Heeft iedereen die aan x-factor meedoet een hyves-profiel ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef PeRi het volgende:
Ik vind haar leuk! En aan dr styling is te werken, Marianne.
Daar is aan te werken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond haar helemaal niks. Goede stem, ok, maar ze zag er echt niet uit.
Dan nog. Ik hoop echt dat ze er snel uitvliegt.quote:
Wordt wel een dure operatie dan.quote:
Ze heeft me anders niet weten te boeien, haar hele houding in de auditie-ruimte was te stijf.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Zomaar een foto van haar Hyves:
[afbeelding]
Zo verschrikkelijk is dit toch niet, met de juiste styling heeft ze best een leuke uitstraling.
Wat ben jij bitter steedsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan nog. Ik hoop echt dat ze er snel uitvliegt.
Valt het opquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Zomaar een foto van haar Hyves:
[afbeelding]
Zo verschrikkelijk is dit toch niet, met de juiste styling heeft ze best een leuke uitstraling.
Dat klopt, maar dan begrijp ik nog niet waarom ze wel wat ziet in die nederlandstalig zingende vent (weet zn naam niet), want dat zie ik nou niet bepaald in een musical spelenquote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
Marianne kijkt met een muscialsoog. Mensen waarvan ik denk 'goh die past wel in een muscial qua stem/uiterlijk/persoonlijkheid' laat zij altijd door en is ze enthousiast om. Ze ziet ze waarschijnlijk al helemaal Saturday Night Fever doen. Terwijl dat juist geen personen zijn die wat mij betreft voor XFactor mee zouden moeten doen. HJ en Henk kijken wel echt naar een pop-artiest in spè.
Nah ik zie het op zich wel, moet wel veel aan geschaafd worden danquote:Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan begrijp ik nog niet waarom ze wel wat ziet in die nederlandstalig zingende vent (weet zn naam niet), want dat zie ik nou niet bepaald in een musical spelen
Klinkt best leuk, met muziek.quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Nadeche is geen onbekende van Henkjan: dit is haar profiel op Talentscout.nl, waar ook een demo van haar te horen is.
quote:Nadeche, het gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind als een demo afgelopen is of dat ie maar zo kort te horen is. Bij jouw versie van Burning Love heb ik dat echter wel. Waanzinnig. Lekker gezongen en een hartstikke leuke uitvoering van deze klassieker. Ideaal voor een feestje. Daar zit gelijk het probleem. Deze versie asocieer ik met een te gekke band voor feesten en partijen, maar niet met een hit. Na een aantal covers van je te hebben gehoord ben ik zo benieuwd naar meer hitgevoelig materiaal. Mocht ik tegen een goeie song aanlopen die bij jouw genre past, meld ik me meteen...
quote:Nadeche, er is altijd wel een puntje van kritiek te vinden. Ook al zingt iemand nog zo goed. Bij jouw versie van Natural Woman ben ik echter sprakeloos en kritiekloos. Je uitspraak is goed, je bezieling is waanzinnig, je timing is goed, je intonatie, je timbre, je dynamiek, alles klopt bij jouw versie van deze Carole King-song. Heel bijzonder goed dus!!!
quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef BVO het volgende:
Ook deed ze Natural Woman.
Henkjan was toch wel zeldzaam positief hier.
[..]
Zo veel indruk heeft ze dus ook niet gemaakt.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Hmm, Henkjan liet niks merken haar dus al te kennen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:35 schreef Refragmental het volgende:
Mooi meisje en zong ook best goed. Die gaat wel ver komen
Sweet Jebus!quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef BVO het volgende:
Ook deed ze Natural Woman.
Henkjan was toch wel zeldzaam positief hier.
[..]
quote:Een slimme meid...
Nadeche gokt op meerdere paarden.
Alle X FACTOR-kandidaten dromen ervan hun geld te kunnen verdienen met zingen. Lang niet alle deelnemers zullen die droom ook verwezenlijken. Het hebben van een goede stem en een leuke uitstraling is dan ook geen garantie voor een succesvolle carrière in de muziekwereld.
Conservatorium
Nadeche is zich bewust van de beperkte kansen die er zijn om door te breken: “Ik ben dit jaar begonnen met een opleiding aan het conservatorium. Ik woon in Tilburg en ik had dus ook naar de Rockacademie in die stad kunnen gaan. Op die school word je klaargestoomd om artiest te worden. Heel leuk. Maar bij de opleiding die ik nu volg richt ik me op doceren. Als ik straks niet rond kan komen van het zingen dan kan ik daarnaast altijd nog les gaan geven.”
Voorbeeld
Nadeche durft te dromen en doet haar best om haar dromen uit te laten komen. Maar tegelijkertijd is ze realistisch. Ze staart zich niet blind op één enkel doel. Misschien dat Nadeche op dit gebied een voorbeeld kan zijn voor andere kandidaten…
Haar voorkomen moet aan gewerkt worden inderdaad. Verder een superzangeres.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:39 schreef Marble het volgende:
Verreweg de beste zangeres tot nu toe. Ze moet alleen heel dringend een make-over en een restyling en mediatraining. Maar dan kan het ook heel wat worden.
Dit is z'n kansquote:Na een aantal covers van je te hebben gehoord ben ik zo benieuwd naar meer hitgevoelig materiaal. Mocht ik tegen een goeie song aanlopen die bij jouw genre past, meld ik me meteen...
Dat boeddhistisch zou ik maar niet zo serieus nemen... er staat ook dat ze getrouwd is, kinderen heeft en een passie heeft voor onkruid wieden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef SilverBullet het volgende:
Ze is boeddhistisch en zit op hockey.
Goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat boeddhistisch zou ik maar niet zo serieus nemen... er staat ook dat ze getrouwd is, kinderen heeft en een passie heeft voor onkruid wieden.
Ik begin ook fan te wordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:49 schreef PeRi het volgende:
Ik vond haar echt heel goed, lekker geluid en ze stond er ook relaxed bij, ze had het naar dr zin. Top.
Wat een foto ook weerquote:
Dat ligt deels aan de fotograaf en deels aan haar styling, waar nog wel het een en ander aan gedaan kan worden. Maar ik blijf erbij dat ze één van de beste stemmen heeft van iedereen.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 11:13 schreef UncleFunk het volgende:
Terecht dat ze door isAlhoewel ik niets met haar uitstraling heb.
Deze opmerking zie ik vaak, maar snap hem eigenlijk niet zo. Waarom sleutelen aan iemands styling?!Volgens mij moet zij daar gewoon staan zoals ze is, ze moet geen kunstje opvoeren of zó gestyled worden dat ze totaal niet meer de persoon is die ze daadwerkelijk is zeg maar.quote:Op maandag 4 december 2006 17:20 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat ligt deels aan de fotograaf en deels aan haar styling, waar nog wel het een en ander aan gedaan kan worden.
Ja natuurlijk, maar nu wordt bij iedereen die apart is - Laura, Nadeche, enzovoorts - gezegd van 'die moet alleen nog even tot normaal gestyled worden'. Daar komt het althans op neer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Styling hoort bij het totaalplaatje- accentueert de goede eigenschappen, zorgt voor een betere uitstraling. En je mag toch hopen dat sommige mensen er niet hetzelfde bij gaan lopen bij de liveshows. Je bent een artiest of je bent het niet, en styling is daar een essentieel onderdeel bij. Vind ik.
Eens. Bij haar zal zelfs plastische chirurgie niet gaan helpen om mij te overtuigenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Styling hoort bij het totaalplaatje- accentueert de goede eigenschappen, zorgt voor een betere uitstraling. En je mag toch hopen dat sommige mensen er niet hetzelfde bij gaan lopen bij de liveshows. Je bent een artiest of je bent het niet, en styling is daar een essentieel onderdeel bij. Vind ik.
Fir3, wat ben je toch weer felquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eens. Bij haar zal zelfs plastische chirurgie niet gaan helpen om mij te overtuigen.
Ik overdrijf een beetje, maar hij pinkte wel een traantje weg ja. En dat was na dat schijnbaar mislukte optreden van Nadeche.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilende HJ? Daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen.
Misschien kreeg hij wel net een smsje dat zn hond is overleden. Ofzo. HJ die huilt? Hijs te professioneel daarvoor denk ik en dat wil ie ook altijd uitstralen toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, maar hij pinkte wel een traantje weg ja. En dat was na dat schijnbaar mislukte optreden van Nadeche.....
Ja aap die filmpjes op de site doen het toch niet bij mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
Bekijk het filmpje dan eens, sletten.
Voor zover ik weet staat ie niet online, ik heb hem alleen een paar keer gezien in de reclames op RTL4.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef sbientje het volgende:
waar kan ik dat filmpje kijken dan?
Idd, ik denk dat zij nog wel eens de verrassing van x-factor kan worden!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef BVO het volgende:
Ik luisterde het net nog even ne, ze was wel echt veel beter dan de rest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |