Heeft iedereen die aan x-factor meedoet een hyves-profiel ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef PeRi het volgende:
Ik vind haar leuk! En aan dr styling is te werken, Marianne.
Daar is aan te werken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond haar helemaal niks. Goede stem, ok, maar ze zag er echt niet uit.
Dan nog. Ik hoop echt dat ze er snel uitvliegt.quote:
Wordt wel een dure operatie dan.quote:
Ze heeft me anders niet weten te boeien, haar hele houding in de auditie-ruimte was te stijf.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Zomaar een foto van haar Hyves:
[afbeelding]
Zo verschrikkelijk is dit toch niet, met de juiste styling heeft ze best een leuke uitstraling.
Wat ben jij bitter steedsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan nog. Ik hoop echt dat ze er snel uitvliegt.
Valt het opquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Zomaar een foto van haar Hyves:
[afbeelding]
Zo verschrikkelijk is dit toch niet, met de juiste styling heeft ze best een leuke uitstraling.
Dat klopt, maar dan begrijp ik nog niet waarom ze wel wat ziet in die nederlandstalig zingende vent (weet zn naam niet), want dat zie ik nou niet bepaald in een musical spelenquote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
Marianne kijkt met een muscialsoog. Mensen waarvan ik denk 'goh die past wel in een muscial qua stem/uiterlijk/persoonlijkheid' laat zij altijd door en is ze enthousiast om. Ze ziet ze waarschijnlijk al helemaal Saturday Night Fever doen. Terwijl dat juist geen personen zijn die wat mij betreft voor XFactor mee zouden moeten doen. HJ en Henk kijken wel echt naar een pop-artiest in spè.
Nah ik zie het op zich wel, moet wel veel aan geschaafd worden danquote:Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan begrijp ik nog niet waarom ze wel wat ziet in die nederlandstalig zingende vent (weet zn naam niet), want dat zie ik nou niet bepaald in een musical spelen
Klinkt best leuk, met muziek.quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Nadeche is geen onbekende van Henkjan: dit is haar profiel op Talentscout.nl, waar ook een demo van haar te horen is.
quote:Nadeche, het gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind als een demo afgelopen is of dat ie maar zo kort te horen is. Bij jouw versie van Burning Love heb ik dat echter wel. Waanzinnig. Lekker gezongen en een hartstikke leuke uitvoering van deze klassieker. Ideaal voor een feestje. Daar zit gelijk het probleem. Deze versie asocieer ik met een te gekke band voor feesten en partijen, maar niet met een hit. Na een aantal covers van je te hebben gehoord ben ik zo benieuwd naar meer hitgevoelig materiaal. Mocht ik tegen een goeie song aanlopen die bij jouw genre past, meld ik me meteen...
quote:Nadeche, er is altijd wel een puntje van kritiek te vinden. Ook al zingt iemand nog zo goed. Bij jouw versie van Natural Woman ben ik echter sprakeloos en kritiekloos. Je uitspraak is goed, je bezieling is waanzinnig, je timing is goed, je intonatie, je timbre, je dynamiek, alles klopt bij jouw versie van deze Carole King-song. Heel bijzonder goed dus!!!
quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef BVO het volgende:
Ook deed ze Natural Woman.
Henkjan was toch wel zeldzaam positief hier.
[..]
Zo veel indruk heeft ze dus ook niet gemaakt.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Hmm, Henkjan liet niks merken haar dus al te kennen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:35 schreef Refragmental het volgende:
Mooi meisje en zong ook best goed. Die gaat wel ver komen
Sweet Jebus!quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef BVO het volgende:
Ook deed ze Natural Woman.
Henkjan was toch wel zeldzaam positief hier.
[..]
quote:Een slimme meid...
Nadeche gokt op meerdere paarden.
Alle X FACTOR-kandidaten dromen ervan hun geld te kunnen verdienen met zingen. Lang niet alle deelnemers zullen die droom ook verwezenlijken. Het hebben van een goede stem en een leuke uitstraling is dan ook geen garantie voor een succesvolle carrière in de muziekwereld.
Conservatorium
Nadeche is zich bewust van de beperkte kansen die er zijn om door te breken: “Ik ben dit jaar begonnen met een opleiding aan het conservatorium. Ik woon in Tilburg en ik had dus ook naar de Rockacademie in die stad kunnen gaan. Op die school word je klaargestoomd om artiest te worden. Heel leuk. Maar bij de opleiding die ik nu volg richt ik me op doceren. Als ik straks niet rond kan komen van het zingen dan kan ik daarnaast altijd nog les gaan geven.”
Voorbeeld
Nadeche durft te dromen en doet haar best om haar dromen uit te laten komen. Maar tegelijkertijd is ze realistisch. Ze staart zich niet blind op één enkel doel. Misschien dat Nadeche op dit gebied een voorbeeld kan zijn voor andere kandidaten…
Haar voorkomen moet aan gewerkt worden inderdaad. Verder een superzangeres.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:39 schreef Marble het volgende:
Verreweg de beste zangeres tot nu toe. Ze moet alleen heel dringend een make-over en een restyling en mediatraining. Maar dan kan het ook heel wat worden.
Dit is z'n kansquote:Na een aantal covers van je te hebben gehoord ben ik zo benieuwd naar meer hitgevoelig materiaal. Mocht ik tegen een goeie song aanlopen die bij jouw genre past, meld ik me meteen...
Dat boeddhistisch zou ik maar niet zo serieus nemen... er staat ook dat ze getrouwd is, kinderen heeft en een passie heeft voor onkruid wieden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef SilverBullet het volgende:
Ze is boeddhistisch en zit op hockey.
Goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat boeddhistisch zou ik maar niet zo serieus nemen... er staat ook dat ze getrouwd is, kinderen heeft en een passie heeft voor onkruid wieden.
Ik begin ook fan te wordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:49 schreef PeRi het volgende:
Ik vond haar echt heel goed, lekker geluid en ze stond er ook relaxed bij, ze had het naar dr zin. Top.
Wat een foto ook weerquote:
Dat ligt deels aan de fotograaf en deels aan haar styling, waar nog wel het een en ander aan gedaan kan worden. Maar ik blijf erbij dat ze één van de beste stemmen heeft van iedereen.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 11:13 schreef UncleFunk het volgende:
Terecht dat ze door isAlhoewel ik niets met haar uitstraling heb.
Deze opmerking zie ik vaak, maar snap hem eigenlijk niet zo. Waarom sleutelen aan iemands styling?!Volgens mij moet zij daar gewoon staan zoals ze is, ze moet geen kunstje opvoeren of zó gestyled worden dat ze totaal niet meer de persoon is die ze daadwerkelijk is zeg maar.quote:Op maandag 4 december 2006 17:20 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat ligt deels aan de fotograaf en deels aan haar styling, waar nog wel het een en ander aan gedaan kan worden.
Ja natuurlijk, maar nu wordt bij iedereen die apart is - Laura, Nadeche, enzovoorts - gezegd van 'die moet alleen nog even tot normaal gestyled worden'. Daar komt het althans op neer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Styling hoort bij het totaalplaatje- accentueert de goede eigenschappen, zorgt voor een betere uitstraling. En je mag toch hopen dat sommige mensen er niet hetzelfde bij gaan lopen bij de liveshows. Je bent een artiest of je bent het niet, en styling is daar een essentieel onderdeel bij. Vind ik.
Eens. Bij haar zal zelfs plastische chirurgie niet gaan helpen om mij te overtuigenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Styling hoort bij het totaalplaatje- accentueert de goede eigenschappen, zorgt voor een betere uitstraling. En je mag toch hopen dat sommige mensen er niet hetzelfde bij gaan lopen bij de liveshows. Je bent een artiest of je bent het niet, en styling is daar een essentieel onderdeel bij. Vind ik.
Fir3, wat ben je toch weer felquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eens. Bij haar zal zelfs plastische chirurgie niet gaan helpen om mij te overtuigen.
Ik overdrijf een beetje, maar hij pinkte wel een traantje weg ja. En dat was na dat schijnbaar mislukte optreden van Nadeche.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilende HJ? Daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen.
Misschien kreeg hij wel net een smsje dat zn hond is overleden. Ofzo. HJ die huilt? Hijs te professioneel daarvoor denk ik en dat wil ie ook altijd uitstralen toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, maar hij pinkte wel een traantje weg ja. En dat was na dat schijnbaar mislukte optreden van Nadeche.....
Ja aap die filmpjes op de site doen het toch niet bij mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
Bekijk het filmpje dan eens, sletten.
Voor zover ik weet staat ie niet online, ik heb hem alleen een paar keer gezien in de reclames op RTL4.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef sbientje het volgende:
waar kan ik dat filmpje kijken dan?
Idd, ik denk dat zij nog wel eens de verrassing van x-factor kan worden!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef BVO het volgende:
Ik luisterde het net nog even ne, ze was wel echt veel beter dan de rest.
Beginnen jullie al van dr te houden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Begin hoe vaker ik dr zie op foto's etc dr steeds leuker te vinden eigenlijk, vond dr eerst een beetje suffig uitzien maar nu heeft ze toch wel wat.. denk dat dit meisje iemand is waarvan het publiek leert te gaan houden en dat met dr zang gecombineerd..
Ik welquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beginnen jullie al van dr te houden?![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
Zó tof dat ze door is![]()
. Toen Hj zei dat hij meeging met Tjeerd vreesde ik het ergste, maar gelukkig was Tjeerd de verstandigste
![]()
!
Ja, dát dus. Ging ik tóch nog nagelbijten. en het smaakte me nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
. Toen Hj zei dat hij meeging met Tjeerd vreesde ik het ergste, maar gelukkig was Tjeerd de verstandigste
![]()
!
Ik kreeg bijna een hartverzakking, ik dacht echt ff dat ze voor Genelva zouden kiezen maar dat kon gewoon echt niet want Nadeche was zó goedquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
![]()
!
Heel herkenbaar, alleen dat heb ik dus met Sharon.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zingt echt goed, maar op de een of andere manier doet het me niets allemaal...
Saaie uitstraling vind ik wel mee vallen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:51 schreef Ivatje het volgende:
Zij zingt heel goed, maar heeft een saaie uitstraling...![]()
![]()
De 3de komt binnenkort vast ook wel aanzetten..quote:Op zondag 10 december 2006 12:10 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze heeft nu twee fansites op clubs.nl.
Sukkeltjequote:Op zondag 10 december 2006 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
Wat erg dat zij door is. Verschrikkelijk.
En daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
maar ik vind deze subtiele schoonheid mooier.
Wat bedoel je met die voorbeelden?quote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef AssyriskaFF het volgende:
Topper dat meiske. Ik vind haar geweldig. Waarom zeurt iedereen over haar uiterlijk uitstraling etc.? Wat heb je aan uitstraling als je niet kan zingen ( o.a Jim, Britney Spears, Robbie Williams etc.).
ik heb ook niets met sharon. Ze zingt goed, maar haar gezichtsuitdrukkingen maken me bijna bang...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, alleen dat heb ik dus met Sharon.
Nadeche, daar krijg ik echt kippenvel van.
quote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef Cee het volgende:
Ah, ik snap 'm! Goede beredenering, kan ik mee in komen alhoewel ik toch wel snel voor dat charismatische 'val'.
Net zo gewoontjes, op het saaie af. Alleen wat 'echter' / minder berekenend (lijkt me vooralsnog).quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:58 schreef Natalie het volgende:
Ze doet me wat aan Floortje denken op sommige momenten.
dat bedoelde ik dus met mijn vorige post. Floortje werd ook goed gevonden, maar bleek uiteindelijk voor de meesten toch te saai.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:58 schreef Natalie het volgende:
Ze doet me wat aan Floortje denken op sommige momenten.
Ik zie haar wel 'de floortje' worden van de X-Factorquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:27 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop dat ze vooral haar zelf blijft en niet teveel 'ster' wordt gemaakt. Ze is ontzettend leuk zo.
Ik vind Nadeche leuker dan Floortjequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik zie haar wel 'de floortje' worden van de X-Factor![]()
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Nadeche leuker dan Floortje.
leuke optredensquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef Frasier het volgende:
Staan veel beelden van haar op Youtube:
http://youtube.com/results?search_query=nadeche&search=Search
Met haar stem zit het dus wel goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef Frasier het volgende:
Staan veel beelden van haar op Youtube:
http://youtube.com/results?search_query=nadeche&search=Search
die vind ik trouwens heel goed! vooral als je het vergelijkt met Sharon!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu ik zo een aantal van die youtube-filmpjes van haar bekijk, vind ik dat ze eigenlijk veel beter geschikt is voor musicals. Ze heeft een vrij doorsnee stem, maar kan er wel veel mee. Haar Engelse uitspraak mag ze nog wel wat verbeteren trouwens..
Ja he! Ze kunnen er wel een complete lijn van maken:quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef sbientje het volgende:
hahahah... ik ben wel een beetje genadeche-illusioneerd hoor!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:39 schreef sbientje het volgende:
ik snap niet wat jij zo slecht vindt aan haar uitpsraak, ik hoor er helmaal niets aan![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef sbientje het volgende:
dat natural woman is wel goed, maar om nou te zeggen dat haar uitspraak echt zo goed is dat dat apart vermeld moet worden, dat vind ik tegenvallen eerlijk gezegd..
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:55 schreef sbientje het volgende:
en nu houd ik op hoor! straks leest nadeche fok! st aik mooi voor aap, en ik ben nog wel haar grootste fan hier!![]()
Ik ben langer. En fan.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:03 schreef sbientje het volgende:
in dat filmpje vond ik haar uitspraak niet bijzonder goed, het viel me gewoon op dat henkjan het erbij vermeldde, terwijl ik het gewoon een normale uitspraak vond, niet slecht ofzo, maar ook niet fantastisch goed! ze heeft toch geen nederlands accent in haar engelsgezongen liedjes, vind jij van wel dan?![]()
en ik ben echt haar grootste fan! hoe lang ben jij?
Die tijdens het zingen ookquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan.
In je spiegelquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die tijdens het zingen ook. Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan
.
Die staat links op de foto'squote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan.
.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Je verzuurt. Hardquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Too latequote:Op zaterdag 16 december 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ze wat mij betreft geen enkele uitstraling heeft.
Nu maar hopen dat het zo genoeg is om geen minpunten in de USG te krijgen.....
Ik vond haar juist de mooiste stem hebben van allemaalquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:35 schreef Rnnz het volgende:
Gelukkig. Irritant mens met een niet heel boeiende stem imo.
Dat is het. Ze ziet er te doorsnee en gewoontjes uit, en HJ is ook op zoek naar een bepaald seksappeal. Dat heeft zij gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef Knipoogje het volgende:
Ze kan wel goed zingen, maar de 1e 4 kunnen dat ook en die hebben podiumuitstraling. Zij stond daar maar alsof het een klasseavond was, hoe mooi het ook klonk.
Met wat styling hadden ze er echt wel wat leuks van kunnen maken hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:40 schreef Cee het volgende:
Tja, meer dan bij Idols gaat het bij X-Factor echt om de uitstraling, bij Idols konden ze dat af en toe wel door de vingers zien als je een hele goede stem had, maar bij X-Factor niet dus. Jammer.
Sharon heeft wel veel seksappeal?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is het. Ze ziet er te doorsnee en gewoontjes uit, en HJ is ook op zoek naar een bepaald seksappeal. Dat heeft zij gewoon niet.
En Christian wel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is het. Ze ziet er te doorsnee en gewoontjes uit, en HJ is ook op zoek naar een bepaald seksappeal. Dat heeft zij gewoon niet.
Met een beetje veel stylingquote:
Meer dan zij denk ik. Maar goed, lief zijn en niet klagen helpt je blijkbaar niet in een carriere, dat blijkt maar weer. Ik vind het wel heel erg lullig voor haar.quote:
Ja, dáár noem je me toch brokken man die oozen van het sexappeal!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
Blunt, Morrisson
Ja nou, ik zeg toch niet dat ik op ze sop!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, dáár noem je me toch brokken man die oozen van het sexappeal!
Dit is onzin, want hij had die wildcard net zo goed aan Jeroen of Marochel kunnen geven. Dat Nelvie weer terug kwam maakt niks uit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dussss..
Vorige keer maakte Henk-Jan een beslissing tussen Genelva en Nadeche; Nadeche ging door en Genelva naar huis.
Zo'n beslissing behoort definitief te zijn, dat zijn de regels.
Genelva wordt nu erbij gehaald als 7e deelnemer, alweer tegen de regels want het moesten er 6 zijn, en laat niet iets nieuws zien, en toch wordt nu bij dezelfde afweging tussen nadeche en genelva voor genelva gekozen, die er al geeneens bij hoorde te zijn.. volgende de regels dan.
Nadeche is hier zeer oneerlijk een kans ontnomen.
Kom op, je kan er toch wel van uitgaan dat als Nadeche de Wildcard niet had gekregen die naar Nadeche was gegaan. Hoe dan ook is wat ik zeg geen onzin, vervang de naam Nadeche door Jeroen of Maruja en dan klopt het nog.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is onzin, want hij had die wildcard net zo goed aan Jeroen of Marochel kunnen geven. Dat Nelvie weer terug kwam maakt niks uit.
Helemaal niet, want HJ is nooit zo kapot geweest van Nadeche. Dus hij had hem wellicht nog wel eerder aan een ander gegeven ipv Genelva dan aan Nadeche.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kom op, je kan er toch wel van uitgaan dat als Nadeche de Wildcard niet had gekregen die naar Nadeche was gegaan.
Dat is het wel, want HJ bepaalt dus hij kan zelf weten wat ie doet. Dit soort opmerkingen:quote:Hoe dan ook is wat ik zeg geen onzin, vervang de naam Nadeche door Jeroen of Maruja en dan klopt het nog.
gaat dus niet op. Je doet net alsof het om een vonnis van het Europese Hoogerechtshof of zo gaat, het is "maar een zangwedstrijd", en wij kijken toevallig mee in de keuken. Ze hadden Genelva ook in één keer door kunnen laten gaan, het maakt hoe dan ook niets uit.quote:Zo'n beslissing behoort definitief te zijn, dat zijn de regels.
Tja HJ heeft geloof ik elke keer nog evenveel jongels als meiden door laten gaan, dus dat er één jongen sowieso door zou gaan had ik wel verwacht, met wildcard heb je er 4 opzich dus toch 50/50 weer. Henk Jan beseft zich ook wel dat X-factor kijkers toch voor merendeel meisjes zijn denk ik dus hij is denk ik taktisch bezig (hoewel het helaas wel triest gesteld is met de tienermeid van tegenwoordig als ze een Christian leuk vindenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik begrijp niet hoe HJ christian beter kan vinden dan nadeche (of welke andere kandidaat die is afgevallen dan ook)
zeer onterecht, maar helaas niks meer aan te doen (lijkt me onwaarschijnlijk dat HJ weer mensen gaat terughalen)
Door 'de ultieme test' verkies ik ook Christian boven Nadeche, en zeker boven Jeroen, en Maruja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik begrijp niet hoe HJ christian beter kan vinden dan nadeche (of welke andere kandidaat die is afgevallen dan ook)
Dat Richy doorgaat is imo. wel terecht. Die jongen heeft wel wat. Dus dat hij zeker door was is niet zo vreemd. In 't geval van Christian...tjaquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tja HJ heeft geloof ik elke keer nog evenveel jongels als meiden door laten gaan, dus dat er één jongen sowieso door zou gaan had ik wel verwacht, met wildcard heb je er 4 opzich dus toch 50/50 weer. Henk Jan beseft zich ook wel dat X-factor kijkers toch voor merendeel meisjes zijn denk ik dus hij is denk ik taktisch bezig (hoewel het helaas wel triest gesteld is met de tienermeid van tegenwoordig als ze een Christian leuk vinden)
Ehm, Nadeche is member van zijn talentenjacht-website en is daar uitzonderlijk positief over haar. Dus dat ie nooit zo kapot van dr is geweest is bull.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Helemaal niet, want HJ is nooit zo kapot geweest van Nadeche. Dus hij had hem wellicht nog wel eerder aan een ander gegeven ipv Genelva dan aan Nadeche.
Het is toch ook een soort van spel, met winnaars en verliezers, en ook met van tevoren bepaalde regels. Nadeche was vorige keer de winnaar en Genelva de verliezer. Achteraf spijt krijgen van je beslissing, jammer dan. Of die regels nou overtreden mogen worden of niet, het gaat erom dat het niet fair is.quote:[..]
Dat is het wel, want HJ bepaalt dus hij kan zelf weten wat ie doet. Dit soort opmerkingen:
[..]
gaat dus niet op. Je doet net alsof het om een vonnis van het Europese Hoogerechtshof of zo gaat, het is "maar een zangwedstrijd", en wij kijken toevallig mee in de keuken. Ze hadden Genelva ook in één keer door kunnen laten gaan, het maakt hoe dan ook niets uit.
Je kent haar?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:45 schreef andre77 het volgende:
Dat Nadeche minder uitstraling heeft is een enorm misverstand.
Het enige wat HJ heeft gedaan is iemand waarover hij twijfelde nog eventjes teruggevraagd om haar nog één keer te kunnen evalueren en zeker te weten dat hij de goede beslissing neemt. Dat is alles. Dit is dus echt een compleet non-issue.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Het is toch ook een soort van spel, met winnaars en verliezers, en ook met van tevoren bepaalde regels. Nadeche was vorige keer de winnaar en Genelva de verliezer. Achteraf spijt krijgen van je beslissing, jammer dan. Of die regels nou overtreden mogen worden of niet, het gaat erom dat het niet fair is.
Vind jijquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Het enige wat HJ heeft gedaan is iemand waarover hij twijfelde nog eventjes teruggevraagd om haar nog één keer te kunnen evalueren en zeker te weten dat hij de goede beslissing neemt. Dat is alles. Dit is dus echt een compleet non-issue.
ben ik met je eens. je kunt niet met zekerheid zeggen dat nadeche de wildcard had gekregen als Genelva niet was terug gevraagd. dus die beslissing staat hier buiten vind ikquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Het enige wat HJ heeft gedaan is iemand waarover hij twijfelde nog eventjes teruggevraagd om haar nog één keer te kunnen evalueren en zeker te weten dat hij de goede beslissing neemt. Dat is alles. Dit is dus echt een compleet non-issue.
Zou het dan niet rechtvaardig zijn om Nadeche ook nog 1 kans te geven?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze hebben nu allemaal evenveel kansen gehad..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het dan niet rechtvaardig zijn om Nadeche ook nog 1 kans te geven?
Genelva in haar geval een kans teveelquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze hebben nu allemaal evenveel kansen gehad..
Het heeft niks met rechtvaardigheid te maken, maar enkel en alleen met het feit dat HJ nog een rondje extra wilde kijken wat voor vlees hij in de kuip had. Met Nadeche wist je dat na de auditie al (wmb de beste stem in alle Nederlandse Idols/X-Factor/Popstars/Star Academy/etc. edities tot nu toe), dus daar heeft hij geen extra ronde meer voor nodig. Dat ik en vele anderen het niet eens zijn met zijn besluit staat daar compleet los van, en heeft helemaal niets met de extra evaluatie van Genelva te maken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het dan niet rechtvaardig zijn om Nadeche ook nog 1 kans te geven?
mwoah, dat is toch echt heel subjectief. Ze kan wel aardig zingen, maar gewoon van het nivo van de Merle's enzo die in de workshops worden uitgeschakeld vanwege gebrek aan uitstraling.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef Marble het volgende:
Met Nadeche wist je dat na de auditie al (wmb de beste stem in alle Nederlandse Idols/X-Factor/Popstars/Star Academy/etc. edities tot nu toe),
Duh, daarom staat er ook "wmb" he.quote:Op zondag 17 december 2006 00:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
mwoah, dat is toch echt heel subjectief.
Ze is fantastisch. En met een goeie kapper en een stylist komt ze er wel.quote:Op zondag 17 december 2006 01:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
Maar goed die Nadeche komt er wel want ze kan verdomd goed zingen.
Inderdaad hehe. Mijn broer zat mee te kijken en vond haar maar saai. Ik zei toen ook van met een beetje make up en nieuw kapsel ziet ze er anders uitquote:Op zondag 17 december 2006 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is fantastisch. En met een goeie kapper en een stylist komt ze er wel.
Ze hoeft tenminste geen nieuwe neus, zoals Christianquote:Op zondag 17 december 2006 02:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Inderdaad hehe. Mijn broer zat mee te kijken en vond haar maar saai. Ik zei toen ook van met een beetje make up en nieuw kapsel ziet ze er anders uit.
Of als Richyquote:Op zondag 17 december 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hoeft tenminste geen nieuwe neus, zoals Christian![]()
Genelva lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
Nou weet ik nog niet wie m'n favoriet gaat worden van de laatste 10
Juist.quote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
'Niet zeuren, er waren betere kandidaten'.
En daar was Nadeche 1 van hoorquote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
'Niet zeuren, er waren betere kandidaten'.
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wilquote:Op maandag 18 december 2006 11:10 schreef edejong het volgende:
mmmm ze komt er wel, hoop ik tenminste.. alleen maar beter dat ze niet zo uitgebuit gaat worden eigenlijk..!!
Het lijkt me sterk dat iemand met zo'n lekkere stem niet ergens en contractje kan krijgen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wil![]()
Of misschien twijfelt Henk Jan zo aan z'n beslissing dat Nadache een extra wild-card krijgtquote:Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef Woelli het volgende:
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wil![]()
Heeft elke categorie maar 1 wildcard? Drie acts lijkt me zo weinig, dus ik dacht ook aan 2 wildcards...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Of misschien twijfelt Henk Jan zo aan z'n beslissing dat Nadache een extra wild-card krijgt
Ja, want er komt namelijk helemaal geen speciale wildcardronde met optredens van de wildcardartiesten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:03 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Heeft elke categorie maar 1 wildcard? Drie acts lijkt me zo weinig, dus ik dacht ook aan 2 wildcards...
Met idols zijn in alle rondes ook altijd goeie mensen tussen, die ook nooiit een contract krijgtquote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat iemand met zo'n lekkere stem niet ergens en contractje kan krijgen.
Hij zegt dat ie twijfelde tussen Christian of Nadeche door te laten gaan. Waarom geeft ie dan uiteindelijk Genelva de wildcard? Anders gezegd hij had die wildcard hoe dan ook aan Genelva gegeven.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Henkjan en Nadeche bij Giel (en Jeroen komt ook nog even langs).
Volgens HJ geven de kijkers Genalve de x-factor. Dat was de reden dat Genelva de wildcard kreeg... Terwijl Nadeche hem echt moest hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 02:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie twijfelde tussen Christian of Nadeche door te laten gaan. Waarom geeft ie dan uiteindelijk Genelva de wildcard? Anders gezegd hij had die wildcard hoe dan ook aan Genelva gegeven.
quote:Nadeche na de uitzending
Natuurlijk heeft Nadeche afgelopen weekend voor de buis gezeten. Met familie en 'n vriendinnetje bekeek ze haar Ultieme Test.
"Ik had na de uitzending wel zoiets van: shit, nu is het echt over." Maar tevreden is ze: "Ik heb veel gedaan." In Antwerpen vond ze het optreden met een band het leukst: "Dat was alweer zo lang geleden. Ik zing zelf in een band, maar we hebben al een tijd niet meer opgetreden."
Giel Beelen
Ze kreeg diverse positieve reacties naar aanleiding van haar performances. Zo werd ze door Giel Beelen gebeld die in zijn radioprogramma ook ex-kandidaat Jeroen en Henkjan Smits aan de lijn had hangen. "Giel was verontwaardigd dat ik niet door was gegaan. Hij sprak daar Henkjan op aan en ik dacht alleen maar: wat moet ik daar straks op zeggen?! Haha. Henkjan legde uit dat het tussen mij en Christian was gegaan. Het is uiteindelijk Christian geworden, omdat hij een apart karakter heeft."
Te commercieel
Voor haar tentamen dat ze deze week heeft moet ze 'Super dupa lover' zingen, hetzelfde lied dat ze op de Groenplaats in Antwerpen zong. "Mijn leraren op het Conservatorium zeiden dat ze me volgden, dat was heel leuk. Mijn zanglerares had liever niet gezien dat ik mee had gedaan. Ze was wel heel trots hoor, maar vindt dat ik nog veel te leren heb. Dit was iets te commercieel in haar ogen."
Stappen met medekandidaten
Natuurlijk blijft ze X FACTOR volgen. "Ik wil weten hoe de anderen het doen. Het zou toch raar zijn als dat me nu niet meer zou interesseren." Laatst is ze nog gaan stappen met de laatste zes die aan De Ultieme Test meededen, en Anna en Nigel die tijdens De Confrontatie afvielen. En Genelva, die er later bijkwam? "Nee, die was er niet bij."
De keuze was al gemaakt
Over Genelva gesproken, hoe vond Nadeche het dat zij terugkwam tijdens De Ultieme Test, terwijl Nadeche het tijdens De Confrontatie van haar had gewonnen? "Het was leuk dat ze terug was. Maar voor mezelf gaf het toch niet zo'n fijn gevoel, omdat Henkjan zijn keuze eerder al gemaakt leek te hebben. Hij zei wel dat het niets met mij te maken had, maar toch had ik zoiets van: had mij dan weggestuurd."
Jeroen en Maruja
Volgende week zit ze weer voor de buis. "Ik had niet gedacht dat we binnen zo'n korte tijd een band met elkaar zouden opbouwen. Volgende week ga ik de uitzending kijken met Maruja en Jeroen. We dachten eigenlijk dat we dan pas te zien zouden krijgen dat we waren afgevallen."
HJ komt er nog wel achterquote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef Riparius het volgende:
Nadeche - Burning Love
Niet te geloven toch dat Henkjan dan kiest voor Christian?
Héé Riparius, kwaliteitspostert! Ben je eindelijk wakker?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef Riparius het volgende:
Nadeche - Burning Love
Niet te geloven toch dat Henkjan dan kiest voor Christian?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |