Whieieieieiequote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
![]()
Dat hebben ze snel laten weten. Ze zullen wel blij met je zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
![]()
Dat zal gezellig zijn op je werk danquote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben als de dood voor artsen.
Het zijn niet mijn artsenquote:Op maandag 13 november 2006 18:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal gezellig zijn op je werk danZit je daar de hele dag in een hoekje?
Nu kan het nogquote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook ff ot Ik ga beeldvullend materiaal spelen woensdaghebben ze wel de goeie voor genomen he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |