Ik ga niet alleen voor de wedstrijd naar Praag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:44 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie OP, vooral voor zo'n bagger wedstrijd![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:44 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie OP, vooral voor zo'n bagger wedstrijd![]()
Er gaan echt veel ajacieden, ook grote groep 410 en veel fokkers.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:47 schreef -Wolf- het volgende:
Ik stel een meet voor op de wedstrijddag vanaf 12:00-13:00 @ Old Town Square.
Voor jou is dit 'beer heaven'.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er gaan echt veel ajacieden, ook grote groep 410 en veel fokkers.
woorden kunnen niet uitdrukken wat ik nu denk bij het lezen van je post tong.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Elf 'A-'s' in de TT. En dat op de 11de van de 11de.
Ik verheug me eropquote:
Voor jou een lesje Tsjechisch:quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef Messenga het volgende:
Tsjechische dames kunnen inderdaad flink drinken zeg! Ik zat dan ongeveer 60 km over de grens bij Duitsland destijds, 2 jaar geleden, maar mijn god, wat een gezuip en wat zijn ze gezellig!
Jij kan dat doen ja, maar mijn ouders slaan me in elkaar dan wssquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb ook een belangrijke toets, maar die skip ik.
Om te neuken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
. Ik weet er alles van. Waarom denk je dat ik een beetje Tsjechisch spreek en minstens 1 keer per jaar naar Tsjechie ga?
.
En dan drie weken in de zomervakantie! Heerlijk! 25 euro uitgeven aan bier en elke nacht ladderzat zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
. Ik weet er alles van. Waarom denk je dat ik een beetje Tsjechisch spreek en minstens 1 keer per jaar naar Tsjechie ga?
.
Ik had een keer een hele fles vodka op. Ik was al lam voordat we uitgingen. Ik haakte dus als eerste af. Tram naar m'n appartement genomen. In slaap gevallen en werd wakker gemaakt bij de laatste halte. Taxi aangehouden ergens buiten Praag op de snelweg, na 45 minuten was ik eindelijk thuis. In coma in slaap gevallen, vrienden konden er niet in omdat ik de bel niet hoorde. Zij dachten, we slaan een ruitje in, dan komen we binnen. Nou mooi niet, want de buitendeur zit al op slot en dan ook nog eens de deur van het appartement. Hebben de buren de politie gebeld. Nou, 1 vriend rent al standaard keihard weg als 'ie wouten ziet aankomen. Probeerde een hek over te klimmen, lukte niet. Aangehouden. De rest lag in het parkje om de hoek te tukken en werden wakker gemaakt. Toen zeiden die Tsjechische wouten: geef ons 40 gulden en we maken dat raampje wel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
En dan drie weken in de zomervakantie! Heerlijk! 25 euro uitgeven aan bier en elke nacht ladderzat zijn.
Ik kan me nog herinneren, wij zaten dan in Horni plana ( Geile plaats hihi). Op een nacht lopen wij met de groep van 20 man weer terug, van de berg af. Op de helft heb je een spoor. Daar lag een dronken duitser.
Nouja, goed aardig als wij zijn lopen we even terug naar het sportcafé ( Je kon er poolen en tafelvoetballen, dat terzijde.) En ik in mn beste duits : "Kunnen sie bitte die ambulance anrufen, er ist ein kranken am die strasse!" Iedereen zat daar van :"WTF doen zij?
" Maargoed, politie werd gebeld en wij kregen een barman mee naar de dronken duitser. Politie erbij. Nouja, die Tsjech weet natuurlijk de politie om te lullen. Goed, kom ik aan : "Er lag herr und wir haben er gerufen und wir wolten ihr helfen. Komt die barman ineens : "ZWANZIG HOLLANDER, EIN DEUTSCHER! HOLLANDISCH PROBLEM!".
Toen moest de barman maar heel snel naar zn café gaan, en werd de dronken duitser aangehouden wegens openbaar dronkenschap, 60 euro.
Dat valt echt mee. Ok, nu wordt het heel persoonlijk, maar ik heb het met 26 vrouwen gedaan, waarvan 2 Nederlands, 4 West-Europees en 20 'Oostblokkers' (waarvan 8 Tsjechisch) en vaak niet veilig (stom), maar heb me laten testen in de zomer en helemaal clean. Maar ik zeg, en velen met mij, Praag is Tsjechie niet. En ik weet heel veel dingen die in Praag gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:53 schreef Messenga het volgende:
Whehe! Prachtig is dat hé, die onmacht die Tsjechen altijd hebben t.o.v. buitenlanders, omdat ze verwachten dat wij meer geld hebben etc.
Al had ik bij tsjechische dames wel het gevoel van : "Als je ze neukt, neuk je meer SOA dan vrouw".
We hoeven je sexleven niet te hebben hoorquote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat valt echt mee. Ok, nu wordt het heel persoonlijk, maar ik heb het met 26 vrouwen gedaan, waarvan 2 Nederlands, 4 West-Europees en 20 'Oostblokkers' (waarvan 8 Tsjechisch) en vaak niet veilig (stom), maar heb me laten testen in de zomer en helemaal clean. Maar ik zeg, en velen met mij, Praag is Tsjechie niet. En ik weet heel veel dingen die in Praag gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.
Het had een educatieve reden.quote:Op zondag 12 november 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
We hoeven je sexleven niet te hebben hoor![]()
Moet ik nu boos worden of moet ik nu lachen? Ik weet het niet.quote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef jna het volgende:
Met andere woorden: Als je daar bent moet je alleen vrouwen pakken waar Wolf het al mee heeft gedaan want dan weet je dat het veilig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |