
Same problem: ik krijg mezelf gewoon die kant niet opgesleept. Ik fiets elke dag 20 kilometer zonder er bij na te denken maar even gaan sporten is teveel moeite. Dan denk ik ook: ach, het is ook wel lekker om op de bank te kruipen en tv te kijken.
Van het geld dat ik in die bodemloze koker heb gestort had ik de nieuwe PC kunnen kopen die ik zo hard nodig heb Maar vanaf vanavond ga ik weer. Het moet
disclaimer
  maandag 13 november 2006 @ 10:26:07 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_43500561
Rewimo, ik zie je niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43500737
Stormqueen, denk nou eens niet in termen van "ik moet", maar meer in "ik vind het leuk om te doen, ik voel me er beter door, en dat ik ervan afval is dat mooi meegenomen"..

Het klinkt misschien wel stom, maar voor mij is het daardoor veel beter vol te houden, het is een soort "verwennerij" voor mezelf..

Mijn schoonmoeder en schoonzus hebben eens in de zoveel maanden zo'n idee dat ze persé moeten afvallen, en dan moeten ze ook gelijk twee keer in de week gaan sporten... Ze houden het hooguit 2 weken vol, en dan gaan ze niet meer, tot hun volgende moment dat ze weer vinden dat ze af moeten vallen..

Ik dwing mezelf gewoon niet om te gaan, en soms sla ik dus ook een tijdje over, maar de afgelopen weken vind ik het wel weer leuk, en ben ik dus al een paar keer naar aquarobic geweest... Gewoon, omdat het leuk is, en ik me er beter door ga voelen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43500782
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:22 schreef teigan het volgende:

[..]

een meisje die ik 2 jaar geleden vaak sprak heeft een huisje in het centrum gekregen met volgens mij nog geen 4 maanden wachttijd... Gewoon door vaak te bellen en de situatie waar ze in zat te benadrukken...
Jeps, wij zijn daar nu ok mee bezig
Begint al wel zijn vruchten af te werpen hoor
Soort charme-offensief
Ik weet alleen niet zo goed wat ik deze keer moet melden. Hij weet onze situatie, hij weet wat we graag willen, hij weet hoeveel haast we hebben, dus ik durf niet bellen, omdat ik bang ben dat ik hem niets te melden heb
En ik haat sowieso bellen... Ik durf nooit zo goed.
Nadeel in kwadraat: Maarten ook niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 10:35:14 #109
13151 crew  Rewimo
pi_43500798
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:26 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik zie je niet
Klopt. Ik zit op mijn werk Momentje...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 november 2006 @ 10:35:42 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_43500810
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef teigan het volgende:
Stormqueen, denk nou eens niet in termen van "ik moet", maar meer in "ik vind het leuk om te doen, ik voel me er beter door, en dat ik ervan afval is dat mooi meegenomen"..

Het klinkt misschien wel stom, maar voor mij is het daardoor veel beter vol te houden, het is een soort "verwennerij" voor mezelf..

Mijn schoonmoeder en schoonzus hebben eens in de zoveel maanden zo'n idee dat ze persé moeten afvallen, en dan moeten ze ook gelijk twee keer in de week gaan sporten... Ze houden het hooguit 2 weken vol, en dan gaan ze niet meer, tot hun volgende moment dat ze weer vinden dat ze af moeten vallen..

Ik dwing mezelf gewoon niet om te gaan, en soms sla ik dus ook een tijdje over, maar de afgelopen weken vind ik het wel weer leuk, en ben ik dus al een paar keer naar aquarobic geweest... Gewoon, omdat het leuk is, en ik me er beter door ga voelen.

Ja dat is helemaal waar, ik heb heel lang intensief gesport en ik deed het met liefde omdat ik me daar zoveel beter door voelde Maar het probleem is nu dat ik het veel te lang heb laten verslonzen. En dus geen zin meer heb. Dus ik ben bang dat ik mezelf eerst een paar keer moet dwingen om het weer op te pikken. Dan krijg ik vanzelf weer die adrenalinekick en dan wordt het ook weer leuk
disclaimer
pi_43500873
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat is helemaal waar, ik heb heel lang intensief gesport en ik deed het met liefde omdat ik me daar zoveel beter door voelde Maar het probleem is nu dat ik het veel te lang heb laten verslonzen. En dus geen zin meer heb. Dus ik ben bang dat ik mezelf eerst een paar keer moet dwingen om het weer op te pikken. Dan krijg ik vanzelf weer die adrenalinekick en dan wordt het ook weer leuk
klopt, en stel jezelf niet te hoge eisen die eerste keer, anders wordt het ook zo'n teleurstelling..
De eerste keer dat ik weer naar aquarobics ging vroeg de instructeur na afloop of ik het wel leuk had gevonden, schijnbaar keek ik niet echt vrolijk.. Het viel me toen ook wel tegen... Maar de afgelopen twee weken vind ik het wel weer lekker gaan en leuk(ben 3 keer geweest in die tijd), alleen die armspieroefeningen zijn heel vervelend...
  maandag 13 november 2006 @ 10:42:07 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_43500944
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:38 schreef teigan het volgende:

[..]

klopt, en stel jezelf niet te hoge eisen die eerste keer, anders wordt het ook zo'n teleurstelling..
De eerste keer dat ik weer naar aquarobics ging vroeg de instructeur na afloop of ik het wel leuk had gevonden, schijnbaar keek ik niet echt vrolijk.. Het viel me toen ook wel tegen... Maar de afgelopen twee weken vind ik het wel weer lekker gaan en leuk(ben 3 keer geweest in die tijd), alleen die armspieroefeningen zijn heel vervelend...
Ik moet denken aan die aller-allereerste keer dat ik naar de sportschool ging, nu denk ik 2,5 jaar geleden. De laatste keer dat ik had gesport was op de middelbare school Ik had na 10 minuten al het idee dat ik dood ging
Na een paar weken ging dat al beter en na een half jaar kon ik moeiteloos 1,5 uur cardio achter elkaar aan.
Ben trouwens niet bang voor dat soort praktijken, met mijn woonwerkverkeer pak ik al een heel groot stuk conditietraining mee
disclaimer
pi_43501071
mijn conditie is ook niet het absolute nulpunt hoor, ik skate 's zomers heel veel en ga ook gewoon met de fiets naar mijn werk en naar de uni, maar mijn armen krijgen schijnbaar toch niet genoeg training...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 10:52:21 #114
13151 crew  Rewimo
pi_43501179
Aquarobics heb ik ook een tijd gedaan, vond ik erg leuk Maar dat was in de tijd dat ik nog geen kind had en dus makkelijk de deur uitkon 's avonds. En een vriendin had die gezellig meeging.

Dat klinkt alsof ik nu geen vriendinnen meer heb of zo
  maandag 13 november 2006 @ 10:53:07 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_43501198
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:47 schreef teigan het volgende:
mijn conditie is ook niet het absolute nulpunt hoor, ik skate 's zomers heel veel en ga ook gewoon met de fiets naar mijn werk en naar de uni, maar mijn armen krijgen schijnbaar toch niet genoeg training...
Daar doelde ik ook niet op Ik kreeg gewoon even een flashback
Armen gebruik je ook bij de meeste vormen van lichaamsbeweging niet zo veel...
disclaimer
pi_43501253
Ik pak op het moment helemaal geen sprt, zit nog steeds met die ellendige pols, waardoor ik de einge sport die ik geweldig vind niet kan uitoefenen..... en fitness oid is echt helemaal niets voor mij
Ik heb gisteren trouwens wel met een groep vrienden een boswandeling van bjina 3 uur gemaakt

* freecell wil klimmen!

(daar gebruik je je armen wel bij )
pi_43501463
Rewimo, ik ga gewoon in mijn eentje naar aquarobic, ik vind het ergens wel jammer, maar ik zou ook niet weten met wie ik zou kunnen gaan....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:09:17 #118
13151 crew  Rewimo
pi_43501550
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef teigan het volgende:
Rewimo, ik ga gewoon in mijn eentje naar aquarobic, ik vind het ergens wel jammer, maar ik zou ook niet weten met wie ik zou kunnen gaan....
Dat is ook niet mijn grootste probleem, ik ga ook rustig alleen, maar ik kan 's avonds niet weg...
  maandag 13 november 2006 @ 11:10:14 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_43501571
Het huis naast onze buren staat nog te koop

Tegenover de speeltuin, Bert kan wel oppassen en dan gaan wij samen leuke dingen doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43501573
dat is inderdaad wel lastiger ja.... En om nou elke keer oppas te regelen is ook niet echt makkelijk denk ik...
pi_43501586
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef Troel het volgende:

Tegenover de speeltuin, Bert kan wel oppassen en dan gaan wij samen leuke dingen doen
Leuk
Nou nog een borg
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:12:44 #122
13151 crew  Rewimo
pi_43501630
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef Troel het volgende:

Ik zal eens een balletje opgooien bij Frank
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:13:19 #123
13151 crew  Rewimo
pi_43501651
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef freecell het volgende:
Leuk
Nou nog een borg
Een borg?
pi_43501820
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Een borg?
die wil het huis voor zichzelf hebben joh...
pi_43502056
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef teigan het volgende:

[..]

die wil het huis voor zichzelf hebben joh...
Juist
We hebben wel aan kopen gedacht, een sudentenhypotheek kan wel, maar dan heb je dus een borg nodig
Toch maar niet dus
  maandag 13 november 2006 @ 11:28:28 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_43502088
Jamaar, ik wil alleen Rewimo zo dichtbij hebben wonen, want die heeft Christan en Christan is leuk!

(En dan heeft ie direct vriendjes, want hij kon al goed met het buurjongetje opschieten)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 november 2006 @ 11:28:32 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_43502092
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Juist
We hebben wel aan kopen gedacht, een sudentenhypotheek kan wel, maar dan heb je dus een borg nodig
Toch maar niet dus
Ik ken de voorgeschiedenis helemaal niet, dus misschien ga ik wel domme dingen zeggen, maer... is particulier huren geen optie?
disclaimer
  maandag 13 november 2006 @ 11:28:55 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_43502100
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ken de voorgeschiedenis helemaal niet, dus misschien ga ik wel domme dingen zeggen, maer... is particulier huren geen optie?
Da's duur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 november 2006 @ 11:29:38 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_43502126
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Da's duur
Joh
Ik ben de helft van mijn salaris kwijt aan woonlasten
Met zijn tweetjes zou mijn huis echter prima betaalbaar zijn
disclaimer
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 11:31:00 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43502158
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_43502255
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

We zijn beide student, dus hebben niet heel veel geld, particulier huren is meestal ontzettend duur (in Groningen betaal je zo 1250,- per maand voor een appartement, daarbij krijg je bij particulier geen huursubsidie.
We hadden 1 particulier huisje gevonden voor 300,- exclusief, verschrikkelijk mooi, hoge plafonds met relief, grote mooie ramen, een grote woonkamer en een grote slaapkamer, heel oud, bordeaux-rode ge-emailleerde gaskachels, een aanrecht met goorsteen uit 1 stuk en dan van natuursteen
Zo lief allemaal!
- Geen berghok
- Geen douche/badkamer
- Geen wc (moest bij de bovenburen, goor studentenhuis)
- Je moest door het berghok van de huurbaas om in het huis te komen, soort hink-stap-sprong effect
- De kelder van de huurbaas zat in het huis, daar komt hij zo'n 4x per week, dan loopt hij dus door je gang
- Hij kwam elke maand persoonlijk de huur contant ophalen
- Hij vond dat hij onbelemmerde toegang tot het huis had.

Toch maar niet gedaan We willen graag een huisje, maar er zijn grenzen
pi_43502284
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Joh
Ik ben de helft van mijn salaris kwijt aan woonlasten
Met zijn tweetjes zou mijn huis echter prima betaalbaar zijn
Op 1 studiefinanciering en een bijbaantje?
  maandag 13 november 2006 @ 11:36:02 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_43502293
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:31 schreef Sjeen het volgende:
Even spammen... FOK! voor FOK de kerstactie is van start
Vriendin van mij is daaraan overleden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43502316
freecell, jij huurt nu toch ook van een woningcooperatie, daar krijg je toch ook punten bij voor je woonduur in die woning?
Dat is toen bij ons de redding geweest, we kregen er anderhalf jaar aan punten bij, en de woning waar we op reageerden had ipv de beloofde 3 slaapkamers er 2, waarvan eentje met eeen deels glazen wand aan de woonkamer zit, dus toen kregen wij die....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:37:09 #135
13151 crew  Rewimo
pi_43502325
Ik heb mijn icoontje al aangepast
  maandag 13 november 2006 @ 11:37:26 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_43502333
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:34 schreef freecell het volgende:

[..]

We zijn beide student, dus hebben niet heel veel geld, particulier huren is meestal ontzettend duur (in Groningen betaal je zo 1250,- per maand voor een appartement, daarbij krijg je bij particulier geen huursubsidie.
We hadden 1 particulier huisje gevonden voor 300,- exclusief, verschrikkelijk mooi, hoge plafonds met relief, grote mooie ramen, een grote woonkamer en een grote slaapkamer, heel oud, bordeaux-rode ge-emailleerde gaskachels, een aanrecht met goorsteen uit 1 stuk en dan van natuursteen
Zo lief allemaal!
- Geen berghok
- Geen douche/badkamer
- Geen wc (moest bij de bovenburen, goor studentenhuis)
- Je moest door het berghok van de huurbaas om in het huis te komen, soort hink-stap-sprong effect
- De kelder van de huurbaas zat in het huis, daar komt hij zo'n 4x per week, dan loopt hij dus door je gang
- Hij kwam elke maand persoonlijk de huur contant ophalen
- Hij vond dat hij onbelemmerde toegang tot het huis had.

Toch maar niet gedaan We willen graag een huisje, maar er zijn grenzen
Hm, ik heb een appartementje van 600 euro, en dat is met 2 studenten nog best op te brengen lijkt me.
Maar misschien dat de situatie qua prijzen in Groningen anders is dan in Eindhoven, dat weet ik natuurlijk niet. Kopen is bij jullie in elk geval wel ranzig goedkoop vergeleken met hier
disclaimer
pi_43502357
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef teigan het volgende:
freecell, jij huurt nu toch ook van een woningcooperatie, daar krijg je toch ook punten bij voor je woonduur in die woning?
Dat is toen bij ons de redding geweest, we kregen er anderhalf jaar aan punten bij, en de woning waar we op reageerden had ipv de beloofde 3 slaapkamers er 2, waarvan eentje met eeen deels glazen wand aan de woonkamer zit, dus toen kregen wij die....
Ik heb ook anderhalf jaar aan punten extra, doordat ik al bij patrimonium huur, maar ze hebben volgens mij gewoon echt even niets...
  maandag 13 november 2006 @ 11:38:25 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_43502364
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Op 1 studiefinanciering en een bijbaantje?
1 stufi en 1 bijbaan?
Ga eens gauw afstuderen dan Of ga lenen bij IBG
Want voor dat geld kun je nog niet eens met zijn tweeen op een kamer van 12m2 wonen
disclaimer
pi_43502405
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hm, ik heb een appartementje van 600 euro, en dat is met 2 studenten nog best op te brengen lijkt me.
Maar misschien dat de situatie qua prijzen in Groningen anders is dan in Eindhoven, dat weet ik natuurlijk niet. Kopen is bij jullie in elk geval wel ranzig goedkoop vergeleken met hier
600 hebben we gewoon niet, zeker niet zonder huursubsidie, we hebben nu allebei een kamer van 190 inclusief
pi_43502447
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

1 stufi en 1 bijbaan?
Ga eens gauw afstuderen dan Of ga lenen bij IBG
Want voor dat geld kun je nog niet eens met zijn tweeen op een kamer van 12m2 wonen
Ik ben aan het afstuderen

Edit: ik heb net gebeld Hij wist mijn naam nog en hij houdt het goed in de gaten of hij iets voor ons kan vinden Hij wist zelfs nog wanneer we gingen trouwen
En hij vertelde mij dat hij dat nog wist, omdat we los op zijn bureau lagen
Klinkt wel goed toch? We krijgen vast wel iets
pi_43502468
en antikraak dan?

ik ben nu weg, heb zo college..
  maandag 13 november 2006 @ 11:41:51 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_43502481
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef freecell het volgende:

[..]

600 hebben we gewoon niet, zeker niet zonder huursubsidie, we hebben nu allebei een kamer van 190 inclusief
Als je dat niet kan betalen, dan zou ik toch even wachten met samenwonen totdat in elk geval eentje een baan heeft
Of is er een speciale noodreden?
disclaimer
pi_43502591
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je dat niet kan betalen, dan zou ik toch even wachten met samenwonen totdat in elk geval eentje een baan heeft
Of is er een speciale noodreden?
Maarten heeft een baantje voor 20 uur in de week bij een callcenter en noodreden? och... we gaan trouwen in Maart de meneer van de woningbouwvereniging vind dat wel een reden
  maandag 13 november 2006 @ 11:45:06 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_43502594
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben aan het afstuderen

Edit: ik heb net gebeld Hij wist mijn naam nog en hij houdt het goed in de gaten of hij iets voor ons kan vinden Hij wist zelfs nog wanneer we gingen trouwen
En hij vertelde mij dat hij dat nog wist, omdat we los op zijn bureau lagen
Klinkt wel goed toch? We krijgen vast wel iets
Er wordt hier hard geduimd voor jullie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 november 2006 @ 11:45:59 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_43502618
Groningen
quote:
Meerpaal 85 Groningen

Een ruim appartement met twee slaapkamers in het complex "Meerpaal", gunstig gelegen ten opzichte van scholen, winkelcentra en uitvalswegen. Dit appartement is ideaal en makkelijk met de lift te bereiken.

Indeling:

Begane grond: Gemeenschappelijke entree, lift en trappenhuis.

Vierde woonlaag: Entree, hal met meterkast en bergruimte, woonkamer met open keuken van 28m², gang, ruime bergkast met c.v., toilet, badkamer en een ruime slaapkamer van ca. 14m². De tweede slaapkamer van 12m² met balkon bevindt zich naast de woonkamer.

Er is een projectnotaris van toepassing en kamersgewijze bewoning is niet toegestaan.

Vraagprijs: ¤ 109.000,- k.k.
Men, daar betaal je hier ruim 65K meer voor
disclaimer
  maandag 13 november 2006 @ 11:46:12 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_43502624
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Maarten heeft een baantje voor 20 uur in de week bij een callcenter en noodreden? och... we gaan trouwen in Maart de meneer van de woningbouwvereniging vind dat wel een reden
Het is inderdaad wel prettig om dan samen in een huis te zitten ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 november 2006 @ 11:47:16 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_43502661
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef freecell het volgende:

[..]

ah okee. Maar waarom dan al trouwen als je allebei nog studeert, geen geld en geen huis hebt?
(Ik kom nu als een zeurpiet over, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoor, aard van het beestje )
disclaimer
  maandag 13 november 2006 @ 11:48:33 #148
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43502698
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Vriendin van mij is daaraan overleden
?

It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
  maandag 13 november 2006 @ 11:49:49 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_43502731
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:48 schreef FritsBom het volgende:

[..]

?

ja. Een emotionele smiley.

En nee, natuurlijk niet aan die actie of aan zo'n kamp, maar wel aan die ziekte.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43502833
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ah okee. Maar waarom dan al trouwen als je allebei nog studeert, geen geld en geen huis hebt?
(Ik kom nu als een zeurpiet over, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoor, aard van het beestje )
trouwen is leuk?
Nee, we wilden al heel lang graag trouwen en als we een huisje van de woningstichting hebben is het allemaal prima te betalen. We hebben op zich ook wel ongeveer genoeg geld om van te trouwen
We wonen nu allebei op een kamertje van 3 bij 4, Maarten op een zolderkamer en ik in een flatje in vinkhuizen met twee huisgenoten die me niet zo lief vinden. In praktijk zitten we dus meestal samen in Maartens kamertje bovenin een studentenhuis. Redelijk frustrerend na een aantal jaar
We houden heel veel van elkaar en willen gewoon heel graag trouwen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 11:53:55 #151
13151 crew  Rewimo
pi_43502848
Hee, denk je wel aan de gage voor de fotograaf?
pi_43502907
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Hee, denk je wel aan de gage voor de fotograaf?
Jaja, maar ik heb nog geen idee welke richting ik op moet denken
  maandag 13 november 2006 @ 11:56:15 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_43502917
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef freecell het volgende:

[..]

trouwen is leuk?
Nee, we wilden al heel lang graag trouwen en als we een huisje van de woningstichting hebben is het allemaal prima te betalen. We hebben op zich ook wel ongeveer genoeg geld om van te trouwen
We wonen nu allebei op een kamertje van 3 bij 4, Maarten op een zolderkamer en ik in een flatje in vinkhuizen met twee huisgenoten die me niet zo lief vinden. In praktijk zitten we dus meestal samen in Maartens kamertje bovenin een studentenhuis. Redelijk frustrerend na een aantal jaar
We houden heel veel van elkaar en willen gewoon heel graag trouwen
Dat is wel een goede reden
Hou het maar gewoon op een beetje jaloezie na mijn eigen woontrauma's en 600 euro p/m betalen voor een app. van 50m2 omdat ik niks krijg, geen hulp geen subsidie en vooral geen huis
disclaimer
pi_43502959
Zo, lekker weekendje weg geweest, lekker uitgerust en nu weer aan het werk
Voel me nu echt goed, was blijkbaar toe aan die rust. Heb er nu ook meer vertrouwen in dat het gaat lukken met goed eten en bewegen
  maandag 13 november 2006 @ 12:14:20 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_43503470
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef omearos het volgende:
Zo, lekker weekendje weg geweest, lekker uitgerust en nu weer aan het werk
Voel me nu echt goed, was blijkbaar toe aan die rust. Heb er nu ook meer vertrouwen in dat het gaat lukken met goed eten en bewegen
Super dat je je zo voelt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 12:18:28 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43503598
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Troel het volgende:

[..]

En nee, natuurlijk niet aan die actie of aan zo'n kamp, maar wel aan die ziekte.
, 't een k*t ziekte...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 12:36:18 #157
13151 crew  Rewimo
pi_43504143
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef freecell het volgende:
Jaja, maar ik heb nog geen idee welke richting ik op moet denken
Ik ook niet Begin maar gewoon te sparen
  maandag 13 november 2006 @ 12:38:36 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_43504209
Ik heb al wel een idee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43504463
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ook niet Begin maar gewoon te sparen
moet je wel terugpraten op msn
  maandag 13 november 2006 @ 12:53:38 #160
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43504652
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Oke..excuus dan. Ik geloof alleen dat ik, en met mij vele Fokkers, een andere associatie hebben met .

It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_43504881
Troel, wat een ***ziekte is dat toch!

Ik ben dus het sollicitatiegesprek gehad. Het was een erg leuk en gezellig gesprek met pittige vraagstellingen. Ik heb er zelf een goed gevoel over, maar je weet natuurlijk maar nooit. Morgen hoor ik of ik een competentietest mag doen. Als dat mag is dat een teken dat ze me willen hebben, het is dan alleen nog een kwestie van die test halen.
Pfff.... spannend man, ik heb al in geen tijden zoveel zenuwen gehad voor een sollicitatiegesprek!
It is your friends who make your world!
pi_43505058
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Troel, wat een ***ziekte is dat toch!

Ik ben dus het sollicitatiegesprek gehad. Het was een erg leuk en gezellig gesprek met pittige vraagstellingen. Ik heb er zelf een goed gevoel over, maar je weet natuurlijk maar nooit. Morgen hoor ik of ik een competentietest mag doen. Als dat mag is dat een teken dat ze me willen hebben, het is dan alleen nog een kwestie van die test halen.
Pfff.... spannend man, ik heb al in geen tijden zoveel zenuwen gehad voor een sollicitatiegesprek!
Inderdaad erg spannend allemaal.
Fijn dat het naar jouw gevoel allemaal zo goed is gegaan. Hopen dat misschien aanstaande werkgever, hier ook zo over denkt.
Ik duim voor je. En hoop dat je die baan krijgt.
pi_43505116
Thanks Ymme, dat is erg lief van je
  maandag 13 november 2006 @ 13:18:24 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_43505390
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef FritsBom het volgende:

[..]

Oke..excuus dan. Ik geloof alleen dat ik, en met mij vele Fokkers, een andere associatie hebben met .

Tja, ik weet van welk subforum de smiley komt en waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 14:15:06 #165
13151 crew  Rewimo
pi_43507076
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Troel het volgende:
Tja, ik weet van welk subforum de smiley komt en waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt is
Voor mij Nou ja, op mijn verzoek Maar ik moet toegeven dat ik 'm ook vaak gebruik op de manier waarop ie niet bedoeld was
  maandag 13 november 2006 @ 14:53:41 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43508270
Ik eet te weinig dat ik dat nog ooit in mijn leven zou horen en ik moet meer vet eten

En toen ik zei ik ik friet e.d. niet nodig vond werd ik helemaal aangekeken.

Tje en ik denk van als ik daar geen behoefte aan heb dat ik er maar beter niet aan kan beginnen.

De vermoeidheid komt waarschijnlijk door het feit dat ik voor de operatie al een lage ijzerwaarde had en ze zijn bang dat hij nu nog lager is. Hoor ik als het niet goed is morgen of in ieder geval deze week nog iets van want ze hebben zeker 10 buisjes bloed afgenomen. Ook iets extra's omdat ik pijn hoog in mijn rug tussen mijn schouderbladen heb

Het overgeven meot ik in de gaten houden dat het niet erger word. Anders direct bellen. Moet pas over een half jaar terug komen en over 3 maanden naar de internist.
  maandag 13 november 2006 @ 14:54:43 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_43508307
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik eet te weinig dat ik dat nog ooit in mijn leven zou horen en ik moet meer vet eten

En toen ik zei ik ik friet e.d. niet nodig vond werd ik helemaal aangekeken.

Tje en ik denk van als ik daar geen behoefte aan heb dat ik er maar beter niet aan kan beginnen.

De vermoeidheid komt waarschijnlijk door het feit dat ik voor de operatie al een lage ijzerwaarde had en ze zijn bang dat hij nu nog lager is. Hoor ik als het niet goed is morgen of in ieder geval deze week nog iets van want ze hebben zeker 10 buisjes bloed afgenomen. Ook iets extra's omdat ik pijn hoog in mijn rug tussen mijn schouderbladen heb

Het overgeven meot ik in de gaten houden dat het niet erger word. Anders direct bellen. Moet pas over een half jaar terug komen en over 3 maanden naar de internist.
Ja, te weinig eten, dat deden we in het begin ook verkeerd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 14:59:11 #168
13151 crew  Rewimo
pi_43508470
Vet kun je beter zoeken in dingen als roomboter op je brood (ja echt, dat mag ) en vette kaas en dat soort dingen. Volle yoghurt, volle melk (als je dat lust). Niet speciaal magere producten nemen, dat hoeft niet. Op vetten hoef je niet zo erg te letten, wel op suikers. Dus af en toe een frietje mag best (maar als je er geen behoefte aan hebt, lekker zo laten hoor). Mayo mag ook
pi_43508477
Over 15 minuten heb ik mijn 4de rijles. Ik vind het rijden leuk:) En het gaat me erg goed af
Deze week ga ik 2x lessen, heb één rijles cadeau gekregen Alle kleine beetjes helpen
  maandag 13 november 2006 @ 15:07:52 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43508737
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Vet kun je beter zoeken in dingen als roomboter op je brood (ja echt, dat mag ) en vette kaas en dat soort dingen. Volle yoghurt, volle melk (als je dat lust). Niet speciaal magere producten nemen, dat hoeft niet. Op vetten hoef je niet zo erg te letten, wel op suikers. Dus af en toe een frietje mag best (maar als je er geen behoefte aan hebt, lekker zo laten hoor). Mayo mag ook
Kaas is zeker lekker maar dat valt nogsteeds niet lekker. Misschien toch maar gewone sojamelk ipv light.

En mayo neem ik heel af en toe valt ook niet helemaal lekker soms. Verder is het weer zoeken is niet erg zolang ik maar afval toch
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 15:14:03 #171
13151 crew  Rewimo
pi_43508925
Het is gewoon een feit dat je de eerste 2, 3 maanden nog niet alles kunt eten Maar dat komt helemaal goed. En wij merkten echt dat je meer afvalt als je meer eet. Klinkt maf maar dat komt omdat je spijsvertering dan lekker op gang blijft. Daarom moet je ook heel regelmatig eten, echt elke paar uur, ook al heb je geen trek.
pi_43509725
Ik zie net pas weer dat mijn bmi 30.8 is.

Ik ga nu ervoor deze onder de 30 te krijgen. Dit moet toch motiverent werken lijkt mij.
  maandag 13 november 2006 @ 15:38:45 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_43509766
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef ymme het volgende:
Ik zie net pas weer dat mijn bmi 30.8 is.

Ik ga nu ervoor deze onder de 30 te krijgen. Dit moet toch motiverent werken lijkt mij.
Da's 2,5 kilo, moet te doen zijn
disclaimer
pi_43509814
Dat dacht ik ook. En dan gaan we voor een nog lagere bmi.
De rijles is uitgesteld tot eigenlijk nu. Hij had vertraging opgelopen

Ik ga nu ff naar de wc , en dan lekker rijden
  maandag 13 november 2006 @ 15:44:47 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_43509968
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef ymme het volgende:
Dat dacht ik ook. En dan gaan we voor een nog lagere bmi.
De rijles is uitgesteld tot eigenlijk nu. Hij had vertraging opgelopen

Ik ga nu ff naar de wc , en dan lekker rijden
Thanks for sharing
disclaimer
pi_43511562
*meldt zich ook weer...
gok dat ik zo'n 72-73 weeg ondertussen, straks maar eens batterijen opladen voor de weegschaal, want die zijn al een tijd niet meer vervangen. Hoezo vluchtgedrag?
En straks ook even bijlezen...
  maandag 13 november 2006 @ 16:54:21 #177
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43512361
ik snap iets niet denk ik hoe kom ik nu in dat lijstje wat in de op staat?
ben al aangemeld op dieet-web.
  maandag 13 november 2006 @ 16:57:34 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_43512470
Ik zal even kijken Martineke, heb je je plan ingevuld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 november 2006 @ 17:06:54 #179
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43512842
ja
  maandag 13 november 2006 @ 17:07:32 #180
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43512868
bedankt
pi_43513984
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
  maandag 13 november 2006 @ 17:39:03 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_43514019
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
Whieieieieie
Gefeliciteerd
disclaimer
pi_43514426
quote:
Dat hebben ze snel laten weten. Ze zullen wel blij met je zijn.
Van harte gefeliciteerd meid
pi_43514428
Gefeliciteerd Ikiskoel!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 17:56:40 #185
13151 crew  Rewimo
pi_43514525
quote:
Gaaf! Wat voor functie is het? Gefeliciteerd!
pi_43514978
Ikiskoel gefeliciteerd!!

Freecell je vergat het totale huisdierenverbod nog te vermelden bij dat lieve huisje.

teigan welnee, ik ga niet in me laten snijden. Ik ben als de dood voor artsen. Ik ging mee voor de gezelligheid. Heb er verder niets geleerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 18:30:23 #187
13151 crew  Rewimo
pi_43515502
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben als de dood voor artsen.
Dat zal gezellig zijn op je werk dan Zit je daar de hele dag in een hoekje?
pi_43515593
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:30 schreef Rewimo het volgende:

Dat zal gezellig zijn op je werk dan Zit je daar de hele dag in een hoekje?
Het zijn niet mijn artsen

Maar serieus, ik heb zovaak op operatiekamers gestaan dat ik er niet aan moet denken te worden geopereerd. En in een ziekenhuis liggen lijkt me afschuwelijk. Hoe je behandelt wordt en over je besloten en gepraat wordt. Nee, bedankt. Als het éven niet hoeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 18:52:06 #189
13151 crew  Rewimo
pi_43516300
Even OT hoor: Christan krijgt van de week zijn eerste rapport en ik ben zó trots! Hij doet het hartstikke goed op school
  maandag 13 november 2006 @ 20:02:18 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43518932
Ook ff ot Ik ga beeldvullend materiaal spelen woensdag hebben ze wel de goeie voor genomen he
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 20:05:44 #191
13151 crew  Rewimo
pi_43519064
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook ff ot Ik ga beeldvullend materiaal spelen woensdag hebben ze wel de goeie voor genomen he
Nu kan het nog Wat ga je precies doen?
  maandag 13 november 2006 @ 20:08:32 #192
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43519170
ik ga figureren in de laatste aflevering van Lotte een serie op talpa
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 november 2006 @ 20:09:08 #193
13151 crew  Rewimo
pi_43519195
Hee wat leuk! Veel plezier alvast
  maandag 13 november 2006 @ 21:16:14 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_43522142
Ik heb mijn sportschool abbo uit het stof getrokken!
Was heerlijk! Ben helemaal nat gezweet
disclaimer
pi_43524599
Jullie gaan echt té snel

Ik lees een andere keer terug, nu ff geen tijd... ben pas net thuis van mn werk. Heerlijke periode, november
pi_43524876
Da's laat zeg, Fannetje
pi_43525315
Mja, gewoon werken, vergaderen, rapporten schrijven en repeteren voor de kerstmusical.
pi_43525372
Jee, en ik maar denken dat Dennis later altijd op tijd thuis is
pi_43525515
Níet in de maand november in ieder geval. Ik heb mezelf ook teveel op de hals gehaald hoor, met zowel in de sint als in de kerstcommissie te gaan zitten.

November is altijd mega-druk. December ook, maar dat is gezellig druk. En in januari komt de rust
pi_43525612
Hij roept hier al dat hij niet tot zo laat op school gaat zitten

Maar ik ga naar bed, ik heb altijd veel slaap nodig en ik lijk de laatste tijd te denken dat ik véél later naar bed hoef nu ik pas om 7:00 op hoef te staan.
pi_43527651
Allemaal bedankt voor de felicitaties
Ik word consultant bij een uitzendbureau. Samen met de vestigingsmanager ga ik de vestiging runnen. Erg stoer, vind ik zelf haha. Het zal pittig worden omdat ik, naast werving en selectie van uitzendkrachten, ook nog bij bedrijven langs moet gaan om orders binnen te halen. Maar die uitdaging vind ik heerlijk!

En Bubsel, wat stoer dat je gaat figureren. Ik durf het bijna niet te bekennen, maar ik kijk erg vaak naar Lotte. Dat prinsje en de 'lelijke' prinses- idee vind ik leuk om naar te kijken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 november 2006 @ 07:18:07 #202
13151 crew  Rewimo
pi_43533353
Ow, dus je bent straks geen collega meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')