Jaja, maar ik heb nog geen idee welke richting ik op moet denkenquote:Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Hee, denk je wel aan de gage voor de fotograaf?
Dat is wel een goede redenquote:Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef freecell het volgende:
[..]
trouwen is leuk?
Nee, we wilden al heel lang graag trouwen en als we een huisje van de woningstichting hebben is het allemaal prima te betalen. We hebben op zich ook wel ongeveer genoeg geld om van te trouwen
We wonen nu allebei op een kamertje van 3 bij 4, Maarten op een zolderkamer en ik in een flatje in vinkhuizen met twee huisgenoten die me niet zo lief vinden. In praktijk zitten we dus meestal samen in Maartens kamertje bovenin een studentenhuis. Redelijk frustrerend na een aantal jaar
We houden heel veel van elkaar en willen gewoon heel graag trouwen![]()
Super dat je je zo voelt!quote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef omearos het volgende:
Zo, lekker weekendje weg geweest, lekker uitgerust en nu weer aan het werk
Voel me nu echt goed, was blijkbaar toe aan die rust. Heb er nu ook meer vertrouwen in dat het gaat lukken met goed eten en bewegen
quote:Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]ja. Een emotionele smiley.
En nee, natuurlijk niet aan die actie of aan zo'n kamp, maar wel aan die ziekte.
Ik ook nietquote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef freecell het volgende:
Jaja, maar ik heb nog geen idee welke richting ik op moet denken
moet je wel terugpraten op msnquote:Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook nietBegin maar gewoon te sparen
Oke..excuus dan. Ik geloof alleen dat ik, en met mij vele Fokkers, een andere associatie hebben metquote:Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]ja. Een emotionele smiley.
En nee, natuurlijk niet aan die actie of aan zo'n kamp, maar wel aan die ziekte.
Inderdaad erg spannend allemaal.quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Troel, wat een ***ziekte is dat toch!![]()
Ik ben dus het sollicitatiegesprek gehad. Het was een erg leuk en gezellig gesprek met pittige vraagstellingen. Ik heb er zelf een goed gevoel over, maar je weet natuurlijk maar nooit. Morgen hoor ik of ik een competentietest mag doen. Als dat mag is dat een teken dat ze me willen hebben, het is dan alleen nog een kwestie van die test halen.
Pfff.... spannend man, ik heb al in geen tijden zoveel zenuwen gehad voor een sollicitatiegesprek!
Tja, ik weet van welk subforum de smiley komt en waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt isquote:Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Oke..excuus dan. Ik geloof alleen dat ik, en met mij vele Fokkers, een andere associatie hebben met.
![]()
Voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Troel het volgende:
Tja, ik weet van welk subforum de smiley komt en waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt is
Ja, te weinig eten, dat deden we in het begin ook verkeerd.quote:Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik eet te weinigdat ik dat nog ooit in mijn leven zou horen
en ik moet meer vet eten
En toen ik zei ik ik friet e.d. niet nodig vond werd ik helemaalaangekeken.
Tje en ik denk van als ik daar geen behoefte aan heb dat ik er maar beter niet aan kan beginnen.
De vermoeidheid komt waarschijnlijk door het feit dat ik voor de operatie al een lage ijzerwaarde had en ze zijn bang dat hij nu nog lager is. Hoor ik als het niet goed is morgen of in ieder geval deze week nog iets van want ze hebben zeker 10 buisjes bloed afgenomen. Ook iets extra's omdat ik pijn hoog in mijn rug tussen mijn schouderbladen heb![]()
Het overgeven meot ik in de gaten houden dat het niet erger word. Anders direct bellen. Moet pas over een half jaar terug komenen over 3 maanden naar de internist.
Kaas is zeker lekker maar dat valt nogsteeds niet lekker. Misschien toch maar gewone sojamelk ipv light.quote:Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Vet kun je beter zoeken in dingen als roomboter op je brood (ja echt, dat mag) en vette kaas en dat soort dingen. Volle yoghurt, volle melk (als je dat lust). Niet speciaal magere producten nemen, dat hoeft niet. Op vetten hoef je niet zo erg te letten, wel op suikers. Dus af en toe een frietje mag best (maar als je er geen behoefte aan hebt, lekker zo laten hoor). Mayo mag ook
Da's 2,5 kilo, moet te doen zijnquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef ymme het volgende:
Ik zie net pas weer dat mijn bmi 30.8 is.
Ik ga nu ervoor deze onder de 30 te krijgen. Dit moet toch motiverent werken lijkt mij.
Thanks for sharingquote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef ymme het volgende:
Dat dacht ik ook. En dan gaan we voor een nog lagere bmi.
De rijles is uitgesteld tot eigenlijk nu. Hij had vertraging opgelopen
Ik ga nu ff naar de wc , en dan lekker rijden
Whieieieieiequote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
![]()
Dat hebben ze snel laten weten. Ze zullen wel blij met je zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
![]()
Dat zal gezellig zijn op je werk danquote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben als de dood voor artsen.
Het zijn niet mijn artsenquote:Op maandag 13 november 2006 18:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal gezellig zijn op je werk danZit je daar de hele dag in een hoekje?
Nu kan het nogquote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook ff ot Ik ga beeldvullend materiaal spelen woensdaghebben ze wel de goeie voor genomen he
![]()
Nope, ik ben straks geen collega meer. Én ik loop het kerstpakket misquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:18 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dus je bent straks geen collega meer
Ojee, klinkt niet best. Waar/wanneer hebben ze je fiets weggehaald?quote:
Vannacht, voor mijn huis onder de lantaarnpaal. Het is mijn enigste vervoermiddel, was een vrij nieuwe mooie fiets.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ojee, klinkt niet best. Waar/wanneer hebben ze je fiets weggehaald?
Fietsendieven![]()
Is echt kl*te als iemand je enige vervoermiddel jat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vannacht, voor mijn huis onder de lantaarnpaal. Het is mijn enigste vervoermiddel, was een vrij nieuwe mooie fiets.
Ik had eindelijk na maanden sparen geld voor een nieuwe computer. Maar helaas, jammer de bammer enzo
ikiskoel gefeliquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:20 schreef Martineke het volgende:
zeg, ik wil dit topic graag bijbenen zodat ik goed "inburger"maar het is niet bij te benen joh, zo veel praten tikken jullie.
Wat heerlijk Teiganquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:00 schreef teigan het volgende:
O ja, en waarom ik hier eigenlijk binnen kwam stormen..
Ik ben blij
Mijn ontwikkelingsverslag 1 is af!!!
En ik ben zo opgelucht, wat een rotwerk om te schrijven, zoiets...
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe!
Ja ik ken dat. Ik hoor sommigen al over mensen van 80-90 kilo roepen dat dat walgelijk dik is. En dan zeg ik dat ik ook in die categorie val en dan krijg je: ja maar bij jou is het anders. Bij jou kloppen de verhoudingen...
(persoonlijk denk ik dat mensen dat heel snel beginnen te roepen om jou vooral niet te beledigen)
Ik dacht al, dan begin je toch de pil anders te slikkenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
"Jamaar bij jou kloppen de verhoudingen gewoon heel goed"
Dat heb ik inderdaad al zo vaak moeten aanhorenBij sommige mensen is dat trouwens wel zo, dan lijken ze 20 kilo lichter dan ze zijn, bij mij is dat niet zo
![]()
En Isa: je hebt een keer heel hard tegen mij geroepen dat zelf vers eten maken veeeeeel lekkerder is dan halen en snacken en dat je niet snapte waarom je vroeger ging snacken en halen, snap je het nu weer wel?
(ik ben ook weer het bokje, zelfs mijn trouwjurkmaakmevrouw riep dat ik aangekomen was)
Ik ben trouwens nog niet vaak zo blij geweest met mijn ongesteldheid als nu!Normaal altijd rond de 20e of 21e en daar baalde ik al behoorlijk van, omdat ik over vier maand op de 21e ga trouwen, en nu is het dus braaf uit zichzelf verplaatst
De meeste mensen van mijn leeftijd wel denk ik, dus ik snap je puntquote:Op woensdag 15 november 2006 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht al, dan begin je toch de pil anders te slikken
Maar niet iedereen gebruikt dat ding natuurlijk
Je bent een beetje vreemdquote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Levitation het volgende:
Stilletjes hier. Iedereen druk aan het werk?
Ik heb al de hele dag een snoepkick. Voel me niet 100%, beetje half grieperig en dan ga ik altijd enorm snoepen. Zou beter zijn als ik naar huis ging en op bed ging liggen, maar zit nu op mijn werk en hou me met "grote hoeveelheden" suiker op de been.![]()
![]()
Weet 't: ik ben een beetje vreemd.![]()
Ik weet wie het zegt.quote:
Ik laat Maarten een pizza halenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:33 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik heb vandaag een boswandeling van 2,5 uur gemaakt, een volleybaltoernooi gespeeld (vét verloren) en ca 20 km gefietst. Goed bezig, dacht ik zo
Nu heb ik een pizza besteld, dat heb ik wel verdiend
vier jaar was voor mij echt zo'n mijlpaal. in de zin van: we gaan nu echt samenwonen, en blijven nog wel een tijdje bij elkaar. terwijl dat daarvoor ook wel was, maar veel minder. toch meer onzeker denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:09 schreef ymme het volgende:
Vandaag zijn mijn vriend en ik 4 jaar bij elkaar.
Terwijl het veel korter lijkt.
Alleen is hij druk met oefenen in de tent voor de pronkzitting as vrijdag. Maar oh wat ben ik nog steeds zo blij met hem. En zo verlieft nog steedsEn dat meen ik voor 1000%.
Hoop nog lang zeer gelukkig met hem te blijven. Dit jaar is en wat een moeilijk jaar. Maar samen lijken wij alles te redden.
Het is een stukje zekerheid.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
vier jaar was voor mij echt zo'n mijlpaal. in de zin van: we gaan nu echt samenwonen, en blijven nog wel een tijdje bij elkaar. terwijl dat daarvoor ook wel was, maar veel minder. toch meer onzeker denk ik.
en als ik dan nu met vriendinnen praat die wel vrijgezel zijn, dan snap ik hun hele verhalen gewoon niet meer. over het flirten met gozers, en het aan zijn, maar dan is het te sterk aan, en dan maken ze het uit.
ik weet niet ik vind die geborgenheid wel lekker. gewoon elke avond een slaap lekker kusje en een knuffel, zou niet meer zonder kunnen.
maar, GEFELICITEERD
ik ken het gevoel ymme. nooit gedacht dat ik zo'n goeie vent aan de haak zou slaan. en onze relatie heeft zeer veel downs gehad (zoals ik met een lichamelijke handicap) en het overlijden van de broer van mijn vriend. maar we komen er altijd wel uit. we redden het wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Het is een stukje zekerheid.
Hij steunt mij ook zo met het afvallen (ookal staat dat nu op een zeer laag pitje). Hij weet hoe belangrijk het is voor mij weer 'mooi' slank te zijn. Natuurlijk vindt hij mij zo ook mooi![]()
Bij ons zijn de dagen nooit hetzelfde. Hij is vrachtwagenchauffeur en weinig ('s avonds laat thuis) en we hebben beide zoveel andere drukke bezigheden. Maar de tijden dat we samen zijn, benuttigen we dan ook goed, hier en daar wel eens een kleine ruzie, maar dat hoort erbij vind ik. Helemaal perfect is geen enkele relatie![]()
Ik had nooit gedacht, zolang bij iemand te kunnen zijn, maar ja dat was voor in antoine kende
Verder is mijn avond eten nu aan het koken, erwten en worteltjes met aardappels en een schouderkarbonade![]()
misschien kou? want het is wel een rare tijd, die herfst. vanmiddag was het voor mijn gevoel kokend heet buiten, en heb ook nog met de deur open gezeten. maar nu toch echt de verwarming weer aan.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hele erge au aan mijn middelvingerKan me herinneren dat ik dat vorig jaar ook al spontaan kreeg. En hoe het komt
Het typt wel beroerd
*tape gaat zoeken*
Wij ook 7 jaar op 28 decemberquote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Wij kennen elkaar 30 december ook 7 jaarEen paar weken later was het "aan"
Zal er wel iets mee te maken hebben ja. Ik heb al eens een foto van mijn handen laten maken maar dat leverde niks op. Het zijn echt mijn gewrichten die zeer doenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:04 schreef gothic-blackie het volgende:
misschien kou? want het is wel een rare tijd, die herfst. vanmiddag was het voor mijn gevoel kokend heet buiten, en heb ook nog met de deur open gezeten. maar nu toch echt de verwarming weer aan.
dat klinkt als kou ja. ook met andere gewrichten daar last van? zoals enkel en pols?quote:Op donderdag 16 november 2006 07:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zal er wel iets mee te maken hebben ja. Ik heb al eens een foto van mijn handen laten maken maar dat leverde niks op. Het zijn echt mijn gewrichten die zeer doen
Tuurlijk lukt dat wel! De ene week gaat het gewoon harder dan in de andere week.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef Martineke het volgende:
gos veel mensen die dit jaar 7 jaar bij elkaar zijn
Rewino au is niet fijnhoop dat het snel over is.
beetje laat, maar Gothic-Blackie succes
wat leuk Bubseltjelijkt me leuk om mee te maken, zeker als je een serie leuk vind ik dus niet
bij mij gaat het echt niet hard zit ik terug te kijken, maar dan alsnog niet slecht. in afgelopen 2 weken ben ik 1 kg kwijt geraakt. maar toch mooi meegenomen
begin me wel zorgen te maken of het gaat lukken binnen mijn gestelde termijn, ik moet nog 17 kg kwijt raken voor volgend jaar mei, dan ben ik jarig en ik wil ik weer slank zijn
ben derquote:Op donderdag 16 november 2006 11:11 schreef Rewimo het volgende:
gothic-blackie al terug?
Da's echt kantje boord dan, 5 fout, maar gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ben deren heb het gehald. 5 foutjes. en had echt het gevoel dat ik zou zakken vooral omdat je moet wachten en mensen gaan dan overleggen wat goed en fout was. en wat die meiden zeiden klonk allemaal heel erg logisch. maar ja. al die meiden waren gezakt (voor de zoveelste keer, wat ik zo begreep) en ik niet
ik ken dat gevoel. op het moment dat ik met mijn papiertje vrolijk naar buiten liep, zaten al die mensen die gezakt waren me boos aan te kijken, zo van: je verdient het niet, ik heb het al zo vaak gedaan en zak nog steeds. en ik weet dat het kantje boort is. je mag 6 fout hebben. maar ben gewoon blij met het resultaat. maar denk nu wel elke keer: als ik iets beter had geleerd had ik het misschien gehaald.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's echt kantje boord dan, 5 fout, maar gefeliciteerd!
Ik snap echt niet dat mensen tig keer kunnen zakken voor theorie. Toen ik examen had gedaan zat er buiten een jongen zwaar boos te kijken, hij vertelde me dattie voor de tweede keer was gezakt. Dus ik vroeg of 'ie wel goed geleerd had. Zei hij: Nee, ik had de eerste keer 7 fout, dus ik dacht dat ik het wel goed genoeg kende en niet voor de tweede keer hoefde te leren![]()
Je hebt het toch gehaaldquote:Op donderdag 16 november 2006 11:33 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel. op het moment dat ik met mijn papiertje vrolijk naar buiten liep, zaten al die mensen die gezakt waren me boos aan te kijken, zo van: je verdient het niet, ik heb het al zo vaak gedaan en zak nog steeds. en ik weet dat het kantje boort is. je mag 6 fout hebben. maar ben gewoon blij met het resultaat. maar denk nu wel elke keer: als ik iets beter had geleerd had ik het misschien gehaald.
Heb ik ook gedaan inderdaad. Een paar avonden naar de uitleg en twee keer het hele vragenboek doorgewerkt. Geslaagd met twee foutjesquote:Op donderdag 16 november 2006 11:40 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik heb een cursus gevolgd van drie avonden voor mijn theorie. Van de 'gewone' deelnemers aan het examen was maar 20% geslaagd, bij 'ons' ruim drie kwart. Je kreeg garantie dat je gratis nog een keer de cursus mocht doen als je was gezakt. Oefenen heeft zin.
ik bedoel of ik het dan beter had gedaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt het toch gehaald
en wat die boos kijkende mensen betreft: als mensen 10 keer zakken voor hun theorie, dan kunnen ze dat autorijden beter helemaal opgeven, want zo moeilijk is het nou ook weer niet dat je daar 10 keer voor kan zakken
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef Martineke het volgende:
gos veel mensen die dit jaar 7 jaar bij elkaar zijn
Tja, wat kan ik er van zeggen...quote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, wat een lange relaties hier allemaal!
SQ en vriend morgen 5..... maanden
was het maar zo eenvoudigquote:Op donderdag 16 november 2006 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik er van zeggen...
Zolang je het niet uitmaakt, gaat 't verder vanzelf...![]()
Ik wel. Sommige vragen kunnen echt op verschillende manieren gelezen worden. Je kunt dan niet enkel ja of enkel nee invullen. Ik vond dat zelf wel heel moeilijk. Heb het overigens wel in een keer gehaald, in tegenstelling tot mijn praktijkquote:Op donderdag 16 november 2006 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen tig keer kunnen zakken voor theorie.
als je al die proefexamens 3 keer maakt dan is er echt no way dat je zakt. Laat staan meerdere malen achter elkaar.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wel. Sommige vragen kunnen echt op verschillende manieren gelezen worden. Je kunt dan niet enkel ja of enkel nee invullen. Ik vond dat zelf wel heel moeilijk. Heb het overigens wel in een keer gehaald, in tegenstelling tot mijn praktijk![]()
Dit is ook pas mijn 2de relatie.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het maar zo eenvoudig
Heb wel wat lange relaties er op zitten, maar 7 jaar heb ik tot nu toe nog niet gehaald
Oeh!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit is ook pas mijn 2de relatie.
De eerste duurde 3.5 jaar... toen maakte ik het uit. Dat was een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen.(Lang verhaal, maar het was een enorme eikel)
Nu is het met mijn huidige vriend al ruim 6.5 jaar leuk... dus maak ik het niet uit.We willen komend jaar (zelfs) gaan trouwen
ergens in het voorjaar ofzo. Over een maand of 7/8 ofzo, het wordt dus hoog tijd dat we wat gaan plannen, we zijn niet zo snel.
![]()
quote:Anorexia wordt model fataal
RIO DE JANEIRO, donderdag
De succesvolle Braziliaanse mannequin Ana Carolina Reston is overleden aan de gevolgen van anorexia. Het 21-jarige model, dat drie weken geleden was opgenomen in een ziekenhuis in Sao Paulo, woog nog maar 40 kilo.
Reston, die dinsdag overleed, stond onder contract bij bedrijven als Ford en Elite. Op 13-jarige leeftijd begon ze met haar modellencarrière nadat ze bij een schoonheidswedstrijd was ontdekt. Ze werkte onder meer in Mexico, Japan en Europa.
In Europa laaide onlangs een discussie op over veel te magere modellen.
Ik weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |