Jaja, maar ik heb nog geen idee welke richting ik op moet denkenquote:Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Hee, denk je wel aan de gage voor de fotograaf?
Dat is wel een goede redenquote:Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef freecell het volgende:
[..]
trouwen is leuk?
Nee, we wilden al heel lang graag trouwen en als we een huisje van de woningstichting hebben is het allemaal prima te betalen. We hebben op zich ook wel ongeveer genoeg geld om van te trouwen
We wonen nu allebei op een kamertje van 3 bij 4, Maarten op een zolderkamer en ik in een flatje in vinkhuizen met twee huisgenoten die me niet zo lief vinden. In praktijk zitten we dus meestal samen in Maartens kamertje bovenin een studentenhuis. Redelijk frustrerend na een aantal jaar
We houden heel veel van elkaar en willen gewoon heel graag trouwen![]()
Super dat je je zo voelt!quote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef omearos het volgende:
Zo, lekker weekendje weg geweest, lekker uitgerust en nu weer aan het werk
Voel me nu echt goed, was blijkbaar toe aan die rust. Heb er nu ook meer vertrouwen in dat het gaat lukken met goed eten en bewegen
quote:Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]ja. Een emotionele smiley.
En nee, natuurlijk niet aan die actie of aan zo'n kamp, maar wel aan die ziekte.
Ik ook nietquote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef freecell het volgende:
Jaja, maar ik heb nog geen idee welke richting ik op moet denken
moet je wel terugpraten op msnquote:Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook nietBegin maar gewoon te sparen
Oke..excuus dan. Ik geloof alleen dat ik, en met mij vele Fokkers, een andere associatie hebben metquote:Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]ja. Een emotionele smiley.
En nee, natuurlijk niet aan die actie of aan zo'n kamp, maar wel aan die ziekte.
Inderdaad erg spannend allemaal.quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Troel, wat een ***ziekte is dat toch!![]()
Ik ben dus het sollicitatiegesprek gehad. Het was een erg leuk en gezellig gesprek met pittige vraagstellingen. Ik heb er zelf een goed gevoel over, maar je weet natuurlijk maar nooit. Morgen hoor ik of ik een competentietest mag doen. Als dat mag is dat een teken dat ze me willen hebben, het is dan alleen nog een kwestie van die test halen.
Pfff.... spannend man, ik heb al in geen tijden zoveel zenuwen gehad voor een sollicitatiegesprek!
Tja, ik weet van welk subforum de smiley komt en waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt isquote:Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Oke..excuus dan. Ik geloof alleen dat ik, en met mij vele Fokkers, een andere associatie hebben met.
![]()
Voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Troel het volgende:
Tja, ik weet van welk subforum de smiley komt en waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt is
Ja, te weinig eten, dat deden we in het begin ook verkeerd.quote:Op maandag 13 november 2006 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik eet te weinigdat ik dat nog ooit in mijn leven zou horen
en ik moet meer vet eten
En toen ik zei ik ik friet e.d. niet nodig vond werd ik helemaalaangekeken.
Tje en ik denk van als ik daar geen behoefte aan heb dat ik er maar beter niet aan kan beginnen.
De vermoeidheid komt waarschijnlijk door het feit dat ik voor de operatie al een lage ijzerwaarde had en ze zijn bang dat hij nu nog lager is. Hoor ik als het niet goed is morgen of in ieder geval deze week nog iets van want ze hebben zeker 10 buisjes bloed afgenomen. Ook iets extra's omdat ik pijn hoog in mijn rug tussen mijn schouderbladen heb![]()
Het overgeven meot ik in de gaten houden dat het niet erger word. Anders direct bellen. Moet pas over een half jaar terug komenen over 3 maanden naar de internist.
Kaas is zeker lekker maar dat valt nogsteeds niet lekker. Misschien toch maar gewone sojamelk ipv light.quote:Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Vet kun je beter zoeken in dingen als roomboter op je brood (ja echt, dat mag) en vette kaas en dat soort dingen. Volle yoghurt, volle melk (als je dat lust). Niet speciaal magere producten nemen, dat hoeft niet. Op vetten hoef je niet zo erg te letten, wel op suikers. Dus af en toe een frietje mag best (maar als je er geen behoefte aan hebt, lekker zo laten hoor). Mayo mag ook
Da's 2,5 kilo, moet te doen zijnquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef ymme het volgende:
Ik zie net pas weer dat mijn bmi 30.8 is.
Ik ga nu ervoor deze onder de 30 te krijgen. Dit moet toch motiverent werken lijkt mij.
Thanks for sharingquote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef ymme het volgende:
Dat dacht ik ook. En dan gaan we voor een nog lagere bmi.
De rijles is uitgesteld tot eigenlijk nu. Hij had vertraging opgelopen
Ik ga nu ff naar de wc , en dan lekker rijden
Whieieieieiequote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
![]()
Dat hebben ze snel laten weten. Ze zullen wel blij met je zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Oooh, ik ben zo ongelooflijk blij!! Ik heb de baan gekregen! Nu nog een competentietestje doen morgen en dan kan ik per 1 december beginnen!!
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef Ikiskoel het volgende:
![]()
Dat zal gezellig zijn op je werk danquote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben als de dood voor artsen.
Het zijn niet mijn artsenquote:Op maandag 13 november 2006 18:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal gezellig zijn op je werk danZit je daar de hele dag in een hoekje?
Nu kan het nogquote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook ff ot Ik ga beeldvullend materiaal spelen woensdaghebben ze wel de goeie voor genomen he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |