Beginnen jullie al van dr te houden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Begin hoe vaker ik dr zie op foto's etc dr steeds leuker te vinden eigenlijk, vond dr eerst een beetje suffig uitzien maar nu heeft ze toch wel wat.. denk dat dit meisje iemand is waarvan het publiek leert te gaan houden en dat met dr zang gecombineerd..
Ik welquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beginnen jullie al van dr te houden?![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
Zó tof dat ze door is![]()
. Toen Hj zei dat hij meeging met Tjeerd vreesde ik het ergste, maar gelukkig was Tjeerd de verstandigste
![]()
!
Ja, dát dus. Ging ik tóch nog nagelbijten. en het smaakte me nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
. Toen Hj zei dat hij meeging met Tjeerd vreesde ik het ergste, maar gelukkig was Tjeerd de verstandigste
![]()
!
Ik kreeg bijna een hartverzakking, ik dacht echt ff dat ze voor Genelva zouden kiezen maar dat kon gewoon echt niet want Nadeche was zó goedquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
![]()
!
Heel herkenbaar, alleen dat heb ik dus met Sharon.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zingt echt goed, maar op de een of andere manier doet het me niets allemaal...
Saaie uitstraling vind ik wel mee vallen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:51 schreef Ivatje het volgende:
Zij zingt heel goed, maar heeft een saaie uitstraling...![]()
![]()
De 3de komt binnenkort vast ook wel aanzetten..quote:Op zondag 10 december 2006 12:10 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze heeft nu twee fansites op clubs.nl.
Sukkeltjequote:Op zondag 10 december 2006 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
Wat erg dat zij door is. Verschrikkelijk.
En daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
maar ik vind deze subtiele schoonheid mooier.
Wat bedoel je met die voorbeelden?quote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef AssyriskaFF het volgende:
Topper dat meiske. Ik vind haar geweldig. Waarom zeurt iedereen over haar uiterlijk uitstraling etc.? Wat heb je aan uitstraling als je niet kan zingen ( o.a Jim, Britney Spears, Robbie Williams etc.).
ik heb ook niets met sharon. Ze zingt goed, maar haar gezichtsuitdrukkingen maken me bijna bang...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, alleen dat heb ik dus met Sharon.
Nadeche, daar krijg ik echt kippenvel van.
quote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef Cee het volgende:
Ah, ik snap 'm! Goede beredenering, kan ik mee in komen alhoewel ik toch wel snel voor dat charismatische 'val'.
Net zo gewoontjes, op het saaie af. Alleen wat 'echter' / minder berekenend (lijkt me vooralsnog).quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:58 schreef Natalie het volgende:
Ze doet me wat aan Floortje denken op sommige momenten.
dat bedoelde ik dus met mijn vorige post. Floortje werd ook goed gevonden, maar bleek uiteindelijk voor de meesten toch te saai.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:58 schreef Natalie het volgende:
Ze doet me wat aan Floortje denken op sommige momenten.
Ik zie haar wel 'de floortje' worden van de X-Factorquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:27 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop dat ze vooral haar zelf blijft en niet teveel 'ster' wordt gemaakt. Ze is ontzettend leuk zo.
Ik vind Nadeche leuker dan Floortjequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik zie haar wel 'de floortje' worden van de X-Factor![]()
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Nadeche leuker dan Floortje.
leuke optredensquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef Frasier het volgende:
Staan veel beelden van haar op Youtube:
http://youtube.com/results?search_query=nadeche&search=Search
Met haar stem zit het dus wel goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef Frasier het volgende:
Staan veel beelden van haar op Youtube:
http://youtube.com/results?search_query=nadeche&search=Search
die vind ik trouwens heel goed! vooral als je het vergelijkt met Sharon!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu ik zo een aantal van die youtube-filmpjes van haar bekijk, vind ik dat ze eigenlijk veel beter geschikt is voor musicals. Ze heeft een vrij doorsnee stem, maar kan er wel veel mee. Haar Engelse uitspraak mag ze nog wel wat verbeteren trouwens..
Ja he! Ze kunnen er wel een complete lijn van maken:quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef sbientje het volgende:
hahahah... ik ben wel een beetje genadeche-illusioneerd hoor!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:39 schreef sbientje het volgende:
ik snap niet wat jij zo slecht vindt aan haar uitpsraak, ik hoor er helmaal niets aan![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef sbientje het volgende:
dat natural woman is wel goed, maar om nou te zeggen dat haar uitspraak echt zo goed is dat dat apart vermeld moet worden, dat vind ik tegenvallen eerlijk gezegd..
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:55 schreef sbientje het volgende:
en nu houd ik op hoor! straks leest nadeche fok! st aik mooi voor aap, en ik ben nog wel haar grootste fan hier!![]()
Ik ben langer. En fan.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:03 schreef sbientje het volgende:
in dat filmpje vond ik haar uitspraak niet bijzonder goed, het viel me gewoon op dat henkjan het erbij vermeldde, terwijl ik het gewoon een normale uitspraak vond, niet slecht ofzo, maar ook niet fantastisch goed! ze heeft toch geen nederlands accent in haar engelsgezongen liedjes, vind jij van wel dan?![]()
en ik ben echt haar grootste fan! hoe lang ben jij?
Die tijdens het zingen ookquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan.
In je spiegelquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die tijdens het zingen ook. Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan
.
Die staat links op de foto'squote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan.
.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Je verzuurt. Hardquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Too latequote:Op zaterdag 16 december 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ze wat mij betreft geen enkele uitstraling heeft.
Nu maar hopen dat het zo genoeg is om geen minpunten in de USG te krijgen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |