Ze hebben nu allemaal evenveel kansen gehad..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het dan niet rechtvaardig zijn om Nadeche ook nog 1 kans te geven?
Genelva in haar geval een kans teveelquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze hebben nu allemaal evenveel kansen gehad..
Het heeft niks met rechtvaardigheid te maken, maar enkel en alleen met het feit dat HJ nog een rondje extra wilde kijken wat voor vlees hij in de kuip had. Met Nadeche wist je dat na de auditie al (wmb de beste stem in alle Nederlandse Idols/X-Factor/Popstars/Star Academy/etc. edities tot nu toe), dus daar heeft hij geen extra ronde meer voor nodig. Dat ik en vele anderen het niet eens zijn met zijn besluit staat daar compleet los van, en heeft helemaal niets met de extra evaluatie van Genelva te maken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het dan niet rechtvaardig zijn om Nadeche ook nog 1 kans te geven?
mwoah, dat is toch echt heel subjectief. Ze kan wel aardig zingen, maar gewoon van het nivo van de Merle's enzo die in de workshops worden uitgeschakeld vanwege gebrek aan uitstraling.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef Marble het volgende:
Met Nadeche wist je dat na de auditie al (wmb de beste stem in alle Nederlandse Idols/X-Factor/Popstars/Star Academy/etc. edities tot nu toe),
Duh, daarom staat er ook "wmb" he.quote:Op zondag 17 december 2006 00:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
mwoah, dat is toch echt heel subjectief.
Ze is fantastisch. En met een goeie kapper en een stylist komt ze er wel.quote:Op zondag 17 december 2006 01:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
Maar goed die Nadeche komt er wel want ze kan verdomd goed zingen.
Inderdaad hehe. Mijn broer zat mee te kijken en vond haar maar saai. Ik zei toen ook van met een beetje make up en nieuw kapsel ziet ze er anders uitquote:Op zondag 17 december 2006 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is fantastisch. En met een goeie kapper en een stylist komt ze er wel.
Ze hoeft tenminste geen nieuwe neus, zoals Christianquote:Op zondag 17 december 2006 02:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Inderdaad hehe. Mijn broer zat mee te kijken en vond haar maar saai. Ik zei toen ook van met een beetje make up en nieuw kapsel ziet ze er anders uit.
Of als Richyquote:Op zondag 17 december 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hoeft tenminste geen nieuwe neus, zoals Christian![]()
Genelva lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
Nou weet ik nog niet wie m'n favoriet gaat worden van de laatste 10
Juist.quote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
'Niet zeuren, er waren betere kandidaten'.
En daar was Nadeche 1 van hoorquote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
'Niet zeuren, er waren betere kandidaten'.
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wilquote:Op maandag 18 december 2006 11:10 schreef edejong het volgende:
mmmm ze komt er wel, hoop ik tenminste.. alleen maar beter dat ze niet zo uitgebuit gaat worden eigenlijk..!!
Het lijkt me sterk dat iemand met zo'n lekkere stem niet ergens en contractje kan krijgen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wil![]()
Of misschien twijfelt Henk Jan zo aan z'n beslissing dat Nadache een extra wild-card krijgtquote:Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef Woelli het volgende:
Zal mij eerlijk gezegd niks bewonderen als Tjeerd met Nadeche verder wil![]()
Heeft elke categorie maar 1 wildcard? Drie acts lijkt me zo weinig, dus ik dacht ook aan 2 wildcards...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Of misschien twijfelt Henk Jan zo aan z'n beslissing dat Nadache een extra wild-card krijgt
Ja, want er komt namelijk helemaal geen speciale wildcardronde met optredens van de wildcardartiesten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:03 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Heeft elke categorie maar 1 wildcard? Drie acts lijkt me zo weinig, dus ik dacht ook aan 2 wildcards...
Met idols zijn in alle rondes ook altijd goeie mensen tussen, die ook nooiit een contract krijgtquote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat iemand met zo'n lekkere stem niet ergens en contractje kan krijgen.
Hij zegt dat ie twijfelde tussen Christian of Nadeche door te laten gaan. Waarom geeft ie dan uiteindelijk Genelva de wildcard? Anders gezegd hij had die wildcard hoe dan ook aan Genelva gegeven.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Henkjan en Nadeche bij Giel (en Jeroen komt ook nog even langs).
Volgens HJ geven de kijkers Genalve de x-factor. Dat was de reden dat Genelva de wildcard kreeg... Terwijl Nadeche hem echt moest hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 02:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie twijfelde tussen Christian of Nadeche door te laten gaan. Waarom geeft ie dan uiteindelijk Genelva de wildcard? Anders gezegd hij had die wildcard hoe dan ook aan Genelva gegeven.
quote:Nadeche na de uitzending
Natuurlijk heeft Nadeche afgelopen weekend voor de buis gezeten. Met familie en 'n vriendinnetje bekeek ze haar Ultieme Test.
"Ik had na de uitzending wel zoiets van: shit, nu is het echt over." Maar tevreden is ze: "Ik heb veel gedaan." In Antwerpen vond ze het optreden met een band het leukst: "Dat was alweer zo lang geleden. Ik zing zelf in een band, maar we hebben al een tijd niet meer opgetreden."
Giel Beelen
Ze kreeg diverse positieve reacties naar aanleiding van haar performances. Zo werd ze door Giel Beelen gebeld die in zijn radioprogramma ook ex-kandidaat Jeroen en Henkjan Smits aan de lijn had hangen. "Giel was verontwaardigd dat ik niet door was gegaan. Hij sprak daar Henkjan op aan en ik dacht alleen maar: wat moet ik daar straks op zeggen?! Haha. Henkjan legde uit dat het tussen mij en Christian was gegaan. Het is uiteindelijk Christian geworden, omdat hij een apart karakter heeft."
Te commercieel
Voor haar tentamen dat ze deze week heeft moet ze 'Super dupa lover' zingen, hetzelfde lied dat ze op de Groenplaats in Antwerpen zong. "Mijn leraren op het Conservatorium zeiden dat ze me volgden, dat was heel leuk. Mijn zanglerares had liever niet gezien dat ik mee had gedaan. Ze was wel heel trots hoor, maar vindt dat ik nog veel te leren heb. Dit was iets te commercieel in haar ogen."
Stappen met medekandidaten
Natuurlijk blijft ze X FACTOR volgen. "Ik wil weten hoe de anderen het doen. Het zou toch raar zijn als dat me nu niet meer zou interesseren." Laatst is ze nog gaan stappen met de laatste zes die aan De Ultieme Test meededen, en Anna en Nigel die tijdens De Confrontatie afvielen. En Genelva, die er later bijkwam? "Nee, die was er niet bij."
De keuze was al gemaakt
Over Genelva gesproken, hoe vond Nadeche het dat zij terugkwam tijdens De Ultieme Test, terwijl Nadeche het tijdens De Confrontatie van haar had gewonnen? "Het was leuk dat ze terug was. Maar voor mezelf gaf het toch niet zo'n fijn gevoel, omdat Henkjan zijn keuze eerder al gemaakt leek te hebben. Hij zei wel dat het niets met mij te maken had, maar toch had ik zoiets van: had mij dan weggestuurd."
Jeroen en Maruja
Volgende week zit ze weer voor de buis. "Ik had niet gedacht dat we binnen zo'n korte tijd een band met elkaar zouden opbouwen. Volgende week ga ik de uitzending kijken met Maruja en Jeroen. We dachten eigenlijk dat we dan pas te zien zouden krijgen dat we waren afgevallen."
HJ komt er nog wel achterquote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef Riparius het volgende:
Nadeche - Burning Love
Niet te geloven toch dat Henkjan dan kiest voor Christian?
Héé Riparius, kwaliteitspostert! Ben je eindelijk wakker?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef Riparius het volgende:
Nadeche - Burning Love
Niet te geloven toch dat Henkjan dan kiest voor Christian?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |