Ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 13 november 2006 10:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
nee hoor een zuster met wisselende diensten
Omdat jij nogal van stekeligheden houdtquote:Op maandag 13 november 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Waarom lees ik toch altijd douch-egel
Ikiskoel, veel succes!
een meisje die ik 2 jaar geleden vaak sprak heeft een huisje in het centrum gekregen met volgens mij nog geen 4 maanden wachttijd... Gewoon door vaak te bellen en de situatie waar ze in zat te benadrukken...quote:Op maandag 13 november 2006 10:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet hoe die man heet, en daar heb ik ook contact mee
Dus het moet wel goedkomen, maar we hebben neit zoveel punten en ik laat eigenlijk liever Maarten bellen, want die heeft een fijnere telefoonstem.
Jeps, wij zijn daar nu ok mee bezigquote:Op maandag 13 november 2006 10:22 schreef teigan het volgende:
[..]
een meisje die ik 2 jaar geleden vaak sprak heeft een huisje in het centrum gekregen met volgens mij nog geen 4 maanden wachttijd... Gewoon door vaak te bellen en de situatie waar ze in zat te benadrukken...
Klopt. Ik zit op mijn werkquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef teigan het volgende:
Stormqueen, denk nou eens niet in termen van "ik moet", maar meer in "ik vind het leuk om te doen, ik voel me er beter door, en dat ik ervan afval is dat mooi meegenomen"..
Het klinkt misschien wel stom, maar voor mij is het daardoor veel beter vol te houden, het is een soort "verwennerij" voor mezelf..
Mijn schoonmoeder en schoonzus hebben eens in de zoveel maanden zo'n idee dat ze persé moeten afvallen, en dan moeten ze ook gelijk twee keer in de week gaan sporten... Ze houden het hooguit 2 weken vol, en dan gaan ze niet meer, tot hun volgende moment dat ze weer vinden dat ze af moeten vallen..
Ik dwing mezelf gewoon niet om te gaan, en soms sla ik dus ook een tijdje over, maar de afgelopen weken vind ik het wel weer leuk, en ben ik dus al een paar keer naar aquarobic geweest... Gewoon, omdat het leuk is, en ik me er beter door ga voelen.
klopt, en stel jezelf niet te hoge eisen die eerste keer, anders wordt het ook zo'n teleurstelling..quote:Op maandag 13 november 2006 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal waar, ik heb heel lang intensief gesport en ik deed het met liefde omdat ik me daar zoveel beter door voeldeMaar het probleem is nu dat ik het veel te lang heb laten verslonzen. En dus geen zin meer heb. Dus ik ben bang dat ik mezelf eerst een paar keer moet dwingen om het weer op te pikken. Dan krijg ik vanzelf weer die adrenalinekick en dan wordt het ook weer leuk
Ik moet denken aan die aller-allereerste keer dat ik naar de sportschool ging, nu denk ik 2,5 jaar geleden. De laatste keer dat ik had gesport was op de middelbare schoolquote:Op maandag 13 november 2006 10:38 schreef teigan het volgende:
[..]
klopt, en stel jezelf niet te hoge eisen die eerste keer, anders wordt het ook zo'n teleurstelling..
De eerste keer dat ik weer naar aquarobics ging vroeg de instructeur na afloop of ik het wel leuk had gevonden, schijnbaar keek ik niet echt vrolijk.. Het viel me toen ook wel tegen... Maar de afgelopen twee weken vind ik het wel weer lekker gaan en leuk(ben 3 keer geweest in die tijd), alleen die armspieroefeningen zijn heel vervelend...
Daar doelde ik ook niet opquote:Op maandag 13 november 2006 10:47 schreef teigan het volgende:
mijn conditie is ook niet het absolute nulpunt hoor, ik skate 's zomers heel veel en ga ook gewoon met de fiets naar mijn werk en naar de uni, maar mijn armen krijgen schijnbaar toch niet genoeg training...
Dat is ook niet mijn grootste probleem, ik ga ook rustig alleen, maar ik kan 's avonds niet weg...quote:Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef teigan het volgende:
Rewimo, ik ga gewoon in mijn eentje naar aquarobic, ik vind het ergens wel jammer, maar ik zou ook niet weten met wie ik zou kunnen gaan....
Leukquote:Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef Troel het volgende:
Het huis naast onze buren staat nog te koop
Tegenover de speeltuin, Bert kan wel oppassen en dan gaan wij samen leuke dingen doen
Ik zal eens een balletje opgooien bij Frankquote:Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef Troel het volgende:
Het huis naast onze buren staat nog te koop
Tegenover de speeltuin, Bert kan wel oppassen en dan gaan wij samen leuke dingen doen
Een borg?quote:
die wil het huis voor zichzelf hebben joh...quote:
Juistquote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef teigan het volgende:
[..]
die wil het huis voor zichzelf hebben joh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |