Ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 13 november 2006 10:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
nee hoor een zuster met wisselende diensten
Omdat jij nogal van stekeligheden houdtquote:Op maandag 13 november 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Waarom lees ik toch altijd douch-egel
Ikiskoel, veel succes!
een meisje die ik 2 jaar geleden vaak sprak heeft een huisje in het centrum gekregen met volgens mij nog geen 4 maanden wachttijd... Gewoon door vaak te bellen en de situatie waar ze in zat te benadrukken...quote:Op maandag 13 november 2006 10:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet hoe die man heet, en daar heb ik ook contact mee
Dus het moet wel goedkomen, maar we hebben neit zoveel punten en ik laat eigenlijk liever Maarten bellen, want die heeft een fijnere telefoonstem.
Jeps, wij zijn daar nu ok mee bezigquote:Op maandag 13 november 2006 10:22 schreef teigan het volgende:
[..]
een meisje die ik 2 jaar geleden vaak sprak heeft een huisje in het centrum gekregen met volgens mij nog geen 4 maanden wachttijd... Gewoon door vaak te bellen en de situatie waar ze in zat te benadrukken...
Klopt. Ik zit op mijn werkquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef teigan het volgende:
Stormqueen, denk nou eens niet in termen van "ik moet", maar meer in "ik vind het leuk om te doen, ik voel me er beter door, en dat ik ervan afval is dat mooi meegenomen"..
Het klinkt misschien wel stom, maar voor mij is het daardoor veel beter vol te houden, het is een soort "verwennerij" voor mezelf..
Mijn schoonmoeder en schoonzus hebben eens in de zoveel maanden zo'n idee dat ze persé moeten afvallen, en dan moeten ze ook gelijk twee keer in de week gaan sporten... Ze houden het hooguit 2 weken vol, en dan gaan ze niet meer, tot hun volgende moment dat ze weer vinden dat ze af moeten vallen..
Ik dwing mezelf gewoon niet om te gaan, en soms sla ik dus ook een tijdje over, maar de afgelopen weken vind ik het wel weer leuk, en ben ik dus al een paar keer naar aquarobic geweest... Gewoon, omdat het leuk is, en ik me er beter door ga voelen.
klopt, en stel jezelf niet te hoge eisen die eerste keer, anders wordt het ook zo'n teleurstelling..quote:Op maandag 13 november 2006 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal waar, ik heb heel lang intensief gesport en ik deed het met liefde omdat ik me daar zoveel beter door voeldeMaar het probleem is nu dat ik het veel te lang heb laten verslonzen. En dus geen zin meer heb. Dus ik ben bang dat ik mezelf eerst een paar keer moet dwingen om het weer op te pikken. Dan krijg ik vanzelf weer die adrenalinekick en dan wordt het ook weer leuk
Ik moet denken aan die aller-allereerste keer dat ik naar de sportschool ging, nu denk ik 2,5 jaar geleden. De laatste keer dat ik had gesport was op de middelbare schoolquote:Op maandag 13 november 2006 10:38 schreef teigan het volgende:
[..]
klopt, en stel jezelf niet te hoge eisen die eerste keer, anders wordt het ook zo'n teleurstelling..
De eerste keer dat ik weer naar aquarobics ging vroeg de instructeur na afloop of ik het wel leuk had gevonden, schijnbaar keek ik niet echt vrolijk.. Het viel me toen ook wel tegen... Maar de afgelopen twee weken vind ik het wel weer lekker gaan en leuk(ben 3 keer geweest in die tijd), alleen die armspieroefeningen zijn heel vervelend...
Daar doelde ik ook niet opquote:Op maandag 13 november 2006 10:47 schreef teigan het volgende:
mijn conditie is ook niet het absolute nulpunt hoor, ik skate 's zomers heel veel en ga ook gewoon met de fiets naar mijn werk en naar de uni, maar mijn armen krijgen schijnbaar toch niet genoeg training...
Dat is ook niet mijn grootste probleem, ik ga ook rustig alleen, maar ik kan 's avonds niet weg...quote:Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef teigan het volgende:
Rewimo, ik ga gewoon in mijn eentje naar aquarobic, ik vind het ergens wel jammer, maar ik zou ook niet weten met wie ik zou kunnen gaan....
Leukquote:Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef Troel het volgende:
Het huis naast onze buren staat nog te koop
Tegenover de speeltuin, Bert kan wel oppassen en dan gaan wij samen leuke dingen doen
Ik zal eens een balletje opgooien bij Frankquote:Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef Troel het volgende:
Het huis naast onze buren staat nog te koop
Tegenover de speeltuin, Bert kan wel oppassen en dan gaan wij samen leuke dingen doen
Een borg?quote:
die wil het huis voor zichzelf hebben joh...quote:
Juistquote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef teigan het volgende:
[..]
die wil het huis voor zichzelf hebben joh...
Ik ken de voorgeschiedenis helemaal niet, dus misschien ga ik wel domme dingen zeggen, maer... is particulier huren geen optie?quote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Juist
We hebben wel aan kopen gedacht, een sudentenhypotheek kan wel, maar dan heb je dus een borg nodig
Toch maar niet dus
Da's duurquote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken de voorgeschiedenis helemaal niet, dus misschien ga ik wel domme dingen zeggen, maer... is particulier huren geen optie?
Johquote:
We zijn beide student, dus hebben niet heel veel geld, particulier huren is meestal ontzettend duur (in Groningen betaal je zo 1250,- per maand voor een appartement, daarbij krijg je bij particulier geen huursubsidie.quote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken de voorgeschiedenis helemaal niet, dus misschien ga ik wel domme dingen zeggen, maer... is particulier huren geen optie?
Op 1 studiefinanciering en een bijbaantje?quote:Op maandag 13 november 2006 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh
Ik ben de helft van mijn salaris kwijt aan woonlasten
Met zijn tweetjes zou mijn huis echter prima betaalbaar zijn
Vriendin van mij is daaraan overledenquote:Op maandag 13 november 2006 11:31 schreef Sjeen het volgende:
Even spammen... FOK! voor FOK de kerstactie is van start
Hm, ik heb een appartementje van 600 euro, en dat is met 2 studenten nog best op te brengen lijkt me.quote:Op maandag 13 november 2006 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
We zijn beide student, dus hebben niet heel veel geld, particulier huren is meestal ontzettend duur (in Groningen betaal je zo 1250,- per maand voor een appartement, daarbij krijg je bij particulier geen huursubsidie.
We hadden 1 particulier huisje gevonden voor 300,- exclusief, verschrikkelijk mooi, hoge plafonds met relief, grote mooie ramen, een grote woonkamer en een grote slaapkamer, heel oud, bordeaux-rode ge-emailleerde gaskachels, een aanrecht met goorsteen uit 1 stuk en dan van natuursteen
Zo lief allemaal!
- Geen berghok
- Geen douche/badkamer
- Geen wc (moest bij de bovenburen, goor studentenhuis)
- Je moest door het berghok van de huurbaas om in het huis te komen, soort hink-stap-sprong effect
- De kelder van de huurbaas zat in het huis, daar komt hij zo'n 4x per week, dan loopt hij dus door je gang
- Hij kwam elke maand persoonlijk de huur contant ophalen
- Hij vond dat hij onbelemmerde toegang tot het huis had.
Toch maar niet gedaanWe willen graag een huisje, maar er zijn grenzen
Ik heb ook anderhalf jaar aan punten extra, doordat ik al bij patrimonium huur, maar ze hebben volgens mij gewoon echt even niets...quote:Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef teigan het volgende:
freecell, jij huurt nu toch ook van een woningcooperatie, daar krijg je toch ook punten bij voor je woonduur in die woning?
Dat is toen bij ons de redding geweest, we kregen er anderhalf jaar aan punten bij, en de woning waar we op reageerden had ipv de beloofde 3 slaapkamers er 2, waarvan eentje met eeen deels glazen wand aan de woonkamer zit, dus toen kregen wij die....
1 stufi en 1 bijbaan?quote:Op maandag 13 november 2006 11:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Op 1 studiefinanciering en een bijbaantje?
600 hebben we gewoon niet, zeker niet zonder huursubsidie, we hebben nu allebei een kamer van 190 inclusiefquote:Op maandag 13 november 2006 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, ik heb een appartementje van 600 euro, en dat is met 2 studenten nog best op te brengen lijkt me.
Maar misschien dat de situatie qua prijzen in Groningen anders is dan in Eindhoven, dat weet ik natuurlijk niet. Kopen is bij jullie in elk geval wel ranzig goedkoop vergeleken met hier
Ik ben aan het afstuderenquote:Op maandag 13 november 2006 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 stufi en 1 bijbaan?
Ga eens gauw afstuderen danOf ga lenen bij IBG
Want voor dat geld kun je nog niet eens met zijn tweeen op een kamer van 12m2 wonen
Als je dat niet kan betalen, dan zou ik toch even wachten met samenwonen totdat in elk geval eentje een baan heeftquote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef freecell het volgende:
[..]
600 hebben we gewoon niet, zeker niet zonder huursubsidie, we hebben nu allebei een kamer van 190 inclusief
Maarten heeft een baantje voor 20 uur in de week bij een callcenter en noodreden? och... we gaan trouwen in Maartquote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je dat niet kan betalen, dan zou ik toch even wachten met samenwonen totdat in elk geval eentje een baan heeft
Of is er een speciale noodreden?
Er wordt hier hard geduimd voor jullie!quote:Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben aan het afstuderen
Edit: ik heb net gebeldHij wist mijn naam nog en hij houdt het goed in de gaten of hij iets voor ons kan vinden
Hij wist zelfs nog wanneer we gingen trouwen
![]()
En hij vertelde mij dat hij dat nog wist, omdat we los op zijn bureau lagen
Klinkt wel goed toch?We krijgen vast wel iets
Men, daar betaal je hier ruim 65K meer voorquote:Meerpaal 85 Groningen
Een ruim appartement met twee slaapkamers in het complex "Meerpaal", gunstig gelegen ten opzichte van scholen, winkelcentra en uitvalswegen. Dit appartement is ideaal en makkelijk met de lift te bereiken.
Indeling:
Begane grond: Gemeenschappelijke entree, lift en trappenhuis.
Vierde woonlaag: Entree, hal met meterkast en bergruimte, woonkamer met open keuken van 28m², gang, ruime bergkast met c.v., toilet, badkamer en een ruime slaapkamer van ca. 14m². De tweede slaapkamer van 12m² met balkon bevindt zich naast de woonkamer.
Er is een projectnotaris van toepassing en kamersgewijze bewoning is niet toegestaan.
Vraagprijs: ¤ 109.000,- k.k.
Het is inderdaad wel prettig om dan samen in een huis te zitten jaquote:Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Maarten heeft een baantje voor 20 uur in de week bij een callcenter en noodreden? och... we gaan trouwen in Maartde meneer van de woningbouwvereniging vind dat wel een reden
ah okee. Maar waarom dan al trouwen als je allebei nog studeert, geen geld en geen huis hebt?quote:Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Maarten heeft een baantje voor 20 uur in de week bij een callcenter en noodreden? och... we gaan trouwen in Maartde meneer van de woningbouwvereniging vind dat wel een reden
quote:Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriendin van mij is daaraan overleden
quote:
trouwen is leuk?quote:Op maandag 13 november 2006 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Maar waarom dan al trouwen als je allebei nog studeert, geen geld en geen huis hebt?
(Ik kom nu als een zeurpiet over, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoor, aard van het beestje![]()
)
Jaja, maar ik heb nog geen idee welke richting ik op moet denkenquote:Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Hee, denk je wel aan de gage voor de fotograaf?
Dat is wel een goede redenquote:Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef freecell het volgende:
[..]
trouwen is leuk?
Nee, we wilden al heel lang graag trouwen en als we een huisje van de woningstichting hebben is het allemaal prima te betalen. We hebben op zich ook wel ongeveer genoeg geld om van te trouwen
We wonen nu allebei op een kamertje van 3 bij 4, Maarten op een zolderkamer en ik in een flatje in vinkhuizen met twee huisgenoten die me niet zo lief vinden. In praktijk zitten we dus meestal samen in Maartens kamertje bovenin een studentenhuis. Redelijk frustrerend na een aantal jaar
We houden heel veel van elkaar en willen gewoon heel graag trouwen![]()
Super dat je je zo voelt!quote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef omearos het volgende:
Zo, lekker weekendje weg geweest, lekker uitgerust en nu weer aan het werk
Voel me nu echt goed, was blijkbaar toe aan die rust. Heb er nu ook meer vertrouwen in dat het gaat lukken met goed eten en bewegen
quote:Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]ja. Een emotionele smiley.
En nee, natuurlijk niet aan die actie of aan zo'n kamp, maar wel aan die ziekte.
Ik ook nietquote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef freecell het volgende:
Jaja, maar ik heb nog geen idee welke richting ik op moet denken
moet je wel terugpraten op msnquote:Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook nietBegin maar gewoon te sparen
Oke..excuus dan. Ik geloof alleen dat ik, en met mij vele Fokkers, een andere associatie hebben metquote:Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]ja. Een emotionele smiley.
En nee, natuurlijk niet aan die actie of aan zo'n kamp, maar wel aan die ziekte.
Inderdaad erg spannend allemaal.quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Troel, wat een ***ziekte is dat toch!![]()
Ik ben dus het sollicitatiegesprek gehad. Het was een erg leuk en gezellig gesprek met pittige vraagstellingen. Ik heb er zelf een goed gevoel over, maar je weet natuurlijk maar nooit. Morgen hoor ik of ik een competentietest mag doen. Als dat mag is dat een teken dat ze me willen hebben, het is dan alleen nog een kwestie van die test halen.
Pfff.... spannend man, ik heb al in geen tijden zoveel zenuwen gehad voor een sollicitatiegesprek!
Tja, ik weet van welk subforum de smiley komt en waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt isquote:Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Oke..excuus dan. Ik geloof alleen dat ik, en met mij vele Fokkers, een andere associatie hebben met.
![]()
Voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Troel het volgende:
Tja, ik weet van welk subforum de smiley komt en waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt is
Ja, te weinig eten, dat deden we in het begin ook verkeerd.quote:Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik eet te weinigdat ik dat nog ooit in mijn leven zou horen
en ik moet meer vet eten
En toen ik zei ik ik friet e.d. niet nodig vond werd ik helemaalaangekeken.
Tje en ik denk van als ik daar geen behoefte aan heb dat ik er maar beter niet aan kan beginnen.
De vermoeidheid komt waarschijnlijk door het feit dat ik voor de operatie al een lage ijzerwaarde had en ze zijn bang dat hij nu nog lager is. Hoor ik als het niet goed is morgen of in ieder geval deze week nog iets van want ze hebben zeker 10 buisjes bloed afgenomen. Ook iets extra's omdat ik pijn hoog in mijn rug tussen mijn schouderbladen heb![]()
Het overgeven meot ik in de gaten houden dat het niet erger word. Anders direct bellen. Moet pas over een half jaar terug komenen over 3 maanden naar de internist.
Kaas is zeker lekker maar dat valt nogsteeds niet lekker. Misschien toch maar gewone sojamelk ipv light.quote:Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Vet kun je beter zoeken in dingen als roomboter op je brood (ja echt, dat mag) en vette kaas en dat soort dingen. Volle yoghurt, volle melk (als je dat lust). Niet speciaal magere producten nemen, dat hoeft niet. Op vetten hoef je niet zo erg te letten, wel op suikers. Dus af en toe een frietje mag best (maar als je er geen behoefte aan hebt, lekker zo laten hoor). Mayo mag ook
Da's 2,5 kilo, moet te doen zijnquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef ymme het volgende:
Ik zie net pas weer dat mijn bmi 30.8 is.
Ik ga nu ervoor deze onder de 30 te krijgen. Dit moet toch motiverent werken lijkt mij.
Thanks for sharingquote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef ymme het volgende:
Dat dacht ik ook. En dan gaan we voor een nog lagere bmi.
De rijles is uitgesteld tot eigenlijk nu. Hij had vertraging opgelopen
Ik ga nu ff naar de wc , en dan lekker rijden
Whieieieieiequote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
![]()
Dat hebben ze snel laten weten. Ze zullen wel blij met je zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
![]()
Dat zal gezellig zijn op je werk danquote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben als de dood voor artsen.
Het zijn niet mijn artsenquote:Op maandag 13 november 2006 18:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal gezellig zijn op je werk danZit je daar de hele dag in een hoekje?
Nu kan het nogquote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook ff ot Ik ga beeldvullend materiaal spelen woensdaghebben ze wel de goeie voor genomen he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |