Die tijdens het zingen ookquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan.
In je spiegelquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die tijdens het zingen ook. Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan
.
Die staat links op de foto'squote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een kontkrabbende baviaan.
.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Je verzuurt. Hardquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Too latequote:Op zaterdag 16 december 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ze wat mij betreft geen enkele uitstraling heeft.
Nu maar hopen dat het zo genoeg is om geen minpunten in de USG te krijgen.....
Ik vond haar juist de mooiste stem hebben van allemaalquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:35 schreef Rnnz het volgende:
Gelukkig. Irritant mens met een niet heel boeiende stem imo.
Dat is het. Ze ziet er te doorsnee en gewoontjes uit, en HJ is ook op zoek naar een bepaald seksappeal. Dat heeft zij gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef Knipoogje het volgende:
Ze kan wel goed zingen, maar de 1e 4 kunnen dat ook en die hebben podiumuitstraling. Zij stond daar maar alsof het een klasseavond was, hoe mooi het ook klonk.
Met wat styling hadden ze er echt wel wat leuks van kunnen maken hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:40 schreef Cee het volgende:
Tja, meer dan bij Idols gaat het bij X-Factor echt om de uitstraling, bij Idols konden ze dat af en toe wel door de vingers zien als je een hele goede stem had, maar bij X-Factor niet dus. Jammer.
Sharon heeft wel veel seksappeal?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is het. Ze ziet er te doorsnee en gewoontjes uit, en HJ is ook op zoek naar een bepaald seksappeal. Dat heeft zij gewoon niet.
En Christian wel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is het. Ze ziet er te doorsnee en gewoontjes uit, en HJ is ook op zoek naar een bepaald seksappeal. Dat heeft zij gewoon niet.
Met een beetje veel stylingquote:
Meer dan zij denk ik. Maar goed, lief zijn en niet klagen helpt je blijkbaar niet in een carriere, dat blijkt maar weer. Ik vind het wel heel erg lullig voor haar.quote:
Ja, dáár noem je me toch brokken man die oozen van het sexappeal!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
Blunt, Morrisson
Ja nou, ik zeg toch niet dat ik op ze sop!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, dáár noem je me toch brokken man die oozen van het sexappeal!
Dit is onzin, want hij had die wildcard net zo goed aan Jeroen of Marochel kunnen geven. Dat Nelvie weer terug kwam maakt niks uit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dussss..
Vorige keer maakte Henk-Jan een beslissing tussen Genelva en Nadeche; Nadeche ging door en Genelva naar huis.
Zo'n beslissing behoort definitief te zijn, dat zijn de regels.
Genelva wordt nu erbij gehaald als 7e deelnemer, alweer tegen de regels want het moesten er 6 zijn, en laat niet iets nieuws zien, en toch wordt nu bij dezelfde afweging tussen nadeche en genelva voor genelva gekozen, die er al geeneens bij hoorde te zijn.. volgende de regels dan.
Nadeche is hier zeer oneerlijk een kans ontnomen.
Kom op, je kan er toch wel van uitgaan dat als Nadeche de Wildcard niet had gekregen die naar Nadeche was gegaan. Hoe dan ook is wat ik zeg geen onzin, vervang de naam Nadeche door Jeroen of Maruja en dan klopt het nog.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is onzin, want hij had die wildcard net zo goed aan Jeroen of Marochel kunnen geven. Dat Nelvie weer terug kwam maakt niks uit.
Helemaal niet, want HJ is nooit zo kapot geweest van Nadeche. Dus hij had hem wellicht nog wel eerder aan een ander gegeven ipv Genelva dan aan Nadeche.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kom op, je kan er toch wel van uitgaan dat als Nadeche de Wildcard niet had gekregen die naar Nadeche was gegaan.
Dat is het wel, want HJ bepaalt dus hij kan zelf weten wat ie doet. Dit soort opmerkingen:quote:Hoe dan ook is wat ik zeg geen onzin, vervang de naam Nadeche door Jeroen of Maruja en dan klopt het nog.
gaat dus niet op. Je doet net alsof het om een vonnis van het Europese Hoogerechtshof of zo gaat, het is "maar een zangwedstrijd", en wij kijken toevallig mee in de keuken. Ze hadden Genelva ook in één keer door kunnen laten gaan, het maakt hoe dan ook niets uit.quote:Zo'n beslissing behoort definitief te zijn, dat zijn de regels.
Tja HJ heeft geloof ik elke keer nog evenveel jongels als meiden door laten gaan, dus dat er één jongen sowieso door zou gaan had ik wel verwacht, met wildcard heb je er 4 opzich dus toch 50/50 weer. Henk Jan beseft zich ook wel dat X-factor kijkers toch voor merendeel meisjes zijn denk ik dus hij is denk ik taktisch bezig (hoewel het helaas wel triest gesteld is met de tienermeid van tegenwoordig als ze een Christian leuk vindenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik begrijp niet hoe HJ christian beter kan vinden dan nadeche (of welke andere kandidaat die is afgevallen dan ook)
zeer onterecht, maar helaas niks meer aan te doen (lijkt me onwaarschijnlijk dat HJ weer mensen gaat terughalen)
Door 'de ultieme test' verkies ik ook Christian boven Nadeche, en zeker boven Jeroen, en Maruja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik begrijp niet hoe HJ christian beter kan vinden dan nadeche (of welke andere kandidaat die is afgevallen dan ook)
Dat Richy doorgaat is imo. wel terecht. Die jongen heeft wel wat. Dus dat hij zeker door was is niet zo vreemd. In 't geval van Christian...tjaquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tja HJ heeft geloof ik elke keer nog evenveel jongels als meiden door laten gaan, dus dat er één jongen sowieso door zou gaan had ik wel verwacht, met wildcard heb je er 4 opzich dus toch 50/50 weer. Henk Jan beseft zich ook wel dat X-factor kijkers toch voor merendeel meisjes zijn denk ik dus hij is denk ik taktisch bezig (hoewel het helaas wel triest gesteld is met de tienermeid van tegenwoordig als ze een Christian leuk vinden)
Ehm, Nadeche is member van zijn talentenjacht-website en is daar uitzonderlijk positief over haar. Dus dat ie nooit zo kapot van dr is geweest is bull.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Helemaal niet, want HJ is nooit zo kapot geweest van Nadeche. Dus hij had hem wellicht nog wel eerder aan een ander gegeven ipv Genelva dan aan Nadeche.
Het is toch ook een soort van spel, met winnaars en verliezers, en ook met van tevoren bepaalde regels. Nadeche was vorige keer de winnaar en Genelva de verliezer. Achteraf spijt krijgen van je beslissing, jammer dan. Of die regels nou overtreden mogen worden of niet, het gaat erom dat het niet fair is.quote:[..]
Dat is het wel, want HJ bepaalt dus hij kan zelf weten wat ie doet. Dit soort opmerkingen:
[..]
gaat dus niet op. Je doet net alsof het om een vonnis van het Europese Hoogerechtshof of zo gaat, het is "maar een zangwedstrijd", en wij kijken toevallig mee in de keuken. Ze hadden Genelva ook in één keer door kunnen laten gaan, het maakt hoe dan ook niets uit.
Je kent haar?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:45 schreef andre77 het volgende:
Dat Nadeche minder uitstraling heeft is een enorm misverstand.
Het enige wat HJ heeft gedaan is iemand waarover hij twijfelde nog eventjes teruggevraagd om haar nog één keer te kunnen evalueren en zeker te weten dat hij de goede beslissing neemt. Dat is alles. Dit is dus echt een compleet non-issue.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Het is toch ook een soort van spel, met winnaars en verliezers, en ook met van tevoren bepaalde regels. Nadeche was vorige keer de winnaar en Genelva de verliezer. Achteraf spijt krijgen van je beslissing, jammer dan. Of die regels nou overtreden mogen worden of niet, het gaat erom dat het niet fair is.
Vind jijquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Het enige wat HJ heeft gedaan is iemand waarover hij twijfelde nog eventjes teruggevraagd om haar nog één keer te kunnen evalueren en zeker te weten dat hij de goede beslissing neemt. Dat is alles. Dit is dus echt een compleet non-issue.
ben ik met je eens. je kunt niet met zekerheid zeggen dat nadeche de wildcard had gekregen als Genelva niet was terug gevraagd. dus die beslissing staat hier buiten vind ikquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Het enige wat HJ heeft gedaan is iemand waarover hij twijfelde nog eventjes teruggevraagd om haar nog één keer te kunnen evalueren en zeker te weten dat hij de goede beslissing neemt. Dat is alles. Dit is dus echt een compleet non-issue.
Zou het dan niet rechtvaardig zijn om Nadeche ook nog 1 kans te geven?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:48 schreef Marble het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |