Ik ga niet alleen voor de wedstrijd naar Praag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:44 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie OP, vooral voor zo'n bagger wedstrijd![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:44 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie OP, vooral voor zo'n bagger wedstrijd![]()
Er gaan echt veel ajacieden, ook grote groep 410 en veel fokkers.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:47 schreef -Wolf- het volgende:
Ik stel een meet voor op de wedstrijddag vanaf 12:00-13:00 @ Old Town Square.
Voor jou is dit 'beer heaven'.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er gaan echt veel ajacieden, ook grote groep 410 en veel fokkers.
woorden kunnen niet uitdrukken wat ik nu denk bij het lezen van je post tong.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Elf 'A-'s' in de TT. En dat op de 11de van de 11de.
Ik verheug me eropquote:
Voor jou een lesje Tsjechisch:quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef Messenga het volgende:
Tsjechische dames kunnen inderdaad flink drinken zeg! Ik zat dan ongeveer 60 km over de grens bij Duitsland destijds, 2 jaar geleden, maar mijn god, wat een gezuip en wat zijn ze gezellig!
Jij kan dat doen ja, maar mijn ouders slaan me in elkaar dan wssquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb ook een belangrijke toets, maar die skip ik.
Om te neuken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
. Ik weet er alles van. Waarom denk je dat ik een beetje Tsjechisch spreek en minstens 1 keer per jaar naar Tsjechie ga?
.
En dan drie weken in de zomervakantie! Heerlijk! 25 euro uitgeven aan bier en elke nacht ladderzat zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
. Ik weet er alles van. Waarom denk je dat ik een beetje Tsjechisch spreek en minstens 1 keer per jaar naar Tsjechie ga?
.
Ik had een keer een hele fles vodka op. Ik was al lam voordat we uitgingen. Ik haakte dus als eerste af. Tram naar m'n appartement genomen. In slaap gevallen en werd wakker gemaakt bij de laatste halte. Taxi aangehouden ergens buiten Praag op de snelweg, na 45 minuten was ik eindelijk thuis. In coma in slaap gevallen, vrienden konden er niet in omdat ik de bel niet hoorde. Zij dachten, we slaan een ruitje in, dan komen we binnen. Nou mooi niet, want de buitendeur zit al op slot en dan ook nog eens de deur van het appartement. Hebben de buren de politie gebeld. Nou, 1 vriend rent al standaard keihard weg als 'ie wouten ziet aankomen. Probeerde een hek over te klimmen, lukte niet. Aangehouden. De rest lag in het parkje om de hoek te tukken en werden wakker gemaakt. Toen zeiden die Tsjechische wouten: geef ons 40 gulden en we maken dat raampje wel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
En dan drie weken in de zomervakantie! Heerlijk! 25 euro uitgeven aan bier en elke nacht ladderzat zijn.
Ik kan me nog herinneren, wij zaten dan in Horni plana ( Geile plaats hihi). Op een nacht lopen wij met de groep van 20 man weer terug, van de berg af. Op de helft heb je een spoor. Daar lag een dronken duitser.
Nouja, goed aardig als wij zijn lopen we even terug naar het sportcafé ( Je kon er poolen en tafelvoetballen, dat terzijde.) En ik in mn beste duits : "Kunnen sie bitte die ambulance anrufen, er ist ein kranken am die strasse!" Iedereen zat daar van :"WTF doen zij?
" Maargoed, politie werd gebeld en wij kregen een barman mee naar de dronken duitser. Politie erbij. Nouja, die Tsjech weet natuurlijk de politie om te lullen. Goed, kom ik aan : "Er lag herr und wir haben er gerufen und wir wolten ihr helfen. Komt die barman ineens : "ZWANZIG HOLLANDER, EIN DEUTSCHER! HOLLANDISCH PROBLEM!".
Toen moest de barman maar heel snel naar zn café gaan, en werd de dronken duitser aangehouden wegens openbaar dronkenschap, 60 euro.
Dat valt echt mee. Ok, nu wordt het heel persoonlijk, maar ik heb het met 26 vrouwen gedaan, waarvan 2 Nederlands, 4 West-Europees en 20 'Oostblokkers' (waarvan 8 Tsjechisch) en vaak niet veilig (stom), maar heb me laten testen in de zomer en helemaal clean. Maar ik zeg, en velen met mij, Praag is Tsjechie niet. En ik weet heel veel dingen die in Praag gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:53 schreef Messenga het volgende:
Whehe! Prachtig is dat hé, die onmacht die Tsjechen altijd hebben t.o.v. buitenlanders, omdat ze verwachten dat wij meer geld hebben etc.
Al had ik bij tsjechische dames wel het gevoel van : "Als je ze neukt, neuk je meer SOA dan vrouw".
We hoeven je sexleven niet te hebben hoorquote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat valt echt mee. Ok, nu wordt het heel persoonlijk, maar ik heb het met 26 vrouwen gedaan, waarvan 2 Nederlands, 4 West-Europees en 20 'Oostblokkers' (waarvan 8 Tsjechisch) en vaak niet veilig (stom), maar heb me laten testen in de zomer en helemaal clean. Maar ik zeg, en velen met mij, Praag is Tsjechie niet. En ik weet heel veel dingen die in Praag gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.
Het had een educatieve reden.quote:Op zondag 12 november 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
We hoeven je sexleven niet te hebben hoor![]()
Moet ik nu boos worden of moet ik nu lachen? Ik weet het niet.quote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef jna het volgende:
Met andere woorden: Als je daar bent moet je alleen vrouwen pakken waar Wolf het al mee heeft gedaan want dan weet je dat het veilig is
Denk het niet. Die vriendin houdt meer van ijshockey. Bovendien heb ik haar al 10 maanden niet meer gezien, dus we hebben nog wel wat te ouwehoeren. Dat gaat beter in de kroeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ga je nog naar de training kijken woensdag avond ?
Zout eens op hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef MariekskeBaby het volgende:
Je kunt zeker geen Nederlands meisje krijgen.
Ik welquote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ga je nog naar de training kijken woensdag avond ?
Wij komen donderdagochtend aan...dus dan ff hotel opzoeken en dan heel hard zuipen heel de dag, en na de match het nachtleven inquote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben pas 16:30 in het centrum van Praag de 22e. Daarna ff met een vriendin langs het stadion om m'n biljetje om te wisselen. Woensdagavond even bescheiden de stad in en donderdag vanaf een uurtje of 12 lekker biertjes drinken. Na de wedstrijd dus even serieus uitgaan!.
En ter info, ze controleren op vervoersbewijzen, althans toen ik er was.quote:
in al die jaren dat ik in Praag kom ben ik slechts 1 keer gecontroleerd. dat is zeker 4 jaar geleden geweest ofzo. ze hebben undercover controleurs die zich met een badge identificeren. maar ik heb wel het gevoel dat ze meer gaan controleren. kaartje voor OV is goedkoop, dus gewoon doen. vergeet je (meerdagen)kaartje niet te stempelen wanneer je hem koopt anders ben je uiteraard alsnog de lul.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ter info, ze controleren op vervoersbewijzen, althans toen ik er was.
volgens mij ben jij de enige.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Meer gasten met de bus naar Praag van hier?
Gaat wel gezellig wordenquote:
En anders krijg je een boete van 2euroquote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ter info, ze controleren op vervoersbewijzen, althans toen ik er was.
Kan de OP niet meer veranderen dus je hebt pech. Je gaat gewoon.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:32 schreef PLAE@ het volgende:
Ik sta in de op maar Ik ga niet hoor![]()
Had graag weer eens naar Praag gewild maar helaas.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:43 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb er zin in. Vanaf woensdagavond tot zaterdagochtend dronkenschap. Eerst in de trein, dan in Frankfurt, dan weer in de trein, dan in Praag twee dagen, en dan weer in de trein.
Bier
laat ik maar niet weer dezelfde grap maken als in het AJAX-topic. Het wordt iets heel erg Amsterdams in het Tsjechisch. Hopelijk is het te lezen op TV, want erg groot zijn de letters niet. ongeveer 14x18 cm.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat zet je er op?
Massale run naar het Ajax topicquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
laat ik maar niet weer dezelfde grap maken als in het AJAX-topic. Het wordt iets heel erg Amsterdams in het Tsjechisch. Hopelijk is het te lezen op TV, want erg groot zijn de letters niet. ongeveer 14x18 cm.
Moet wel lukken toch? neem aan dat je alleen de lijntjes moet volgen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
linkje erbij gezet..
Ik hoop echt dat de letters niet mislukken trouwens.
hm, misschien moet ik het toch maar zo proberen, maar ik dacht, ik probeers eens letters op stickers printen, uitknippen en dan gewoon met de roller eroverheen verven. dat is wel een beetje link.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef jna het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch? neem aan dat je alleen de lijntjes moet volgen?
Dit wordt dus de derde keerquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
Je bent nog nooit eerder geweest?
Ik ook!quote:Op maandag 20 november 2006 22:59 schreef -Wolf- het volgende:
Donderdag rond deze tijd ben ik goed dronken denk ik.
check de link voor disco's in Praag in de OP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ga morgen maar eens even een lijstje maken met brakke disco's etc. die ik moet bezoeken.
Zet dan eens die foto hier neer !! Eventueel zonder de tekst goed in beeldquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:07 schreef -Wolf- het volgende:
VET veel zin in.. Doek is mooi geworden!
. Praag!
.
Dat laatste zou ik zeker veel nemen als ik naar Ajax ging kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:15 schreef Sethje het volgende:
Morgen ff stemmen,boodschappen doen en dan BIER
Nah, gelukkig hebben wij hier wel lekker weerquote:Op woensdag 22 november 2006 07:36 schreef -Wolf- het volgende:
Het wordt koud in Praag. Overdag zo'n 7 graden.
Lekker springen dus donderdag.quote:Op woensdag 22 november 2006 07:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nah, gelukkig hebben wij hier wel lekker weer![]()
![]()
Reis je altijd met ajax tours ofzo ?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk doek geworden Wolf...
* Da_Sandman vertrekt vanavond om uurtje of half acht richting Amsterdam en dan de bus in.
niet echt ideaal neequote:
het is al kwart voor bier geweest, dus ik trek vast een bier openquote:
Waarom niet gewoon ned 3quote:Op donderdag 23 november 2006 18:17 schreef leroytje het volgende:
Uhm weet iemand waar op sopcast of PPmate deze wedstrijd komt??
Dan trap je die maar weg, zal vast niet op sopcast komen als het gewoon op de normale tv komt hequote:Op donderdag 23 november 2006 18:20 schreef leroytje het volgende:
Omdat er een ander voor de TV zit, kerel denk na...
Dat ligt meer aan die tyfus tsjechienquote:Op donderdag 23 november 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
WTF tyfusNOS?
Missen ze gewoon het begin
jij zal het niet zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 18:33 schreef denthemen het volgende:
heeft maarten fontein onze reclameborden meegenomen naar Praag?
Gaat er 1 een keer naar een europese uitwedstrijd en je hoort hemquote:
dacht dat jij naar een cafe gingquote:Op donderdag 23 november 2006 18:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaat er 1 een keer naar een europese uitwedstrijd en je hoort hem![]()
Ging niet door, maat is ziekquote:Op donderdag 23 november 2006 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dacht dat jij naar een cafe ging
FC Thun ja..quote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Lustrinelli was dat niet die spits van Basel? Scoorde toen nog de 2-2 als ik t goed heb tegen ons..
Thunquote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Lustrinelli was dat niet die spits van Basel? Scoorde toen nog de 2-2 als ik t goed heb tegen ons..
Bedoel ik.. ff harry in de warry..quote:
Niemand Jorien is aan het voorschreeuwen voor de wedstrijd tegen blackburnquote:Op donderdag 23 november 2006 18:51 schreef leroytje het volgende:
WIE???????????
Dat riep die comentator ook alquote:Op donderdag 23 november 2006 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
japos had wel geel mogen hebben hoor
Laten we maar niet beginnen over die spits van julliequote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
haha omg huntelaar
Die scheids is aan het tellen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:56 schreef xFriendx het volgende:
Eerder had Jaap wel geel mogen hebben, maar deze gele kaart voor Huntelaar is dan weer onbegrijpelijk.
Ze hebben helemaal geen spits.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:56 schreef Roycoooooo het volgende:
die spits van jullie
We zitten niet in Portugalquote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef denthemen het volgende:
ik zet me geld op 2 rode kaarten
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben geen fan van Ajax, maar duels zoals die van Huntelaar net heb je overal in het veld. Er gebeurde gewoonweg niets.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die scheids is aan het tellen.
En Huntelaar is niet in goede doen![]()
Klopt daarom zeg ik ook die scheids telt al die incidenten bijelkaar op , en 10 x een duwtje is geelquote:Op donderdag 23 november 2006 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben geen fan van Ajax, maar duels zoals die van Huntelaar net heb je overal in het veld. Er gebeurde gewoonweg niets.
Terecht, die scheids is omgekocht.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sneijder heeft weer eens de scheids aangevallen zeker
Kneus dat het is
Leg uit ?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef Jasza het volgende:
Die scheids mogen ze gelijk een kogel door zijn kop geven, wat een mongool zeg.
Ja maar Huntelaar is welgeteld 3 of misschien 4x aangespeeld. Dan zou hij dus in elk duel te grote duwtjes hebben gegeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Klopt daarom zeg ik ook die scheids telt al die incidenten bijelkaar op , en 10 x een duwtje is geel
Mischien is het daar een betere wedstrijdquote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga naar feyenoord toe, doeg
Ik wens je nog steeds hetzelfde toe als vanmiddagquote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord en een goede wedstrijdquote:Op donderdag 23 november 2006 19:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Mischien is het daar een betere wedstrijd![]()
doe Andre de groeten, hequote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel slechter als dit kan het denk niet wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:02 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Feyenoord en een goede wedstrijd.
Ook weer waar ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Veel slechter als dit kan het denk niet worden![]()
Bewijze van hequote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja maar Huntelaar is welgeteld 3 of misschien 4x aangespeeld. Dan zou hij dus in elk duel te grote duwtjes hebben gegeven.
Sowieso is de scheids nogal een fan van de gele kaarten. Iemand dat plaatje van die vent van NL - Portugal met z'n kaarten?
Ivanov was nog beterquote:Op donderdag 23 november 2006 19:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Broetje van Ivanov?
Heeft geen zin meer hij gaat er al afquote:Op donderdag 23 november 2006 19:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Huntelaar krijgt nu ook zijn laatste waarschuwing
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:06 schreef MakaveliTheDon het volgende:
ik ga de tv uitetten... dit gaan we niet winnen
Idd al kan Urby het zien aankomen natuurlijk maar dit is gewoon weer is een scheids die zich wil laten zien. Werkt ook in het tegendeel voor Praag overigensquote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef Cheiron het volgende:
Wat een achterlijke tyfusscheids zeg. Echt compleet debiel die rode kaart.
Emanuelsson moet gewoon op die plek van het veld zijn fikken thuishouden... zo domquote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef Cheiron het volgende:
Wat een achterlijke tyfusscheids zeg. Echt compleet debiel die rode kaart.
Zonder fouten te maken wordt je nooit een topspelerquote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef LuukBes het volgende:
Was Urby trouwens niet ook al betrokken bij dat Kopenhagen CL debakel in negatieve zin.
Dan moet ten Cate z'n spelers eraf halen.... echt hij fluit voor alles (ook voor dingen die Praag doen)quote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie er nog wel een Ajacied afvliegen met rood.
Zien aankomen, hij raakt die klootzak amper aan. Hij duikt alsof het een lieve lust is. Echt belachelijk dat je daar een gele/rode kaart voor geeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd al kan Urby het zien aankomen natuurlijk maar dit is gewoon weer is een scheids die zich wil laten zien. Werkt ook in het tegendeel voor Praag overigens
nee daar was hij niet bij betrokkenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef LuukBes het volgende:
Zelfs met 10 man moeten de uber-J0duh toch kunnen winnen. Ze zijn nl toch uber-goed?
Was Urby trouwens niet ook al betrokken bij dat Kopenhagen CL debakel in negatieve zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |