We zitten niet in Portugalquote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef denthemen het volgende:
ik zet me geld op 2 rode kaarten
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben geen fan van Ajax, maar duels zoals die van Huntelaar net heb je overal in het veld. Er gebeurde gewoonweg niets.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die scheids is aan het tellen.
En Huntelaar is niet in goede doen![]()
Klopt daarom zeg ik ook die scheids telt al die incidenten bijelkaar op , en 10 x een duwtje is geelquote:Op donderdag 23 november 2006 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben geen fan van Ajax, maar duels zoals die van Huntelaar net heb je overal in het veld. Er gebeurde gewoonweg niets.
Terecht, die scheids is omgekocht.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sneijder heeft weer eens de scheids aangevallen zeker
Kneus dat het is
Leg uit ?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef Jasza het volgende:
Die scheids mogen ze gelijk een kogel door zijn kop geven, wat een mongool zeg.
Ja maar Huntelaar is welgeteld 3 of misschien 4x aangespeeld. Dan zou hij dus in elk duel te grote duwtjes hebben gegeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Klopt daarom zeg ik ook die scheids telt al die incidenten bijelkaar op , en 10 x een duwtje is geel
Mischien is het daar een betere wedstrijdquote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga naar feyenoord toe, doeg
Ik wens je nog steeds hetzelfde toe als vanmiddagquote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord en een goede wedstrijdquote:Op donderdag 23 november 2006 19:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Mischien is het daar een betere wedstrijd![]()
doe Andre de groeten, hequote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel slechter als dit kan het denk niet wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:02 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Feyenoord en een goede wedstrijd.
Ook weer waar ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Veel slechter als dit kan het denk niet worden![]()
Bewijze van hequote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja maar Huntelaar is welgeteld 3 of misschien 4x aangespeeld. Dan zou hij dus in elk duel te grote duwtjes hebben gegeven.
Sowieso is de scheids nogal een fan van de gele kaarten. Iemand dat plaatje van die vent van NL - Portugal met z'n kaarten?
Ivanov was nog beterquote:Op donderdag 23 november 2006 19:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Broetje van Ivanov?
Heeft geen zin meer hij gaat er al afquote:Op donderdag 23 november 2006 19:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Huntelaar krijgt nu ook zijn laatste waarschuwing
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:06 schreef MakaveliTheDon het volgende:
ik ga de tv uitetten... dit gaan we niet winnen
Idd al kan Urby het zien aankomen natuurlijk maar dit is gewoon weer is een scheids die zich wil laten zien. Werkt ook in het tegendeel voor Praag overigensquote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef Cheiron het volgende:
Wat een achterlijke tyfusscheids zeg. Echt compleet debiel die rode kaart.
Emanuelsson moet gewoon op die plek van het veld zijn fikken thuishouden... zo domquote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef Cheiron het volgende:
Wat een achterlijke tyfusscheids zeg. Echt compleet debiel die rode kaart.
Zonder fouten te maken wordt je nooit een topspelerquote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef LuukBes het volgende:
Was Urby trouwens niet ook al betrokken bij dat Kopenhagen CL debakel in negatieve zin.
Dan moet ten Cate z'n spelers eraf halen.... echt hij fluit voor alles (ook voor dingen die Praag doen)quote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie er nog wel een Ajacied afvliegen met rood.
Zien aankomen, hij raakt die klootzak amper aan. Hij duikt alsof het een lieve lust is. Echt belachelijk dat je daar een gele/rode kaart voor geeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd al kan Urby het zien aankomen natuurlijk maar dit is gewoon weer is een scheids die zich wil laten zien. Werkt ook in het tegendeel voor Praag overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |