Ze hoeft tenminste geen nieuwe neus, zoals Christianquote:Op zondag 17 december 2006 02:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Inderdaad hehe. Mijn broer zat mee te kijken en vond haar maar saai. Ik zei toen ook van met een beetje make up en nieuw kapsel ziet ze er anders uit.
Of als Richyquote:Op zondag 17 december 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hoeft tenminste geen nieuwe neus, zoals Christian![]()
Genelva lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
Nou weet ik nog niet wie m'n favoriet gaat worden van de laatste 10
Juist.quote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
'Niet zeuren, er waren betere kandidaten'.
En daar was Nadeche 1 van hoorquote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
'Niet zeuren, er waren betere kandidaten'.
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wilquote:Op maandag 18 december 2006 11:10 schreef edejong het volgende:
mmmm ze komt er wel, hoop ik tenminste.. alleen maar beter dat ze niet zo uitgebuit gaat worden eigenlijk..!!
Het lijkt me sterk dat iemand met zo'n lekkere stem niet ergens en contractje kan krijgen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wil![]()
Of misschien twijfelt Henk Jan zo aan z'n beslissing dat Nadache een extra wild-card krijgtquote:Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef Woelli het volgende:
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wil![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |