Knedlíkyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef LTCY18 het volgende:
He -Wolf-, aangezien jij elke jaar komt, stel ik deze vraag persoonlijk.
Qua eten hé, wat vind je echt een must-to-eat, niet gegeten is niet in Tsjechië/Praag geweest? Traditioneel iets zeg maar. Zoals geen Nederlandse kaas, kroket, frikandel, erwtensoep etc etc gegeten, ben je echt niet in Nederland geweest.... (Das mijn mening dan)
Wat zijn dat? Dikke schijven drooggekookte aardappelen ofzoquote:
goede bodem!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:39 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoor het wel weer.... Knedliky is gewoon een excuus om bier te kunnen drinken
ik ga een mooie OP maken, maar ik ben nog even lui nu.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:02 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Hoe kun je nu een topic over Praag openen zonder foto van de burcht er in??
Ik had ook niets anders verwacht!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:07 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ga een mooie OP maken, maar ik ben nog even lui nu.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:02 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Hoe kun je nu een topic over Praag openen zonder foto van de burcht er in??
Ik moet toegeven dat ik al die jaren dat ik in Tsjechie kom amper traditionele Tsjechische gerechten heb gegeten, terwijl ik in 5 dagen in Volgograd, Rusland zo'n beetje elk traditioneel Russisch gerecht voorbij heb zien komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:19 schreef LTCY18 het volgende:
Alleen dat Knedlíky zo weinig? Nog meer aandraders? Ik ben namelijk een etenliefhebberEn de vrienden met wie ik ga ook, dus ik vind onze maaltijden best belangrijk whahahaa. Zoals stappers vinden dat je overal moet stappen als je in het buitenland ben.
Karlovy Lazne bedoel je denk ik. Duplex kwamen in mijn beleving de knapste meisjes.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:19 schreef LTCY18 het volgende:
Ik heb site van die disco bekeken ( die ene met paar verdiepingen). Ik zie daar helaas geen mooie vrouwen. Ik hoop dat ik op mijn mede-FOKkers kan vertrouwen dat er wel wat mooie vrouwen rondlopen, alhoewel het woordje "mooi" natuurlijk heel erg subjectief is. Ik heb zelf het gevoel dat die vrouwen ook allemaal hard-to-get zijn.....
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:14 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Karlovy Lazne bedoel je denk ik. Duplex kwamen in mijn beleving de knapste meisjes grootste sletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |