Wat een foto ook weerquote:
Dat ligt deels aan de fotograaf en deels aan haar styling, waar nog wel het een en ander aan gedaan kan worden. Maar ik blijf erbij dat ze één van de beste stemmen heeft van iedereen.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 11:13 schreef UncleFunk het volgende:
Terecht dat ze door isAlhoewel ik niets met haar uitstraling heb.
Deze opmerking zie ik vaak, maar snap hem eigenlijk niet zo. Waarom sleutelen aan iemands styling?!Volgens mij moet zij daar gewoon staan zoals ze is, ze moet geen kunstje opvoeren of zó gestyled worden dat ze totaal niet meer de persoon is die ze daadwerkelijk is zeg maar.quote:Op maandag 4 december 2006 17:20 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat ligt deels aan de fotograaf en deels aan haar styling, waar nog wel het een en ander aan gedaan kan worden.
Ja natuurlijk, maar nu wordt bij iedereen die apart is - Laura, Nadeche, enzovoorts - gezegd van 'die moet alleen nog even tot normaal gestyled worden'. Daar komt het althans op neer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Styling hoort bij het totaalplaatje- accentueert de goede eigenschappen, zorgt voor een betere uitstraling. En je mag toch hopen dat sommige mensen er niet hetzelfde bij gaan lopen bij de liveshows. Je bent een artiest of je bent het niet, en styling is daar een essentieel onderdeel bij. Vind ik.
Eens. Bij haar zal zelfs plastische chirurgie niet gaan helpen om mij te overtuigenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Styling hoort bij het totaalplaatje- accentueert de goede eigenschappen, zorgt voor een betere uitstraling. En je mag toch hopen dat sommige mensen er niet hetzelfde bij gaan lopen bij de liveshows. Je bent een artiest of je bent het niet, en styling is daar een essentieel onderdeel bij. Vind ik.
Fir3, wat ben je toch weer felquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eens. Bij haar zal zelfs plastische chirurgie niet gaan helpen om mij te overtuigen.
Ik overdrijf een beetje, maar hij pinkte wel een traantje weg ja. En dat was na dat schijnbaar mislukte optreden van Nadeche.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilende HJ? Daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen.
Misschien kreeg hij wel net een smsje dat zn hond is overleden. Ofzo. HJ die huilt? Hijs te professioneel daarvoor denk ik en dat wil ie ook altijd uitstralen toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, maar hij pinkte wel een traantje weg ja. En dat was na dat schijnbaar mislukte optreden van Nadeche.....
Ja aap die filmpjes op de site doen het toch niet bij mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
Bekijk het filmpje dan eens, sletten.
Voor zover ik weet staat ie niet online, ik heb hem alleen een paar keer gezien in de reclames op RTL4.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef sbientje het volgende:
waar kan ik dat filmpje kijken dan?
Idd, ik denk dat zij nog wel eens de verrassing van x-factor kan worden!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef BVO het volgende:
Ik luisterde het net nog even ne, ze was wel echt veel beter dan de rest.
Beginnen jullie al van dr te houden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Begin hoe vaker ik dr zie op foto's etc dr steeds leuker te vinden eigenlijk, vond dr eerst een beetje suffig uitzien maar nu heeft ze toch wel wat.. denk dat dit meisje iemand is waarvan het publiek leert te gaan houden en dat met dr zang gecombineerd..
Ik welquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beginnen jullie al van dr te houden?![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
Zó tof dat ze door is![]()
. Toen Hj zei dat hij meeging met Tjeerd vreesde ik het ergste, maar gelukkig was Tjeerd de verstandigste
![]()
!
Ja, dát dus. Ging ik tóch nog nagelbijten. en het smaakte me nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
. Toen Hj zei dat hij meeging met Tjeerd vreesde ik het ergste, maar gelukkig was Tjeerd de verstandigste
![]()
!
Ik kreeg bijna een hartverzakking, ik dacht echt ff dat ze voor Genelva zouden kiezen maar dat kon gewoon echt niet want Nadeche was zó goedquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
![]()
!
Heel herkenbaar, alleen dat heb ik dus met Sharon.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zingt echt goed, maar op de een of andere manier doet het me niets allemaal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |